University General Hospital of Thessaloniki AHEPA - ΠΓΝΘ Αχεπα

University General Hospital of Thessaloniki AHEPA - ΠΓΝΘ Αχεπα The AHEPA Univesrity General Hospital of Thessaloniki is considered one of the biggest hospitals in Greece.

Το Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης «ΑΧΕΠΑ» είναι ένα από τα μεγαλύτερα και ιστορικότερα νοσοκομεία της χώρας, με αποστολή την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών υγείας, την υποστήριξη της ιατρικής εκπαίδευσης και την προαγωγή της έρευνας. Covers 680 beds and all the spectrum of medical and surgical specialties of medicine as well as the psychiatric sector. It is a public hospital asso

ciated with the 4th Health District of Health Services of Macedonia and Thrace as an independent service, with administrative and economic autonomy. The central service of AHEPA hospital is located in the territory of Aristotle University of Thessaloniki, No 1, Stilponos Kyriakides str, 54636, within the administrative region of the municipality of Thessaloniki. The plot covers an area of 36,000 sqm, while the structured areas of the hospital cover an amazing 50,000 sqm, built in several time lines, to cope with the emerging needs.

Το Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης «ΑΧΕΠΑ», είναι ένα από τα μεγαλύτερα νοσοκομεία της Ελλάδας, δυναμικότητας 680 οργανικών κλινών, που καλύπτει σχεδόν όλο το φάσμα των ειδικοτήτων της Ιατρικής και της Ψυχιατρικής επιστήμης.

Αποτελεί Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου (ΝΠΔΔ) το οποίο υπόκειται στον έλεγχο και την εποπτεία της 4ης Υγειονομική Περιφέρεια Μακεδονίας και Θράκης, ως ανεξάρτητη υπηρεσιακή μονάδα με διοικητική και οικονομική αυτοτέλεια. Η κεντρική υπηρεσία του Π.Γ.Ν.Θ «ΑΧΕΠΑ» εδρεύει στο χώρο του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, επί της οδού Στίλπωνος Κυριακίδη 1 με ΤΚ 546 36. Το οικόπεδο στο οποίο βρίσκονται τα κτίρια του νοσοκομείου έχει έκταση 36.000 τ.μ., ενώ η δομημένη επιφάνεια όλων των στεγασμένων χώρων του έχει έκταση 50.000 τ.μ., οι οποίοι οικοδομήθηκαν σε διαφορετικές χρονικές περιόδους στο πέρασμα των χρόνων προκειμένου να καλύψουν τις συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες του Νοσοκομείου.

Δελτίο ΤύπουΜε αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη, που τιμάται κάθε χρόνο στις 14 Ιουνίου με πρωτοβουλία του Π...
11/06/2026

Δελτίο Τύπου

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη, που τιμάται κάθε χρόνο στις 14 Ιουνίου με πρωτοβουλία του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, το Κέντρο Αίματος του Π.Γ.Ν.Θ. ΑΧΕΠΑ διοργάνωσε εορταστική δράση προς τιμήν των ανθρώπων που προσφέρουν ανιδιοτελώς το δώρο της ζωής, μέσα από την εθελοντική αιμοδοσία.

Η εκδήλωση αποτέλεσε μια ευκαιρία να αναδειχθεί η πολύτιμη συμβολή των εθελοντών αιμοδοτών, οι οποίοι με συνέπεια και αίσθημα κοινωνικής ευθύνης στηρίζουν καθημερινά τους συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη από αίμα.

Ξεχωριστή νότα στη δράση έδωσε ο στολισμός του χώρου με ζωγραφιές μαθητών από νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία της πόλης μας. Τα παιδιά, μέσα από τα έργα τους, αποτύπωσαν με τον δικό τους αυθεντικό και δημιουργικό τρόπο την αξία της προσφοράς αίματος, της αλληλεγγύης και της αγάπης προς τον συνάνθρωπο, στέλνοντας μηνύματα ελπίδας και αισιοδοξίας.

Το Κέντρο Αίματος ευχαριστεί θερμά τους μικρούς δημιουργούς, τους εκπαιδευτικούς και τις σχολικές μονάδες που ανταποκρίθηκαν στην πρωτοβουλία, καθώς και όλους τους εθελοντές αιμοδότες που αποτελούν σταθερά πηγή ζωής για χιλιάδες ασθενείς.

Η εθελοντική αιμοδοσία είναι μια πράξη κοινωνικής προσφοράς με ανεκτίμητη αξία. Με δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης, συνεχίζουμε να προωθούμε το μήνυμα ότι λίγα λεπτά από τον χρόνο μας μπορούν να κάνουν τη διαφορά και να σώσουν ανθρώπινες ζωές.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥΠαρουσία του Υπουργού Υγείας κ. Άδωνι Γεωργιάδη πραγματοποιήθηκαν την Πέμπτη 4 Ιουνίου 2026 τα εγκαίνια των ...
05/06/2026

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Παρουσία του Υπουργού Υγείας κ. Άδωνι Γεωργιάδη πραγματοποιήθηκαν την Πέμπτη 4 Ιουνίου 2026 τα εγκαίνια των ανακατασκευασμένων χειρουργείων και του νέου ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού της Α’ Οφθαλμολογικής Κλινικής του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης ΑΧΕΠΑ.

Το έργο περιλαμβάνει την πλήρη αναβάθμιση των χειρουργικών αιθουσών της Α’ Οφθαλμολογικής Κλινικής και την προμήθεια νέου, σύγχρονου ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού. Η συνολική χρηματοδότηση ανήλθε σε περίπου 4,5 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων 1 εκατ. ευρώ προήλθε από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και 3,5 εκατ. ευρώ από προγράμματα ΕΣΠΑ. Η παρέμβαση ενισχύει σημαντικά τις δυνατότητες διάγνωσης, θεραπείας και χειρουργικής αντιμετώπισης οφθαλμολογικών παθήσεων, προς όφελος των ασθενών της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης Βόρειας Ελλάδας.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν επίσης οι Βουλευτές Θεσσαλονίκης κ. Δημήτρης Βαρτζόπουλος και κ. Θεόδωρος Καράογλου, ο Διοικητής της 4ης Υγειονομικής Περιφέρειας Μακεδονίας και Θράκης κ. Παναγιώτης Μπογιατζίδης, η Αντιπερειάρχης Υγείας και Κοινωνικής Πρόνοιας κ. Μελίνα Μαρία Δερμεντζοπούλου, ο Πρύτανης του Α.Π.Θ. κ. Kyriakos Anastasiadis, ο Πρόεδρος της Ιατρικής Σχολής Α.Π.Θ. κ. Στέφανος Τριαρίδης, εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης και της ακαδημαϊκής κοινότητας, μέλη και αξιωματούχοι της Oργάνωσης AHEPA, στελέχη υγειονομικών φορέων, μέλη του Δ.Σ. και εργαζόμενοι του Νοσοκομείου.

Τον αγιασμό των εγκαινίων τέλεσε ο Παναγιώτατος Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ.κ. Φιλόθεος.

Κατά τον χαιρετισμό του, ο Υπουργός Υγείας κ. Άδωνις Γεωργιάδης χαρακτήρισε το ΑΧΕΠΑ ως ένα από τα σημαντικότερα νοσοκομεία της χώρας, που παρέχει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες υγείας και διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην εξυπηρέτηση των πολιτών της Βόρειας Ελλάδας. Αναφερόμενος στις επιδόσεις του Νοσοκομείου, υπογράμμισε ότι δεν υφίστανται αναμονές στη λίστα χειρουργείων για το έτος 2025, ενώ σημείωσε ότι ο μέσος χρόνος αναμονής στα Τμήματα Επειγόντων Περιστατικών ανέρχεται σε 3 ώρες, 16 λεπτά και 44 δευτερόλεπτα, επίδοση σημαντικά χαμηλότερη από το όριο των τεσσάρων ωρών που προβλέπουν οι διεθνείς κατευθυντήριες οδηγίες για νοσοκομεία αντίστοιχου μεγέθους και δυναμικότητας.

Ο Διοικητής της 4ης ΥΠΕ κ. Παναγιώτης Μπογιατζίδης υπογράμμισε τη σημασία της συνεχούς αναβάθμισης των δημόσιων δομών υγείας, επισημαίνοντας ότι οι παρεμβάσεις σε υποδομές και εξοπλισμό συμβάλλουν καθοριστικά στη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Από την πλευρά του, ο Διοικητής του ΠΓΝ ΑΧΕΠΑ κ. Παναγιώτης Παντελιάδης τόνισε ότι η ανακαίνιση των χειρουργείων και η προμήθεια του νέου εξοπλισμού αποτελούν μία ακόμη ουσιαστική επένδυση για το Νοσοκομείο, η οποία ενισχύει τις δυνατότητες των επαγγελματιών υγείας και βελτιώνει την καθημερινή εμπειρία των ασθενών.

Ο Διευθυντής της Α’ Οφθαλμολογικής Κλινικής, καθηγητής κ. Φώτιος Τοπούζης, αναφέρθηκε στη σημασία της αναβάθμισης των υποδομών και του εξοπλισμού της Κλινικής, τονίζοντας ότι οι νέες εγκαταστάσεις δημιουργούν ακόμη καλύτερες συνθήκες για την παροχή εξειδικευμένης φροντίδας στους ασθενείς. Παράλληλα, σημείωσε ότι ο μέσος χρόνος αναμονής για χειρουργική επέμβαση στην Κλινική ανέρχεται σήμερα σε μόλις 18 ημέρες.

Η Α’ Οφθαλμολογική Κλινική του Π.Γ.Ν.Θ. ΑΧΕΠΑ αποτελεί μία από τις κορυφαίες πανεπιστημιακές οφθαλμολογικές μονάδες της χώρας, με σημαντικό κλινικό, εκπαιδευτικό και ερευνητικό έργο. Η αναβάθμιση των χειρουργείων και του εξοπλισμού της ενισχύει περαιτέρω τον ρόλο της ως κέντρου αριστείας στην οφθαλμολογία και δημιουργεί νέες προοπτικές για την παροχή υπηρεσιών υγείας υψηλής ποιότητας.

Η σημαντική πρόοδος που έχει καταγράψει η Ελλάδα τα τελευταία χρόνια στον τομέα της δωρεάς οργάνων και των μεταμοσχεύσεω...
19/05/2026

Η σημαντική πρόοδος που έχει καταγράψει η Ελλάδα τα τελευταία χρόνια στον τομέα της δωρεάς οργάνων και των μεταμοσχεύσεων αναδείχθηκε στο ενημερωτικό σεμινάριο «Organmeetings on the spot», που πραγματοποιήθηκε στο Αμφιθέατρο «Κωνσταντίνος Τριαρίδης» του ΠΓΝΘ ΑΧΕΠΑ, με μεγάλη συμμετοχή επαγγελματιών υγείας.

Κεντρικό θέμα της εκδήλωσης αποτέλεσαν οι εξελίξεις στη μεταμοσχευτική διαδικασία, η ενίσχυση της δωρεάς οργάνων και ο καθοριστικός ρόλος των νοσοκομείων και των Μονάδων Εντατικής Θεραπείας στη στήριξη της «δωρεάς ζωής».

Ο πρόεδρος του Ελληνικού Οργανισμού Μεταμοσχεύσεων (ΕΟΜ), Γεώργιος Παπαθεοδωρίδης, ανέφερε ότι η Ελλάδα από 45 δότες οργάνων το 2018 έφτασε τους 137 αξιοποιηθέντες δότες το 2025, σημειώνοντας πως το 2026 αναμένεται νέο ρεκόρ μεταμοσχεύσεων. Όπως τόνισε, η χώρα πλησιάζει πλέον σταδιακά τον ευρωπαϊκό μέσο όρο.

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του Ωνασείου Νοσοκομείου, Ιωάννης Μπόλετης, εκτίμησε ότι οι δότες οργάνων στην Ελλάδα θα ξεπεράσουν φέτος τους 15 ανά εκατομμύριο πληθυσμού, έναντι μόλις 4 το 2018, θέτοντας ως επόμενο στόχο τον ευρωπαϊκό μέσο όρο των 22 δοτών ανά εκατομμύριο.

Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου αναπτύχθηκαν θεματικές που αφορούσαν τη μεταρρύθμιση του τομέα των μεταμοσχεύσεων την περίοδο 2018-2026, τις προοπτικές των μεταμοσχεύσεων στη χώρα και τη δημιουργία «φιλικών προς τη δωρεά οργάνων» νοσοκομείων.
Χαιρετισμούς απηύθυναν ο διοικητής του Π.Γ.Ν.Θ. ΑΧΕΠΑ, Παναγιώτης Παντελιάδης, ο πρόεδρος του Τμήματος Ιατρικής ΑΠΘ, Στέφανος Τριαρίδης, ο διοικητής της 4ης ΥΠΕ, Παναγιώτης Μπογιατζίδης, η αντιπρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, Μαρία Χατζηδημητρίου και ο διευθυντής Ιατρικής Υπηρεσίας του Π.Γ.Ν.Θ. ΑΧΕΠΑ, Χρήστος Σαββόπουλος.

Στην εκδήλωση συμμετείχαν στελέχη του Ελληνικού Οργανισμού Μεταμοσχεύσεων, Πανεπιστημιακοί Καθηγητές, Διευθυντές Κλινικών, ιατροί και νοσηλευτές του Π.Γ.Ν.Θ. ΑΧΕΠΑ και άλλων νοσοκομείων της χώρας, αναδεικνύοντας τη σημασία της συνεργασίας όλων των εμπλεκόμενων φορέων για την ενίσχυση της δωρεάς οργάνων και των μεταμοσχεύσεων.

Το Π.Γ.Ν.Θ. ΑΧΕΠΑ, μέσα από δράσεις ενημέρωσης και εκπαίδευσης, συνεχίζει να στηρίζει ενεργά την εθνική προσπάθεια για την προώθηση της δωρεάς οργάνων και την ανάπτυξη της μεταμοσχευτικής κουλτούρας, συμβάλλοντας ουσιαστικά στη διάδοση του μηνύματος της προσφοράς ζωής.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη του Ίδρυμα Ωνάση και υπό την επιστημονική αιγίδα του Ελληνικού Οργανισμού Μεταμοσχεύσεων και του Ωνάσειο Νοσοκομείου.

Δελτίο ΤύπουΗ Α' Καρδιολογική Κλινική ΑΠΘ- 1st Cardiology Department AUTh , σε συνεργασία με την Καρδιολογική Κλινική το...
14/05/2026

Δελτίο Τύπου

Η Α' Καρδιολογική Κλινική ΑΠΘ- 1st Cardiology Department AUTh , σε συνεργασία με την Καρδιολογική Κλινική του Γ.Ν.Θ. Παπανικολάου, αναλαμβάνουν μια σημαντική πρωτοβουλία για την αναβάθμιση των υπηρεσιών υγείας στη Βόρεια Ελλάδα.
Η διαδερμική επιδιόρθωση των κολποκοιλιακών βαλβίδων αποτελεί, πλέον, μια σύγχρονη και καθιερωμένη θεραπευτική επιλογή στην επεμβατική καρδιολογία. Η εφαρμογή της προσφέρει μια λιγότερο επιβαρυντική λύση για ασθενείς υψηλού χειρουργικού κινδύνου με σύνθετες βαλβιδοπάθειες, βελτιώνοντας ουσιαστικά την ποιότητα ζωής τους.

Οι δύο κλινικές έχουν ήδη προχωρήσει στη δημιουργία του πρώτου Δημόσιου Κέντρου στη Βόρεια Ελλάδα που παρέχει τη συγκεκριμένη θεραπεία, αξιοποιώντας τη συσσωρευμένη εμπειρία και τεχνογνωσία τους. Το εγχείρημα αυτό έρχεται να καλύψει μια υπαρκτή ανάγκη, δίνοντας λύση σε ασθενείς που μέχρι σήμερα είχαν περιορισμένες επιλογές.

Η κοινή αυτή προσπάθεια αναδεικνύει ένα διαφορετικό μοντέλο συνεργασίας στο δημόσιο σύστημα υγείας, με έμφαση στη συνέργεια και την αποτελεσματικότητα. Η λειτουργία ενός κοινού Κέντρου από δύο κλινικές αποτελεί πρακτική που εφαρμόζεται ευρέως στο εξωτερικό και μπορεί να συμβάλει στην ορθολογική αξιοποίηση των διαθέσιμων πόρων.

Οι ιατρικές ομάδες εκφράζουν την πεποίθηση ότι η πρωτοβουλία αυτή θα έχει άμεσο αντίκτυπο στους ασθενείς της Βόρειας Ελλάδας, ενώ παράλληλα δημιουργεί τις προϋποθέσεις για την ανάπτυξη αντίστοιχων συνεργασιών και σε άλλους τομείς, με στόχο τη συνεχή βελτίωση της δημόσιας φροντίδας υγείας.

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Νοσηλευτών και Νοσηλευτριών, στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ πραγματοποιήθηκαν ...
13/05/2026

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Νοσηλευτών και Νοσηλευτριών, στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ πραγματοποιήθηκαν παρουσία της Διοίκησης και των Διεύθυνσης της Νοσηλευτικής Υπηρεσίας του Νοσοκομείου, δράσεις αφιερωμένες στον ουσιαστικό ρόλο του νοσηλευτικού προσωπικού στο σύστημα υγείας και στην κοινωνία.

Στη Μονάδα Μεσογειακής Αναιμίας έλαβε χώρα εκδήλωση με τη συμμετοχή του Ελληνικού Συλλόγου Θαλασσαιμίας, αναδεικνύοντας τη σημασία της συνεχούς φροντίδας και στήριξης των ασθενών, καθώς και τη συμβολή των επαγγελματιών νοσηλευτικής στη διαχείριση χρόνιων νοσημάτων.

Παράλληλα, στο Κέντρο Αίματος διοργανώθηκε εθελοντική αιμοδοσία με τη συμμετοχή εργαζομένων του νοσοκομείου, μεταφέροντας ένα ισχυρό μήνυμα αλληλεγγύης και κοινωνικής ευαισθησίας.

Ξεχωριστή στιγμή αποτέλεσε η δράση στη Β’ Παιδιατρική Κλινική Α.Π.Θ., παρουσία του Διοικητή της 4ης Υ.Πε. κ. Παναγιώτη Μπογιατζίδη, των Υποδιοικητών κ. Ιωάννη Ανδρίτσου και κ. Σαντρίνας Τιτοπούλου, του Διοικητή του Νοσοκομείου κ. Παναγιώτη Παντελιάδη και της Αναπληρώτριας Διοικήτριας κ. Έφης Βασιλειάδου. Το «παρών» έδωσαν επίσης η Διευθύντρια της Κλινικής κα Ασημούλα Γαλλή-Τσινοπούλου , Η Διευθύντρια της Νοσηλευτικής Υπηρεσίας, κα Παρθενόπη Παντελίδου, καθώς και μέλη του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού της Κλινικής.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης τιμήθηκε το έργο των νοσηλευτών και νοσηλευτριών, οι οποίοι με επιστημονική κατάρτιση, επαγγελματισμό και ενσυναίσθηση στέκονται διαρκώς στο πλευρό των ασθενών και των οικογενειών τους.
Το Π.Γ.Ν.Θ. ΑΧΕΠΑ εκφράζει θερμές ευχαριστίες προς όλο το νοσηλευτικό προσωπικό για την αφοσίωση, την αντοχή και τη σημαντική συμβολή του στη δημόσια υγεία.
Χρόνια πολλά σε όλες τις νοσηλεύτριες και όλους τους νοσηλευτές.

📍 Το ΠΓΝΘ «ΑΧΕΠΑ» φιλοξενεί την Πέμπτη 14 Μαΐου 2026 το ενημερωτικό σεμινάριο «Organmeetings on the spot», αφιερωμένο στ...
13/05/2026

📍 Το ΠΓΝΘ «ΑΧΕΠΑ» φιλοξενεί την Πέμπτη 14 Μαΐου 2026 το ενημερωτικό σεμινάριο «Organmeetings on the spot», αφιερωμένο στη δωρεά οργάνων και τις μεταμοσχεύσεις.

Μέσα από σημαντικές ομιλίες και συζητήσεις, αναδεικνύεται ο καθοριστικός ρόλος των επαγγελματιών υγείας στην ανάπτυξη της μεταμοσχευτικής δραστηριότητας και στην ενίσχυση της κουλτούρας προσφοράς ζωής.

🗓 Πέμπτη 14 Μαΐου 2026
🕧 12:30 μ.μ.
📍 Αμφιθέατρο «Κωνσταντίνος Τριαρίδης», ΠΓΝΘ «ΑΧΕΠΑ»

Η δωρεά οργάνων είναι ελπίδα. Είναι ζωή. 💙

Στο ΠΓΝΘ ΑΧΕΠΑ, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Υγιεινής Χεριών, η Επιτροπή Νοσοκομειακών Λοιμώξεων επισκέφθηκε τα τμήματα...
05/05/2026

Στο ΠΓΝΘ ΑΧΕΠΑ, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Υγιεινής Χεριών, η Επιτροπή Νοσοκομειακών Λοιμώξεων επισκέφθηκε τα τμήματα του νοσοκομείου, ενημερώνοντας και ευαισθητοποιώντας το προσωπικό για τη σωστή εφαρμογή των κανόνων υγιεινής χεριών στην καθημερινή κλινική πράξη.

Η υγιεινή των χεριών παραμένει το πιο απλό, αλλά και πιο αποτελεσματικό μέτρο πρόληψης των νοσοκομειακών λοιμώξεων, προστατεύοντας ασθενείς, επαγγελματίες υγείας και επισκέπτες.

Ας συνεχίσουμε όλοι μαζί να τηρούμε αυτή τη βασική πράξη φροντίδας και ασφάλειας.

#ΥγιεινήΧεριών #ΑσφάλειαΑσθενών #ΠΓΝΘΑΧΕΠΑ #ΠρόληψηΛοιμώξεων

Με δυναμική παρουσία συμμετείχε το Νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ στον επετειακό 20ό Διεθνή Μαραθώνιο «Μέγας Αλέξανδρος» - bwin, που π...
27/04/2026

Με δυναμική παρουσία συμμετείχε το Νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ στον επετειακό 20ό Διεθνή Μαραθώνιο «Μέγας Αλέξανδρος» - bwin, που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 26 Απριλίου 2026 στη Θεσσαλονίκη.

Στη διοργάνωση έδωσαν το «παρών» εργαζόμενοι του Νοσοκομείου, συμμετέχοντας ενεργά σε μια μεγάλη αθλητική γιορτή που συγκέντρωσε χιλιάδες δρομείς από την Ελλάδα και το εξωτερικό και ανέδειξε τη Θεσσαλονίκη σε σημείο αναφοράς για τον μαζικό αθλητισμό. Μεταξύ των συμμετεχόντων ήταν και ο Διοικητής του Νοσοκομείου, Παναγιώτης Παντελιάδης, καθώς και διευθυντικά στελέχη, προϊστάμενοι υπηρεσιών και μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, ενισχύοντας με τη στάση τους τη συλλογική αυτή προσπάθεια και δίνοντας το παράδειγμα της συμμετοχής

Η παρουσία του ΑΧΕΠΑ στον επετειακό Μαραθώνιο Θεσσαλονίκης αποτυπώνει με τον πιο άμεσο τρόπο την αξία της φυσικής δραστηριότητας ως αναπόσπαστο στοιχείο της πρόληψης και της καθημερινής φροντίδας της υγείας. Σε ένα γεγονός που ενώνει ανθρώπους διαφορετικών ηλικιών αναδεικνύεται η δύναμη της συλλογικής συμμετοχής και της κοινής προσπάθειας για έναν πιο ενεργό και υγιή τρόπο ζωής.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥΣτο Νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ βρέθηκε την περασμένη εβδομάδα ο Αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης, Κώστας Γιουτίκας, στο...
27/04/2026

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Στο Νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ βρέθηκε την περασμένη εβδομάδα ο Αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης, Κώστας Γιουτίκας, στο πλαίσιο της παρουσίας των παρεμβάσεων που υλοποιήθηκαν σε κλινικές του Νοσοκομείου μέσω του ειδικού προγράμματος ιδίων πόρων της Αντιπεριφέρειας.
Κατά την επίσκεψη παρουσιάστηκαν οι εργασίες αναβάθμισης, καθώς και ο νέος εξοπλισμός που έχει ήδη ενταχθεί στην καθημερινή λειτουργία τριών κλινικών, ενισχύοντας την υποστήριξη των ασθενών και τη συνολική λειτουργικότητα τω ν χώρων.
Η επίσκεψη περιλάμβανε τη Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας της Α’ Προπαιδευτικής Παθολογικής Κλινικής, την Α’ Καρδιολογική Κλινική και τη Γ’ Χειρουργική Κλινική, όπου διαπιστώθηκε η αξιοποίηση του νέου ξενοδοχειακού εξοπλισμού και η ενίσχυση του ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού.
Οι παρεμβάσεις αυτές συμβάλλουν στη διαμόρφωση ενός πιο σύγχρονου και λειτουργικού περιβάλλοντος, διευκολύνοντας το έργο των υγειονομικών ομάδων και βελτιώνοντας τις συνθήκες παραμονής των ασθενών στο Νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ.

Το Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης ΑΧΕΠΑ καλωσορίζει στην οικογένειά του δέκα νέους εργαζόμενους, οι οποίο...
01/04/2026

Το Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης ΑΧΕΠΑ καλωσορίζει στην οικογένειά του δέκα νέους εργαζόμενους, οι οποίοι εντάσσονται στη Νοσηλευτική Υπηρεσία, ενισχύοντας ουσιαστικά το ανθρώπινο δυναμικό και αναβαθμίζοντας τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας.

Η σημερινή ορκωμοσία πραγματοποιήθηκε παρουσία του Διοικητή της 4ης Υ.Πε, κ. Παναγιώτη Μπογιατζίδη, του Υποδιοικητή της 4ης Υ.Πε., κ. Ιωάννη Ανδρίτσο, του Διοικητή του Νοσοκομείου, κ. Παναγιώτη Παντελιάδη, της Αναπληρώτριας Διοικήτριας, κ. Ευτέρπης Βασιλειάδου, της Διευθύντριας της Διοικητικής-Οικονομικής Υπηρεσίας, κ. Ελένης Υφαντή, καθώς και της Διευθύντριας Νοσηλευτικής Υπηρεσίας, κ. Παρθενόπης Παντελίδου.

Η ενίσχυση του νοσηλευτικού προσωπικού αποτελεί σταθερή προτεραιότητα για τη Διοίκηση του Π.Γ.Ν.Θ. ΑΧΕΠΑ, με στόχο τη συνεχή βελτίωση της φροντίδας προς τους ασθενείς και την ουσιαστική στήριξη του έργου των επαγγελματιών υγείας.
Ευχόμαστε στους νέους συναδέλφους καλή αρχή και κάθε επιτυχία στα καθήκοντά τους.

Address

St. Kyriakidi
Thessaloníki
54637

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when University General Hospital of Thessaloniki AHEPA - ΠΓΝΘ Αχεπα posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Organization

Send a message to University General Hospital of Thessaloniki AHEPA - ΠΓΝΘ Αχεπα:

Share