Ράλλειο Λύκειο Θηλέων Πειραιά

Ράλλειο Λύκειο Θηλέων Πειραιά Από τα πιο παλιά σχολεία της χώρας. Λύκειο Θηλέων

To 1856 ο Δήμαρχος Πειραιά Λουκάς Ράλλης με την υπ' αριθ. 1416 έκθεση του αναγγέλλει την ανέγερση «Παρθενικού Σχολείου» με χρηματοδότηση «ανώνυμου» δωρητή. Λίγο αργότερα αποκαλύπτεται ότι πρόκειται για τον Ιάκωβο Ράλλη

Αποχαιρετιστήριο μήνυμα για την πρώην διευθύντριά μας Ντίνα Βλαχάκου  Η εκπαιδευτική κοινότητα του Ραλλείου Γενικού Λυκε...
27/05/2026

Αποχαιρετιστήριο μήνυμα για την πρώην διευθύντριά μας Ντίνα Βλαχάκου

Η εκπαιδευτική κοινότητα του Ραλλείου Γενικού Λυκείου Θηλέων Πειραιά εκφράζει τη βαθύτατη θλίψη της για την απώλεια της ξεχωριστής και ιδιαίτερα αγαπητής πρώην Διευθύντριάς μας, Ντίνας Βλαχάκου.
Η εκλιπούσα υπήρξε μια εμβληματική προσωπικότητα για το σχολείο μας. Υπηρέτησε το σχολείο μας με υποδειγματική αφοσίωση, υψηλό αίσθημα ευθύνης και αστείρευτη αγάπη για τη δημόσια εκπαίδευση.
Για όλους εμάς, τους καθηγητές που είχαμε την τιμή να συνεργαστούμε μαζί της, υπήρξε μια σπουδαία συνάδελφος, ένας δίκαιος ηγέτης και ένας άνθρωπος που διοικούσε πάντα με κατανόηση, ευγένεια και δημοκρατικό πνεύμα.
Η ευγενική της φυσιογνωμία, το ήθος της και η ανιδιοτελής προσφορά της αφήνουν ανεξίτηλο το αποτύπωμά τους στην ιστορία του Ραλλείου. Οι αξίες που πρέσβευε θα συνεχίσουν να αποτελούν οδηγό για το έργο μας.
Σύσσωμος ο Σύλλογος Διδασκόντων και η μαθητική κοινότητα του Ραλλείου Λυκείου εκφράζουν τα ειλικρινή και θερμά τους συλλυπητήρια στην οικογένεια και στους οικείους της.
Ως ελάχιστο φόρο τιμής στη μνήμη της, το σχολείο μας προβαίνει στις εξής ενέργειες:
Ανάρτηση του παρόντος ψηφίσματος στην επίσημη ιστοσελίδα του σχολείου.
Κατάθεση στεφάνου εκ μέρους του Συλλόγου Διδασκόντων και των Μαθητριών.

Καλό της ταξίδι. Θα παραμείνει για πάντα ζωντανή στη μνήμη και στις καρδιές μας.

Τη Δευτέρα  15  Μαρτίου  οι  μαθήτριες του Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών σπουδών της Γ τάξης επισκέφτηκαν τα Δικαστήρια ...
21/04/2026

Τη Δευτέρα 15 Μαρτίου οι μαθήτριες του Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών σπουδών της Γ τάξης επισκέφτηκαν τα Δικαστήρια Πειραιά.
Τις μαθήτριες καλωσόρισε η κ. Πρόεδρος Πρωτοδικών η οποία με ιδιαίτερα απλό, εύληπτο και ευγενικό τρόπο κατατόπισε τα παιδιά πάνω σε γενικότερα θέματα της Νομικής επιστήμης, θέματα σπουδών, εξετάσεων, υπηρεσιακών ζητημάτων των δικαστικών υπηρεσιών και απάντησε σε αρκετές ερωτήσεις τους οι οποίες αφορούσαν τόσο σε απορίες πιο πρακτικού χαρακτήρα, όσο και σε γενικότερη οπτική του δικαστικού λειτουργήματος στη σύγχρονη ελληνική κοινωνία.
Στη συνέχεια οι μαθήτριες βρέθηκαν στο ακροατήριο ενός Τριμελούς Πλημμελειοδικείου, προκειμένου να δουν από κοντά τη διεξαγωγή μιας δίκης ποινικού περιεχομένου. Οι μαθήτριες παρακολούθησαν με ιδιαίτερη προσοχή, σε τρεις διαφορετικές υποθέσεις, τη διαδικασία και τα στάδια που ακολουθούνται. Μετά την αποχώρηση από το ακροατήριο οι μαθήτριες συνάντησαν στο γραφείο της την κ. Εισαγγελέα η οποία συζητώντας μαζί τους τοποθετήθηκε πάνω σε προβληματισμούς των παιδιών εκδηλώνοντας ειλικρινές ενδιαφέρον για τις σκέψεις τους, ενώ δεν παρέλειψε να τονίσει την ιερότητα του έργου των λειτουργών της Δικαιοσύνης.
Ευχόμαστε στις μαθήτριές μας οι οποίες επιθυμούν να θεραπεύσουν τη Νομική επιστήμη με οποιαδήποτε ειδικότητα και ιδιότητα να ευοδωθούν και να καρποφορήσουν οι προσπάθειές τους και να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους.
Θερμά συγχαρητήρια στις εκπαιδευτικούς του σχολείου , Σταυρούλα Αλευρομαγείρου και Κατερίνα Παιδονόμου οι οποίες οργάνωσαν την επίσκεψη και συνόδευσαν τις μαθήτριες.

Την Τρίτη 3 και την Τετάρτη 4 Μαρτίου, στις εγκαταστάσεις του Κολλεγίου Αθηνών και Κολλεγίου Ψυχικού διεξήχθη ο ετήσιος ...
09/03/2026

Την Τρίτη 3 και την Τετάρτη 4 Μαρτίου, στις εγκαταστάσεις του Κολλεγίου Αθηνών και Κολλεγίου Ψυχικού διεξήχθη ο ετήσιος διαγωνισμός Ερμηνευτικής Ανάγνωσης. Φέτος το θέμα του διαγωνισμού αφορούσε στη μελοποιημένη ποίηση Ελλήνων ποιητών του 20ου αιώνα.
Το σχολείο μας συμμετείχε με τρεις μαθήτριες: την Αγγελική-Ειρήνη Τούντα, τη Συμέλα Κρόκου και την Κλεοπάτρα Κονόμου.
Σε σύνολο 71 μαθητών/τριών οι μαθήτριές μας ξεχώρισαν και διακρίθηκαν.
Στη δεύτερη φάση, όπου προκρίθηκαν οι 10 πρώτοι/ες με την υψηλότερη βαθμολογία, από το σχολείο μας κατάφεραν να προκριθούν η Συμέλα Κρόκου και η Κλεοπάτρα Κονόμου.
Στον τελικό της δεύτερης μέρας, η Συμέλα Κρόκου κατέλαβε την τρίτη θέση στην τελική τριάδα, συναγωνιζόμενη εξαιρετικούς/ές συνυποψηφίους/ες.
Η Αγγελική Τούντα ερμήνευσε το ποίημα του Μανόλη Αναγνωστάκη "Μιλώ", η Συμέλα Κρόκου το ποίημα του Μιχάλη Γκανά "Προσωπικό" και η Κλεοπάτρα Κονόμου το ποίημα του Κώστα Βάρναλη "Οι πόνοι της Παναγιάς".
Συγχαρητήρια στις μαθήτριες μας για τις διακρίσεις τους και ένα μεγάλο ευχαριστώ στους εκπαιδευτικούς μας κ. Χριστόπουλο Δημήτρη και την κα. Παναγιωτοπούλου Μαρία για την προετοιμασία και τον συντονισμό της ομάδας.

07/03/2026

Το σχολείο μας συμμετείχε με αντιπροσωπεία των μαθητριών Χωλιδη Αναστασία, Σακελλαριου Χριστίνα και Φιλιππακου Χρυσαννα στο 24ο μαθητικό συμπόσιο της ΟΥΝΕΣΚΟ που έλαβε μέρος στην Σχολή Ουρσουλινών την Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου του 2026.
Με θέμα «Θαλάσσιοι Γαιοκίνδυνοι» , οι μαθήτριες παρουσίασαν ένα βίντεο με τίτλο «Η σιωπηλή κραυγή του απέραντου γαλάζιου» με το οποίο ευαισθητοποίησαν το πλήθος για τα δεινά τα οποία έχει υποστεί η Μεσόγειος τις τελευταίες δεκαετίες.
Ακολούθησε η κατανομή τους σε ομάδες, στις οποίες υπήρχε δυναμική αλληλεπίδραση με τους μαθητές των υπολοιπων σχολείων και η δημιουργία ενός πορίσματος το οποίο βασιζόταν στο θέμα του συμποσίου.
Τέλος, τα πόρισματα παρουσιάστηκαν από τους προέδρους των ομάδων στην ολομέλεια όπου και εγκρίθηκαν από το κοινό. Είμαστε ευγνώμονες για την ευκαιρία της συμμετοχής των μαθητριών μας και ελπίζουμε η νέα γενιά να συνεχίσει να είναι δραστήρια σε θέματα που αφορούν τον πολιτισμό μας και το μέλλον μας!
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Υπεύθυνη του προγράμματος κ.Σταυρουλα Αλευρομαγειρου για την οργάνωση και τον συντονισμό του προγράμματος

Με ιδιαίτερη χαρά και συγκίνηση το σχολείο μας πραγματοποίησε την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πιτας. θα ήθελα να εκφράσω τ...
04/03/2026

Με ιδιαίτερη χαρά και συγκίνηση το σχολείο μας πραγματοποίησε την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πιτας. θα ήθελα να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες προς τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας για την όμορφη και γενναιόδωρη προσφορά των χριστουγεννιάτικων πιτών.

Οι μαθήτριές μας είχαν την ευκαιρία να κόψουν τη δική τους πίτα μέσα στα τμήματά τους, σε ένα ζεστό και γιορτινό κλίμα, ενώ παράλληλα δόθηκε η δυνατότητα και στον Σύλλογο Καθηγητών να πραγματοποιήσει την καθιερωμένη κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας. Η πρωτοβουλία αυτή συνέβαλε ουσιαστικά στη δημιουργία μιας ατμόσφαιρας χαράς και ενότητας σε ολόκληρη τη σχολική μας κοινότητα.

Ιδιαίτερη χαρά προσέφεραν και τα δώρα που δόθηκαν στις μαθήτριες, ενισχύοντας το εορταστικό πνεύμα των ημερών.

Με τη σειρά του, ο Σύλλογος Καθηγητών προχώρησε σε μια συμβολική κίνηση προσφοράς, δίνοντας μικρά δώρα τόσο στα μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, όσο και στις καθαρίστριες του σχολείου μας και στον υπεύθυνο του κυλικείου, αναγνωρίζοντας την πολύτιμη συμβολή όλων στην καθημερινή λειτουργία και στη θετική εικόνα του σχολείου μας.

Η συνεργασία, ο σεβασμός και η αμοιβαία εκτίμηση είναι τα θεμέλια μιας δυνατής σχολικής κοινότητας. Σας ευχαριστούμε θερμά για τη διαρκή στήριξη και τη συνεργασία σας.

Καλή και δημιουργική χρονιά σε όλους!

Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2025-2026Σήμερα, Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025, πραγματοποιήθηκε η τελετή...
11/09/2025

Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2025-2026

Σήμερα, Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025, πραγματοποιήθηκε η τελετή του Αγιασμού στο Ράλλειο Γυμνάσιο και Λύκειο, με την παρουσία του Αντιδήμαρχου Προγραμματισμού και Βιώσιµης Ανάπτυξης Δημήτρη Καρύδη, ο οποίος εκπροσώπησε τον Δήμαρχο Πειραιά Γιάννη Μώραλη, του Αναπληρωτή Επόπτη Ποιότητας της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά κ. Αγάπιου Οικονομίδη, του Διευθυντή του Ραλλείου Γυμνασίου κ. Πολίτη, του Αναπληρωτή Διευθυντή του Ραλλείου Λυκείου κ. Ζουμπλιού, εκπροσώπων της 3ης Κοινότητας Πειραιά, εκπροσώπων των Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων, εκπαιδευτικών και μαθητριών και από τα δύο σχολεία.

Καλή σχολική χρονιά!

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΣ ΔΕΥΘΥΝΤΗ ΝΙΚΟ ΖΑΡΚΑΔΟΥΛΑΚρατώντας στην καρδιά μας τις καλύτερες αναμνήσεις από τη διετή συνεργασί...
04/09/2025

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΣ ΔΕΥΘΥΝΤΗ ΝΙΚΟ ΖΑΡΚΑΔΟΥΛΑ

Κρατώντας στην καρδιά μας τις καλύτερες αναμνήσεις από τη διετή συνεργασία στο σχολείο μας, σας ευχόμαστε κάθε επιτυχία στη νέα σας θέση ως Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β' Αθήνας.

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Ραλλείου Λυκείου

Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του Ραλλείου ΓΕΛ Θηλέων Πειραιά συγχαίρουν τις επιτυχούσες απόφοιτες του σχολείου...
25/07/2025

Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του Ραλλείου ΓΕΛ Θηλέων Πειραιά συγχαίρουν τις επιτυχούσες απόφοιτες του σχολείου και εύχονται καλή πρόοδο!

Address

Γρηγόρη Λαμπράκη `1
Piraeus
18533

Opening Hours

Monday 08:00 - 14:15
Tuesday 08:00 - 14:15
Wednesday 08:00 - 14:15
Thursday 08:00 - 14:15
Friday 08:00 - 14:15

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Ράλλειο Λύκειο Θηλέων Πειραιά posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Organization

Send a message to Ράλλειο Λύκειο Θηλέων Πειραιά:

Share

Category