Ανεξάρτητοι ΑναρχοΕθνικιστές Ελλάδας - ΑΑΕΕ

Ανεξάρτητοι ΑναρχοΕθνικιστές Ελλάδας  -  ΑΑΕΕ Ακομμάτιστη Κίνηση Ελλήνων με ιδανικά την Πατρίδα, την Ελευθερία και την πραγματική Δημοκρατία.

«Το κράτος δεν έγινε για το κράτος, ειδεμή τί ενδιαφέρον θα είχε;»
Ίων Δραγούμης

Γίνεται να υπάρξει ειλικρινής αγνός εθνικισμός που να μην τείνει (έστω μελλοντικά, έστω εν μέρει και ουτοπικά) προς την αναρχία;

Η απάντηση είναι όχι, διότι μονάχα το αναρχικό έθνος είναι ολοκληρωμένο έθνος.
Μια αναρχία Κυρίων, μια ισότητα προς τα επάνω βέβαια (ακόμη κι αν ακούγεται ουτοπικό) και όχι μια ισοπέδωση π

ρος τα κάτω.

Είναι ορθή η αντιστροφή της φράσης του Κέννεντυ «μην ρωτάς τι κάνεις εσύ για το κράτος σου αλλά τι κάνει το κράτος σου για εσένα.»

Το κράτος ως όχημα διαχείρισης του έθνους οφείλει να αναρωτιέται τι κάνει για κάθε μέλος του έθνους (για την ευημερία του, ελευθερία του, άνεσή του και χίλια άλλα) και όχι το αντίθετο.
Το Ελληνικό κράτος οφείλει να είναι ο υπηρέτης του Έλληνα και όχι το αντίθετο.

Και τελικός σκοπός του κράτους (όποιας μορφής) θα πρέπει να είναι μια τέτοια μορφή εθνικής κοινωνίας ισότητας, όπου τα μέλη της ΔΕΝ θα είναι υποτακτικοί ενός κράτους που θα αναμένει ηγέτες ανά πάσα στιγμή να τους σώσει από οτιδήποτε, αλλά θα είναι όλοι τους εν δυνάμει ηγέτες, μια Αναρχική Εθνική Κοινωνία Ελεύθερων Ελλήνων.

Απο τη στιγμή που δεν αποδέχεστε την λαϊκή εντολή, δεν αποδέχομαι και γώ.....ΚΑΝΕΝΑ μέτρο σας...!ΚΑΝΕΝΑ νόμο σας.....!ΚΑ...
11/07/2015

Απο τη στιγμή που δεν αποδέχεστε την λαϊκή εντολή, δεν αποδέχομαι και γώ.....
ΚΑΝΕΝΑ μέτρο σας...!
ΚΑΝΕΝΑ νόμο σας.....!
ΚΑΜΙΑ απόφασή σας.....!
ΚΑΜΙΑ συμφωνία σας....!
ΚΑΜΙΑ κυβέρνηση σας...!
ΚΑΜΙΑ δικαιοσύνη σας....!
Δεν σας αναγνωρίζω ούτε σαν ανθρώπινες υπάρξεις!
Στα τσακίδια και οι 300!
Στα τσακίδια και όσοι τους προφυλάσσετε , υποθάλπετε , και εκτελείτε εντολές τους, αντί να είστε με το μέρος του λαού!
Η οργή του λαού θα έρθει σαν καταιγίδα και θα σας πνίξει!
Ερχεται νέμεσις...!

30/03/2015
Καθόλου τυχαίο δεν είναι ότι ένας λαός πριν 15 ημέρες ψήφισε τα μυαλά που θα βγάλουν την χώρα από το τέλμα και τα μυαλά ...
14/02/2015

Καθόλου τυχαίο δεν είναι ότι ένας λαός πριν 15 ημέρες ψήφισε τα μυαλά που θα βγάλουν την χώρα από το τέλμα και τα μυαλά προσέλαβαν υπαλλήλους οικονομικών παγκόσμιων λόμπι να τους συμβουλέψουν. Τις συμβουλές που έδινε η υπάλληλος της Παγκόσμιας Τράπεζας, Έλενα Παναρίτη, στον Γιώργο Παπανδρέου για το πώς θα μπει στο Μνημόνιο, τώρα τις δίνει στον υπουργό Βαρουφάκη για το πώς θα αλλάξει όνομα το Μνημόνιο.
Πολιτικές μαριονέτες οικονομικών φόρουμ κατάντησαν οι εκλεγμένοι από τον λαό εκπρόσωποι, ενώ ο λαός σηκώνει σε πλατείες πλακάτ που γράφουν «Ανάσα Αξιοπρέπειας». Πάρε ανάσα για όσο διαρκέσουν οι δήθεν ρήξεις και διαφωνίες γιατί μετά έχεις να κάνεις μεγάλο μακροβούτι στον ίδιο βόθρο που ήσουν. Οι επικοινωνιολόγοι της «αριστεράς» ξέρουν γιατί έβαλαν στο σλόγκαν «ανάσα» και όχι αναπνοή διότι μία ανάσα θα πάρεις και τελικά μόνο αυτό ζητάς.
Ήρθε και η στιγμή που οι πολιτικοί σου εκπρόσωποι κάνουν ότι δεν γνωρίζουν το ύψος του χρέους επί του ΑΕΠ και εκεί που περίμενες ότι το «κούρεμά» του θα ξεκινούσε από το 175% του ΑΕΠ, έρχεται ο υπουργός Μάρδας και σου πετάει: «Σύμφωνα με το Ινστιτούτο Λεβί στο τέλος του χρόνου το χρέος θα φθάσει στο 205% του ΑΕΠ». Να είμαστε ήσυχοι, λοιπόν, ότι ακόμα και αν οι δανειστές κουρέψουν το χρέος και το φθάσουν πάλι στο 175% του ΑΕΠ, η κυβέρνηση θα πανηγυρίζει ότι υλοποίησε την προεκλογική της εξαγγελία και ο λαός θα γράφει στα πλακάτ «πήραμε Ανάσα Αξιοπρέπειας».
Αυτό που κατάφερε η αλλαγή κυβέρνησης είναι να μπουκάρουν στην Ελλάδα νέοι πλιατσικολόγοι από τα βαριά λόμπι του πλανήτη να μοιραστούν την πίτα με τους ήδη μόνιμους κυβερνήτες της χώρας που είναι οι Ευρωπαίοι εταίροι. Στα Γιουρογκρούπ που θα γίνονται από εδώ και στο εξής η τελευταία που θα έχει τον λόγο θα είναι η ίδια η Ελλάδα. Θα είναι ως παλιάτσος ντυμένος με ριχτά πουκάμισα και εξαντρίκ κασκόλ διορισμένος να φτιάχνει την διάθεση των θεατών με ανούσιες πολιτικές ατάκες ενώ τα λιοντάρια θα μοιράζουν τον λαϊκό μεζέ μέσα σε ξεκλείδωτα κλουβιά. -

Ανάσα Αναξιοπρέπειας - Στον τοίχο

Στην Αθήνα εκείνης της εποχής υπήρχαν εξουσίες, νόμοι και ιδιοκτησία και όλοι εκείνοι οι θεσμοί που συγκεντρώνουν τα πυρ...
26/09/2014

Στην Αθήνα εκείνης της εποχής υπήρχαν εξουσίες, νόμοι και ιδιοκτησία και όλοι εκείνοι οι θεσμοί που συγκεντρώνουν τα πυρά των σύγχρονων αναρχικών. Από την άλλη όμως πλευρά, η Αθηναϊκή Δημοκρατία βασίστηκε εξ ολοκλήρου στην παντοειδή συμμετοχή του λαού στην δημόσια ζωή, πράγμα το οποίο υπήρξε και το κύριο αίτημα των αναρχικών όλων των εποχών. Ποτέ και σε κανένα άλλο πολίτευμα στην ιστορία της ανθρωπότητας οι αναρχικοί δεν έφτασαν τόσο κοντά στην πραγμάτωση του αναρχισμού.

12/08/2014

Μια μικρή ανακεφαλαίωση για να μην μας πιάνουν τον κώλο τα πουλημένα blogs. Να μην μας μπερδεύουν με τις αναλύσεις…..
-----------------------------------------------------------------------------------

Τραπεζίτες: Λάτσης, Νανόπουλος, Σάλλας, Λαυρεντιάδης, Παπαδόπουλος, Φιλιππίδης, Βαρδινογιάννης μοίραζαν το τοκογλυφικό χρήμα των εβραίων της Αμερικής και της Ευρώπης στους συμμαθητές τους και κολλητούς τους Παπανδρέου, Σημίτη, Σαμαρά, Καραμανλή, Μητσοτάκη, Παπαδήμο. Αυτά τα δάνεια στην συνέχεια έγιναν δημόσιο χρέος! Οι απάτες των κολλητών και των παρατρεχάμενων έγιναν δημόσιο χρέος. Το αποτέλεσμα;; θα πληρώνουν οι επόμενες γενιές για αιώνες ολόκληρους χωρίς να φταίνε. Για αυτό άλλωστε πριν χωθούμε στο ΔΝΤ ο μουγκός και εξαφανισμένος Καραμανλής άρχισε να μοιράζει χρήμα στους Τραπεζίτες. Περίμενε και αυτός το ΔΝΤ του Παπανδρέου να σπρώξει χρήμα στις Τράπεζες. . Η Κυβέρνηση Καραμανλή παρέδωσε τα “κλειδιά” στον ΓΑΠ..Αυτούς “έσωσε” ο ΓΑΠ όταν μας έβαζε στο πρώτο Μνημόνιο. Τα ίδια και ο Σαμαράς με το 2 μνημόνιο. Ούτε γάτα. Ούτε ζημιά.
Τώρα πολύ απλά περιμένουν Τσίπρα (παιδί των τοκογλύφων) με ένα άλλο μνημόνιο-με διαφορετικό- όνομα. Για να θολώσουν τα νερά βάζουν μπροστά στο πόπολο νευρικούς Κασιδιάρηδες-χρυσαυγίτες "αδικημένους"….. μήπως και ανέβουν τα ποσοστά των κομμάτων. “Βούτυρο” στο “ψωμί” των Πρετεντέρηδων και των Χατζηνικολάηδων είναι τα εμφυλιολεμικά σύνδρομα. Γιατί; Πολύ απλά από την στιγμή που τα κανάλια πήραν τα πλούσια δάνεια δεν υπάρχει πρόβλημα. Τώρα που πέρασε το νομοσχέδιο και οι δανειστές με τον Σόιμπλε πήραν αυτό που ήθελαν θα παρασύρουν τον λαό σε βλακείες. Θα ξεχάσει τους “ναι σε όλα” μιας και έρχονται εκλογές…
Έπρεπε με λίγα λόγια, να χρηματοδοτηθούν οι Τράπεζες των μπατίρηδων με φρέσκο χρήμα, για να συνεχίσουν οι επιχειρήσεις των κρατικοδίαιτων απατεώνων να παίρνουν δάνεια. Να συνεχίσουν τα ιδρύματα της Εκκλησίας να κάνουν φιλανθρωπίες. Να συνεχίσουν τα ιδρύματα να μιλάνε για φασισμούς…. μιας και πληρώνονται από τους σιωνιστές..της Μέρκελ...
Ο Λαός θα συνεχίσει να πληρώνει άγρια χαράτσια…… έτσι ώστε να έρχεται χρήμα από την Ευρώπη. Τώρα αν κάποιοι βγάζουν την περιούσια τους στο σφυρί φυσικά και δεν τους απασχολεί…… μιας και οι Έλληνες είναι φασίστες ( με την βοήθεια του ΚΚΕ)… και θα πρέπει να πληρώσουν. Μέσα σε όλα αυτά έρχονται και οι γνωστές μεταρρυθμίσεις των δανειστών. Ότι, έχει σχέση με Ελληνισμό πρέπει να πεθάνει….. μιας και τα λαμόγια πούλησαν τον Ελληνισμό! Μπανανία του νότου....με νόμιμους λάθρο....για το μεροκάματο του τρόμου!

Μην το σκέφτεσαι καθόλου. Πήγαινε να ψηφίσεις…….. θα πάρεις βραβείο. Oι τυφλοί οδηγούν τους τυφλούς!
peri majestic

βρεθήκαμε για άλλη μια φορά ενώπιον εκβιασμών από τα συστημικά παπαγαλάκια, τους κομματικούς νταβατζήδες και τους μεμονω...
26/05/2014

βρεθήκαμε για άλλη μια φορά ενώπιον εκβιασμών από τα συστημικά παπαγαλάκια, τους κομματικούς νταβατζήδες και τους μεμονωμένους εξυπνάκηδες, δήθεν αγωνιούντες για τα πολιτικά πράγματα και το μέλλον της Ελλάδας. Οποία υποκρισία, να μας κατηγορούν ότι με το λόγο αποστροφής μας προς την εκλογική διαδικασία, αβαντάρουμε το σύστημα αφού - ισχυρίζονται ότι - με την αποχή μας δίνουμε χώρο στα μεγάλα κόμματα και γυρίζουμε την πλάτη μας στα προβλήματα. Κάνουν μεγάλο λάθος, αλλά η αλήθεια είναι ότι το κάνουν συνειδητά! Είναι υποκριτές, διότι το πραγματικό ενδιαφέρον όλων είναι να υποστηρίξουμε το μαγαζάκι τους και παράλληλα εκείνοι να διατηρήσουν την πελατεία τους, η οποία τρέφεται από την αποδοχή αυτού του είδους, και από κανένα ενδιαφέρον για αλλαγή των πολιτικών πραγμάτων. Φτάνουν μέχρι και στο σημείο να χρησιμοποιούν λόγια Αρχαίων Ελλήνων φιλοσόφων για να μας πείσουν πως η συνειδητή μας αποχή από το εκλογικό παραλήρημα των ημερών αποτελεί πράγμα που ισοδυναμεί με αποστροφή προς τη δημοκρατία. Τους ενημερώνουμε ότι γνωρίζουμε πολύ καλά ότι το υπάρχον πολιτικό πλαίσιο αποτελεί κάτι εκ διαμέτρου διαφορετικό από το αντίστοιχο της Αρχαίας Ελλάδας, αλλά ανεξάρτητα από αυτό, ότι δεν διατηρούμε κανενός είδους δημοκρατικό αντανακλαστικό, όσο η ίδια η δημοκρατία δεν είναι ο θεματοφύλακας της "εξουσίας του λαού". Και είναι βέβαιο πως οι εκλογές δεν έρχονται για να ενισχύσουν τη λαϊκή κυριαρχία, αλλά για να ανακατέψουν απλά κάποια φύλλα στην τράπουλα, η οποία όμως παραμένει πάντα η ίδια. Όσο το θεσμικό πλαίσιο δε μεταβάλλεται, τόσο θα φωνάζουμε με όλη την ειλικρινή μας δύναμη ότι η συμμετοχή στην πολιτική αποτελεί αποδοχή της εξουσιαστικής λογικής "άρχειν και άρχεσθαι".

"Καλύτερα ρίξτο άκυρο ή λευκό, ρίξτο σε ένα μικρό κόμμα, ρίξτο σε έναν τρελό, αλλά έλα οπωσδήποτε να ψηφίσεις", μέχρι σε αυτό το εξευτελιστικό σημείο φτάνουν όσοι (πολλές φορές καλοπροαίρετα, αλλά δεν παύουν να είναι παραπλανημένοι) θέλουν να ενισχύσουμε τις δομικές διεργασίες του κράτους. "Και τι γίνεται που απέχει το 40%, άλλαξε τίποτα;" Τους απαντούμε ότι δεν είμαστε εδώ ως απολογητές του 40%, και ότι δεν μας ενδιαφέρει αν από αυτό το ποσοστό η πλειοψηφία του δεν προσέρχεται επειδή πηγαίνει για καφέ ή στην παραλία. Τους πληροφορούμε αντίστοιχα ότι μετά την ψήφο τους πολλοί πηγαίνουν επίσης για καφέ ή για μπάνιο. Είμαστε εδώ και αρθρώνουμε λόγο για τη μικρή και κρίσιμη μάζα που: α) πιστεύει πως το κράτος αποτελεί τον νούμερο ένα εχθρό και καταπιεστή μας, και πως το κράτος βρίσκει πρόσωπο στον υποψήφιο, στον βουλευτή, στον διορισμένο υπάλληλο, στον στρατιωτικό, στον αστυνομικό, στον δικαστικό, στον επαγγελματία δημοσιογράφο, και σε όσους κάθε μέρα βάζουν λιθαράκια ή κοτρώνες για να κρατηθεί σταθερό το οικοδόμημά του, β) θεωρεί ως κύρια σύγχρονη πληγή την κομματοκρατία και το πελατειακό συμφέρον που ξεκινά από τη σχέση εξάρτησης υποψήφιου εξουσιαστή - εξουσιαζόμενου (δεν είναι τυχαίο ότι στην Ελλάδα της κρίσης είχαμε 40+ κόμματα ως υποψήφια για τις ευρωεκλογές, νούμερο ρεκόρ) και γ) δε διατηρεί μια παθητική, αλλά αντίθετα μια σχηματοποιημένη ενεργητική στάση απέναντι στην εκλογική διαδικασία, με την καθημερινή άρθρωση λόγου συγκρουσιακού στο υπάρχον πολιτικό σύστημα.

Υπό αυτή την έννοια, πρόσφορο έδαφος για εμάς αποτελούν μέχρι και παραπλανημένοι ψηφοφόροι, που θεωρούν ότι τιμωρούν το σύστημα με το να στηρίξουν κάποιο μικρό κόμμα, ενώ την ίδια στιγμή λησμονούν ότι και τα μικρά κόμματα έχουν υπογράψει την αφοσίωσή τους στο καθεστώς. Είμαστε αυστηροί; Οπωσδήποτε! Σημείο αναφοράς για εμάς δεν αποτελούν οι θεσμοθετημένες κάλπες, αλλά αντίθετα θεωρούμε πως είναι μια ακόμα τυπική διαδικασία αποδοχής και παράτασης της ανελευθερίας μας. Θα δανειστώ τα υπέροχα γραφόμενα του αρθρογράφου μας Αργύρη Στρατή, ο οποίος σε προηγούμενο άρθρο ανέφερε ότι "η ουσία είναι ότι μπορεί τα κόμματα να αλλάζουν, όμως το θεσμικό πλαίσιο παραμένει ακριβώς το ίδιο. Οι αριθμοί, τα ποσοστά, η εναλλαγή πολιτικών κομμάτων και προσώπων δε λένε τίποτε απολύτως, αφού όλα συνεχίζουν να κινούνται εντός του υπάρχοντος πολιτικού συστήματος και στερούν την αυτοοργάνωση του λαού και τη δυνατότητά του να αναλάβει εκείνος την τύχη του. Όσο οι δομές παραμένουν ίδιες, δεν υπάρχει καμιά απολύτως πιθανότητα για αλλαγή, παρά μόνο για μικρές ίσως "αποκλίσεις", που απλά συντηρούν την κατάσταση και εγκλωβίζουν υγιή κόσμο σε αυτήν. Τα κύρια θύματα λοιπόν όλου αυτού του παραλογισμού είναι οι ψηφοφόροι, καθώς στην πλειοψηφία τους τα κόμματα υπάρχουν με σκοπό να στηρίζουν το εκάστοτε σύστημα, όμως οι ψηφοφόροι έχουν πάντοτε την πολιτικά ορθή ψευδαίσθηση ότι επηρεάζουν τα πράγματα και ότι με την επιλογή ενός κόμματος μπορούν να το ανατρέψουν. Απόδειξη αυτού αποτελεί το γεγονός ότι τα κόμματα λαμβάνουν μέρος στις ευρωεκλογές, ενισχύοντας έτσι με τη συμμετοχή τους το νεοευρωπαϊκό οικοδόμημα, για το οποίο εκ του ασφαλούς κάποια υποστηρίζουν ότι επιδιώκουν να το ανατρέψουν! Ακόμα και κόμματα δηλαδή που κατά καιρούς έχουν εκφραστεί με σκεπτικισμό ως προς την Ευρωπαϊκή Ένωση, παρασύρονται από το πλαίσιο που έχει επιβληθεί και γίνονται ένα με αυτό. Όσοι άνθρωποι στον κόσμο κινούνται εκτός των κομματικών σχηματισμών (δηλαδή η συντριπτική πλειοψηφία τους) αλλά συνεχίζουν να ψηφίζουν, δεν έχουν πραγματικά καμία προοπτική να επηρεάσουν οι ίδιοι τις εξελίξεις και αυτό πρέπει κάποια στιγμή να το καταλάβουν."

Στον επόμενο λοιπόν που (καλοπροαίρετα ή μη) σας κουνήσει το δάχτυλο για να σας στείλει στην κάλπη, απαντήστε του κατάλληλα χωρίς να αισθάνεστε καμία ενοχή για την πράξη (ή "απραξία") σας, και αποδείξτε του τη δική του ενοχή, για τη συμβολή του στην ξεκάθαρη στήριξη των θεσμών του κράτους, εφ' όσον εκείνος διαθέτει έστω ένα μικρό ψήγμα επαναστικότητας μέσα του. Πείτε του ότι η προσπάθειά του για να σας σύρει στον εξευτελισμό προσκρούει σε τοίχο, διότι δεν είστε ένας νέος ή μια νέα που δεν έχει ενδιαφέρον, αλλά που καθημερινά αγωνίζεται με όση δύναμη διαθέτει για να πέσει το κράτος που εκείνος στηρίζει. Και ότι θα πρέπει να σκεφτεί καλά πώς προσδιορίζει την ουσία στη δική του συμμετοχή σε όλο αυτό το θέατρο του παραλόγου.

Οι παραπάνω σκέψεις αποτυπώθηκαν γραπτώς εν μέσω καταιγισμού απόψεων των "ειδικών" και των εκλογολόγων των ΜΜΕ, για το μήνυμα των εκλογών. Τους πληροφορώ ότι το μήνυμα για το οποίο τόσο κόπτονται το πήραμε και είναι το παρακάτω: όποιος και να ψηφιστεί, είμαστε καταδικασμένοι να επιβιώνουμε αλλά να μη ζούμε, να βρέχουμε τα χείλη μας αλλά να μη ξεδιψάμε, να ονειρευόμαστε αλλά να μην πραγματοποιούμε τα όνειρά μας, να υπάρχουμε αλλά να μην έχουμε καμία άμεση προοπτική και ελπίδα. Είμαστε όμως εδώ για να δείξουμε σε όλους αυτούς πώς θα ήταν η επόμενη μέρα χωρίς πολιτικούς, κόμματα, κράτη, εξουσιαστές, ανθρωποφύλακες. Ουτοπία; Κανένας δε θα μας σταματήσει να αγωνιζόμαστε. Μέχρι την τελική νίκη.

Κώστας Μακεδόνας

ΥΓ. Η φωτογραφία της ανάρτησης βρίσκει την ερμηνεία της στο μικρό απόσπασμα που ακολουθεί: "Αν είχα ένα όνειρο για το αύριο, που θα ήθελα να βγει αληθινό, θα επέλεγα να ζήσω χωρίς την εξάρτηση του σημερινού τρόπου ζωής. Θα ονειρευόμουν έναν κόσμο όπως η αρμονία προϋποθέτει να είναι. Μια Γη απαλλαγμένη από το ιδιοκτησιακό καθεστώς των κρατών, ένα Πλανήτη που να αναδεικύει τη φυσική πολλαπλότητα και να ενισχύει τη διαφορετικότητα σε αντιδιαστολή με τη μαζοποίηση κοινωνιών και πολιτισμών. Στον οποίο η πρακτική της κυριαρχίας και της επιβολής, μέσω των ιδιοκτησιακών τρόπων με τους οποίους ο άνθρωπος αντιμετωπίζει τον εαυτό του αλλά και όλα τα υπόλοιπα έμβια όντα, θα έχει δώσει τη θέση της σε ένα ελευθεριακό αεξούσιο μοντέλο ζωής, πέρα από την αποξένωση, την αλλοτρίωση και τον υλισμό των ημερών."

Exit Area "Όνειρο και Πρότυπο, μέρος α'"
http://www.exitarea.gr/2014/05/politically-correct.html

Εκλογική Απεργία: συνειδητή επιλογή απελευθέρωσης από το πολιτικό σύστημα...Αντίστροφη μέτρηση για μια ακόμα εκλογική δι...
10/05/2014

Εκλογική Απεργία: συνειδητή επιλογή απελευθέρωσης από το πολιτικό σύστημα...

Αντίστροφη μέτρηση για μια ακόμα εκλογική διαδικασία, και τα κομματικά επιτελεία έχουν στρωθεί στη δουλειά, που δεν είναι άλλη από το μάζεμα της πελατείας τους, με το πρόσχημα φυσικά της "αντιπροσώπευσης". Η εξουσιαστική μηχανή ξαναπαίρνει μπρος για να ανανεώσει τη λαϊκή εντολή, κάθε σκουριασμένο γρανάζι λαδώνεται ξανά, γιατί "οι αριθμοί είναι αυτοί που μιλάνε" και πρέπει να "μετρηθούμε" ακόμα μια φορά. Οι χρήσιμοι ηλίθιοι των κομματικών μηχανισμών πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν, είναι δεδομένο, όμως είναι λυπηρό ο ίδιος ο κόσμος που δηλώνει δεξιά και αριστερά ότι σιχαίνεται τους πολιτικούς, να συνεχίζει να σκύβει το κεφάλι και να μπαίνει στο παραβάν, στηρίζοντας με την ενεργή συμμετοχή του το σύστημα και εναποθέτοντας τις ελπίδες του στα μίσθαρνα όργανά του. Γιατί, τι αποτελούν στην ουσία οι εκλογές; Είναι ξεκάθαρα η αναπαραγωγή της εξουσίας, ένα από τα σημαντικά εργαλεία του πολιτικού συστήματος ώστε να διεκδικεί και να λαμβάνει τη νομιμοποίηση, για να ελέγχει, να καταπιέζει, να εξοντώνει μέσω της διαχείρισης, τους ανθρώπους, τους οποίους αντιμετωπίζει ως αναλώσιμους, ως νούμερα και ποσοστά, υπηκόους του εκτρωματικού κρατικού μορφώματος.

Η αντιμετώπιση της διαδικασίας στη βάση της εκλογικής απεργίας έγκειται στην ουσία της πρώτης ως δομικού στοιχείου του κράτους και της δημοκρατίας. Δεν προτάσσουμε την αποχή από τις εκλογές ως μια καιροσκοπική άρνηση (τέτοιες κατά καιρούς είδαμε πολλές), αλλά ως σαφή θέση, ως μια από τις απελευθερωτικές διεργασίες από τη μέγγενη του κρατισμού και της πολιτικής, από την αιχμαλωσία των ανθρώπων από τους επίδοξους διαχειριστές του. Σας καλούμε να μην ενδώσετε σε αυτό τον προφανή υποβιβασμό της ανθρώπινης αξιοπρέπειας στο επίπεδο ενός αριθμού, ενός ψηφοφόρου, και να αγνοήσετε με όλη τη συνειδητή σας δύναμη τις επερχόμενες εκλογές. Η αποχή όλων μας, είναι μια πράξη ειλικρινής, μια στάση αγέρωχη που μας φέρνει ένα ακόμα βήμα πιο κοντά σε έναν νέο κόσμο δημιουργίας και ελευθερίας, που θα ανατείλλει από τα συντρίμμια του σύγχρονου αυτού εκτρώματος.
http://www.exitarea.gr/2014/05/brainstorming.html

46 Ελληνικά κόμματα θα κατέβουν στις ευρωεκλογές! Η παράνοια σε όλο της το μεγαλείο..."Αγαπητοί" εθνοσωτήρες .. Ή λες ότ...
10/05/2014

46 Ελληνικά κόμματα θα κατέβουν στις ευρωεκλογές!
Η παράνοια σε όλο της το μεγαλείο...
"Αγαπητοί" εθνοσωτήρες .. Ή λες ότι είσαι υπό Κατοχή από την Ε.Ε και είσαι απέναντι της ,(δηλαδή δεν συμμετέχεις) ή συμφωνείς ότι σωτηρία είναι η Ε.Ε και συμμετέχεις σε αυτή.
Τρίτη οδός δεν υπάρχει.

Την Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2014, σου δίνεται η δυνατότητα να συμμετέχεις σε δημοψήφισμα και να αποφασίσεις για 5 θέματα που...
27/03/2014

Την Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2014, σου δίνεται η δυνατότητα να συμμετέχεις σε δημοψήφισμα και να αποφασίσεις για 5 θέματα που απασχολούν περισσότερο εσένα και τους συμπολίτες σου.

Μέχρι και τις 31 Μαίου θα αναρτώνται και θα ψηφίζονται τα θέματα από τα μέλη του γκρουπ. Μπορείς να προσθέσεις το δικό σου θέμα καθώς και να ψηφίσεις όποια από τα ήδη υπάρχοντα θέματα θεωρείς καίρια για τη ζωή μας.

Στις 31 Μαίου, θα κατηγοριοποιηθούν τα όμοια θέματα και θα καταμετρηθούν οι ψήφοι. Τα 5 πιο δημοφιλή θέματα θα μπουν σε ψηφοδέλτιο για πανελλαδικό δημοψήφισμα.

Από 1 εως 15 Ιουνίου θα συνταχθούν τα θέματα με απλά και καθαρά λόγια, και από 16 Ιουνίου ως 31 Οκτωβρίου θα διεξαχθεί η διαβούλευση που απαιτείται.

Η ενεργή συμμετοχή σου κρίνεται απαραίτητη. Μπες σε αυτό το γκρουπ https://www.facebook.com/groups/609218299151080/ , φέρε και τους φίλους σου και θέστε τα δικά σας θέματα.

Βοήθησε ενεργά στις διαδικασίες για να ολοκληρώσουμε με επιτυχία αυτό το εγχείρημα.

Ας φέρουμε επιτέλους τη Δημοκρατία στη χώρα !!!

Την επόμενη φορά λοιπόν, που θα διαδηλώσει ο λαός, θα πρέπει να κατευθυνθεί εκεί όπου συμφέρει τον ίδιο και όχι εκεί όπο...
10/02/2014

Την επόμενη φορά λοιπόν, που θα διαδηλώσει ο λαός, θα πρέπει να κατευθυνθεί εκεί όπου συμφέρει τον ίδιο και όχι εκεί όπου συμφέρει τη διαπλοκή. Δεν έχει λόγο να διαδηλώνει έξω από τη Βουλή. Όταν ο λαός πηγαίνει στη Βουλή, για να διαμαρτυρηθεί, είναι σαν να πηγαίνει στην ακροθαλασσιά, για να πετάξει βότσαλα με στόχο ν' αλλάξει το "τοπίο". Είναι λάθος αυτή η πρακτική και δεν αποφέρει το παραμικρό αποτέλεσμα. Εκεί βρίσκονται μόνον οι "παλιάτσοι", τους οποίους μπορεί να τους αντικαταστήσει με την ψήφο του. Νόημα έχει να διαδηλώσει εκεί όπου μπορεί να επιτύχει αλλαγή, αλλά δεν έχει τη δυνατότητα να ψηφίσει ...Εκεί όπου μπορεί να πάει το πρωί και μέχρι το μεσημέρι να έχει καταφέρει να πάρει το αποτέλεσμα το οποίο επιθυμεί ...Εκεί όπου μπορεί ν' απειλεί ότι θα τα σπάσει όλα, αν δεν εκδοθεί ένα ένταλμα σύλληψης για τον Παπαδήμο ...Εκεί όπου έχει νόημα να δείξει το "μπόι" του και άρα ν' απειλήσει ακόμα και με ωμή βία. Ο λαός πρέπει να πάψει να φέρεται σαν ανεγκέφαλος "ταύρος", που κυνηγάει το "πανί" που του βάζουν μπροστά του. Πρέπει να κυνηγήσει τον "ταυρομάχο" ...και σ' αυτήν την περίπτωση τους δικαστές.
Έτσι δεν είναι κύριοι δικαστές και θεματοφύλακες του Συντάγματος; Δεν είστε λειτουργοί μόνον όταν μιλάμε για αμοιβές. Είστε λειτουργοί κι όταν μιλάμε για κόστη. Τον επίορκο δημόσιο υπάλληλο, ο οποίος με τη μικρή του εξουσία παίρνει "φακελάκι", τον απολύεις και τον κλείνεις φυλακή. Τον επίορκο λειτουργό με την άπειρη εξουσία, ο οποίος επιτρέπει τη λεηλασία της πατρίδας ούτε τον απολύεις ούτε τον φυλακίζεις. Τον στήνεις στον τοίχο και τον εκτελείς ...Απλά πράγματα. Τους άχρηστους πολιτικούς δεν έχει λόγο να τους "κυνηγάει" ο λαός, εφόσον μπορεί να τους καταψηφίσει. Τους άχρηστους "λειτουργούς" της δικαιοσύνης τι μπορεί να τους κάνει; Κυρίαρχος δεν είναι ο λαός; Πώς εκδηλώνεται η κυριαρχία του, όταν αυτός είναι οργισμένος; Δεν πρέπει να τους απειλεί με λιντσάρισμα; Δεν πρέπει να απειλεί τους επαγγελματίες δικαστές με λαϊκά δικαστήρια και κρεμάλες; Έξω από τον Άρειο Πάγο πρέπει να διαδηλώνει σήμερα ο κόσμος και όχι έξω από τη Βουλή ή έξω από τα σπίτια των διεφθαρμένων.

Κείμενα του Παναγιώτη Τραϊανού. Μικρά. Σύντομα. Περιεκτικά. Διδακτικά. Αφυπνιστικά. 6-8 σελίδες το πολύ. Εύκολα αναγνώσιμα από όλους. ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ. Διαβάστε. Μελετήστε. ΔΙΑΔΩΣΤΕ. Όλοι. 6-8 σελίδες το πολύ. Δεν υπαρχει δικαιολογία πλέον. Από κανέναν.

Address

Thessaloníki

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Ανεξάρτητοι ΑναρχοΕθνικιστές Ελλάδας - ΑΑΕΕ posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share