Εθνικό Κοινωνικό Κίνημα

Εθνικό Κοινωνικό Κίνημα Επίσημη σελίδα του πολιτικού φορέα "EΘΝΙΚΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ

22/02/2022

ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ,ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ,ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ :
1.Ανεξάρτητη – Αδέσμευτη Εξωτερική πολιτική και Άμυνας της Πατρίδας μας , επιδιώκοντας σχέσεις ισοτιμίας και αλληλοσεβασμού μεταξύ των υπολοίπων χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης , των ΗΠΑ , της Ρωσίας , της Κίνας , ολόκληρου του κόσμου

2.Μια νέα Ελλάδα , πολιτικά και οικονομικά Ελεύθερη, απαλλαγμένη από τα δεσμά της ξένης εξάρτησης

3.Την κατάργηση κάθε πολιτικής και νομικής δέσμευσης που εκχώρησε δημόσια περιουσία σε οιασδήποτε μορφής χρηματοπιστωτικά ταμεία

4.Μια νέα Ελλάδα με ισχυρό αποτύπωμα εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης , με κυρίαρχο ρόλο στην Ανατολική Μεσόγειο και στον Βαλκανικό κόσμο

5.Την Δημοκρατία, την Εθνική Ανεξαρτησία, την Αμεσοδημοκρατία

6.Την κοινωνική δικαιοσύνη, την αλληλεγγύη , την Ισοτιμία , την Ισονομία

7.Αληθινά Ανεξάρτητη Δικαιοσύνη

8.Την άμβλυνση των οικονομικών ανισοτήτων – Απόλυτη απλοποίηση του φορολογικού συστήματος

9.Την οικονομική – παραγωγική ανασυγκρότηση με προτεραιότητα τον πρωτογενή τομέα ενισχύοντας τον αγροτικό και κτηνοτροφικό κόσμο , απαλλάσσοντας από φόρους που προκαλούν την καταστροφή του παραγωγικού αυτού τομέα

10.Μια νέα κοινωνική συμφωνία με τον κόσμο της εργασίας, των μικρομεσαίων επιχειρήσεων , της υγιούς επιχειρηματικότητας , για ένα σύγχρονο , βιώσιμο οικονομικό μοντέλο στη βάση της πλήρους περιβαλλοντικής αρμονίας

11.Ενίσχυση της κοινωνικής οικονομίας , των πράσινων και οικολογικών δράσεων και πρωτοβουλιών, των συνεταιριστικών επιχειρήσεων

12.Σταθερό εκλογικό σύστημα με την Συνταγματική κατοχύρωση της απλής αναλογικής

13.Απόλυτη Διοικητική και Οικονομική Αυτοτέλεια της Αυτοδιοίκησης στη βάση της Συνταγματικής επιταγής του άρθρου 102 , με παράλληλη είσοδο στην δημόσια ζωή νέων συμμετοχικών κοινωνικών θεσμών
Αποκέντρωση – Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση

14.Σύγχρονη Παιδεία – εκπαίδευση στη βάση των νέων τεχνολογιών της 4ης Βιομηχανικής επανάσταση , με βάση τις αρχές και τα οράματα του Ευρωπαϊκού και Ελληνικού Διαφωτισμού, του ουμανισμού , των σύγχρονων περιβαλλοντικών αναγκών και προκλήσεων , της οικολογικής οπτικής και της κλιματικής κρίσης

Δημόσια Δωρεάν Παιδεία σε όλα τα στάδια της εκπαίδευσης

Σταθερό ποσοστό , αναπροσαρμοζόμενο προς τα πάνω, ενταγμένο στον ετήσιο κρατικό προϋπολογισμό για την χρηματοδότηση της έρευνας από τα Πανεπιστημιακά ιδρύματα της Πατρίδας μας

Ανοίγουμε τον διάλογο με την κοινωνία για την κατάργηση των Πανελλαδικών εξετάσεων εισαγωγής στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση

Προβολή – Προώθηση της εγχώριας πολιτιστικής δημιουργίας , της Λαϊκής μας παράδοσης και ενίσχυσης των Ελλήνων καλλιτεχνών με κάθε πρόσφορο υλικό μέσο

Ευρύς διάλογος για την συγκρότηση μιας νέας Εθνικής Αθλητικής Πολιτικής

15. Σύγχρονη Περιβαλλοντική Πολιτική για την αντιμετώπιση των οικολογικών προκλήσεων και των κινδύνων από την κλιματική κρίση – Απόλυτος σεβασμός στα οικολογικά συστήματα της Πατρίδας μας – Καμιά περαιτέρω εκμετάλλευση των φυσικών πόρων στο όνομα της δήθεν ανάπτυξης – Υποστηρίζουμε πολιτικές της βιώσιμης ευημερίας

22/02/2022

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΕΣ

Στρατηγικού Πολιτικού Σχεδιασμού, Προγράμματος & Επικοινωνίας
Εσωτερικών και Προστασίας του Πολίτη
Αυτοδιοίκησης
Δικαιοσύνης και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων
Πολιτικής Προστασίας και Κλιματικής κρίσης
Οικονομικών και Παραγωγικών Φορέων
Πρωτογενούς Τομέα
Εμπορίου και Βιομηχανίας
Παιδείας και Νεολαίας
Ομογένειας , Εξωτερικών, Ευρωπαϊκών και Διεθνών Σχέσεων
Πολιτισμού , Αθλητισμού
Περιβάλλοντος , Χωροταξίας και Θαλάσσιων και Πράσινων Πολιτικών
Υγείας , Κοινωνικής Αλληλεγγύης , ΑΜΕΑ
Εθνικής Άμυνας και Στρατευμένων
Τουριστικής Πολιτικής
Μεταφορών και Επικοινωνιών και Ψηφιακών εφαρμογών
Προστασίας των Ζώων και Ζωοφιλικών Οργανώσεων

30/11/2021
30/11/2021

ΓΙΑ ΑΝΟΙΞΤΕ ΛΙΓΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ, Α'Ι'ΝΤΕ ! Το Συμβούλιο της Ευρώπης με το ψήφισμά 2361/2021, ζητά από τα Ευρωπαϊκά Κράτη:
7.3.1. - να διασφαλίσουν ότι οι πολίτες ενημερώνονται ότι ο εμβολιασμός ΔΕΝ είναι υποχρεωτικός και ότι κανείς δεν θα υποστεί πίεση με πολιτικά, κοινωνικά ή άλλα μέσα για να εμβολιαστεί, εάν δεν το επιθυμεί,
7.3.2. - να διασφαλίσουν ότι κανείς δεν θα υποστεί διακρίσεις για το ότι δεν έχει εμβολιαστεί, λόγω πιθανών κινδύνων για την υγεία (σ.μ.: υγεία απάντων, τόσο του ιδίου όσο και του περιγύρου του) ή για το γεγονός ότι δεν θέλει να εμβολιαστεί, ....
7.3.5. -να κοινοποιεί με διαφάνεια το περιεχόμενο των συμβάσεων με τους παραγωγούς εμβολίων και να τα δημοσιοποιεί για κοινοβουλευτικό και δημόσιο έλεγχο.
Για το "Πιστοποιητικό Εμβολιασμού":
7.5.2. - (επιτρέπεται) η χρήση πιστοποιητικών εμβολιασμού μόνο για τους εξής καθορισμένους σκοπούς: α) παρακολούθησης της αποτελεσματικότητας του εμβολίου, β) των πιθανών παρενεργειών και γ) των ανεπιθύμητων ενεργειών.
κτλκτλ..

30/11/2021

Ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης,και η ναζιστικη κυβερνηση,της Νεας χουντοκρατιας, αφού πρώτα πέταξε στον δρόμο 7.000 μάχιμους υγειονομικούς οδηγώντας έτσι το Ε.Σ.Υ σε πλήρη κατάρρευση, ανακοίνωσε πριν από λίγο τον υποχρεωτικό εμβολιασμό για όλους τους πολίτες ανεξαιρέτως άνω των 60 ετών -με πρόστιμο μάλιστα 100 ευρώ για κάθε μήνα που παραμένουν ανεμβολίαστοι- αγνοώντας βασικές αρχές της ιατρικής νομολογίας αλλά και της ηθικής....ποιο χουντα απο αυτο δεν υπαρχει..ναζι και βαλε..ειμαι υπερ του εμβολιασμου,αλλα οχι της υποχρεωτικοτητας....

09/11/2021

Τα όσα δήλωσε ο ΥΕΘΑ Νίκος Παναγιώτοπουλος στη συνέντευξη του στη Real News λογικά θα έπρεπε να ΄χουν προκαλέσει πλήθος συζητήσεων και μάλιστα έντονων! Δεν …άνοιξε μύτη από τη δήλωση του με την οποία έθετε κάποιες προϋποθέσεις για τη συνέχεια του «ελληνοτουρκικού διαλόγου». Είπε:...
«Τέτοια δείγματα συμπεριφοράς», συνέχισε, «θα μπορούσαν παραδείγματος χάρη να είναι η αποφυγή προκλητικών ή εμπρηστικών δηλώσεων ή μία διακριτή μείωση των υπερπτήσεων τουρκικών αεροσκαφών πάνω από ελληνικά νησιά».
Υποθέτουμε ότι σε άλλες εποχές ,όχι και πολύ μακρινές μια τέτοια δήλωση από Έλληνα ΥΕΘΑ θα προκαλούσε θύελλα αντιδράσεων. Τώρα η αντιπολίτευση και ειδικά η αξιωματική σιωπά -στα θέματα άμυνας μοιάζει να ΄ναι σε λήθαργο- και για τα ΜΜΕ δεν υπάρχει κανένα απολύτως θέμα! Οι δηλώσεις του ΥΕΘΑ είναι μάλλον πολύ «βαρύτερες» από άλλες που έχουν προκαλέσει δικαιολογημένες αντιδράσεις.
Συνεπώς θα πρέπει να υποθέσουμε ότι η πολιτική της χώρας έναντι της τουρκικής επιθετικότητας έχει περάσει σε …άλλα επίπεδα στα οποία είναι ανεκτές απόψεις που λένε στους Τούρκους «κόψτε κάτι από τις υπερπτήσεις να καθίσουμε να κουβεντιάσουμε»! Δε νομίζουμε ότι υπάρχει ψήγμα υπερβολής στην ερμηνεία των δηλώσεων του ΥΕΘΑ, οι οποίες προφανώς θα έχουν το πράσινο φως από το Μέγαρο Μαξίμου, που κινείται σ΄ αυτή τη γραμμή. Ακόμη και στη τελευταία του συνέντευξη στο Mega, ο πρωθυπουργός έσπευσε να επισημάνει πρώτα απ΄ όλα ότι «οι επικοινωνίες με τον Ερντογάν δεν έχουν κοπεί»! Είναι μεγάλη η αγωνία να μην «κατηγορηθούμε» ότι δεν συζητάμε με τους Τούρκους. Αλλά το θέμα δεν είναι μόνο να συζητάς. Το κυριότερο είναι τι συζητάς ,όπως και το τι υπογράφεις για να πάμε και λίγο στις συμφωνίες που τελευταία υπογράψαμε.
Ο κ.Γεραπετρίτης μας μίλησε για τα 6 ναυτικά μίλια, ο πρωθυπουργός λίγες ώρες πριν βάλει την υπογραφή του στην ελληνογαλλική συμφωνία που έχει κι ένα κόστος τουλάχιστον 7 δις, μίλησε για «διαφορές» με την Τουρκία και είπε ότι μπορούμε «να τα βρούμε» με «αμοιβαίες υποχωρήσεις». Τώρα ο ΥΕΘΑ, μιλά για «διακριτή μείωση των υπερπτήσεων», ούτε καν τον απλών παραβιάσεων των Τούρκων!

09/11/2021

Εντάξει, σήμερα είναι μέρα για χαμόγελα. H κακή Pfizer του Εβραίου κτηνίατρου έβγαλε ανακοίνωση για το paxlovid, έναν αναστολέα πρωτεάσης που συγχορηγείται με ritonavir, που φαίνεται να μειώνει πάρα πολύ τον κίνδυνο νοσηλείας και θανάτου σε ασθενείς υψηλού κινδύνου. Οι παρενέργειες που κατεγράφησαν είναι μέχρι τώρα ήπιες. Το κόστος 5ημερης θεραπειας αναμένεται υψηλό, κάπου 700 δολάρια. Θα προτρέξω λίγο, ας κάνουμε fast forward δυο μήνες:
1. Θα εγκριθεί από ΗΠΑ και ΕΕ για επείγουσα χορήγηση, το θεωρώ βέβαιο. EUA.
2. Ο μηχανισμός δράσης το καθιστά λίγο πιο ελκυστικό από τη μολνουπιραβίρη γιατί δεν προκαλεί άμεσα μεταλλάξεις στα νουκλεοτιδια και -θέλω να ελπίζω ότι-θα είναι πιο ειδική για το ένζυμο του ιού απ ότι παρόμοια ανθρώπινα ένζυμα, άρα και μικρότερος θεωρητικός κίνδυνος σοβαρών παρενεργειών
3. Πιστεύω ότι αν πάρει EUA πρέπει το ελληνικό κράτος να καλύψει τα έξοδα, όχι να βάζει τον πολίτη να πληρώσει
4. Ποιό είναι το μυστικό για να πάει καλά; ΝΑ ΜΗ ΔΙΑΤΕΘΕΙ ΕΠ ΟΥΔΕΝΙ ΚΑΙ ΚΑΤ ΟΥΔΕΝΑ στα φαρμακεία της γειτονιάς. Το φάρμακο είναι ΜΟΝΟ για ασθενείς ΥΨΗΛΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ. Μιας κάποιας ηλικίας ή με υποκείμενα. ΟΧΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ. Ο 40αρης αμπόλιαστος με «καλό ανοσοποιητικό» δεν επιτρέπεται να το πάρει όταν διατίθεται σε περιορισμένες ποσότητες. Γι αυτό: ΜΑΚΡΙΑ από τα φαρμακεία και από τον ΕΛΛΗΝΑ ΓΕΝΙΚΟ ΓΙΑΤΡΟ/ΠΑΘΟΛΟΓΟ. Γιατί αν το αφήσεις στην κρίση του ιδιώτη γιατρού θα το συνταγογραφούν ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
5. Παράνομο online εμπόριο με bitcoins για προμήθεια φαρμάκου θεωρείται βέβαιο. Ας έχουν γνώση οι φύλακες
6. Ο ιός είναι έξυπνος. Μια χαρά μπορεί να κάνει μετάλλαξη που του προσδίδει αντοχή σε αναστολεα πρωτεάσης. Οπότε: ΜΗ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΟΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΣ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΙ ΑΜΠΟΛΙΑΣΤΟΙ. ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΝΑ ΕΜΒΟΛΙΑΣΤΕΙΤΕ ΓΤΚ ΜΟΥ
7. Αναμένω ΑΜΕΣΕΣ (σε 3,2,1) αντιδράσεις από Κούβελα και παρεάκι, για «επείγουσα χορήγηση πειραματικού σκευάσματος» «άγνωστες μακροπρόθεσμες παρενέργειες» «κίτρινες κάρτες» και «Ιπποκρατική ιατρική με χρήση σκευάσματος μόνο σε όσους το έχουν ανάγκη». Γιατί αν δε δω αντιδράσεις σε σκεύασμα που βγαίνει από την ΙΔΙΑ εταιρεία με το εμβόλιο, Ε είναι και πολύ πουλημένο το παρεάκι ρε φίλε.

09/11/2021

από το "Νοσηλεύειν"
Ας ξεκινήσουμε εκ νέου τα σκληρά πράγματα μήπως και καταλάβετε πως επιτέλους δεν είμαστε ηθοποιοί και εσείς κομπάρσοι, δεν σκοτώνει κανείς κανέναν και η μάχη με τον θάνατο δεν είναι ευφυολόγημα αλλά πραγματικότητα.
Δεν έχεις εμβολιαστεί, είσαι αθλητικός και νταβραντωμένος —δεν είναι κακό αν ήμασταν στην παραλία, αλλά δυστυχώς είσαι στο κρεβάτι του νοσοκομείου—, ήρθες στα ΤΕΠ, με δυσκολία αναπνέεις, έχεις κορεσμό οξυαιμοσφαιρίνης 93%, ανεβαίνει το διοξείδιο, λες χειρότερες τρέλες από αυτές που έλεγες όταν δεν πίστευες το εμβόλιο, κάνουμε μόκο και σε στέλνουμε στον αξονικό.
Επιστρέφεις ταλαιπωρημένος, έχεις χάσει μεγάλο μέρος της ζωτικής χωρητικότητας των πνευμόνων σου, ανεβαίνεις στον όροφο και σου βάζουμε οξυγόνο υψηλής ροής. Δεν το αντέχεις, δεν συνεργάζεσαι, είναι και ζεστό το άτιμο και καίγεσαι, σου βάζουμε μια φλέβα, τα υγρά αναπλήρωσής σου και ξημερώνεσαι χειρότερα.
Σου λέμε συνεργάσου, σε γυρίζουμε μπρούμυτα, σε χτυπάει ο φυσικοθεραπευτής, δεν μπορείς να πας στην τουαλέτα χωρίς οξυγόνο —όχι πως δεν προσπάθησες, προσπάθησες αλλά είδες τον Χριστό φαντάρο και κόλλησες στη λεκάνη φωνάζοντας αυτό το απαίσιο: αδελφή, αδελφή βοήθεια και έρχεται ο Γιώργος ο νοσοκόμος, η αδελφή, σε πιάνει επ’ ώμου και ξανά πίσω.
Ενημερώνεσαι πως δεν πάμε καλά και πρέπει να υπογράψεις για το ενδεχόμενο της διασωλήνωσης (εικόνα 1). Υπογράφεις. Ο ιός σου έχει φάει τα 2/3 της ζωτικής χωρητικότητας των πνευμόνων σου, κάνουμε έναν χαμό, έρχεται ο αναισθησιολόγος, καταστολή ήπια και ίσως καθόλου μυοχάλαση μη σε χάσουμε χωρίς ινοπτικό βροχγοσκόπιο, μόνο με το λαρυγγοσκόπιο, είσαι και κοντολαίμης με ανατομική δυσκολία προσπέλασης κι έτοιμος. Μπήκε ο σωλήνας και με αμπού και οβίδα σε οδηγούμε στη ΜΕΘ. (εικόνα 2)
Σε συνδέουμε σε μηχανική αναπνοή, με μείγμα οξυγόνου τόσο όσο να σταθείς καλύτερα (εικόνα 3). Σε γδύνουμε, σε βάφουμε με ιωδιούχο ποβιδόνη και αλκοολική χλωρεξιδίνη 2% και σου βάζουμε μια γραμμή στη σφαγίτιδα ή στη μηριαία φλέβα, ενώ η νοσηλεύτρια σου περνάει ταυτόχρονα και μια αρτηριακή γραμμή (κερκιδική) για να μην σε κάνουμε σουρωτήρι λαμβάνοντας αέρια και για να σε συνδέσουμε ως σήμα στα μόνιτορ μας (εικόνα 4).
Σ’ έχουμε καλά. Αντέχεις 1, 2 24ωρα αλλά ο ιός συνεχίζει να σου επιτίθεται. Έχει αλλάξει όλη την οξεοβασική ισορροπία σου, σου ρίχνει την πίεση κι αρχίζουν και τα ινότροπα για να συντηρηθείς. Φτιάχνουμε τις αντλίες μας σαν χριστουγεννιάτικό δέντρο (εικόνα 5). Εντωμεταξύ όσο ανεβάζεις αντιστάσεις, ανεβαίνει και η θετική τελοεκπνευστική πίεση του αναπνευστήρα. Τέλος πάντων τα βρίσκουμε με τη μυοχάλαση και την αναλγησία, να και το θεραπευτικό πρωτόκολλο ενδοφλεβίως. Μπα τίποτα.
Σχίζεται ο πνεύμονας δεξιά, βάλτε μια παροχέτευση (εικόνα 6). Συνέρχεσαι. Κόβεις διούρηση, βάλτε διουρητική δόση ντοπαμίνης (δεν λειτουργεί το ξέρουμε αλλά συνεχίζουμε να το κάνουμε μήπως και μετρήσουμε 10 cc ούρα παραπάνω). Μπα τίποτα. Να του βάλουμε μια μηριαία φλέβα να του κάνουμε αιμοδιήθηση; Άντε να το κάνουμε.
Από την ακτινογραφία θώρακα βλέπουμε πως θες ακόμα, είναι 8η μέρα, είσαι αθλητικός και νταβραντωμένος λέμε και σε πάμε μια βόλτα στον αξονικό, επιστρέφουμε από το καρναβαλικό κονβόι και εντέλει αποφασίζει ο Δ/ντης να σε τραχειοτομήσει. Γιατί έτσι έχεις προσδόκιμο, θα γλιτώσεις τις λοιμώξεις και θα βγεις και από τη ΜΕΘ. Μην αγχώνεσαι με μια μεγάλη βελόνα, μπαίνει ένα σύρμα στην τραχεία και μετά με έναν οδηγό αλλάζει ο ενδοτραχειακός από το στόμα και τοποθετείται ο ασφαλής πια τραχειοσωλήνας (εικόνα 7).
Κι ώπα, νά! βελτιώνεσαι, σταματάει η αιμοδιήθηση, σταματάνε τα ινότροπα δηλητήρια, αναπνέεις σχεδόν μόνος σου με τον αναπνευστήρα υποβοηθούμενος κι αρχίζουμε τις ανατάσεις και διατάσεις στο κρεβάτι της μονάδας (εικόνα 8 ), ύστερα στο δωμάτιο (εικόνα 9) και ύστερα, πολύ καιρό ύστερα και στο σπίτι σου.
Απορώ τι σε ωφέλησε αυτή η ιστορία και δεν διάλεξες το εμβόλιο και ομολογουμένως εσύ πήγες καλά, ανήκεις στο 50% αυτών που βγαίνουν από τη ΜΕΘ.

09/11/2021

-Ώ, σατανικέ Μπιλ Γκέιτς, είναι έτοιμος ο ιός;
-Ναι, ερπετόμορφε Σόρος. Το σχέδιο μπορεί να τεθεί σε εφαρμογή.
-Ωραία. Λοιπόν, θα μειώσουμε τον παγκόσμιο πληθυσμό, να υπάρχουν λιγότεροι άνθρωποι προς εκμετάλλευση, λιγότεροι καταναλωτές, να μικρύνουν οι αγορές και να συρρικνωθούν οι οικονομίες.
-Όχι βρε βλάκα, δεν είναι αυτό το σχέδιο. Αυτό δεν μας συμφέρει.
-Ά ναι, σωστά. Και ποιο είναι τότε, ώ καταχθόνιε Ιλουμινάτε;
-Να μειωθεί ναι μεν ο πληθυσμός, αλλά στον τρίτο κόσμο, όχι στη Δύση.
-Μα χαζός είσαι; Να πεθάνουν οι φτωχοί στις μπανανίες που δουλεύουν για ψίχουλα χωρίς δικαιώματα, και να μας μείνουν οι δικοί μας οι καλομαθημένοι με τους εργατικούς νόμους και τα συνδικάτα;
-Έλα ντε. Ούτε αυτό είναι το σχέδιο. Κοίτα να δεις που το ξέχασα, ώ πανκάκιστε συνένοχε.
-Άσε, το θυμήθηκα εγώ. Το σχέδιο είναι να πεθάνουν οι γέροι για να μην πληρώνουμε συντάξεις.
-Μα δεν τις πληρώνουμε εμείς. Τα κράτη τις πληρώνουν, και εμείς εκμεταλλευόμαστε ακριβώς την ανάγκη τους για κοινωνικές δαπάνες, για να τα δανείζουμε με τις μασονικές μας τράπεζες και να τα ελέγχουμε.
-Κοίτα να δεις που μου είχε διαφύγει, ώ δολοπλόκε νεφελίμ.
-Εμένα όμως τώρα μου ήρθε αναλαμπή: Το σχέδιο είναι να αρρωστήσουν πολλά εκατομμύρια άνθρωποι αλλά να μην πεθάνουν, για να θησαυρίσουμε πουλώντας τους φάρμακα με τις διαβολικές φαρμακευτικές μας εταιρείες.
-Μα για αυτόν τον ιό που φτιάξαμε δεν υπάρχουν φάρμακα.
-Πωω ρε φίλε, πώς το παραλείψαμε αυτό; Καλά δεν πειράζει, θα θησαυρίσουμε από το νεοταξικό εμβόλιο.
-Μα το εμβόλιο θα τους προστατέψει σχετικά άμεσα, δεν ενδείκνυται για χρόνια αγωγή, ώ αντιπρόεδρε της λέσχης Μπίλντερμπεργκ.
-Κι αν το φτιάχναμε να μη δουλεύει;
-Τότε θα πεθαίνουν και θα πάμε πάλι πέντε διαλόγους πιο πάνω που είπαμε ότι δεν συμφέρει.
-Σωστά. Αλλά αν εκμεταλλευόμασταν την κατάσταση για να τους χώσουμε στο αίμα λουσιφεράση, ώ συνωμότη της Ανδρομέδας;
-Πίνουν χιλιάδες τόνους κόκα-κόλα τον χρόνο σε όλο τον κόσμο, που το εκχύλισμά της έχει μυστική συνταγή και δεν νοιάζεται κανείς. Γιατί να σκαρώσουμε ολόκληρη πανδημία και να μην τους τη βάλουμε εκεί τη λουσιφεράση;
-Δίκιο έχεις. Ε ποιο ήταν το σχέδιο τότε;
-Να τους βάλουμε τσιπάκι..;
-Έχουν ήδη τα κινητά και τα χρυσοπληρώνουν κιόλας.
-Να... να... να κλέψουμε αδρενοχρώμιο από όσους πεθάνουν!
-Μα κάθε χρόνο πεθαίνουν ούτως ή άλλως παγκοσμίως 55 εκατομμύρια άνθρωποι, ενώ οι ετήσιοι θάνατοι από τον τεχνητά κατασκευασμένο στα βελζεβουλικά μας εργαστήρια ιό προβλέπεται να είναι σκάρτα 3 εκατομμύρια.
-Χχμμ... Άσε, αυτή τη φορά το βρήκα, ευκολάκι. Να τους αποβλακώσουμε.
-Τηλεόραση, δεκαετίες τώρα. Συγκεντρώσου.
-Πολύ φοβάμαι πως δεν θυμάμαι καθόλου το σχέδιο, ώ εωσφορικέ τριζάμπλουτε μυημένε.
-Μα είναι φως φανάρι μωρέ: Να τους κλείσουμε σε καραντίνα και να τους ελέγχουμε.
-Να ελέγχουμε τι; Ποια σειρά βλέπουν στο νέτφλιξ; Εμείς τους θέλουμε έξω να δουλεύουν, αλλιώς δεν βγάζουμε κέρδος.
-Ναι, αλλά όταν βγάλουμε ύπουλα και χαιρέκακα το εμβόλιο, θα τους διχάσουμε σε εμβολιασμένους και ανεμβολίαστους, ώ πιστέ υπηρέτη του Μεφιστοφελή.
-Κερδίζουμε τρισεκατομμύρια κάθε χρόνο εδώ και 80 χρόνια με πολέμους που προκαλούμε σε όλον τον πλανήτη δολοφονώντας εκατομμύρια ανθρώπους. Κι εσύ αποκαλείς διχασμό το να τσακώνονται στο facebook; Αλλού βρε είναι το θέμα: Να τους αναγκάσουμε να κυκλοφορούν με πιστοποιητικό εμβολιασμού για να είναι υποταγμένοι.
-Κυκλοφορούν ήδη με ταυτότητα, διαβατήριο, αφμ, αμκα, κάρτα συγκοινωνίας, οχτακόσιες πιστωτικές, κουπόνια σουπερμάρκετ, κωδικούς taxis, ξέρουμε πού μένουν, πού συχνάζουν, τι αγοράζουν και με ποιους συναναστρέφονται. Τους κλέψαμε τα ταμεία, τις συντάξεις, τους μισθούς, το ωράριο, τα εργασιακά δικαιώματα, ψηφίζουν ξεπουλημένα λαμόγια, έχουν ενστερνιστεί το δόγμα ΤΙΝΑ, δεν ασχολούνται με την πολιτική, αρνούνται να μορφωθούν, θέλουν να γίνουν διάσημοι στο εξ-φάκτορ και πιστεύουν σε φανταστικούς φίλους που ζουν στον ουρανό.
Πόσο περισσότερο υποταγμένοι πια;
-Ναι, αλλά αυτό το δεδομένο είναι υγειονομικό.
-Το ίδιο είναι και το αλκοτέστ, χρόνια τώρα.
-Αδιέξοδο. Μα τι διάολο σκεφτόμασταν τελικά και φτιάξαμε αυτόν το ιό, ώ αρχιερέα του σκότους;
-Κάτσε να σκεφτώ... Ααα, ναι καλέ! Το σχέδιο ήταν να το πάμε ανάποδα: Να τους σκοτώνουμε με το εμβόλιο, όχι με τον ιό.
-Γιατί; Για να ξεπαστρέψουμε όσους είναι πειθήνιοι και πάνε και το κάνουν, και να μείνουμε μετά με τους γενναιόψυχους συμμάχους των Ελ και των Κιου που θα αντισταθούν λυσσαλέα στα ερεβώδη σχέδιά μας; Είσαι τρελός;
-Ναι, δεν έχει λογική.
-Ουπς!.. Ρε μ@λάκα Μπιλ, επιτέλους! Το θυμήθηκα το σχέδιο!
-Τρέλανέ με ρε Σόρος παίχτουρα! Ποιο ήταν τελικά;
-Να φτιάξουμε έναν θανατηφόρο ιό για πλάκα ρε! Δεν θυμάσαι που το λέγαμε με τον Ρότσιλντ και τον Ροκφέλερ;
-Αυτό είναι ρε μαγκίτη, καλά λες!.. Τώρα το θυμήθηκα κι εγώ. Αμάν τόση ώρα, τι κόλλημα φάγαμε.
-Καλά, μιλάμε θα πέσει πολύ γέλιο. Άντε, πού λες να τον ξαμολήσουμε;
-Ξερω 'γω; Να κολλήσουμε καν'α περαστικό;
-Γιατί όχι; Ρε συ, να, αυτόν εκεί τον Κινέζο που έρχεται κατά δω. Έεεε, φιλαράκι, τι έχεις μέσα στη σακούλα;
-Έναν παγκολίνο, θα τον κάνω στιφάδο.
-Μπαα, καλύτερα κάνε τον στο φούρνο με μπαχαρικά. Να, πάρε εδώ αυτή τη σκόνη, είναι ένα ειδικό μείγμα που δίνει φοβερή γεύση.
-Ναι, ναι, βάλτη στο φαΐ, έχει μπαχαρικά από το βουνό Κ2 και ζυγίζει 666 γραμμάρια... Χι, χι, χι, χι, χι!
-Μην καρφώνεσαι ρε ηλίθιε... Λοιπόν φιλαράκι, γεια σου και καλή όρεξη.
-Λες να τη βάλει τη σκόνη;
-Αμέ, σίγουρα.
-Και πού το ξέρεις;
-Αφού είναι στημένο ρε χαζέ. Δεν υπάρχουν κινέζοι. Είναι ηθοποιοί.

09/11/2021

Διακόσια χρόνια από την επανάσταση του 1821, διακόσια χρόνια ελεύθερου εθνικού βίου. Η χρονιά τελειώνει και δεν έχουν γίνει και σπουδαία πράγματα. Η πανδημία είναι βέβαια μια δικαιολογία αλλά δεν είναι ο μόνος λόγος της σχετικής υποβάθμισης μιας τόσο σημαντικής επετείου.
Στην Αθήνα η Επιτροπή της Γιάννας Αγγελοπούλου παρέμεινε ως επί το πλείστον στα τετριμμένα και τα επικοινωνιακά. Τα ουσιώδη θέματα της γλώσσας, της λογοτεχνίας, της ταυτότητας, που συνδέονται άμεσα με το ΄21, ελάχιστα θίγηκαν. Όπως ελάχιστα θίγηκαν και καίρια ιστορικά θέματα που μένουν στη σκιά του «επίσημου» ιστορικού αφηγήματος.
Έγινε μάλιστα προσπάθεια ιδεολογικής εκμετάλλευσης της επετείου για να ενισχυθεί ένα αφήγημα που συνδέεται με την εξουσία και τις σημερινές επιδιώξεις της. Το ΄21 όμως δεν χωρά στα ιδεολογήματα καμιάς εξουσίας, είναι πολυσύνθετο και πολυφωνικό. Κάποιες δημοσκοπήσεις που έγιναν με αυτό τον στόχο, έδειξαν πως η λαϊκή πρόσληψη της επανάστασης αφήνει πίσω της τους όποιους εξουσιαστικούς σχεδιασμούς περιχαράκωσης της σε πρόσκαιρες πολιτικο-ιδεολογικές στοχεύσεις...
Η προσπάθεια ηρωοποίησης του Μαυροκορδάτου για παράδειγμα, προκειμένου να συνδεθεί η επανάσταση ως «φιλελεύθερη» με τα σημερινά πολιτικά δρώμενα, απέτυχε.
Σε ποσοστό 90,4% οι ερωτώμενοι απάντησαν ότι ο ξεσηκωμός του ’21 ήταν εθνικού χαρακτήρα, ήταν εθνική επανάσταση. Κατέταξε δε στην πρώτη θέση ως αναγνωρίσημο αγωνιστή, το μεγαλύτερο στρατηγικό μυαλό του αγώνα, τον Θεόδωρο Κολοκοτρώνη, με 92,7% και τοποθέτησε τον Μαυροκορδάτο με ένα 3,6% στο τέλος της λίστας.
Πολύ σημαντικό δε, το ότι δύο γυναίκες βρίσκονται ανάμεσα στις δέκα πρώτες αναγνωρίσιμες προσωπικότητες της επανάστασης. Η Μπουμπουλίνα στη τρίτη θέση μετά τον Κολοκοτρώνη και τον Καραϊσκάκη και η Μαντώ Μαυρογένους στη δέκατη θέση. Οι επαναστάσεις είναι συνήθως ανδροκρατούμενες και δύσκολα βρίσκεις γυναίκες που να κατέχουν περίοπτες θέσεις σε αυτές. Με αυτή την έννοια, η ελληνική επανάσταση πρωτοτυπεί και ξεχωρίζει.

Address

κωνταντινου καραμανλη 23
Sérres
62123

Telephone

+306971941667

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Εθνικό Κοινωνικό Κίνημα posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share