3o Γυμνάσιο Ρεθύμνου

3o Γυμνάσιο Ρεθύμνου Το 3ο Γυμνάσιο Ρεθύμνου βρίσκεται στην καρδιά της πόλης, απέναντι από τον Ι.Ν. Αγ. Τεσσάρων Μαρτύρων.

📣️️"Ο Καραγκιόζης Θεραπευτής" από την ομάδα Θεάτρου Σκιών του σχολείου μας!📣 ❤️Φέτος, οι τελευταίες ημέρες μαθημάτων επε...
27/05/2026

📣️️"Ο Καραγκιόζης Θεραπευτής" από την ομάδα Θεάτρου Σκιών του σχολείου μας!📣

❤️Φέτος, οι τελευταίες ημέρες μαθημάτων επεφύλαξαν μια δημιουργική έκπληξη στους μαθητές μας!

👥️Με δύο παραστάσεις που πραγματοποιήθηκαν στην αίθουσα πολλαπλών του σχολείου μας, οι μαθητές και μαθήτριες όλων των τάξεων είχαν τη χαρά να παρακολουθήσουν τη φετινή παράσταση της ομάδας Θεάτρου Σκιών του 3ου Γυμνασίου!

👥️Η παράσταση με τίτλο «Ο Καραγκιόζης Θεραπευτής», σε πρωτότυπο σενάριο Κώστα Συπορόπουλου, διασκευάστηκε από τον δημιουργό και υπεύθυνο καθηγητή της ομάδας, κ. Χρήστο Καρτερολιώτη.

👬Με αστείρευτο ταλέντο και μεράκι συμμετείχαν οι παρακάτω μαθητές:

✅️Μπαγουράκης Ιωάννης του τμήματος Γ3 στον ρόλο του "Καραγκιόζη",

✅️Δερεδάκης Μάρκος του τμήματος Α2 στους ρόλους των "Χατζηαβάτη", "Μπιρικόκου" και "Σιορ Διονύσιου",

✅️Ξένος Δημήτριος του τμήματος Γ3 στους ρόλους των "Κοπρίτη" και "Μπάρμπα Γιώργου",

✅️Παλιεράκης Κωνσταντίνος του τμήματος Γ3 στους ρόλους των "Πασά" και "Κολλητήρι" και

✅️Χωνιανάκης Ιωάννης του τμήματος Γ3 στους ρόλους των "Μπέη" και "Βεζυροπούλα".

🎭Η ομάδα του Θεάτρου Σκιών του σχολείου μας ξεκίνησε τις παραστάσεις της το σχολικό έτος 2014-2015 και συνεχίζει δυναμικά μέχρι και σήμερα.

❤️👬🧑‍🏫Πολλά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και στον κ. Χρήστο Καρτερολιώτη που εμπνεύστηκε την ιδέα του Θεάτρου Σκιών στο σχολείο μας και την υλοποίησε δημιουργώντας ο ίδιος τα υλικά και σκηνικά για να μας χαρίζει κάθε χρόνο μια νέα παράσταση του αγαπημένου σε όλους Καραγκιόζη!❤️

Έτοιμοι;;;;🧡Έτοιμοι!!!!!!🧡🧡🧡Σήμερα στις 9 μ.μ. στη Φορτέτζα! Είσοδος ελεύθερη! Σας περιμένουμε!🧡
27/05/2026

Έτοιμοι;;;;🧡
Έτοιμοι!!!!!!🧡🧡🧡
Σήμερα στις 9 μ.μ. στη Φορτέτζα! Είσοδος ελεύθερη! Σας περιμένουμε!🧡

📖❤️Εκπαιδευτική επίσκεψη της ομάδας φιλαναγνωσίας στη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Ρεθύμνου.🤓 📕Η ομάδα φιλαναγνωσίας του ...
27/05/2026

📖❤️Εκπαιδευτική επίσκεψη της ομάδας φιλαναγνωσίας στη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Ρεθύμνου.🤓


📕Η ομάδα φιλαναγνωσίας του 3ου Γυμνασίου Ρεθύμνου πραγματοποίησε τη Δευτέρα 18 Μαΐου 2026 εκπαιδευτική επίσκεψη στη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Ρεθύμνου, στο πλαίσιο των δράσεων του προγράμματος φιλαναγνωσίας του σχολείου.

📚Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι μαθητές συμμετείχαν σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα αυτοβελτίωσης και προσωπικής ανάπτυξης, το οποίο παρουσίασε ο κ. Μιχάλης Λαμπαθάκης, Διευθυντήςτου 1ου Γ.Ε.Λ. Ρεθύμνου. Το πρόγραμμα προσέφερε ουσιαστικά ερεθίσματα προβληματισμού και ενθουσίασε τους μαθητές, συμβάλλοντας θετικά στην καλλιέργεια δεξιοτήτων αυτογνωσίας και προσωπικής εξέλιξης. Τον ευχαριστούμε θερμά για την πολύτιμη συμβολή του.

📕Ευχαριστίες απευθύνουμε, επίσης, στην κ. Μαρία Κουφάκη για την εξαιρετική ξενάγηση στους χώρους της βιβλιοθήκης, καθώς και στη συνάδελφο κ. Φωτεινή Γεωργιουδάκη για τη συνοδεία και τη στήριξή της κατά την πραγματοποίηση της επίσκεψης.

📖Τέτοιες δράσεις ενισχύουν τη φιλαναγνωσία και προάγουν τη σύνδεση των μαθητών με τον κόσμο του βιβλίου και της γνώσης.❤️

👩‍🏫Οι υπεύθυνοι του προγράμματος φιλαναγνωσίας,
Δέσποινα Βολτυράκη
Κατερίνα Αντωνίου
Κωνσταντίνος Χύτας.🤓

Σας περιμένουμε!🥰🎭
24/05/2026

Σας περιμένουμε!🥰🎭

Το 3ο Γυμνάσιο Ρεθύμνου μαας προσκαλεί στην παράσταση της θεατρικής ομάδας του σχολείου «Οι 300σιες...» της Μ. Κίτρα την Τετάρτη 27 Μαΐου 2026 και ώρα 21:00 στο θέατρο «Ερωφ....

🇬🇷Εορτασμός Μάχης Κρήτης 🇬🇷❤️Στο πλαίσιο των εορτασμών για τα 85 χρόνια από τη Μάχη της Κρήτης, την Παρασκευή 22/5/26 πρ...
23/05/2026

🇬🇷Εορτασμός Μάχης Κρήτης 🇬🇷

❤️Στο πλαίσιο των εορτασμών για τα 85 χρόνια από τη Μάχη της Κρήτης, την Παρασκευή 22/5/26 πραγματοποιήθηκαν επιμνημόσυνη δέηση και καταθέσεις στεφάνων από φορείς και σχολεία στο Μνημείο Μάχης Κρήτης/Ελευθερίας στα Μισίρια.

👫Το 3ο Γυμνάσιο συμμετείχε με τη σημαία του σχολείου, τη σημαιοφόρο και τους παραστάτες, στην κατάθεση στεφάνων. Συνοδός ο κ. Πετράκης Ιωσήφ, καθηγητής Φυσικής Αγωγής.

🌷Είθε οι μαθητές/τριές μας να μελετούν την Ιστορία και να τιμούν πάντα τη μνήμη αυτών που έδωσαν τη ζωή τους για την ελευθερία!

🌺Ευχές σε μια σπουδαία κυρία και συνάδελφο!🩷🌷🌻Σήμερα, μαθητές και μαθήτριες της Ομάδας Σχολικής Διαμεσολάβησης του σχολε...
22/05/2026

🌺Ευχές σε μια σπουδαία κυρία και συνάδελφο!🩷🌷

🌻Σήμερα, μαθητές και μαθήτριες της Ομάδας Σχολικής Διαμεσολάβησης του σχολείου μας επισκέφτηκαν μαζί με τη συντονίστρια του προγράμματος, κ. Κάλλι Κουκλινού, τα γραφεία της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ρεθύμνου για να τιμήσουν την επί σειρά ετών Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων, κ. Σούλα Πετρογιάννη, η οποία έπειτα από πολλά χρόνια επαγγελματικής δημιουργίας και προσφοράς, ξεκινάει ένα νέο, ξεκούραστο κεφάλαιο στη ζωή της.

🦋Θέλοντας να εκφράσουν την ευγνωμοσύνη, αλλά και τον σεβασμό και την αναγνώρισή τους για την πορεία και το έργο της, οι μαθητές δημιούργησαν με έμπνευση και ταλέντο μία μεγάλη ευχετήρια κάρτα, στις σελίδες της οποίας αποτύπωσαν τις ευχές και την αγάπη τους μέσα από λόγια, σχέδια και σχήματα. Την κάρτα υπέγραψαν όλοι οι διαμεσολαβητές και διαμεσολαβήτριες αυτής της σχολικής χρονιάς στέλνοντας με αυτόν τον τρόπο όλοι μαζί τις ευχές τους.

🌺Με την παρουσία του μας τίμησε ο Αναπληρωτής Διευθυντής της Δ.Δ.Ε. Ρεθύμνου, κ. Παναγιώτης Αντωνιάδης, ο οποίος υποδέχτηκε τους μαθητές στην αίθουσα συσκέψεων για μια αναμνηστική φωτογραφία.

🩷💐"Ευχαριστούμε
για όλα κ. Σούλα!
Με αγάπη, 3ο Γυμνάσιο Ρεθύμνου. Μάιος 2026 - Η ζωή να είναι πάντα καλοκαίρι!"🌻⚘️❣️

♻️ ♥️Την Τρίτη 19 Μαίου μαθητές του τμήματος Β2, συνοδευόμενοι από την κ.Μπιρικάκη, μετέβησαν στη Δ/νση Πολιτισμού του Δ...
20/05/2026

♻️ ♥️Την Τρίτη 19 Μαίου μαθητές του τμήματος Β2, συνοδευόμενοι από την κ.Μπιρικάκη, μετέβησαν στη Δ/νση Πολιτισμού του Δήμου Ρεθύμνης προκειμένου να επικυρώσουν τη συμμετοχής τους στο 1ο Πανελλήνιο Σχολικό Πρωτάθλημα Ανακύκλωσης Δευτεροβάθμιας Ρεθύμνου.

🥤🍾 Οι μαθητές και οι μαθήτριες του τμήματος ανακύκλωναν εδώ και μήνες με μεγάλο ζήλο διάφορες συσκευασίες μεταλλικές, πλαστικές ή και γυάλινες και τα μετέφεραν στα Πολυκέντρα Ανακύκλωσης του Δήμου. Για μήνες σύλλεγαν τα κουπόνια, τα οποία και παρέδωσαν στον Δήμο, διεκδικώντας έτσι ένα από τα έξι ταξίδια στις ΗΠΑ. 🇺🇸

🌺 👩‍🏫 Δίπλα στους μαθητές όλο αυτό το διάστημα και υπεύθυνη της δράσης ήταν η κ. Κουκλινού.

♥️🤞🍀 Ευχόμαστε καλή επιτυχία στο Β2!!!🍀 🤞♥️

📌⭐️Την Τρίτη 19 Μαΐου υποδεχθήκαμε στο σχολείο μας τη ΣΤ’ τάξη του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ρεθύμνου συνοδευόμενα από τις ...
20/05/2026

📌⭐️Την Τρίτη 19 Μαΐου υποδεχθήκαμε στο σχολείο μας τη ΣΤ’ τάξη του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ρεθύμνου συνοδευόμενα από τις δασκάλες και τους δασκάλους τους!

❤️🌈Αρχικά η Διευθυντρια του σχολείου κ.Ψαράκη Μαρία καλωσόρισε τους μαθητές στο σχολείο μας!

🎭💛Στη συνέχεια, οι μαθητές της Α’ Γυμνασίου Μ.Δ., Μ.Δ. και Μ.Κ., είχαν ετοιμάσει ένα σκετσάκι με σενάριο εμπνευσμένο από την καθημερινότητα στο γυμνάσιο και το παρουσίασαν στους μαθητές!

💐🙎‍♀️Η εκπαιδευτικός κ.Πατεράκη Θεανώ παρουσίασε ένα PowerPoint με πληροφορίες για το σχολείο, αλλά και με τις διάφορες δράσεις που λαμβάνουν χώρα στο σχολείο μας!

🧸🍭Στη συνέχεια, όλοι οι μαθητές συμμετείχαν σε ένα διαδραστικό παιχνίδι που δημιούργησαν οι μαθητές της Α’ Γυμνασίου Μ.Δ., Μ.Δ. και Μ.Κ.! Οι μαθητές απαντούσαν στις ερωτήσεις με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και ενθουσιασμό!

🌸🎥Κλείνοντας την ενημέρωση, έγινε προβολή ενός σύντομου βίντεο που παρουσίαζε το σχολείο, το οποίο είχε επιμεληθεί η κ. Μπιρικάκη.

🤩 👩‍🎓 Τέλος, μια ομάδα μαθητών και μαθητριών της Α’ Γυμνασίου, ανέλαβε να ξεναγήσει τους μικρούς μαθητές στο μελλοντικό τους σχολείο!

♥️🌹Την παρουσίαση και την οργάνωση της υποδοχής των μαθητών των Δημοτικών Σχολείων επιμελήθηκαν η κ.Πατεράκη Θεανώ και η κ.Μπιρικάκη Ευγενία.

❤️Η μονοήμερη εκδρομή μας!❤️👫🚍Την Πέμπτη, 14 Μαΐου, πραγματοποιήθηκε η μονοήμερη εκδρομή του σχολείου μας! Οι προορισμοί...
15/05/2026

❤️Η μονοήμερη εκδρομή μας!❤️

👫🚍Την Πέμπτη, 14 Μαΐου, πραγματοποιήθηκε η μονοήμερη εκδρομή του σχολείου μας! Οι προορισμοί μας, φέτος, ήταν κοινοί για όλες τις τάξεις του Γυμνασίου.

🌈🏝Η πρώτη μας στάση ήταν τα πολύχρωμα Μάταλα. Με πρωινά σύννεφα και αεράκι οι μαθητές μας περιηγήθηκαν στα γραφικά σοκάκια και θαύμασαν την ξακουστή παραλία με τις σμιλεμένες στον βράχο σπηλιές.

🏛⚱️Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε τον Αρχαιολογικό Χώρο της Γόρτυνας. Έχοντας προετοιμαστεί για τα πολύτιμα μνημεία της αρχαιότητας που φιλοξενεί ο ιερός αυτός τόπος, οι μαθητές και οι μαθήτριές μας βάδισαν στα μονοπάτια του Χρόνου, της Ιστορίας και της Μυθολογίας του τόπου μας. Ιδιαίτερα εντυπωσιάστηκαν από τον πασίγνωστο Κώδικα της Γόρτυνας, το πρώτο νομοθέτημα της Αρχαιότητας.

🏺🤓Επόμενη στάση μας ήταν το Αρχαιολογικό Μουσείο Μεσαράς. Ένας νέος, πανέμορφος χώρος που εγκαινιάστηκε το 2023 και φιλοξενεί μια σπουδαία συλλογή ευρημάτων που καλύπτουν πάνω από 4.000 χρόνια ιστορίας της πεδιάδας της Μεσαράς.
Με ένα έξυπνο και εύχρηστο app -το "Messara Museum Guide"- οι μαθητές μας έλαβαν πληροφορίες με μια σύγχρονη, ψηφιακή ξενάγηση.

🍟🥗🍨Φυσικά, δεν θα μπορούσε να λείψει η δυνατότητα για γεύμα με φίλους και τα πολυπόθητα ψώνια στα μαγαζιά. Ο επόμενος προορισμός μας ήταν, λοιπόν, το κέντρο του Ηρακλείου, όπου οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί μας απόλαυσαν το γεύμα και τη βόλτα τους σε ένα ηλιόλουστο Ηράκλειο.

❤️Με τις μπαταρίες και τις καρδιές γεμάτες, επιστρέψαμε το βραδάκι στο Ρέθυμνο και ευχηθήκαμε "Και του χρόνου με καλό", διότι η κοινότητα ενός σχολείου είναι σπουδαίο μέρος της ζωής μαθητών και εκπαιδευτικών εντός αλλά και εκτός των "τειχών" του σχολείου!❤️

Γευστικές…εργασίες!😋🥰👫Αυτήν την εβδομάδα, με αφορμή το μάθημα της Τεχνολογίας του κ. Καρτερολιώτη, οι μαθητές/τριες της ...
12/05/2026

Γευστικές…εργασίες!😋🥰

👫Αυτήν την εβδομάδα, με αφορμή το μάθημα της Τεχνολογίας του κ. Καρτερολιώτη, οι μαθητές/τριες της Γ’ τάξης μάς εξέπληξαν γευστικά!😋

📊Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο ερευνητικής εργασίας, οι μαθητές/τριες αναρωτήθηκαν για το ποιο είναι το πιο γευστικό αλεύρι και ποια γλυκαντικά, φιλικά για την υγεία του ανθρώπου, μπορούν να χρησιμοποιηθούν εναλλακτικά για την παρασκευή διαφόρων εδεσμάτων, όπως βάφλες, κρέπες, κέικ κ.ά.

🧇🥮Το αποτέλεσμα -πέρα από τη θεωρία- ήταν χάρμα οφθαλμών και γευστικότατο στην πράξη! Η διεύθυνση του σχολείου αισθάνεται πολύ τυχερή, γιατί δοκίμασε τα εδέσματα που πρόσφεραν τα παιδιά και εξεπλάγη ευχάριστα!

🥰Ωραίες δράσεις, βιωματικές, που ενεργοποιούν τους μαθητές μας και προάγουν την αγαστή συνεργασία και προσφορά!

1000 μπράβο, παιδιά!👏👏

Address

Κουντουριώτου 1
Réthimnon
74132

Opening Hours

Monday 08:00 - 14:10
Tuesday 08:00 - 14:10
Wednesday 08:00 - 14:10
Thursday 08:00 - 14:10
Friday 08:00 - 14:10

Telephone

+302831022359

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when 3o Γυμνάσιο Ρεθύμνου posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Organization

Send a message to 3o Γυμνάσιο Ρεθύμνου:

Share

Category