19/06/2026
📍 «Στα Μονοπάτια του Αγίου Παϊσίου: Μακρακώμη – Σουρωτή» ✨
Με μεγάλη συγκίνηση, ο Δήμος μας αγκάλιασε την ξεχωριστή εκδήλωση που παρουσιάστηκε την Κυριακή, 14 Ιουνίου 2026, στο Συνεδριακό Κέντρο Σπερχειάδας «Αθανάσιος και Μαίρη Ακρίδα».
Οι μαθητές της Α΄ και Β΄ τάξης και οι καθηγητές του Γενικού Λυκείου Σπερχειάδας, μέσα από ένα εξαιρετικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα, έφεραν στο φως τους ιστορικούς δεσμούς του Αγίου Παϊσίου με τη Μακρακώμη, όπου υπηρέτησε τη στρατιωτική του θητεία ως ασυρματιστής.
Η επιτυχημένη αυτή εκδήλωση, την οποία άνοιξε με χαιρετισμό του ο Δήμαρχος Μακρακώμης κ. Γεώργιος Χαντζής, υπήρξε το αποτέλεσμα υποδειγματικής συλλογικής προσπάθειας και συνεργασίας. Η νέα γενιά απέδειξε έμπρακτα ότι η ιστορία παραμένει ζωντανή όταν περνά στα δικά της χέρια. Ιδιαίτερη τιμή για την εκδήλωση αποτέλεσε η παρουσία της ανιψιάς του Αγίου, κυρίας Μαρίας Εζνεπίδου.
👏 Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τους συντελεστές εκπαιδευτικούς! Ο Δήμος μας θα είναι πάντα αρωγός σε κάθε αξιόλογη προσπάθεια των σχολείων μας.