17/11/2025
52 χρόνια από την εξέγερση του Πολυτεχνείου !
Η επέτειος της εξέγερσης του Πολυτεχνείου έχει ξεχωριστή σημασία για τη ΔΚΚΦ ΑΓΩΝΑΣ λόγω της δράσης των κυπρίων φοιτητών, οι οποίοι αποτλεσαν στη συνέχεια ιδρυτικά στελέχη του Αγώνα και είχαν εμπλακεί ενεργά στην εξέγερση.
Η ηρωική εξέγερση της αδούλωτης και αγωνιστικής νεολαίας στο Πολυτεχνείο καταπνίγηκε στο αίμα και έτσι η χουντική τυραννία εκτέλεσε το ξενοκίνητο έργο της. Τα συνθήματα «ΕΞΩ ΟΙ ΗΠΑ » και «ΕΞΩ ΤΟ ΝΑΤΟ» που ήταν γραμμένα δίπλα απο την πύλη του Πολυτεχνείου, την οποία έριξε το τανκ τα ξημερώματα, αποτελούν την απόδειξη αυτού του ξενικού παράγοντα. Αυτού του παράγοντα που προοικονομούσε με το δικό του τρόπο την προδοσία της Κύπρου του 1974. Την προδοσία που ο Ελληνικός λαός δεν άφησε ατιμώρητη και ετσι λίγες μέρες μετά την παράνομη και βάρβαρη τουρκική εισβολή του 74, το δικτατορικό καθεστώς έπεσε και επήλθε η δημοκρατία στη χώρα που τη γέννησε.
Τα αιτήματα των φοιτητών για «Ψωμί –Παιδεία –Ελευθερία», «Εθνική ανεξαρτησία και Λαϊκή εξουσία» παραμένουν διαχρονικά, ανθεκτικά και πάντα επίκαιρα. Μας υπενθυμίζουν την ανάγκη για διαρκή πάλη του λαού για παιδεία, κοινωνική δικαιοσύνη, ανεξαρτησία, ισότητα και κοινωνική απελευθέρωση. Για υπεράσπιση της δημοκρατίας και των ελευθεριών, απέναντι στον κυβερνητικό αυταρχισμό και την καταστολή.
Ολόκληρη η φοιτιώσα νεολαία οφείλει σήμερα, περισσότερο από ποτέ, να αντισταθεί και να αντιταχθεί σε κάθε ξενοκίνητο σχέδιο που στόχο έχει να ευνουχίσει την ελευθερία του λαού μας. Οφείλουμε να αντισταθούμε στον φασισμό και στην στρατοκρατία. Είναι καθήκον μας να αντισταθούμε σε όσους επιθυμούν να φιμώσουν το πνεύμα και την κρίση μας. Τα Πανεπιστήμια πρέπει να γαλουχίζουν αγωνιστές της ελευθερίας, συνειδητοποιημένους πολίτες και όχι στρατιώτες του καπιταλιστικού συστήματος
Τα μηνύματα και οι αξίες του Πολυτεχνείου ξεκάθαρα. Η συνέχιση του Αγώνα για ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ είναι καθήκον μας !