13/06/2026
🙍♀️👨🏻💻🙎♂️Επιμόρφωση εκπαιδευτικών με θέμα «Πρόληψη και ενδοσχολική βία🙍♀️👨🏻💻🙍🏻♀️
💁♀️Το ΚΕ.Π. Υγείας της Διεύθυνσης Κοινωνικής Πολιτικής και Δημόσιας Υγείας του Δήμου Θέρμης, σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Ανατολικής Θεσσαλονίκης «Ελπίδα» και τον Εθνικό Οργανισμό Πρόληψης και Αντιμετώπισης Εξαρτήσεων (ΕΟΠΑΕ), διοργανώνει βιωματική επιμόρφωση για τους εκπαιδευτικούς του 5ου Δημοτικού Σχολείου Θέρμης.
🤦♀️🙎🏻♂️🤦♂️Η επιμόρφωση, με θέμα 🤦♂️Πρόληψη και ενδοσχολική βία🤦🏻θα πραγματοποιηθεί στον χώρο του σχολείου την Τρίτη 16 και την Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026, από τις 09:30 έως τις 12:30.
💁🏻♂️Στόχος της δράσης είναι η ενίσχυση των εκπαιδευτικών, μέσα από μια βιωματική προσέγγιση, ώστε να μπορούν 🤦🏻♂️να αναγνωρίζουν και να διαχειρίζονται αποτελεσματικότερα περιστατικά ενδοσχολικής βίας🤦🏻να ενθαρρύνουν την επικοινωνία και τη συνεργασία στη σχολική κοινότητα 🤦και να συμβάλλουν στη δημιουργία ενός ασφαλούς και υποστηρικτικού σχολικού περιβάλλοντος.
💁🏻♂️Την επιμόρφωση θα συντονίσει το επιστημονικό στέλεχος του Κέντρου Πρόληψης «Ελπίδα», Αναστάσης Μαυρομιχάλης, Ψυχολόγος Α.Π.Θ., MSc Κοινωνικής και Κλινικής Ψυχολογίας των Εξαρτήσεων Α.Π.Θ., Ψυχοθεραπευτής Gestalt και Επόπτης (H.A.G.T. & E.A.G.T.), καθώς και Ηθοποιός (Σ.Ε.Η.).
🙋♀️Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία εντάσσεται στις δράσεις πρόληψης και προαγωγής της ψυχοκοινωνικής υγείας που υλοποιεί ο Δήμος Θέρμης👫👫με έμφαση στη στήριξη της σχολικής κοινότητας και στην καλλιέργεια σχέσεων σεβασμού👫εμπιστοσύνης και ουσιαστικού διαλόγου.