11/06/2026
📍Στη Θεσσαλονίκη βρέθηκαν σήμερα δύο κυβερνητικά κλιμάκια, πραγματοποιώντας σειρά επαφών με εκπροσώπους της αυτοδιοίκησης, παραγωγικούς φορείς και τοπικές αρχές, με στόχο την καταγραφή αναγκών και την προώθηση αναπτυξιακών παρεμβάσεων στην περιοχή.
📌Το πρώτο κλιμάκιο, με επικεφαλής τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρίστο Δήμα και τον Γενικό Γραμματέα Έρευνας και Καινοτομίας Δημήτρη Τζέρτη, είχε συναντήσεις με την Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, τη διοίκηση του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, καθώς και με τους Δημάρχους Παύλου Μελά και Κορδελιού – Ευόσμου.
📌Παράλληλα, το δεύτερο κλιμάκιο, με επικεφαλής τον Υφυπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Στέφανο Γκίκα, πραγματοποίησε σειρά συσκέψεων και αυτοψιών στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, εστιάζοντας στις υποδομές, τις επιχειρησιακές ανάγκες και τα έργα που ενισχύουν τον αναπτυξιακό ρόλο του λιμένα για την πόλη και τη Βόρεια Ελλάδα.
🔹️Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με κοινή συνάντηση των δύο κλιμακίων με τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Νέας Κρήνης και Καλαμαριάς κ.κ. Ιουστίνο, επιβεβαιώνοντας τη σημασία της διαρκούς συνεργασίας της Πολιτείας με τους τοπικούς θεσμούς και την κοινωνία.