16/06/2026
"Σαν παλιό σινεμά" – Η καλοκαιρινή γιορτή λήξης του σχολείου μας.
Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία, την Παρασκευή 12 Ιουνίου 2026, η καλοκαιρινή γιορτή λήξης του σχολείου μας με τίτλο «Σαν παλιό σινεμά…», εμπνευσμένη από τον αγαπημένο ελληνικό κινηματογράφο.
Μαθητές, εκπαιδευτικοί, γονείς και φίλοι του σχολείου ταξιδέψαμε μαζί σε μια άλλη εποχή, αναβιώνοντας εικόνες, μουσικές και στιγμές από τη χρυσή εποχή του ελληνικού σινεμά.
Η σχολική μας σκηνή μεταμορφώθηκε σε κινηματογραφικό πλατό και οι μαθητές μας, με ενθουσιασμό, δημιουργικότητα και ξεχωριστό ταλέντο, έδωσαν ζωή σε αξέχαστες σκηνές από κλασικές ελληνικές ταινίες, όπως «Η νεράιδα και το παλικάρι», «Η Αλίκη στο Ναυτικό», «Κάτι να καίει» και πολλές ακόμη αγαπημένες δημιουργίες του ελληνικού κινηματογράφου.
Μέσα από τραγούδια, χορούς και θεατρικές ερμηνείες, ξαναθυμηθήκαμε αγαπημένες μελωδίες που έχουν αφήσει το δικό τους αποτύπωμα στην πολιτιστική μας κληρονομιά. Οι μαθητές μας μπήκαν στους ρόλους αγαπημένων πρωταγωνιστών, διασκέδασαν και χάρισαν σε όλους μας μοναδικές στιγμές συγκίνησης, χαράς και νοσταλγίας.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Δήμαρχος του Δήμου Χαλκηδόνος, κ. Σταύρος Αναγνωστόπουλος, καθώς και ο Αντιδήμαρχος Παιδείας κ. Αλέξανδρος Χατζόπουλος, τους οποίους ευχαριστούμε θερμά για την παρουσία και τη στήριξή τους.
Η γιορτή πραγματοποιήθηκε εκτός των μικρών μας πρωταγωνιστών, με τη συμβολή όλου του εκπαιδευτικού και βοηθητικού προσωπικού του σχολείου μας, που εργάστηκε με αφοσίωση για την επιτυχή πραγματοποίηση της εκδήλωσης υπό την επιμέλεια και καθοδήγηση
των Χρυσοβαλάντου Χριστάνη (Θεατρολόγου), Ευτέρπης Ειρήνης Τσιγάρα (Μουσικού) και Ελπίδας Χαϊδοπούλου
(Καλλιτεχνικών)
Ξεχωριστή θέση στη γιορτή είχαν οι μαθητές που φέτος αποφοιτούν. Μέσα από συγκινητικά οπτικοακουστικά αφιερώματα στη σχολική τους διαδρομή, αποχαιρέτησαν τους συμμαθητές, τους εκπαιδευτικούς και το σχολείο τους, σε μια ιδιαίτερα φορτισμένη και συγκινητική στιγμή.
Μετά το τέλος της παράστασης, η γιορτή συνεχίστηκε με ομαδικά και ατομικά παιχνίδια, στα οποία συμμετείχαν με χαρά παιδιά και γονείς, ενισχύοντας τους δεσμούς συνεργασίας και επικοινωνίας μεταξύ σχολείου και οικογένειας.
Μικροί και μεγάλοι είχαν ακόμη την ευκαιρία να απαθανατίσουν όμορφες στιγμές στο θεματικό photobooth της εκδήλωσης.
Ιδιαίτερη χαρά και ενθουσιασμό πρόσφεραν τα καλοκαιρινά δώρα του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, τα οποία δημιουργήθηκαν με πολύ μεράκι και αγάπη και προσφέρθηκαν σε όλους τους μαθητές με ευχές για ένα όμορφο καλοκαίρι. Παράλληλα, το σχολείο προσέφερε σε όλους δροσερές γρανίτες, ολοκληρώνοντας με τον πιο γλυκό τρόπο τη γιορτινή αυτή ημέρα.
Η αξέχαστη αυτή γιορτή έριξε την αυλαία μιας ακόμη δημιουργικής, απαιτητικής αλλά και γεμάτης εμπειρίες σχολικής χρονιάς. Μιας χρονιάς που μας υπενθύμισε τη δύναμη της συνεργασίας, της συμπερίληψης, της αποδοχής, της προσπάθειας και της ανθρώπινης σύνδεσης.
Με τη νοσταλγία των στιγμών που μοιραστήκαμε και την αισιοδοξία για όσα έρχονται, αποχαιρετούμε τη φετινή σχολική χρονιά και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τον Σεπτέμβριο.
Καλό καλοκαίρι σε όλους!