04/04/2026
Όσοι στηρίζουν το γραφείο μου γνωρίζουν ότι πάντα προσπαθούσα και προσπαθώ να διατηρώ ένα επίπεδο ποιότητας στις υπηρεσίες μου. Σε αρκετές περιπτώσεις τον τελευταίο καιρό (όσο και να προσπαθώ προσωπικά), παρουσιάζονται κάποια κενά εξυπηρέτησης. Για το λόγο αυτό, μετά το Πάσχα, θα ξεκινήσω μια διαδικασία αναπροσαρμογής της λειτουργίας του γραφείου, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα των υπηρεσιών μου. Κάθε πελάτης θα ενημερώνεται προσωπικά.
Ζητω την κατανόηση σας,
και σας ευχαριστώ.
Ελευθέριος Ν. Φαμπρικαράκης