18/10/2024
Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος ο Οκτώβριος είναι ο μήνας πρόληψης για τον καρκίνο του Μαστού.
Καθημερινά στην ΤΟΜΥ Σπάρτης μπορείτε να ενημερωθείτε για το πρόγραμμα "Φώφη Γεννηματά", καθώς και για την αξία της πρόληψης μέσω της μαστογραφίας και της αυτοεξέτασης μαστού.