Ανεξάρτητο Ψηφοδέλτιο

Ανεξάρτητο Ψηφοδέλτιο Δήμος Πολυγύρου

14/01/2022

✅Αίτημα για συζήτηση δημιουργίας κοινότητας Καλυβών

Σήμερα Παρασκευή 14/1/22 καταθέσαμε αίτηση, από κοινού οι τρεις παρατάξεις της αντιπολίτευσης του Δήμου μας, να έρθει θέμα προς συζήτηση, στο επόμενο Δημοτικό συμβούλιο, το αίτημα των κατοίκων των Καλυβών για δημιουργία Κοινότητας.

Θέλουμε να προκαλέσουμε εκτενή συζήτηση προκειμένου να ενημερωθεί το σώμα και να τοποθετηθούν επί του αιτήματος όλες οι δημοτικές παρατάξεις.

Θεωρούμε ότι είναι σημαντικό να ανταποκριθεί η Διοίκηση και το Δημοτικό συμβούλιο στο ενυπόγραφο αίτημα 550 συνδημοτών μας και να πάρει ο Δήμαρχος και οι Δημοτικοί σύμβουλοι, υπεύθυνα, θέση.

Παραθέτουμε το κείμενο της αίτησης:

ΑΙΤΗΣΗ

ΠΡΟΣ: την Πρόεδρο του Δ.Σ.

ΓΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ Δήμου Πολυγύρου

ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΔΙΑΤΑΞΗ

ΤΟΥ ΕΠΟΜΕΝΟΥ

ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

(σύμφωνα με το αρ.74 του Ν.4555/2018)

Αίτημα πολιτών για σύσταση Κοινότητας Καλυβών

Από τετράμηνο τουλάχιστον έχει υποβληθεί Aίτημα Φορέων και κατοίκων των Καλυβών Πολυγύρου, με την υποβολή 550 υπογραφών συνδημοτών μας, που αφορά την σύσταση Κοινότητας Καλυβών στο Δήμο Πολυγύρου.

Το Αίτημα υποβλήθηκε στην Διοίκηση του Δήμου μας και αρχικά ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία στο Τοπικό Συμβούλιο της Κοινότητας Πολυγύρου.

Οι παρατάξεις της Αντιπολίτευσης θέσαμε επίσης το Αίτημα των συμπολιτών μας σε συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου με ερωτήσεις προ ημερήσιας διάταξης.

Λάβαμε απάντηση από τον Δήμαρχο ότι θα φέρει, όπως άλλωστε οφείλει, το θέμα για συζήτηση στην ημερήσια διάταξη σε επόμενο Δ.Σ..

Επειδή ακόμη - αδικαιολόγητα - δεν έχει υπάρξει καμία εξέλιξη και

Επειδή αυτή η καθυστέρηση, δημιουργεί εντύπωση έλλειψης δημοκρατικής ευαισθησίας και σεβασμού στο Αίτημα 550 συνδημοτών μας

Αιτούμαστε

Την Εισαγωγή του Αιτήματος των συνδημοτών μας κατοίκων των Καλυβών στην ημερήσια διάταξη του αμέσως επομένου Δημοτικού Συμβουλίου προς ενημέρωση του σώματος και διεξαγωγή συζήτησης πάνω σ' αυτό το σημαντικό για το Δήμο μας θέμα.

Πολύγυρος, Πέμπτη 13/1/22

Οι Δημοτικοί Σύμβουλοι:

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ
1)Κυργιαφίνης Δημήτριος
2)Καλλιμάνης Γεώργιος
3)Μπεχλιβανάκη Μαρία
4)Γιάννος Αναστασιος
ΑΝΕΞΆΡΤΗΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ
5)Αβέρης Αθανάσιος
6)Γκλάβας Γεώργιος
7)Τσινάς Αργύριος
8)Σφυρής Ιωάννης
9)Ανδρίτσιου Αικατερίνη
ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ
10)Χριστιανού Αγγελική

Δημοτική σύμβουλος του Δήμου Πολυγύρου ορκίστηκε σήμερα ενώπιον του Αντιδημάρχου κ. Χρήστου Βορδου η κα Κατερίνα Ανδρίτσ...
11/10/2021

Δημοτική σύμβουλος του Δήμου Πολυγύρου ορκίστηκε σήμερα ενώπιον του Αντιδημάρχου κ. Χρήστου Βορδου η κα Κατερίνα Ανδρίτσιου.

Η κ. Ανδρίτσιου, υποψήφια δημοτική σύμβουλος του " Ανεξάρτητου Ψηφοδελτίου" στη Δημοτική Ενότητα Ανθεμούντα, καταλαμβάνει τη θέση του Νικολάου Γιαλιά, ο οποίος παραιτήθηκε από τη θέση του δημοτικού συμβούλου για προσωπικούς λόγους.

Ευχόμαστε στη Κατερίνα καλή και δημιουργική θητεία για το καλό και την ευημερία του Δήμου μας.

♦️Κοινό αίτημα των τριών παρατάξεων της Αντιπολίτευσης του Δήμου Πολυγύρου για : "Λήψη απόφασης για μείωση των δημοτικών...
27/09/2021

♦️Κοινό αίτημα των τριών παρατάξεων της Αντιπολίτευσης του Δήμου Πολυγύρου για : "Λήψη απόφασης για μείωση των δημοτικών τελών στις τριτεκνες οικογένειες και τροποποίηση- συμπλήρωση της κατηγορίας των ευπαθών κοινωνικών ομάδων με την ένταξη σε αυτες των μονογονεϊκών οικογενειών, των μακροχρόνια άνεργων και των δικαιούχων του Κοινωνικού Εισοδήματος Αλληλεγγύης.’’♦️

Προς τον Δημαρχο Πολυγυρου
Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου

Πολύγυρος 24 Σεπτεμβριου 2021

Κυριε Δημαρχε, Κυρια Πρόεδρε,

Με την παρούσα επιστολή και με βάση το άρθρο 74, παράγραφος 2 του Νόμου 4555/2018 (Κλεισθένης), αιτούμαστε να συζητηθει στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Πολυγύρου το εξής:
‘’Λήψη απόφασης για μείωση των δημοτικών τελών στις τριτεκνες οικογένειες και τροποποίηση- συμπλήρωση της κατηγορίας των ευπαθών κοινωνικών ομάδων με την ένταξη σε αυτες των μονογονεϊκών οικογενειών, των μακροχρόνια άνεργων και των δικαιούχων του Κοινωνικού Εισοδήματος Αλληλεγγύης.’’

Η ενέργεια όσο αφορά τις τριτεκνες οικογένειες, προβλέπεται από τις διατάξεις των άρθρων 13 & 19 του Ν. 4368/2016 με τις οποίες αποφασίστηκε η ένταξη των τριτέκνων οικογενειών στο Ν.2643/98 και η αντικατάσταση της πα.3 του άρθρου 202 του Ν.3643/2006 (τευχ.Α 114). Σύμφωνα με αυτό «με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, που λαμβάνεται με την απόλυτη πλειοψηφία του αριθμού των μελών του, είναι δυνατή η μείωση δημοτικών φόρων ή τελών ή η απαλλαγή από αυτούς, για τους απόρους, τα άτομα με αναπηρίες, τους πολυτέκνους, τους τρίτεκνους κλπ. όπως η ιδιότητα των ανωτέρω ορίζεται από την κείμενη νομοθεσία».

Όπως πολύ καλά γνωρίζετε, οι πολυμελείς οικογένειες με τρία τέκνα έχουν εδώ και μια δεκαετία αναγνωρισθεί επίσημα και νομοθετικά, από το Ελληνικό Κράτος, ως ευαίσθητη κοινωνική ομάδα χρήζουσα προστασίας. Η αντιμετώπιση των προβλημάτων των τριτέκνων οικογενειών αποτελεί συμπληρωματικά ένα σημαντικό εργαλείο άσκησης δημογραφικής πολιτικής σε μια περίοδο που η όξυνση του προβλήματος αυτού στη χώρα μας αρχίζει να έχει ιδιαίτερα αρνητικές οικονομικές και κοινωνικές επιπτώσεις. Οι συνεχιζόμενες επί επτά χρόνια μνημονιακές πολιτικές λιτότητας, η ύφεση και κατά συνέπεια η δραματική αύξηση της ανεργίας, οι μειώσεις μισθών και η συνεπαγόμενη συρρίκνωση των εισοδημάτων, έπληξε περισσότερο τις πολυμελείς οικογένειες.

Κυριε Δημαρχε,

Το θέμα έχει έρθει δύο φορές επί θητείας σας στο Δημοτικό Συμβούλιο και έχει αναβληθεί για συζήτηση στο μέλλον. Ήρθε η ώρα να συναποφασιουμε για μείωση των δημοτικών τελών στις τριτεκνες οικογένειες όπως και εσείς είχατε δεσμευθεί σε συναντήσεις με τον Σύλλογο Τριτεκνων του Δήμου Πολυγύρου το 2019, λίγο πριν τις δημοτικές εκλογές.

Κυρία πρόεδρε,

ζητάμε να εισαχθει το παραπάνω ως θεμα στο ερχόμενο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Πολυγύρου και κατά την κρίση των μελών του, να αποφασίστει μείωση των Δημοτικών τελών για τις τριτεκνες οικογένειες της περιφέρειας του Δήμου μας σε ποσοστό ύψους 40%, αλλά και η συμπληρωση και τροποποίηση των ευπαθών ομάδων Πολυτέκνων και ΑΜΕΑ που είχε παρθεί με την απόφαση 301/2011 του ΔΣ Πολυγύρου με την ένταξη σε αυτή των μονογονεϊκών οικογενειών, των μακροχρόνια άνεργων και των δικαιούχων του Κοινωνικού Εισοδήματος Αλληλεγγύης.

Οι ως άνω μειώσεις των Δημοτικών Τελών σε όλες τις ανωτέρω κατηγορίες υπόχρεων είναι εφικτές και ρεαλιστικές και μπορούν να μειωθούν οι αντίστοιχοι Κωδικοί Εσόδων, καθόσον τα τακτικά έσοδα από τα τέλη καθαριότητας και ηλεκτροφωτισμού που θα βεβαιωθούν και θα εισπραχθούν από την δήλωση των επιπλέον τετραγωνικών μέτρων των ακινήτων αναδρομικά από 1/1/2020, σύμφωνα με το άρθρο 51 Ν. 4647/2019, θα ανέλθουν στο ποσό των 650.000,00 ευρώ όπως μας είχε ενημερώσει η Οικονομική Υπηρεσία του Δήμου σε προηγούμενο Δημοτικό Συμβούλιο.

Ενδεικτικά σας αναφέρουμε ότι πάμπολλοι Δήμοι της χώρας έχουν προβεί στις σχετικές μειώσεις όπως στη γειτονική Προποντίδα σε ποσοστό 50,%, στο Περιστέρι Αττικής 50% στα Δημοτικά Τέλη, 30% στα Τέλη Ύδρευσης, στους Δήμους Μεσολογγίου, Αιτωλικού, Ηρακλείου Κρήτης 50% στα Δημ. Τέλη, στο Δήμο Πατρέων 100% μέχρι 20.000 εισοδημα και 50% μέχρι 40.000 εισόδημα, στο Δήμο Καισαριανής 100% μέχρι 10.000 εισόδημα και 50% μέχρι 40.000 και πολλοί άλλοι.

Τέλος θα θέλαμε να απευθυνθούμε στους Δημοτικούς Συμβούλους της πλειοψηφίας του Δήμου μας κοιτώντας τον καθένα ξεχωριστά στα μάτια και να τους πούμε ότι αποτελεί πράξη ευθύνης, σε μια χώρα που γερνάει, η στήριξη της οικογένειας και των παιδιών του τόπου μας.

Οι Δημοτικοί Σύμβουλοι

Αβέρης Αθανάσιος

Κυργιαφίνης Δημήτριος

Χριστιανού Αγγελικη

Γκλάβας Γεώργιος

Τσινάς Αργύριος

Λαφαζάνης Βασίλειος

Σφυρής Ιωάννης

Καλλιμάνης Γιώργος

Γιαλιάς Νικόλαος

Γιάννος Αναστάσιος

♦️ΑΙΤΗΜΑ ΓΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ ♦️ Κυρια Πρόεδρε,με την παρούσα επιστολή  εκφράζουμε για μια ακόμα φορά την δι...
17/09/2021

♦️ΑΙΤΗΜΑ ΓΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ ♦️

Κυρια Πρόεδρε,

με την παρούσα επιστολή εκφράζουμε για μια ακόμα φορά την διαμαρτυρία μας για την υποβάθμιση των συνεδριάσεων του δημοτικού συμβουλίου μέσω τηλεδιάσκεψης παρά την εκφρασμένη απαίτηση της πλειοψηφίας των συμβούλων για επαναφορά των «δια ζώσης» συνεδριάσεων.

Η επομενη πρόσκληση για Δημοτικού Συμβουλίου θα πρέπει να επαναφέρει τη δια ζώσης συνεδρίαση, σύμφωνα με την ΚΥΑ 51684/21-8-2021 όπου περιγράφεται ο τρόπος συνεδρίασης συλλογικών οργάνων με φυσική παρουσία των συμμετεχόντων.

Επιλογές καταλληλων χώρων υπάρχουν.
➡️ η αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου,
➡️ η μεγάλη αίθουσα συνεδριάσεων της Περιφερειακής Ενότητας Χαλκιδικής με μικρόφωνικες εγκαταστάσεις και διαρρύθμιση χώρου για διενέργεια συμβουλίων.
➡️υπάρχει και ο χώρος του Κλειστού Θεάτρου Πολυγύρου.

Και στις τρεις περιπτώσεις υπάρχει η δυνατότητα φυσικού αερίσμου οπότε μπορει να συνεδριάσει κανονικά το συμβουλιο τηρώντας όλα τα μέτρα προστασίας και διασφαλίζοντας την υγεία όσων συμμετέχουν.

Η πανδημία και τα μέτρα προστασίας που ενδεχομένως θα επικαλεστείτε, είναι κατά την γνώμη μας προσχηματικά.
Εξάλλου οι σχετικές Εγκύκλιοι του Υπουργείου Εσωτερικών για τον τρόπο συνεδρίασης έχουν πλέον τροποποιηθεί, δίνοντας κατευθύνσεις στους δήμους για την επαναφορά των δια ζώσης συνεδριάσεων
Είναι προφανές ότι απαιτείται συμμόρφωση με τις οδηγίες για την προστασία όλων, αυτό όμως δεν μπορεί να λειτουργεί ως πρόσχημα για συνεδριάσεις δημοτικών συμβουλίων-παρωδίες με τα χαρακτηριστικά που γνωρίζετε πολύ καλά.

Για μια ακόμα φορά τονίζουμε ότι το Δ.Σ επιβάλλεται να συνεδριάζει ζωντανά, εξασφαλίζοντας την πολιτική τοποθέτηση, τη ζωντανή συζήτηση αλλά και τη δυνατότητα υπεράσπισης των απόψεων των μελών του.

👉Σας καλούμε λοιπόν στην ερχόμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, βάσει του υπ ́αριθμ. 3958/Β ́/27-8-2021 Φ.Ε.Κ., να μπορούν να παρίστανται δια ζώσης σε χώρο που θα επιλέξετε, μόνο όσοι δημοτικοί σύμβουλοι έχουν πιστοποιητικό πλήρους εμβολιασμού και έχουν παρέλθει δεκατέσσερις ημέρες από τη δεύτερη δόση ή πιστοποιητικό νόσησης του τελευταίου εξαμήνου.

Για τους ανεμβολίαστους Δημοτικούς Συμβούλους να καταβληθεί καθε προσπάθεια ώστε να μετέχουν στη συνεδρίαση μέσω τηλεδιάσκεψης.

Αναμένουμε τις σχετικές ενέργειες σας.

Σφυρης Ιωαννης
Δημοτικός Συμβουλος

Η ολιγωρία της Δημοτικής αρχής Πολυγύρου ....συνεχιζεται.   Αρχικά μας ενημερώνουν στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο οτι ...
09/07/2021

Η ολιγωρία της Δημοτικής αρχής Πολυγύρου ....συνεχιζεται.

Αρχικά μας ενημερώνουν στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο οτι οι εργολαβίες για διάνοιξη νέων γεωτρήσεων προχωρούν κανονικά, μετά από λίγη ώρα μας λένε ότι ο ανάδοχος δεν προχωράει στο έργο στις Καλύβες λόγω αύξησης των τιμών μετάλλων και μάλιστα προχώρησε σε εξώδικο ζητωντας επιπλέον 150.000€.
Άμεσα έργο λοιπόν δε πρόκειται να γίνει για την εύρεση νερού στις Καλύβες με αποτέλεσμα να μπαινουμε στον Ιουλιο και να ζητανε "τρέχοντας", λήψη σχετικής απόφασης για την απευθείας μίσθωση δύο γεωτρήσεων για κάλυψη έκτακτων αναγκών ύδρευσης της περιοχής.

👉Η Δημοτική παράταξη Ανεξάρτητο Ψηφοδελτιο ενώ έχει ως αρχή να μην ψηφίζει απευθείας αναθέσεις, στηρίζοντας την επιλογή της δημοπρασίας και των διαγωνισμών, αποκλειστικά και μόνο για το συμφέρον των συνδημοτών μας στις Καλύβες και μπροστά στο τεράστιο πρόβλημα που θα ακολουθούσε με την έλλειψη νερού, συναινεσε στην παραπάνω απόφαση.

Θα πρέπει να γνωρίζουν ολοι οι δημότες του Δήμου μας, οτι καμία προγραμματισμένη δράση και κανένας σχεδιασμός υπήρξε από τη δημοτική πλειοψηφία για την αντιμετώπιση μιας κατάστασης που με μαθηματική ακρίβεια χτυπούσε εδώ και χρονια την πόρτα της ευρύτερης περιοχής Καλυβών και Γερακινης, με την έλλειψη νερού, αντίθετα οι υπεραισιόδοξες -πλην απατηλές όπως αποδείχθηκε- προβλέψεις του Δημάρχου και υπεύθυνου Αντιδημαρχου, οι οποίοι προέβλεπαν επάρκεια νερού με τις νέες γεωτρησεις, οδηγουν ξανα στη λύση μίσθωσης ιδιωτικών γεωτρήσεων με ιδιατερα υψηλό τιμημα (37200€ έκαστη).

Το ζήτημα της επάρκειας του νερού στο παραλιακό μέτωπο εχουμε θεσει από την αρχή της θητείας μας σε συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, το Σεπτέμβριο του 2019 ως ερώτημα της παράταξής μας.

Το πρόβλημα από τοτε κάθε χρόνο συνεχώς μεγεθυνει με έλλειψη πίεσης και ποσότητας νερού κατά τους καλοκαιρινούς μηνες.

Ένα σχέδιο διαχείρισης των υδάτινων πόρων ούτε αυτήν την ύστατη στιγμή δεν καταθέτει η δημοτική πλειοψηφία των έντεκα και πλέον χρόνων στη Διοίκηση του Δημου, απλώς ανακοινώνει μεγαλεπιβολα σχέδια εκατομμυρίων για την επίλυση του προβλήματος με περιφερειακό δίκτυο υδροδότησης του παραλιακού μετώπου από γεωτρήσεις του Πολυγύρου στο μέλλον.
Αναλωνονται τα δύο τελευταία χρόνια λέγοντας ότι τη λύση θα έδιναν οι διάνοιξεις νέων γεωτρήσεων στη περιοχή (οι οποίες ακόμα δεν έγιναν και με τα νέα δεδομένα και τα προβλήματα με τα εξώδικα από πλευράς εργολάβου, θα αργήσουν και άλλο).

Οπότε; Καλές οι ιδιωτικες γεωτρήσεις… καλό το κατεπείγον, αλλά όχι άλλο σπρώξιμο κάτω από το χαλί… Ας βλεπουμε επιτελους το πρόβλημα εγκαίρως και όχι να μπαίνουμε στην κορύφωση της τουριστικής περιόδου και να ψάχνουμε λύσεις της στιγμής και μάλιστα ιδιαίτερα κοστοβορες για το Δήμο μας.

Επί εντεκα χρόνια τώρα σπαταλήθηκαν εκατομμύρια σε εργολαβίες αμφίβολης συντήρησης των εγκαταστάσεων ύδρευσης και αποχέτευσης, μεταξύ των οποίων μεγάλο ποσοστό με απευθείας αναθέσεις, ή με διαγωνισμούς με σχεδόν ανύπαρκτες εκπτώσεις, με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν διαθέσιμοι ποροι για βελτίωση των υπαρχόντων υποδομών, ή τη δημιουργία νέων.

Οι κάτοικοι και οι επαγγελματίες του Δήμου μας κουράστηκαν από την ανεπάρκεια, την ολιγωρία, τα ψέματα και την αυθάδεια της Δημοτικής Αρχής.

👉Η Δημοτική παράταξη Ανεξάρτητο Ψηφοδελτιο θα συνεχίσει στο δρόμο της ευπρέπειας, της σοβαρότητας και της άοκνης ενασχόλησης με τα προβλήματα του τόπου μας, με μοναδικό μας στόχο την οικονομική, κοινωνική , τουριστική ανάπτυξη των δημοτών μας και της αγροτικής οικονομίας του τόπου μας, σε μια εποχή που η στήριξή των παραπάνω λόγω του πλήγματος του τριτογενή τομέα εξαιτίας της πανδημίας, είναι μονόδρομος.

Σήμερα το μεσημέρι, 13:00-14:00 στην ραδιοφωνική εκπομπή του Δημοτικού Ραδιοφώνου Πολυγυρου 90,8, η δημοσιογράφος Ελευθε...
30/06/2021

Σήμερα το μεσημέρι, 13:00-14:00 στην ραδιοφωνική εκπομπή του Δημοτικού Ραδιοφώνου Πολυγυρου 90,8, η δημοσιογράφος Ελευθερία Στεργιουδη φιλοξενεί το Ανεξάρτητο Ψηφοδελτιο και το Δημοτικό Σύμβουλο της Παράταξης μας, Γιάννη Σφυρή....

📺Δωρεάν συνδρομητική τηλεόραση σε νοικοκυριά του Δήμου μας που βρίσκονταν εκτός τηλεοπτικής κάλυψης.📺   Σε κάθε κακοκαιρ...
22/06/2021

📺Δωρεάν συνδρομητική τηλεόραση σε νοικοκυριά του Δήμου μας που βρίσκονταν εκτός τηλεοπτικής κάλυψης.📺

Σε κάθε κακοκαιρία και όχι μόνο υπάρχει πρόβλημα, διότι το ψηφιακό σήμα δεν έχει φτάσει λόγω της μορφολογίας του εδάφους, σε όλο τον Νομό, ενώ οι τοπικοί αναμεταδότες είτε έχουν διακοπεί είτε παρουσιάζουν συχνά τεχνικά προβλήματα.

Η δράση ονομάζεται «Λευκές περιοχές» και είναι του υπουργείου Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης. Θα έχει ισχύ για οκτώ χρόνια και αφορά και τους παρακάτω οικισμούς του Δήμου μας : τον Ταξιάρχη, τον Άγιο Πρόδρομο, τη Διασταύρωση Παλαιοκάστρου, την Παλαιόχωρα, τα Ριζά, την Αγία Αναστασία, τον Γαλαρινο, τη Γαλάτιστα, τον οικισμό Κιουρκτσογλου, την Μόνη Αγίας Αναστασιας και τα Δουμπιά.

Η συμμετοχή στο συγκεκριμένο προγραμμα πραγματοποιείται με την εξής απλή διαδικασία.

Οι δικαιούχοι συνδημότες μπορούν μέχρι και τις 15 Ιουλίου 2021 να υποβάλουν αίτηση ψηφιακά στη σελίδα white-areas.gov.gr, χωρίς υποχρέωση επισύναψης ή προσκόμισης δικαιολογητικών απλά με τη χρήση των κωδικών taxis net και τον ενδεκαψηφιο κωδικό Παροχής Ηλεκτρικης Ενέργειας.

Παράλληλα, δινεται η δυνατότητα εξυπηρέτησης από τα κατά τόπους ΚΕΠ, χωρίς προσκόμιση δικαιολογητικών. Σε αυτήν την περίπτωση, απαιτούνται μόνο το δελτίο αστυνομικής ταυτότητας και ο ενδεκαψήφιος αριθμός παροχής ηλεκτρικής ενέργειας του δικαιούχου.

Διαβάζουμε σε σημερινή ανάρτηση της Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Αριστοτέλη, ότι βρέθηκε λύση για τα υποκατασ...
16/06/2021

Διαβάζουμε σε σημερινή ανάρτηση της Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Αριστοτέλη, ότι βρέθηκε λύση για τα υποκαταστήματα των ταχυδρομείων Ιερισσού και Αρναίας με πρόσληψη προσωπικού.
Γίνονται ξεχωρίστες ευχαριστίες σε βουλευτές και υπουργούς.

Για τη Γαλάτιστα η Δημοτική Αρχή μας έλεγε ότι δε μπορεί να γίνει τίποτα, αφού μιλάμε για μια ιδιωτική επιχείρηση που βλέπει το συμφέρον της και το κέρδος....τα συμπέρασματα δικά σας!

Μετά τα προβλήματα που προέκυψαν τις προηγούμενες ημέρες σε αρκετά χωριά του Δήμου μας λόγω προβλημάτων που προήλθαν από...
15/06/2021

Μετά τα προβλήματα που προέκυψαν τις προηγούμενες ημέρες σε αρκετά χωριά του Δήμου μας λόγω προβλημάτων που προήλθαν από κεραυνούς σε αντλιοστάσια και γεωτρησεις, είναι φυσικό να δημιουργούνται ερωτήματα για την ποιότητα του νερού μετά την αποκατάσταση των βλαβών(ακόμα υπάρχουν χωριά με πολυήμερες βλάβες και τα οποία είτε δεν έχουν νερό είτε θεωρείται ακόμα και σήμερα ακατάλληλο προς πόση).

Η Δημοτικη Παράταξη Ανεξάρτητο Ψηφοδελτιο θα καταθέσει εγγράφως αίτημα στη Υπηρεσία Υδρευσης και στον Αρμόδιο Αντιδημαρχο που θα ζητάει τα εξής:
♦️ Ολες οι δειγματοληψίες νερού που γίνονται και τα αποτελέσματά τους θα πρέπει να αναρτώνται στο site του Δήμου μας, ώστε να έχουν όλοι την πληροφόρηση για την ποιότητα και καταλληλότητα του πόσιμου νερού.
♦️ Το πρόγραμμα των δειγματοληψιών και καθαρισμών των δεξαμενών στα χωριά να είναι σε γνώση και έλεγχο των Προέδρων και των Τοπικών Συμβούλων.
♦️ Άμεσα τα αποτελέσματα των ελέγχων να διαβιβάζονται στους προέδρους των Κοινοτήτων και αυτοί με τη σειρά τους να ενημερώνουν τους συγχωριανούς τους.

👉 Θα πρέπει οι όποιες δράσεις του Δήμου να είναι προληπτικές και προγραμματισμένες σε τακτά χρονικά διαστήματα:
💧 ο καθαρισμός των δεξαμενών
💧 ο έλεγχος και σωστή λειτουργία των χλωριωτών των δεξαμενών
💧 η σωστή λειτουργία των δικτύων και των αντλιοστασίων.

👉Ακόμα και τυχον προβλήματα που προκύπτουν αιφνιδίως θα πρέπει να υπάρχει άμεση ενημέρωση των δημοτων με σχετικά δελτία τύπου.

Και έτσι πρέπει να γίνεται για λόγους διαφάνειας στην εποχή της «Διαύγειας». Δεν πρόκειται άλλωστε για κρατικά μυστικά για να κρατιούνται στα συρτάρια!

Πρέπει να μπορεί να έχει πρόσβαση κάθε πολίτης σε αυτα.

Σήμερα Τετάρτη 9 Ιουνίου, η εκπομπή " Η άλλη άποψη στο Δήμο Πολυγύρου" και η δημοσιογράφος Ελευθερία Στεργιουδη, φιλοξεν...
09/06/2021

Σήμερα Τετάρτη 9 Ιουνίου, η εκπομπή " Η άλλη άποψη στο Δήμο Πολυγύρου" και η δημοσιογράφος Ελευθερία Στεργιουδη, φιλοξενεί την Δημοτική Παράταξη Ανεξάρτητο Ψηφοδελτιο στα στούντιο του Δημοτικού Ραδιοφώνου Πολυγυρου.....

Με αφορμή την μελέτη και τις μακέτες που παρουσίασε η Δημοτική Αρχή τις τελευταίες ημέρες, που αφορούν την ανάπλαση του ...
01/06/2021

Με αφορμή την μελέτη και τις μακέτες που παρουσίασε η Δημοτική Αρχή τις τελευταίες ημέρες, που αφορούν την ανάπλαση του πεζόδρομου Πολυγυρου, αλλά και τη χθεσινή "συζητηση" που έγινε κατά την διαρκεια του Δημοτικού Συμβουλίου, έχουμε να αναφέρουμε τα παρακάτω.

Κυρίαρχο χαρακτηριστικό του δημόσιου βίου της πόλης του Πολυγύρου και του Δήμου μας εν γένει, είναι το έλλειμμα δημόσιας επικοινωνίας, διαλόγου και συνεννόησης ειδικά τα τελευταία χρονια. Οι περισσότερες συζητήσεις γίνονται εν κρυπτώ και παραβύστω εντός Δημαρχιακού Μεγάρου.

Ταυτόχρονα υπάρχει μια οικειοθελής λογοκρισία της αντιπολίτευσης μην τυχόν και κάποιος δυνητικός ψηφοφόρος υποστηρικτης της δημοτικής αρχής, ενοχληθεί από μια θέση που εκφράζει κάποιος εκλεγμένος αιρετός άλλης δημοτικής παράταξης.

Έτσι σημαντικά κοινωνικά και πολιτικά θέματα στο Δήμο μας περνούν απαρατήρητα για την (εντός ή εκτός εισαγωγικών) τοπική πολιτική ελίτ. Μπορει στο δημαρχείο να τελείται κοσμογονία και οργασμός έργων όπως λενε, αλλά στο Δημοτικό Συμβούλιο και στις επιτροπές άλλα λόγια να αγαπιομαστε.

👉Το αποτέλεσμα αυτής της οικειοθελούς δημόσιας σιωπής το αντιλαμβάνεται πλέον ο πολίτης ως απουσία τοπικών πολιτικών γεγονότων. Πραγματικά οι περισσότεροι συνδημότες μας πιστεύουν οτι τίποτα το αξιόλογο δε γινεται στη δημόσια σφαίρα του τόπου μας. Σα να μην συμβαίνει τίποτα.

Η απουσία δημόσιου διαλόγου, συνεννόησης και συνεργασιας γίνεται εμφανής και αυτό το έλλειμμα διαλόγου οδηγεί σε πολιτική και νοητική ατροφία.
Ο διάλογος είναι θεμέλιο της Δημοκρατίας και η απουσία του αποτρέπει τη γόνιμη αντιπαράθεση απόψεων και κατά συνέπεια την εξεύρεση της καλύτερης και πιο δίκαιης κάθε φορά επιλογής.

Κάπως έτσι φτάσαμε για ένα από τα σημαντικοτερα θέματα του τόπου μας, την ανάπλαση του πεζόδρομου Πολυγυρου, τα όσα αναφέρουμε παραπάνω να επαναλαμβάνονται: η Δημοτική Αρχή αποφάσισε για μελέτη Πεζόδρομου χωρίς να ρωτήσει κανένα, χωρίς διαβούλευση, χωρις διάλογο, χωρίς να πράξει αυτό που είχε υποσχεθεί προ διετίας.
Οτι θα προχωρούσε σε σύνταξη πρότασης για Αρχιτεκτονικό διαγωνισμό της συγκεκριμένης αναπλασης μέσω του Πράσινου Ταμειου. Χρονικά περιθώρια υπήρχαν, χρηματοδότηση υπήρχε, αλλά......

➡️ Το θέμα δεν είναι ποιος έχει την καλύτερη άποψη, ούτε σκοπός μας είναι να επικρατήσει η δική μας θέση. Ζητούμενο είναι αυτή τη φορά η πόλη μας να καταφέρει να συναποφασίσει για ένα κομβικό ζήτημα. Να καταλήξουμε όλοι μαζί στην βέλτιστη θέση που θα εξυπηρετεί το κοινό συμφέρον.....το συμφέρον των κατοίκων της περιοχής, των επαγγελματιών, των επισκεπτών, της πόλης μας γενικότερα.

👉 Θέλοντας να συμβάλλουμε ώστε να δημιουργηθεί μια κουλτούρα διαλόγου, αντιπαράθεσης ιδεών και διαβούλευσης έχουμε την πρόθεση να καταθέσουμε - ευελπιστούμε με την στήριξη και των υπολοίπων παρατάξεων της αντιπολίτευσης- αίτημα για την επανεξέταση του θέματος "Ανάπλαση Πεζόδρομου Πολυγυρου", μέσα από μια διαδικασία Δημόσιας Διαβούλευσης.

➡️ Ελπίζουμε ο Δήμαρχος να κάνει και αυτός το πρώτο δειλό βήμα προς τον διάλογο κάνοντας αποδεκτή την πρότασή μας, μήπως και αρχίσει αυτή η πόλη να συζητά και να συναποφασίζει.

Για να ασχοληθείς με έργα που αλλάζουν τον τόπο απαιτείται γνώση αλλά και κίνητρο. Η γνώση προϋποθέτει εμπειρία και όραμα, χαρακτηριστικά τα οποία ποτέ δεν είπαμε ότι τα διαθέτουμε εμείς ως παράταξη.
Κάθε άλλο μαλιστα, το αναφερουμε και στο πρόγραμμα μας, ότι μόνο τεχνοκράτες επαγγελματίες μπορούν να προσφέρουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα σε τέτοια σημαντικά θέματα του Δήμου μας.
Εμείς ως εκλεγμένοι αιρετοί έχουμε το κίνητρο γιατί πιστευω μας είναι, ότι όταν εκλέγεσαι δημοτικός συμβουλος, έχεις σκοπό να διαθέσεις τέσσερα χρόνια από τη ζωή σου με πάθος, για να εξυπηρετήσεις το κοινό συμφέρον και μόνο αυτό.

➡️ Όσο μόνοι και να νιώθουμε στο Δημοτικό Συμβούλιο σήμερα, συνεχίζουμε να υπηρετούμε τις ανάγκες του τόπου μας και το κοινό συμφέρον. Γιατί η μοναξιά που νιώθουμε περιορίζεται στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Στην κοινωνία δεν είμαστε μόνοι. Γιατί η ανησυχία της κοινωνίας είναι εκεί που βρίσκεται και η δική μας.
Και όχι μόνο για τον πεζόδρομο, για όλα τα θέματα του Δήμου μας.

Δημοτική Παράταξη
Ανεξάρτητο Ψηφοδελτιο

11/05/2021

Τα τελευταία χρόνια, πολλοί Δήμοι προσπαθούν να βελτιώσουν και να προσαρμόσουν τις υποδομές και τις παιδικές χαρές τους, ούτως ώστε να είναι προσβάσιμες και ασφαλείς για να παίξουν και παιδιά ΑμεΑ.

👉 Είναι τα λεγόμενα Πάρκα Χαράς, δηλαδη προσαρμοσμένοι χώροι αναψυχής και εκπαίδευσης για
ενήλικες και παιδιά με και χωρίς αναπηρία (κινητική, νοητική ή και αισθητηριακή), ακολουθώντας
τα πρότυπα της καθολικής προσβασιμότητας.

❓Πόσο εύκολο είναι όμως για τα παιδιά με ειδικές ανάγκες να χαρούν το παιχνίδι σε χώρους που δεν είναι κατάλληλα διαμορφωμένοι γι᾽αυτά;

♦️Το σύνθημα που ακούγεται παντού τα τελευταία χρόνια είναι κανένα παιδι- ενηλικας µε ειδικές ανάγκες και αναπηρία να µη νιώσει ποτέ μοναξιά και λιγότερη χαρά από τους άλλους συνοµήλικούς του.♦️

➡️ Καιρός να αφουγκραστει το μύνημα και ο Δήμος μας και να δημιουργηθεί ή να διαμορφωθει μια παιδική χαρά ώστε να μπορούν να παίζουν και να συνυπάρχουν όλα τα παιδιά και κανένα να μην στερείται το αναφαίρετο δικαίωμα του στο παιχνίδι.

Την παραπάνω πρόταση θα την φέρω προς συζήτηση σε ερχόμενο δημοτικό συμβούλιο αναμένοντας μια τοποθέτηση εκ μέρους της δημοτικης αρχής για την δημιουργία σχετικού χώρου και το χρονοδιάγραμμα αυτης.

Σφυρής Ιωαννης
Δημοτικός Σύμβουλος Μείζονος Αντιπολίτευσης Δήμου Πολυγύρου

Address

Πολυτεχνιου 25
Polýgyros
63100

Opening Hours

Monday 09:00 - 14:00
Tuesday 09:00 - 14:00
Wednesday 09:00 - 14:00
Thursday 09:00 - 14:00
Friday 09:00 - 14:00

Telephone

+302371023526

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Ανεξάρτητο Ψηφοδέλτιο posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Organization

Send a message to Ανεξάρτητο Ψηφοδέλτιο:

Share