30/04/2026
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 30 Απριλίου 2026. ‘’ΔΙΟΡΘΩΣΗ”
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ!!! ….την καθυστέρηση, την προχειρότητα και την ανεπάρκεια!!!!
Είδαμε την πανηγυρική ανάρτηση του κ. Δημάρχου με τίτλο «ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ!!!», σχετικά με την προμήθεια μηχανημάτων έργου για την Πολιτική Προστασία του Δήμου Αμφίπολης.Η συγκεκριμένη προμήθεια δεν είναι λόγος για πανηγυρισμούς. Αντιθέτως, είναι άλλη μία κλασική περίπτωση που αποδεικνύει περίτρανα την ανεπάρκεια, την προχειρότητα και την αδυναμία της σημερινής δημοτικής αρχής να εκτελέσει και να ολοκληρώσει σωστά ένα έργο.Ας δούμε τα πραγματικά δεδομένα που ο κ. Δήμαρχος «ξέχασε» να αναφέρει:
1. Πανηγυρίζουν για εξοπλισμό που άλλοι Δήμοι έχουν εδώ και 2 χρόνια!
Το πρόγραμμα ενίσχυσης της Πολιτικής Προστασίας προέρχεται από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και αφορούσε χρηματοδότηση 170.000 ευρώ για όλους τους Δήμους. Η πραγματικότητα είναι ότι οι υπόλοιποι Δήμοι επωφελήθηκαν και παρέλαβαν τα δικά τους μηχανήματα εδώ και σχεδόν δύο χρόνια! Εμείς, ως συνήθως, «ξυπνήσαμε» την τελευταία μέρα και τρέχαμε πρόπερσι να καταθέσουμε πρόταση.Διευκρίνιση προς αποκατάσταση της αλήθειας:
Θέλω να γίνω απολύτως σαφής προς αποφυγή κάθε παρεξήγησης: Η κριτική μου αφορά αποκλειστικά και μόνο την πολιτική διοίκηση του Δήμου. Δεν υπήρξε ποτέ η παραμικρή πρόθεση να θίξω την επαγγελματική επάρκεια του υπαλλήλου της Τεχνικής Υπηρεσίας που είχε την ευθύνη σύνταξης των μελετών. Σεβόμαστε και αναγνωρίζουμε το έργο των εργαζομένων του Δήμου. Το γεγονός ότι χρειάστηκαν τρεις (3) συνεδριάσεις της Δημοτικής Επιτροπής για να προχωρήσει η διαδικασία, είναι ξεκάθαρο δείγμα διοικητικής –και όχι υπηρεσιακής– ανεπάρκειας. Συγκεκριμένα:
1η Συνεδρίαση: Έγινε για την υποβολή της πρότασης, κατά την οποία δεν υπήρχε καμία απολύτως εισήγηση από τη Διοίκηση προς την επιτροπή για το ποια μηχανήματα θα ζητούσαμε. Πώς να κάνει τη δουλειά της η Υπηρεσία χωρίς κατευθύνσεις;
2η Συνεδρίαση: Έγινε για να διορθώσουμε την πρώτη και να δηλώσουμε επιτέλους τα μηχανήματα, χωρίς όμως η Διοίκηση να έχει δώσει ούτε και σε αυτή τη συνεδρίαση τις απαραίτητες προδιαγραφές.
3η Συνεδρίαση: Χρειάστηκε για να γίνει αποδεκτή η ένσταση εταιρείας, καθώς είχε επιλεγεί μηχάνημα το οποίο –σύμφωνα με τις διαστάσεις του– δεν πληρούσε τις προδιαγραφές. Η ευθύνη λοιπόν βαραίνει αποκλειστικά τους αιρετούς και την προχειρότητά τους.
2. Θα παραλάβουμε μηχανήματα που δεν έχουμε πραγματικά ανάγκη.
Τα μηχανήματα που επιλέχθηκαν από «κάποιους» δεν εξυπηρετούν τις ουσιαστικές ανάγκες του Δήμου μας. Αυτό δεν είναι μόνο δική μας άποψη, αλλά και πρώην αντιδημάρχων της σημερινής δημοτικής αρχής!!
3. Αγνοήθηκαν οι σωστές και πρακτικές προτάσεις.
Αντί των σημερινών επιλογών, είχε προταθεί η αγορά ενός ευέλικτου πολυμηχανήματος (τύπου Unimog), το οποίο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί καθημερινά για κουρέματα, κλαδέματα και άλλες πάγιες ανάγκες του Δήμου. Η εισήγηση αυτή αγνοήθηκε προκλητικά.
4. Αγοράσαμε μηχανήματα «δύσχρηστα».
Τι θα παραλάβει τελικά ο Δήμος; Έναν μικρό φορτωτή. Ένα ερπυστριοφόρο το οποίο είναι εξαιρετικά δύσχρηστο, καθώς για την οποιαδήποτε μετακίνησή του απαιτείται ειδική φόρτωση σε άλλο όχημα. Επιπλέον, ένα καλαθοφόρο το οποίο είναι ρυμουλκούμενο, καθιστώντας το επίσης δύσχρηστο και μη πρακτικό για άμεσες επεμβάσεις.
Κύριε Δήμαρχε, οι φωτογραφίες και τα θαυμαστικά στο διαδίκτυο δεν κρύβουν την αλήθεια.
Για άλλη μια φορά, η διοίκησή σας αποδεικνύεται κατώτερη των περιστάσεων, σπαταλώντας πολύτιμο χρόνο και πόρους σε λάθος επιλογές.
Ναι, «ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ»... αλλά δυστυχώς σε λάθος δρόμο για την Αμφίπολη.