08/03/2024
Σε άλλα νέα, την προηγουμενη βδομαδα, ο εργολαβος που εχει αναλάβει την ανέργεση για το δημαρχειο και δεν μπορεί να ξεκινησει το εργο καθως δεν υπαρχουν τίτλοι ιδιοκτησίας του δημου μας, ζητά 70.000,00 ευρώ ως αποζημιωση υπερημερίας.
Για το Θεατρο Πέτρας δε, που εληγε 31/12/23 το δικαιωμα συμβασης για να μην χαθει η χρηματοδότηση και δεν εγινε φυσικα τίποτα, επισης ειναι στον αερα με κινδυνο να πληρωσουμε αλλα 240.000,00 ευρω για να συμβασιοποιησουμε ως τελος του μηνα.
Για το στάδιο που ακουσα με τα αυτιά μου πρωην αντιδημαρχο να λεει πως το εργο ειναι χρηματοδοτημένο και συντομα θα αποκτησει η πολη μας στίβο, νομίζω πως δεν χρειαζεται να γραψω τίποτα αφου γέλασαν ακομα και οι πολιτες που το ακουσαν και ξερουν τα στοιχειώδη.
Μας αφησαν ομως κληρονομιά την κατασκευη της 25ης Μαρτιου να θυμόμαστε την επερχόμενη καταστροφη της πολης, που αν προσπαθησουμε να σταματησουμε κινδυνευουμε να πληρωσουμε απο το ταμείο του ΔΗΜΟΥ ποσό που μπορει να εκδικαστεί ως και 3-4 εκατομυρια ευρω.