10/05/2026
Για ακόμη μία χρονιά, οι παιδικοί σταθμοί του Δήμου Ραφήνας-Πικερμίου συμμετείχαν στο μαθητικό φεστιβάλ που διοργάνωσε το τοπικό τμήμα του Σώματος Ελληνικού Οδηγισμού Ραφήνας, στο Πάρκο Καραμανλή.
Στο 15ο επετειακό μαθητικό φεστιβάλ, οι παιδικοί σταθμοί παρουσίασαν δημιουργικές δράσεις με επιτραπέζια και επιδαπέδια παιχνίδια, μέσα από τα οποία τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να αναπτύξουν δεξιότητες αντιστοίχισης χρωμάτων, νοητικής επεξεργασίας και λεπτή κινητικότητας.
Τα χαμόγελα, η χαρά και η ενεργή συμμετοχή των παιδιών αποτέλεσαν το πιο όμορφο στοιχείο της ημέρας, αναδεικνύοντας τη σημασία του παιχνιδιού ως μέσου μάθησης, κοινωνικοποίησης και ανάπτυξης.
Ευχαριστούμε πολύ το Σώμα Ελληνικού Οδηγισμού Τ.Τ. Ραφήνας για την όμορφη διοργάνωση, τον ενθουσιασμό και το ενδιαφέρον που δείχνει κάθε χρονιά, ώστε να χαίρονται ΟΛΑ τα παρευρισκόμενα παιδιά !!