Νοσοκομείο Παπαγεωργίου

Νοσοκομείο Παπαγεωργίου http://www.papageorgiou-hospital.gr Επίσημη σελίδα του Νοσοκομείου Παπαγεωργίου στο Facebook

🆕Ενημέρωση κοινού και προδιαγνωστικός έλεγχος για τις εποχικές αλλεργίες▶Δράση ευαισθητοποίησης από την ΩΡΛ Κλινική📅Τρίτ...
23/06/2026

🆕Ενημέρωση κοινού και προδιαγνωστικός έλεγχος για τις εποχικές αλλεργίες

▶Δράση ευαισθητοποίησης από την ΩΡΛ Κλινική
📅Τρίτη 23 Ιουνίου
🕙 10:00 - 12:00
🏥Κεντρική είσοδος Νοσοκομείου Παπαγεωργίου

Ενημερωτική δράση για την πρόληψη και αντιμετώπιση των εποχικών αλλεργιών διοργανώνει η Β΄ Πανεπιστημιακή ΩΡΛ Κλινική του Νοσοκομείου Παπαγεωργίου την Τρίτη 23 Ιουνίου 2026, στην κεντρική είσοδο, στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Εβδομάδας Αλλεργίας.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν από το ιατρικό προσωπικό της Κλινικής για τα συχνότερα αλλεργικά νοσήματα του ανώτερου αναπνευστικού συστήματος, τους τρόπους πρόληψης και τις διαθέσιμες θεραπευτικές επιλογές. Παράλληλα, στους ενδιαφερόμενους θα πραγματοποιηθεί προδιαγνωστικός έλεγχος για την ανίχνευση συμπτωμάτων αλλεργικής ρινίτιδας και την ανάγκη περαιτέρω εξειδικευμένης διερεύνησης.

Ειδικό Ιατρείο Αλλεργικής Ρινίτιδας
Το Νοσοκομείο διαθέτει Ειδικό Ιατρείο Αλλεργικής Ρινίτιδας, που παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες διάγνωσης, παρακολούθησης και θεραπευτικής αντιμετώπισης των ασθενών που πάσχουν από αλλεργικές παθήσεις της ανώτερης αναπνευστικής οδού.
Η πρωτοβουλία εντάσσεται στις δράσεις της Παγκόσμιας Εβδομάδας Αλλεργίας 2026 (21-27 Ιουνίου). Κεντρικός στόχος της φετινής εκστρατείας είναι η ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με τα εποχικά αλλεργιογόνα, τον ρόλο της κλιματικής αλλαγής στην επιδείνωση των συμπτωμάτων και τις σύγχρονες δυνατότητες αντιμετώπισης των αλλεργικών παθήσεων.

Αυξανόμενο πρόβλημα
Οι εποχικές αλλεργίες αποτελούν ένα ολοένα αυξανόμενο πρόβλημα δημόσιας υγείας. Συμπτώματα όπως φτέρνισμα, κνησμός, ρινική συμφόρηση και δακρύρροια επηρεάζουν σημαντικά την καθημερινότητα χιλιάδων πολιτών, ιδιαίτερα κατά τους ανοιξιάτικους και θερινούς μήνες. Παράλληλα, επιστημονικές μελέτες καταδεικνύουν ότι η κλιματική αλλαγή επιμηκύνει την περίοδο της γύρης, με αποτέλεσμα η εποχή των αλλεργιών να ξεκινά ακόμη και έως 40 ημέρες νωρίτερα.

«Η έγκαιρη διάγνωση και η κατάλληλη θεραπευτική αντιμετώπιση μπορούν να συμβάλουν ουσιαστικά στον έλεγχο των συμπτωμάτων και στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασθενών. Σήμερα, πέρα από τα μέτρα αποφυγής των αλλεργιογόνων και τη φαρμακευτική αγωγή με αντιισταμινικά, υπάρχουν και εξελιγμένα πλέον ρινικά στεροειδή σπρέι, τα οποία συνδυάζουν και την αντιισταμινική δράση. Επιπλέον, είναι διαθέσιμες και πιο εξειδικευμένες θεραπευτικές επιλογές, όπως η ανοσοθεραπεία, η οποία στοχεύει στη μακροχρόνια τροποποίηση της αλλεργικής αντίδρασης του οργανισμού, αλλά και η χειρουργική θεραπεία, στην περίπτωση της υπερτροφίας των ρινικών κογχών», επισημαίνει ο Διευθυντής της Β΄ Πανεπιστημιακής ΩΡΛ Κλινικής, Καθηγητής ΑΠΘ Ιορδάνης Κωνσταντινίδης.

Η Κλινική καλεί τους πολίτες να αξιοποιήσουν την ευκαιρία για έγκυρη ενημέρωση, προδιαγνωστικό έλεγχο και καθοδήγηση από τους ειδικούς σχετικά με την πρόληψη και αποτελεσματική αντιμετώπιση των εποχικών αλλεργιών.

Σύγχρονο Καρδιολογικό Κέντρο με  πρωτοποριακά συστήματα 💓 - Προηγμένες θεραπείες στο Εργαστήριο Ηλεκτροφυσιολογίας & Καρ...
21/06/2026

Σύγχρονο Καρδιολογικό Κέντρο με πρωτοποριακά συστήματα 💓 - Προηγμένες θεραπείες στο Εργαστήριο Ηλεκτροφυσιολογίας & Καρδιακής Βηματοδότησης

ΑΡΘΡΟ
Γράφει η Μέλανη Κωνσταντινίδου
Καρδιολόγος Ηλεκτροφυσιολόγος, Επιμελήτρια Α΄ Καρδιολογίας, Καρδιολογικό Τμήμα

📌Μια σημαντική στιγμή για την υγεία των πολιτών της Θεσσαλονίκης και όλης της Ελλάδας σηματοδότησε η επίσημη έναρξη λειτουργίας του Εργαστηρίου Ηλεκτροφυσιολογίας και Καρδιακής Βηματοδότησης στο Νοσοκομείο Παπαγεωργίου.
Πρόκειται για ένα σύγχρονο ιατρικό κέντρο, που έρχεται να καλύψει ένα κρίσιμο κενό στις καρδιολογικές υπηρεσίες ηλεκτροφυσιολογίας, προσφέροντας προηγμένες θεραπείες σε όλους τους πολίτες, ανεξαρτήτως ηλικίας ή οικονομικής κατάστασης.

➡Υπηρεσίες ηλεκτροφυσιολογίας
Η ηλεκτροφυσιολογία είναι εξειδικευμένη επιστήμη που μελετά και διορθώνει τις ηλεκτρικές διαταραχές της καρδιάς. Πολλοί άνθρωποι υποφέρουν από αρρυθμίες, όπως κολπική μαρμαρυγή ή ταχυκαρδίες, που μπορεί να προκαλέσουν ζάλη, κόπωση ή ακόμα και επικίνδυνες καταστάσεις. Στο νέο εργαστήριο, έμπειροι ηλεκτροφυσιολόγοι χρησιμοποιούν πρωτοποριακά εργαλεία, όπως το πρωτοποριακό σύστημα 3D Xαρτογράφησης (CARTO 3 vs8) ο ενδοκαρδιακός υπέρηχος, το σύστημα PFA κλπ για να εντοπίσουν και να θεραπεύσουν τέτοιου είδους προβλήματα με ακρίβεια. Μπορεί να φανταστεί κανείς ένα επεμβατικό τεστ που χαρτογραφεί την «ηλεκτρική δραστηριότητα» της καρδιάς, αποτρέποντας μελλοντικά επεισόδια.

➡Τμήμα Καρδιακών Συσκευών
Παράλληλα με το Τμήμα Ηλεκτροφυσιολογίας, που ξεκίνησε τη συστηματική λειτουργία του, συνεχίζει να αναπτύσσεται καθημερινά το Τμήμα Καρδιακών Συσκευών. Στο εργαστήριό μας εφαρμόζονται οι πιο σύγχρονες τεχνολογίες συμπεριλαμβανομένων ασύρματων μοντέλων και βηματοδοτών συμβατότητας με MRI, επιτρέποντας στους ασθενείς να ζουν φυσιολογικά, χωρίς περιορισμούς.
Σκοπός μας είναι να ανταποκρίνεται στα πιο σύγχρονα δεδομένα αντιμετωπίζοντας ακόμα και τις πιο εξειδικευμένες ανάγκες του πληθυσμού όπως η βηματοδότηση χωρίς ηλεκτρόδια, η βηματοδότηση του συστήματος αγωγής καθώς και η χρήση αμφικοιλιακών ή απινιδωτικών συστημάτων τελευταίας τεχνολογίας συμπεριλαμβάνομένης και των μη ενδοαγγειακών συσκευών.
Επίσης, στο εργαστήριο πραγματοποιούνται εμφυτεύσεις εξειδικευμένων πρωτοποριακών διαγνωστικών καταγραφέων (CARDIOMEMS) για την παρακολούθηση και τη θεραπεία της καρδιακής ανεπάρκειας ή τη μακροχρόνια καταγραφή του καρδιακού ρυθμού (ILR’S).
Οι επεμβάσεις γίνονται σε ασφαλή περιβάλλοντα, με παρουσία αναισθησιολόγου, όπου απαιτείται, με μικρό χρόνο αποθεραπείας και συνήθως οι ασθενείς φεύγουν την επόμενη μέρα.
Το εργαστήριο απευθύνεται σε όλο το εύρος των ενήλικων ασθενών, είναι δωρεάν για ασφαλισμένους και υποστηρίζεται από εθνικά προγράμματα υγείας, εξασφαλίζοντας ισότιμη πρόσβαση.

➡Οι αποδέκτες των υπηρεσιών
Οι προηγμένες υπηρεσίες που παρέχονται πλέον ενισχύουν την εμπιστοσύνη στους θεσμούς υγείας και μειώνουν την ανάγκη ταξιδιών για ιατρικούς λόγους στην Αθήνα ή το εξωτερικό. Τα ραντεβού πραγματοποιούνται μέσω της πλατφόρμας των εξωτερικών ιατρείων του Νοσοκομείου

👨‍⚕️👩‍⚕️Οι γιατροί τονίζουν τη σημασία της πρόληψης:

✅ Ελέγξτε την καρδιά σας!
✅ Πιάστε τον σφυγμό σας!
✅ Κάντε ένα απλό ηλεκτροκαρδιογράφημα!

💖Η καρδιά σας αξίζει το καλύτερο!

📌Ενδοκοιλοτική και ενδοϊστική βραχυθεραπεία σε ασθενείς με γυναικολογικό καρκίνο -  Μια ολοκληρωμένη θεραπεία με μια σύγ...
17/06/2026

📌Ενδοκοιλοτική και ενδοϊστική βραχυθεραπεία σε ασθενείς με γυναικολογικό καρκίνο - Μια ολοκληρωμένη θεραπεία με μια σύγχρονη και τεχνικά απαιτητική μέθοδο

📖ΑΡΘΡΟ *

✍Γράφουν οι:

👩‍⚕️Χιονία Κωδωνά, Ακτινοφυσικός, Προϊσταμένη Ιατρικής Φυσικής, Τμήμα Ακτινοθεραπείας
👩‍⚕Μαρία Τοπαλίδου, Διευθύντρια Ακτινοθεραπευτικής Ογκολογίας, Τμήμα Ακτινοθεραπείας

✅ Στο Τμήμα Ακτινοθεραπευτικής Ογκολογίας πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η πρώτη στη Βόρεια Ελλάδα, συνδυαστική ενδοκοιλοτική και ενδοϊστική βραχυθεραπεία σε ασθενείς με γυναικολογικό καρκίνο.

✅ Πρόκειται για μια σύγχρονη και τεχνικά απαιτητική μέθοδο, η οποία επιτρέπει την πιο στοχευμένη χορήγηση υψηλής δόσης στην περιοχή του όγκου. Η συγκεκριμένη προσέγγιση υπερέχει των παραδοσιακών τεχνικών, με τις οποίες εφαρμοζόταν μόνο ενδοκοιλοτική βραχυθεραπεία, και προσφέρει τη δυνατότητα ολοκληρωμένης θεραπείας σε περιπτώσεις όπου απαιτείται πληρέστερη κάλυψη της περιοχής διήθησης.

✅ Η εφαρμογή της πραγματοποιήθηκε με άρτια συνεργασία ακτινοθεραπευτών ογκολόγων, γυναικολόγων, φυσικών ιατρικής και νοσηλευτριών, αξιοποιώντας εξειδικευμένες τεχνικές σχεδιασμού, καθοδήγησης και επαλήθευσης.
Η εισαγωγή της συνδυαστικής αυτής μεθόδου συμβάλει στην αντιμετώπιση των γυναικολογικών καρκίνων από το Τμήμα Ακτινοθεραπευτικής Ογκολογίας, παρέχοντας πιο ολοκληρωμένα και εξατομικευμένα, ενισχύοντας ουσιαστικά τις παρεχόμενες θεραπευτικές δυνατότητες προς τις ασθενείς μας.

✅ Νέος εξοπλισμός
Η προμήθεια του συστήματος ακτινοθεραπευτικής βραχυθεραπείας, αξίας 285.000 ευρώ με ΦΠΑ, υλοποιήθηκε μέσω της πράξης «Προμήθεια και εγκατάσταση ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού σε κλινικές και τμήματα του Γ.Ν. ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ» η οποία είναι ενταγμένη στο πρόγραμμα «Κεντρική Μακεδονία 2021-2027», με συνολικό προϋπολογισμό 2.224.000 €, και κωδ. ΟΠΣ 6006996.

✅ Το νέο μηχάνημα βραχυθεραπείας εγκαταστάθηκε στο Τμήμα Ακτινοθεραπείας τον Μάρτιο του 2025, συνοδευόμενο από ειδικό εξοπλισμό που επιτρέπει υψηλής ακρίβειας καθοδήγηση και βέλτιστη εφαρμογή της θεραπείας, προσαρμοσμένης στα ιδιαίτερα ανατομικά και κλινικά χαρακτηριστικά κάθε ασθενούς.

✅ Για την ορθή και ασφαλή κλινική υλοποίηση της τεχνικής, η ομάδα μας παρακολούθησε ειδική εκπαίδευση στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Μάαστριχτ στην Ολλανδία, ένα από τα ευρωπαϊκά κέντρα αναφοράς στον τομέα της ενδοϊστικής βραχυθεραπείας. Παράλληλα, οργανώθηκαν στοχευμένες ατομικές εκπαιδεύσεις και πρακτικές ασκήσεις για κάθε μέλος της ομάδας, ώστε να διασφαλιστεί η υψηλότερη δυνατή επιστημονική επάρκεια, ο συντονισμός και η ασφάλεια της διαδικασίας.

✅ Η επιτυχής υλοποίηση αυτής της θεραπείας αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για την αναβάθμιση των υπηρεσιών μας, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευση του Τμήματός μας στην παροχή σύγχρονης, τεκμηριωμένης και ανθρωποκεντρικής φροντίδας. Με συνέπεια, συνεργασία και συνεχή ανάπτυξη, συνεχίζουμε να ενισχύουμε το θεραπευτικό μας οπλοστάσιο προς όφελος των ασθενών μας.

*Το άρθρο δημοσιεύθηκε στο περιοδικό "ΧΡΕΟΣ ΖΩΗΣ" του Γ.Ν. Παπαγεωργίου

16/06/2026
15/06/2026

👍 🎯 🔬Οι επιδόσεις του 2025, οι νέες επενδύσεις και ο στρατηγικός σχεδιασμός για το μέλλον παρουσιάστηκαν στην εκδήλωση απολογισμού του Νοσοκομείου Παπαγεωργίου. 🏥

📌Πίσω από τα νούμερα και τα επιτεύγματα, στο επίκεντρο παραμένει πάντα ο άνθρωπος, με το Νοσοκομείο να επενδύει καθημερινά στην ποιοτική φροντίδα και την αξιοπρεπή εξυπηρέτηση κάθε ασθενούς. 👩‍⚕️

🙏Για το Νοσοκομείο Παπαγεωργίου, η μεγαλύτερη επιτυχία δεν μετριέται μόνο σε αριθμούς, αλλά στους ανθρώπους που καθημερινά λαμβάνουν φροντίδα, στήριξη και ελπίδα.

👀Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ του δελτίου ειδήσεων της TV 100.

➕Θετικό το πρόσημο του 2025 για το Νοσοκομείο Παπαγεωργίου 🏥Παρουσιάστηκε ο ετήσιος απολογισμός πεπραγμένων✅Μια ακόμη επ...
12/06/2026

➕Θετικό το πρόσημο του 2025 για το Νοσοκομείο Παπαγεωργίου 🏥

Παρουσιάστηκε ο ετήσιος απολογισμός πεπραγμένων

✅Μια ακόμη επιτυχημένη χρονιά για το Νοσοκομείο Παπαγεωργίου αποτέλεσε το 2025, που χαρακτηρίστηκε από σημαντικές προκλήσεις αλλά και επιτεύγματα. Το Νοσοκομείο ανταποκρίθηκε με επάρκεια και αποτελεσματικότητα στις αυξημένες ανάγκες παροχής υπηρεσιών υγείας, ενώ παράλληλα υλοποίησε σημαντικές παρεμβάσεις για την αναβάθμιση του ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού και των υποδομών του. Τα θετικά λειτουργικά και οικονομικά αποτελέσματα της χρονιάς, καθώς και η συνολική πρόοδος που καταγράφηκε, παρουσιάστηκαν στον ετήσιο απολογισμό που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 12 Ιουνίου 2026 στο αμφιθέατρο του Νοσοκομείου.

✅Καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, η Διοίκηση και οι εργαζόμενοι παρέμειναν σταθερά προσηλωμένοι στους βασικούς άξονες ανάπτυξης του Νοσοκομείου, δίνοντας έμφαση στην παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών, στην προώθηση της ερευνητικής δραστηριότητας και στη συνεχή εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού. Η στρατηγική αυτή εξακολουθεί να αποτελεί θεμελιώδη κατεύθυνση και για τα επόμενα χρόνια.

✅Απολογιστικά στοιχεία και στρατηγικός σχεδιασμός
Όπως ανέφερε ο Γενικός Διευθυντής Κωνσταντίνος Εμμανουηλίδης, τα μεγέθη του 2025 αποτυπώνουν τη σημαντική δραστηριότητα που ανέπτυξε το Νοσοκομείο Παπαγεωργίου. Ειδικότερα, στα Τακτικά Εξωτερικά Ιατρεία εξυπηρετήθηκαν 198.386 άτομα, ενώ στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών προσήλθαν 78.887 ασθενείς. Παράλληλα, στα Απογευματινά Ιατρεία καταγράφηκαν 22.178 επισκέψεις. Οι χειρουργικές επεμβάσεις ανήλθαν σε 12.378, ενώ οι ημέρες νοσηλείας έφτασαν τις 178.380. Ο συνολικός αριθμός των νοσηλευθέντων διαμορφώθηκε σε 54.665 και οι ασθενείς ημερήσιας νοσηλείας σε 44.760.

Ιδιαίτερα αυξημένη ήταν η δραστηριότητα και στον τομέα των διαγνωστικών εξετάσεων και θεραπευτικών πράξεων. Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκαν 51.308 αξονικές τομογραφίες και 479.485 κλασικές ακτινογραφίες. Οι πράξεις ακτινοθεραπείας ανήλθαν σε 28.466, οι χημειοθεραπείες σε 17.472, οι αιμοκαθάρσεις σε 19.223, ενώ οι στεφανιογραφίες και αγγειοπλαστικές έφτασαν τις 4.555.

Ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου Μιχάλης Καραβιώτης αναφέρθηκε στον εκσυγχρονισμό των υποδομών που πραγματοποιήθηκε το 2025. «Επενδύσαμε συστηματικά στην αναβάθμιση των υποδομών, στον εκσυγχρονισμό του ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού και στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων που προσφέρει η ψηφιακή τεχνολογία. Μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος ‘’Κεντρική Μακεδονία 2021–2027’’ εξασφαλίστηκαν χρηματοδοτήσεις ύψους 9,5 εκατομμυρίων ευρώ για την ενίσχυση του εξοπλισμού. Παράλληλα, υλοποιήθηκαν παρεμβάσεις ψηφιακού μετασχηματισμού ύψους 800.000 ευρώ, με στόχο την περαιτέρω βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους ασθενείς και τους επαγγελματίες υγείας. Με εμπιστοσύνη στις δυνατότητές μας, με αίσθημα ευθύνης απέναντι στην κοινωνία και με σταθερό προσανατολισμό στην καινοτομία και την ποιότητα, συνεχίζουμε να χτίζουμε το Νοσοκομείο του αύριο», υπογράμμισε.

Ο κ. Καραβιώτης πρόσθεσε ότι τέθηκε σε σχεδιασμό η ανάπτυξη ρομποτικής χειρουργικής σε βασικές ειδικότητες. Επιπλέον, ανακοίνωσε ότι σχεδιάζεται η δημιουργία του πρώτου Κέντρου Θεραπείας Πρωτονίων για ογκολογικούς ασθενείς, με ορίζοντα πενταετίας. Με τη λειτουργία του, θα παρέχονται στους ασθενείς θεραπείες με μια πρωτοποριακή ακτινοθεραπευτική μέθοδο, η οποία προς το παρόν δεν εφαρμόζεται στην Ελλάδα αλλά μόνο σε εξειδικευμένα κέντρα του εξωτερικού.

Το εγχείρημα αποτελεί τον μελλοντικό στρατηγικό στόχο του Νοσοκομείου, καθώς πρόκειται για εμβληματική πρωτοβουλία που φιλοδοξεί να διευρύνει ουσιαστικά τις ακτινοθεραπευτικές υπηρεσίες και να προσφέρει νέα προοπτική στους ασθενείς. Η μέθοδος θεωρείται από τις πλέον εξελιγμένες, αφού στοχεύει με μεγαλύτερη ακρίβεια στον όγκο-στόχο, περιορίζοντας την επιβάρυνση των υγιών ιστών και κρίσιμων οργάνων.

✅Χαιρετισμοί

Ο υφυπουργός Ανάπτυξης Σταύρος Καλαφάτης χαρακτήρισε το Νοσοκομείο Παπαγεωργίου «κόσμημα» για τη Βόρεια Ελλάδα και εξέφρασε τις ευχαριστίες του προς τη Διοίκηση και το σύνολο των εργαζομένων για τη σημαντική προσφορά τους στο σύστημα υγείας. «Συνδέετε την έρευνα με τις σύγχρονες κλινικές ανάγκες, και με τη συμμετοχή σας σε ερευνητικά προγράμματα αξιοποιείτε τη νέα τεχνολογία και εξασφαλίζετε στους ασθενείς πρόσβαση σε καινοτόμες θεραπείες, δείχνοντας ουσιαστικά τον δρόμο του μέλλοντος», τόνισε.

Ο υφυπουργός Παιδείας Νίκος Παπαϊωάννου, ευχαρίστησε τη Διοίκηση και το προσωπικό για το έργο τους. «Οι κόποι σας δεν είναι επάγγελμα, είναι λειτούργημα και αυτό το αντιλαμβάνεται ολόκληρη η κοινωνία. Έχετε αποδείξει ότι μπορείτε να προσφέρετε στην κοινωνία και σας ευχαριστούμε για αυτό», ανέφερε κατά τον χαιρετισμό του.

Η Αντιπεριφερειάρχης Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης Μελίνα Δερμεντζοπούλου υπογράμμισε ότι το Νοσοκομείο Παπαγεωργίου διακρίνεται για διαφάνεια και αυτοπεποίθηση όσον αφορά τον απολογισμό των πεπραγμένων του, ενώ δεσμεύτηκε πως η Περιφέρεια θα παραμείνει στο πλευρό του. «Είναι σημαντικό να μπαίνουμε σε έναν χώρο που τιμά τον ρόλο του και τους ανθρώπους του», τόνισε.

Ο Συντονιστής του Γραφείου του Πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη Γιάννης Παπαγεωργίου εξέφρασε τη θερμή εκτίμησή του για το σημαντικό έργο που προσφέρουν το προσωπικό και η Διοίκηση του Νοσοκομείου. «Πέρσι στην εκδήλωση του απολογισμού μιλήσαμε για τα έργα που είναι σε εξέλιξη και φέτος βλέπουμε ότι αυτά έχουν ολοκληρωθεί και έχουν γίνει πράξεις», ανέφερε.

Η Βουλευτής Ράνια Θρακιά κατά τον χαιρετισμό της εξέφρασε τον σεβασμό της προ το προσωπικό του Νοσοκομείου και το ευχαρίστησε που «αφήνει ένα κομμάτι του εαυτού του στο έργο που επιτελεί».

Ο Βουλευτής Δημήτρης Κούβελας ανέφερε πως «το Νοσοκομείο Παπαγεωργίου ήταν, είναι και φαίνεται πως θα είναι για πάντα η ναυαρχίδα στον τομέα της υγείας στην Θεσσαλονίκη και τη Βόρεια Ελλάδα» και εξήρε το προσωπικό για το επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρει.

Ο Υποδιοικητής της 3ης Υγειονομικής Περιφέρειας Γεώργιος Ταρασίδης, κατά τον χαιρετισμό του επεσήμανε την άριστη συνεργασία μεταξύ του Νοσοκομείου και της 3ης ΥΠΕ και ευχαρίστησε το προσωπικό για τις προσπάθειες που κάνει καθημερινά. Μεταξύ άλλων, σημείωσε πως σημαντική ήταν η μείωση του χρόνου αναμονής στη λίστα των χειρουργείων, ως αποτέλεσμα της λειτουργίας των απογευματινών χειρουργείων.

Η Εκπρόσωπος του Ιδρύματος Παπαγεωργίου, Ζωή Ψαρρά Παπαγεωργίου, στο μήνυμά της σημείωσε τη συνεχή πρόοδο τους Νοσοκομείου και τη διαρκή παρουσία του δίπλα στον ασθενή και τον συνάνθρωπο. «Το Ίδρυμα Παπαγεωργίου θα στέκεται πάντα δίπλα στους εργαζόμενους, στους μεγάλους αλλά και στους μικρούς στόχους», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Η Γεωργία Δερετζή, Πρόεδρος του Συλλόγου Φίλων του Νοσοκομείου Παπαγεωργίου «Η Αντηρίδα» ευχαρίστησε τη Διοίκηση και το προσωπικό για την άριστη μεταξύ τους συνεργασία και τόνισε πως η «Αντηρίδα» θα βρίσκεται δίπλα στους εργαζόμενους αλλά και τους ασθενείς πάντα με σεβασμό προς τον άνθρωπο.

📍 Το πρόγραμμα Health-IQ συνεχίζει την πιλοτική εφαρμογή του στη Θεσσαλονίκη, με εκπαιδευτικές δράσεις για επαγγελματίες...
09/06/2026

📍 Το πρόγραμμα Health-IQ συνεχίζει την πιλοτική εφαρμογή του στη Θεσσαλονίκη, με εκπαιδευτικές δράσεις για επαγγελματίες υγείας των νοσοκομείων ΑΧΕΠΑ και Παπαγεωργίου που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, με στόχο τη συνεχή βελτίωση της ποιότητας και της ασφάλειας των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας.

✅Μέσα από στοχευμένες εκπαιδευτικές δράσεις, οι επαγγελματίες υγείας αποκτούν εργαλεία και γνώσεις που συμβάλλουν στην ανάπτυξη μιας κουλτούρας ποιότητας και στη βελτίωση της φροντίδας των ασθενών.

📌Το Health-IQ υλοποιείται από το Περιφερειακό Γραφείο του ΠΟΥ για την Ευρώπη, μέσω του Γραφείου Ποιότητας της Φροντίδας και Ασφάλειας των Ασθενών στην Αθήνα, σε συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας.

📎Στο πλαίσιο της πανελλαδικής ανάπτυξής του, πραγματοποιούνται ενημερωτικές εκδηλώσεις σε νοσοκομεία και κέντρα υγείας, προωθώντας ένα ενιαίο πλαίσιο μέτρησης και συνεχούς βελτίωσης της ποιότητας της φροντίδας υγείας.

💐 🌹🌻🌺🌷Μια ξεχωριστή δράση κοινωνικής και περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης, με στόχο την προώθηση της οικολογικής συνείδη...
05/06/2026

💐 🌹🌻🌺🌷Μια ξεχωριστή δράση κοινωνικής και περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης, με στόχο την προώθηση της οικολογικής συνείδησης, πραγματοποιήθηκε στο Νοσοκομείο Παπαγεωργίου, με πρωτοβουλία της εταιρείας ΤΙΤΑΝ και της ΧΑΝΘ και με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος (5 Ιουνίου).

Εθελοντές των δύο φορέων βρέθηκαν στο κεντρικό σαλόνι του Νοσοκομείου και, στο πλαίσιο της εκστρατείας «Έχεις τη φύση στο χέρι σου», προσέφεραν 1.300 πολύχρωμα φυτά στο προσωπικό, με τη συνδρομή και του Συλλόγου Φίλων του Γ.Ν. Παπαγεωργίου «Η Αντηρίδα». Μέσα από τη δράση για την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης και την προώθηση του εθελοντισμού, εξέφρασαν, παράλληλα, και την εκτίμησή τους προς το προσωπικό, αναγνωρίζοντας την αφοσίωση και τη διαρκή προσφορά του στην παροχή ποιοτικών υπηρεσιών υγείας.

Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. του Νοσοκομείου Μιχάλης Καραβιώτης και ο Γενικός Διευθυντής Κωνσταντίνος Εμμανουηλίδης ευχαρίστησαν θερμά την ΤΙΤΑΝ και τη ΧΑΝΘ για τη σταθερή στήριξη και τη συνεχή παρουσία τους σε δράσεις με κοινωνικό αποτύπωμα.

Εκ μέρους της ΤΙΤΑΝ, η Προϊσταμένη Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών Αθηνά Αγατζιώτη και ο Προϊστάμενος Παραγωγής Νεοκλής Μανάρης υπογράμμισαν τη σημασία τέτοιων πρωτοβουλιών που ενισχύουν την επαφή με την κοινωνία και προάγουν την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 29 Μαΐου 2026 και αποτέλεσε ακόμη μία ευκαιρία για την ανάδειξη του κοινωνικού και περιβαλλοντικού ρόλου που μπορεί να διαδραματίσει ένα σύγχρονο νοσοκομείο, αναδεικνύοντας το Γ.Ν. Παπαγεωργίου ως σημείο αναφοράς για δράσεις που συνδυάζουν την υγεία, την κοινωνική προσφορά και τον σεβασμό προς το περιβάλλον.

🏥  Στο Νοσοκομείο Παπαγεωργίου, θέλουμε οι ασθενείς να έχουν πρόσβαση σε σύγχρονη και ανθρώπινη φροντίδα. Από τον Μάρτιο...
31/05/2026

🏥 Στο Νοσοκομείο Παπαγεωργίου, θέλουμε οι ασθενείς να έχουν πρόσβαση σε σύγχρονη και ανθρώπινη φροντίδα. Από τον Μάρτιο του 2026, η νέα Πτέρυγα Βραχείας Νοσηλείας Ογκολογικών Ασθενών λειτουργεί, ενισχύοντας ουσιαστικά την υποστήριξη και τη φροντίδα τους.

Στο πλαίσιο της διαρκούς ενίσχυσης των υπηρεσιών του, το νοσοκομείο «Παπαγεωργίου» προχώρησε στη δημιουργία της νέας Πτέρυγας Μονάδας Βραχείας Νοσηλείας για

Address

Περιφερειακή οδός, Δήμος Παύλου Μελά, Ν. Ευκαρπία
Thessaloníki
56429

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Νοσοκομείο Παπαγεωργίου posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Organization

Send a message to Νοσοκομείο Παπαγεωργίου:

Share