Δημοτικό Σχολείο Ειδικής Αγωγής Αγίου Αθανασίου

  • Home
  • Greece
  • Thessaloníki
  • Δημοτικό Σχολείο Ειδικής Αγωγής Αγίου Αθανασίου

Δημοτικό Σχολείο Ειδικής Αγωγής  Αγίου Αθανασίου Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Δημοτικό Σχολείο Ειδικής Αγωγής Αγίου Αθανασίου, Public School, Thessaloníki.

"Σαν παλιό σινεμά" – Η καλοκαιρινή γιορτή λήξης του σχολείου μας.Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία, την Παρασκευή 12 Ι...
16/06/2026

"Σαν παλιό σινεμά" – Η καλοκαιρινή γιορτή λήξης του σχολείου μας.

Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία, την Παρασκευή 12 Ιουνίου 2026, η καλοκαιρινή γιορτή λήξης του σχολείου μας με τίτλο «Σαν παλιό σινεμά…», εμπνευσμένη από τον αγαπημένο ελληνικό κινηματογράφο.

Μαθητές, εκπαιδευτικοί, γονείς και φίλοι του σχολείου ταξιδέψαμε μαζί σε μια άλλη εποχή, αναβιώνοντας εικόνες, μουσικές και στιγμές από τη χρυσή εποχή του ελληνικού σινεμά.

Η σχολική μας σκηνή μεταμορφώθηκε σε κινηματογραφικό πλατό και οι μαθητές μας, με ενθουσιασμό, δημιουργικότητα και ξεχωριστό ταλέντο, έδωσαν ζωή σε αξέχαστες σκηνές από κλασικές ελληνικές ταινίες, όπως «Η νεράιδα και το παλικάρι», «Η Αλίκη στο Ναυτικό», «Κάτι να καίει» και πολλές ακόμη αγαπημένες δημιουργίες του ελληνικού κινηματογράφου.

Μέσα από τραγούδια, χορούς και θεατρικές ερμηνείες, ξαναθυμηθήκαμε αγαπημένες μελωδίες που έχουν αφήσει το δικό τους αποτύπωμα στην πολιτιστική μας κληρονομιά. Οι μαθητές μας μπήκαν στους ρόλους αγαπημένων πρωταγωνιστών, διασκέδασαν και χάρισαν σε όλους μας μοναδικές στιγμές συγκίνησης, χαράς και νοσταλγίας.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Δήμαρχος του Δήμου Χαλκηδόνος, κ. Σταύρος Αναγνωστόπουλος, καθώς και ο Αντιδήμαρχος Παιδείας κ. Αλέξανδρος Χατζόπουλος, τους οποίους ευχαριστούμε θερμά για την παρουσία και τη στήριξή τους.

Η γιορτή πραγματοποιήθηκε εκτός των μικρών μας πρωταγωνιστών, με τη συμβολή όλου του εκπαιδευτικού και βοηθητικού προσωπικού του σχολείου μας, που εργάστηκε με αφοσίωση για την επιτυχή πραγματοποίηση της εκδήλωσης υπό την επιμέλεια και καθοδήγηση
των Χρυσοβαλάντου Χριστάνη (Θεατρολόγου), Ευτέρπης Ειρήνης Τσιγάρα (Μουσικού) και Ελπίδας Χαϊδοπούλου
(Καλλιτεχνικών)

Ξεχωριστή θέση στη γιορτή είχαν οι μαθητές που φέτος αποφοιτούν. Μέσα από συγκινητικά οπτικοακουστικά αφιερώματα στη σχολική τους διαδρομή, αποχαιρέτησαν τους συμμαθητές, τους εκπαιδευτικούς και το σχολείο τους, σε μια ιδιαίτερα φορτισμένη και συγκινητική στιγμή.

Μετά το τέλος της παράστασης, η γιορτή συνεχίστηκε με ομαδικά και ατομικά παιχνίδια, στα οποία συμμετείχαν με χαρά παιδιά και γονείς, ενισχύοντας τους δεσμούς συνεργασίας και επικοινωνίας μεταξύ σχολείου και οικογένειας.

Μικροί και μεγάλοι είχαν ακόμη την ευκαιρία να απαθανατίσουν όμορφες στιγμές στο θεματικό photobooth της εκδήλωσης.
Ιδιαίτερη χαρά και ενθουσιασμό πρόσφεραν τα καλοκαιρινά δώρα του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, τα οποία δημιουργήθηκαν με πολύ μεράκι και αγάπη και προσφέρθηκαν σε όλους τους μαθητές με ευχές για ένα όμορφο καλοκαίρι. Παράλληλα, το σχολείο προσέφερε σε όλους δροσερές γρανίτες, ολοκληρώνοντας με τον πιο γλυκό τρόπο τη γιορτινή αυτή ημέρα.

Η αξέχαστη αυτή γιορτή έριξε την αυλαία μιας ακόμη δημιουργικής, απαιτητικής αλλά και γεμάτης εμπειρίες σχολικής χρονιάς. Μιας χρονιάς που μας υπενθύμισε τη δύναμη της συνεργασίας, της συμπερίληψης, της αποδοχής, της προσπάθειας και της ανθρώπινης σύνδεσης.

Με τη νοσταλγία των στιγμών που μοιραστήκαμε και την αισιοδοξία για όσα έρχονται, αποχαιρετούμε τη φετινή σχολική χρονιά και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τον Σεπτέμβριο.

Καλό καλοκαίρι σε όλους!

Σας περιμένουμε στην καλοκαιρινή γιορτή του σχολείου μας!- Παρασκευή 12 Ιουνίου - Στις 10:00 το πρωι- Στην αίθουσα εκδηλ...
10/06/2026

Σας περιμένουμε στην καλοκαιρινή γιορτή του σχολείου μας!

- Παρασκευή 12 Ιουνίου
- Στις 10:00 το πρωι
- Στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου

Παράσταση και εκπλήξεις για μικρούς και μεγάλους. Να είστε εκεί!

Την Παρασκευή 29 Μάϊου, είχαμε την χαρά να υποδεχθούμε στελέχη της Ελληνικής Αστυνομίας, στα πλαίσια της συνέχισης και τ...
03/06/2026

Την Παρασκευή 29 Μάϊου, είχαμε την χαρά να υποδεχθούμε στελέχη της Ελληνικής Αστυνομίας, στα πλαίσια της συνέχισης και της ολοκλήρωσης των εργαστηρίων δεξιοτήτων με θέμα ” Γνωρίζω τα επαγγέλματα”, που πραγματοποιούνται με τη συμβολή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων.

Η κυρία Κομνηνού Ελένη, ο κύριος Γιαμαλής Σταύρος (από το αστυνομικό τμήμα Χαλκηδόνας) και ο κύριος Ναλμπαντίδης Κωνσταντίνος (από την Γενική Τροχαία Θεσσαλονίκης), έφτασαν στο σχολείο μας με τα αστυνομικά τους οχήματα, προκαλώντας ρίγη ενθουσιασμού και περιέργειας στους μαθητές μας, από τα πρώτα και όλας λεπτά.

Η αρχή έγινε με την παρουσίαση οπτικοακουστικού υλικού και συζήτηση στην αίθουσα τελετών, σχετικά με το επάγγελμα του αστυνομικού, καθώς και με την παράθεση εξαιρετικά χρήσιμων πληροφοριών ασφαλείας (τι προσέχουμε στη βόλτα μας, τι κάνουμε αν χαθούμε από τους γονείς μας, σε ποιους απευθυνόμαστε όταν βρισκόμαστε σε κίνδυνο, ποια τα τηλέφωνα επικοινωνίας για βοήθεια κτλ) για τους μικρούς μας πολίτες.

Η συνέχεια ήταν άκρως συναρπαστική, αφού τα παιδιά στην αυλή είχαν την ευκαιρία να φορέσουν τον εξοπλισμό και τη στολή των αστυνομικών, να συνοδέψουν το αστυνομικό όχημα στη θέση του συνοδηγού , να μιλήσουν και να δώσουν οδηγίες στον ασύρματο, καθώς και να ανέβουν στην αστυνομική μηχανή ! Οι σειρήνες, το ντελίριο ενθουσιασμού, οι φωνές και τα γέλια τους ακούστηκαν πραγματικά σε όλη την γύρω περιοχή!

Η μέρα μας έκλεισε με αμοιβαίες ευχαριστίες και φυσικά αναμνηστικά δώρα, μαζί με υποσχέσεις για συναντήσεις και συνεργασία και την επόμενη σχολική χρονιά.

Νέες περιπέτειες και νέοι δρόμοι βιωματικής μάθησης μας περιμένουν!

Την Παρασκευή 29 Μάϊου, είχαμε την χαρά να υποδεχθούμε στελέχη της Ελληνικής Αστυνομίας, στα πλαίσια της συνέχισης και της ολοκλήρωσης των εργαστηρίων δεξιοτήτων μ....

Γνωρίζω τον μαγικό κόσμο των μελισσών.Στο πλαίσιο συνέχισης των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων με θέμα «Γνωρίζω τα επαγγέλματα» ...
28/05/2026

Γνωρίζω τον μαγικό κόσμο των μελισσών.

Στο πλαίσιο συνέχισης των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων με θέμα «Γνωρίζω τα επαγγέλματα» και σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, είχαμε τη χαρά να υποδεχθούμε στο σχολείο μας τον μελισσοκόμο, κύριο Φώτη Παπαδόπουλο και να γνωρίσουμε από κοντά τον μαγικό κόσμο της μέλισσας.

Οι μαθητές μας, με βιωματικό τρόπο, γνώρισαν τη ζωή των μελισσών, τον σημαντικότατο και καθοριστικό ρόλο τους στη φύση και τον τρόπο με τον οποίο παράγεται το μέλι. Ειδικότερα, μέσα από τη συζήτηση και παρουσίαση, κατανοήσαμε την κοινωνία και την ιεραρχία των μελισσών, είδαμε από κοντά πραγματική κυψέλη, και
ενημερωθήκαμε για τη διαδικασία και τα στάδια παραγωγής του μελιού.

Φυσικά, η εμπειρία μας δεν σταμάτησε εκεί! Για λίγο γίναμε κι εμείς μικροί μελισσοκόμοι, φορώντας τον απαραίτητο προστατευτικό εξοπλισμό και συμμετέχοντας με άκρατο ενθουσιασμό και ενδιαφέρον στη δράση.

Η επίσκεψη του κυρίου Παπαδόπουλου έκλεισε με τον πιο γλυκό τρόπο, αφού όλα τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γευτούν διάφορες ποικιλίες μελιού και να απολαύσουν πεντανόστιμο παστέλι-δώρο.

Ημερήσια περιβαλλοντική εκδρομή στο Σκλήθρο της Φλώρινας. Μία ξεχωριστή και άκρως συναρπαστική ημερήσια περιβαλλοντική ε...
27/05/2026

Ημερήσια περιβαλλοντική εκδρομή στο Σκλήθρο της Φλώρινας.

Μία ξεχωριστή και άκρως συναρπαστική ημερήσια περιβαλλοντική εκδρομή, πραγματοποιήσαμε την Παρασκευή 22 Μάϊου, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, στο πανέμορφο Σκλήθρο της Φλώρινας.

Σε ένα μαγευτικό φυσικό τοπίο, αρκετά χιλιόμετρα μακριά από τη βάση μας, γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό, τολμήσαμε να αποδράσουμε, γνωρίσαμε και ήρθαμε σε επαφή με την χλωρίδα και πανίδα του τόπου μας, βιώσαμε αξέχαστες εμπειρίες και ζήσαμε στιγμές που θα θυμόμαστε για πάντα!

Πρώτος μας σταθμός ήταν το Κέντρο Προστασίας Λύκου και Λύγκα στις Αγραπιδιές Φλώρινας, όπου σε συνεργασία με τον Αρκτούρο, ενημερωθήκαμε εκτενώς για τα ζώα της περιοχής καθώς και για τον λύκο και τον λύγκα, δύο ζώα της χώρας μας που κινδυνεύουν με εξαφάνιση. Μέσα από ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις και συζήτηση, μάθαμε για τη ζωή τους, τη σημασία τους για το οικοσύστημα και την ανάγκη προστασίας τους.

Στη συνέχεια επισκεφθήκαμε το Κέντρο Περιβαλλοντικών Περιηγήσεων «Άρτεμις», όπου μέσα σε ένα καταπράσινο φυσικό τοπίο που θύμιζε μάλλον Ελβετικές Άλπεις, μικροί και μεγάλοι είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε ιππασία, να γνωρίσουμε από κοντά τον υπέροχο κόσμο των αλόγων και να απολαύσουμε μια όμορφη περιήγηση στη
φύση.

Η εκδρομή μας ολοκληρώθηκε στο όμορφο Λιμνοχώρι, όπου, μαγεμένοι, γεμάτοι αναμνήσεις και εμπειρίες στη “βαλίτσα”μας, αλλά και ελαφρώς κουρασμένοι, γευματίσαμε δίπλα στη λίμνη, απολαμβάνοντας στιγμές χαλάρωσης, ξεγνοιασιάς και όμορφης παρέας.

Η περιβαλλοντική αυτή εκδρομή, ήταν αναμφισβήτητα μια μοναδική εμπειρία, ίσως από τις πιο δυνατές που φέτος βιώσαμε στο σχολείο μας. Πέρα από τις εικόνες, τις γνώσεις και τις στιγμές και πέρα από την αγάπη, τη χαρά και την ομαδικότητα, νιώσαμε επίσης τη δύναμη του να τολμάς να ονειρεύεσαι το καλύτερο για τα παιδιά, να αψηφάς τα εμπόδια και τις αναστολές και να κάνεις πράξη ό,τι μπορεί να μοιάζει αδύνατο και ακατόρθωτο!

Επίσκεψη οδοντιάτρου, στα πλαίσια συνέχισης του προγράμματος στοματικής υγιεινής.Στo πλαίσιo συνέχισης του προγράμματος ...
20/05/2026

Επίσκεψη οδοντιάτρου, στα πλαίσια συνέχισης του προγράμματος στοματικής υγιεινής.

Στo πλαίσιo συνέχισης του προγράμματος της στοματικής υγιεινής, το οποίο πραγματοποιείται καθημερινά στο σχολείο μας, με τη συμβολή όλων των μελών του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού, είχαμε σήμερα την χαρά να υποδεχθούμε για δεύτερη φορά, τον οδοντίατρο του Κέντρου Υγείας Διαβατών, κύριο Κόιο Στυλιανό και την νοσηλεύτρια κυρία Οικονόμου Μιχαέλα, οι οποίοι, με την συμβολή της σχολικής μας νοσηλεύτριας κυρίας Μάνιας Τσιλιβαράκου, επανεξέτασαν τα δόντια και τη στοματική υγιεινή των μαθητών μας.

Οι μαθητές μας προσήλθαν και εξετάστηκαν ατομικά, ενώ είχαν και την ευκαιρία για μια βιωματική προσομοίωση βουρτσίσματος δοντιών, μέσω εκπαιδευτικών εργαλείων, η οποία στάθηκε ακόμα πιο βοηθητική στην κατανόηση και εμπέδωση των οδηγιών που εξέλαβαν από το ιατρικό προσωπικό.

Δεν έλλειψαν οι απορίες, οι συζητήσεις, καθώς και η ενθάρρυνση και καθοδήγηση, τόσο από το ιατρικό προσωπικό, όσο και από τους εκπαιδευτικούς των τάξεων, για τη σωστή καθημερινή διατροφή, η οποία αποτελεί και την ασπίδα της στοματικής υγείας.

Αξίζει να σημειωθεί η στοματική υγιεινή αποτελεί ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της ζωής των μαθητών του σχολείου μας, αφού καθημερινό και εξατομικευμένο πρόγραμμα ακολουθείται και εφαρμόζεται από όλα τα μέλη του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού και την τρέχουσα σχολική χρονιά.

Έτσι, τα παιδιά, αφού αρχικά συμμετείχαν σε οργανωμένες σχετικές δια τμηματικές εκπαιδεύσεις, με τη συμβολή όλων των μελών του Ε.Β.Π, έχουν εντάξει και υιοθετήσει την ρουτίνα του καθημερινού πλυσίματος δοντιών τους μετά το γεύμα στο σχολείο, μαθαίνοντας παράλληλα πώς να βουρτσίζουν σωστά και αποτελεσματικά και ενισχύοντας την αυτοεξυπηρέτηση και αυτοφροντίδα τους.

Οι δράσεις μας σχετικά με την στοματική υγιεινή και η συνεργασία μας με το ιατρικό προσωπικό του Κέντρου Υγείας Διαβατών, ενισχύονται και συνεχίζονται.

Γνωρίζω το επάγγελμα του εκπαιδευτή σκύλων.Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό, δεχτήκαμε στο σχολείο μας την επίσκεψη του κυ...
20/05/2026

Γνωρίζω το επάγγελμα του εκπαιδευτή σκύλων.

Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό, δεχτήκαμε στο σχολείο μας την επίσκεψη του κυρίου Γεωργίου Μπαμπούρη, εκπαιδευτή σκύλου, της “Train and Gain – θετική εκπαίδευση σκύλων” και της μοναδικής σκυλίτσας του Κίρκης, στα πλαίσια συνέχισης των βιωματικών μας εργαστηρίων δραστηριοτήτων με θέμα ” Γνωρίζω τα επαγγέλματα”.

Κατά τη διάρκεια της δράσης, η οποία πραγματοποιήθηκε με τη συνεργασία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, ενημερωθήκαμε για το επάγγελμα του εκπαιδευτή σκύλων, καθώς επίσης και για τις συνήθειες, τη συμπεριφορά, την υγεία και τη διατροφή των τετράποδων φίλων μας. Συζητήσαμε επίσης για την περιποίηση και τη φροντίδα τους, τις προτιμήσεις τους, αλλά και τις υποχρεώσεις που οφείλουμε να
έχουμε κατά τη βόλτα και την διαβίωση μαζί τους.

Οι μαθητές μας, είχαν επίσης την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με την Κίρκη, το σκυλάκι που επισκέφθηκε για τους εκπαιδευτικούς σκοπούς μας το σχολείο, να την ταΐσουν, να την χαϊδέψουν και να χαρούν την φιλική της διάθεση, βιώνοντας παράλληλα την αξία της παρουσίας ενός τετράποδου φίλου στη ζωή τους.

Τα βιωματικά εργαστήρια δεξιοτήτων με θέμα τα επαγγέλματα πρόκειται να συνεχιστούν καθώς αναμένουμε και άλλες εξίσου ενδιαφέρουσες επισκέψεις επαγγελματιών στο σχολείο μας.

Φρέσκα φρούτα, κάθε εβδομάδα, για όλους τους μαθητές μας!Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες προς τον κύρ...
15/05/2026

Φρέσκα φρούτα, κάθε εβδομάδα, για όλους τους μαθητές μας!

Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες προς τον κύριο Δημήτριο Τσολάτο, οπωροπώλη από τη Σίνδο, ο οποίος, στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων με θέμα “τα επαγγέλματα” και σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, με αγάπη και ανιδιοτελή προσφορά, εφοδιάζει κάθε εβδομάδα το σχολείο μας με φρέσκα φρούτα, τα οποία και προορίζονται για τους μαθητές μας, συμβάλλοντας ουσιαστικά στη φροντίδα και την υγιεινή διατροφή τους.

Η προσφορά του κυρίου Τσολάτου είναι μια πράξη φροντίδας, γενναιοδωρίας και κοινωνικής ευαισθησίας που γεμίζει χαμόγελα, ευγνωμοσύνη και συγκίνηση όλους εμάς τους εκπαιδευτικούς αλλά και τους γονείς του σχολείου μας. Αποτελεί επίσης ένα σπουδαίο μήνυμα ανθρωπιάς και αλληλεγγύης προς τον συνάνθρωπο, το
οποίο μεγεθύνεται ακόμα περισσότερο και γίνεται ακόμα πιο σπουδαίο, όταν ο αποδέκτης είναι τα παιδιά.

Ευχόμαστε η γενναιοδωρία και η καλοσύνη του να αποτελούν πάντα πηγή έμπνευσης και οδηγό ζωής για τους μαθητές μας αλλά και για κάθε έναν από εμάς ξεχωριστά.

Επίσκεψη του 2ου Δημοτικού Σχολείου Χαλάστρας.Στα πλαίσια της συνεργασίας και της συμπερίληψης μεταξύ των σχολείων και τ...
15/05/2026

Επίσκεψη του 2ου Δημοτικού Σχολείου Χαλάστρας.

Στα πλαίσια της συνεργασίας και της συμπερίληψης μεταξύ των σχολείων και των μαθητών της περιοχής μας, είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε τρεις τάξεις (Β΄, Γ και ΣΤ’), από το 2ο Δημοτικό Σχολείο Χαλάστρας, Θεσσαλονίκης.

Η μέρα μας ξεκίνησε με συζήτηση γύρω από θέματα αναπηρίας, διαφορετικότητας και αποδοχής. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να ρωτήσουν οτιδήποτε τους απασχολεί και τους ενδιαφέρει.

Κατόπιν όλοι μαζί παρακολουθήσαμε την προβολή παρουσίασης σχετικής με τα θέματα που συζητήσαμε, προκειμένου να προβληματιστούμε και να εμβαθύνουμε ακόμα περισσότερο.

Στη συνέχεια, οι μικροί μας επισκέπτες περιηγήθηκαν στους χώρους και στις αίθουσες του σχολείου μας και παρατήρησαν τις ομοιότητες αλλά και τις διαφορές με το δικό τους σχολείο.

Ακολούθησε μια από τις πιο ενδιαφέρουσες στιγμές της ημέρας, μιας και όλοι μαζί οι μαθητές και των δύο σχολείων, παίξαμε στην αυλή, με τη βοήθεια δασκάλων και Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού, ομαδικά παιχνίδια και αθλήματα με στόχο την καλλιέργεια της συνεργασίας, της εμπιστοσύνης και της αλληλοκατανόησης.

Η κοινή εμπειρία μας γέμισε χαρά και αισιοδοξία. Μας υπενθύμισε επίσης, πόσο σημαντική είναι η συμπερίληψη, τα ανοιχτά σχολεία και η συνεργασία ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς και μαθητές.

Ευχαριστούμε θερμά το 2ο Δημοτικό Σχολείο Χαλάστρας και ανυπομονούμε για επόμενες κοινές δράσεις!

Γνωρίζω τα επαγγέλματα – Επίσκεψη γεωπόνου στο σχολείο μας. Στο πλαίσιο της συνέχισης των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων μας με ...
11/05/2026

Γνωρίζω τα επαγγέλματα – Επίσκεψη γεωπόνου στο σχολείο μας.

Στο πλαίσιο της συνέχισης των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων μας με θέμα «Γνωρίζω τα επαγγέλματα», το σχολείο μας, με τη συμβολή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, είχε τη χαρά να υποδεχθεί τον γεωπόνο Σπύρο Αλμπανίδη, από την Γεωπονική Σίνδου, οποίος μας γνώρισε από κοντά το ενδιαφέρον και σημαντικό επάγγελμά του.

Οι μαθητές μας, με τη συμβολή του, μέσα από συζήτηση και παρατήρηση αλλά και μέσω της βιωματικής επαφής, είχαν την ευκαιρία να μάθουν για διάφορα φυτά, δέντρα και λαχανικά, να γνωρίσουν τις ιδιότητές τους, τη μορφή και την αξία τους, τη φροντίδα που χρειάζονται καθώς και τη σημασία τους για τη διατροφή, το περιβάλλον και τον κόσμο μας.

Ο κύριος Αλμπανίδης μας προέτρεψε στη συνέχεια να φτιάξουμε τον δικό μας λαχανόκηπο και με την καθοδήγησή του φυτέψαμε φρούτα και λαχανικά, ποτίσαμε και φροντίσαμε το χώμα τους, ενώ παράλληλα απολαύσαμε την ομαδική δουλειά και τη συνεργασία μας.

Με απίστευτη χαρά και ενθουσιασμό δεν παραλείψαμε επίσης να ομορφύνουμε την είσοδο του σχολείου μας, με καλλωπιστικά φυτά.

Η εμπειρία αυτή μας γέμισε γνώσεις και όμορφα συναισθήματα, ενώ καλλιέργησε επίσης τις αξίες της συνεργασίας και υπευθυνότητας.

Στο εξής, περιμένουμε με αγωνία να απολαύσουμε τους καρπούς των κόπων μας, βλέποντας τα φυτά μας να μεγαλώνουν και να αναπτύσσονται μέρα με τη μέρα, πάντα με τη δική μας φροντίδα και αγάπη!

Address

Thessaloníki
54630

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Δημοτικό Σχολείο Ειδικής Αγωγής Αγίου Αθανασίου posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share

Category