Λαϊκή Συσπείρωση Πετρούπολης

Λαϊκή Συσπείρωση Πετρούπολης Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Λαϊκή Συσπείρωση Πετρούπολης, Political organisation, Petroúpolis.

Κοινή δήλωση των δημάρχων της «Λαϊκής Συσπείρωσης» για αναβάθμιση των κοινωνικών δομών, μόνιμη και σταθερή δουλειά για τ...
06/04/2026

Κοινή δήλωση των δημάρχων της «Λαϊκής Συσπείρωσης» για αναβάθμιση των κοινωνικών δομών, μόνιμη και σταθερή δουλειά για τους εργαζόμενους στους δήμους
Καταγγέλουν τα κυβερνητικά σχέδια για τους παιδικούς σταθμούς, τα ΚΔΑΠ και τα ΚΔΑΠ-ΜΕΑ

Σε κοινή δήλωσή τους οι δήμαρχοι της «Λαϊκής Συσπείρωσης» σε Ικαρία, Καισαριανή, Πάτρα, Πετρούπολη, Τύρναβο και Χαϊδάρι καταγγέλλουν τον σχεδιασμό της κυβέρνησης για τους δημόσιους παιδικούς και βρεφονηπιακούς σταθμούς και τα ΚΔΑΠ και ΚΔΑΠ-ΜΕΑ και απαιτούν αναβάθμιση των κοινωνικών δομών, μόνιμη και σταθερή δουλειά για τους εργαζόμενους στους δήμους.

Αναλυτικότερα, στη δήλωσή τους, οι δήμαρχοι Ικαρίας, Φανούρης Καρούτσος, Καισαριανής, Ηλίας Σταμέλος, Πάτρας, Κώστας Πελετίδης, Πετρούπολης, Βαγγέλης Σίμος, Τυρνάβου, Αστέριος Τσικριτσής και Χαϊδαρίου, Μιχάλης Σελέκος, σημειώνουν τα εξής:

«Καταγγέλλουμε τον απαράδεκτο σχεδιασμό της κυβέρνησης για την επόμενη μέρα στους δημόσιους παιδικούς και βρεφονηπιακούς σταθμούς, στα ΚΔΑΠ και ΚΔΑΠ-ΜΕΑ, και για τους εργαζόμενους σε αυτές τις δομές, όπως αυτός αποτυπώνεται στο προσχέδιο διάταξης νόμου με τον τίτλο "Διαδικασία στελέχωσης για την κάλυψη αναγκών των βρεφονηπιακών και παιδικών σταθμών και Κέντρων Δημιουργικής Απασχόλησης των ΟΤΑ α' και β' βαθμού και των Νομικών Προσώπων Ιδιωτικού Δικαίου αυτών".

Η προσπάθεια εφαρμογής ενός συστήματος πλήρους ανταποδοτικότητας μέσω voucher, η σύνδεση της χρηματοδότησης με τον αριθμό των εξυπηρετούμενων παιδιών και η δημιουργία ενός πανελλαδικού "μητρώου" εργαζομένων ορισμένου χρόνου οδηγούν στην παραπέρα υποβάθμιση κρίσιμων κοινωνικών υπηρεσιών, στην περιπλάνηση των εργαζομένων σε διάφορες δομές, στην ανακύκλωση της ανεργίας και στην εργασιακή ομηρία, στη ναρκοθέτηση της μονιμοποίησης εργαζομένων που προσφέρουν για χρόνια.

Η εξέλιξη αυτή είναι συνέχεια της πολιτικής των κυβερνήσεων διαχρονικά που διατήρησαν και ενίσχυσαν το καθεστώς υποχρηματοδότησης και εξάρτησης αυτών των δομών από ευρωπαϊκά προγράμματα (ΕΣΠΑ), σύμφωνα με τις κατευθύνσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Η ανάγκη για κοινωνικές υπηρεσίες, ιδίως σε ό,τι αφορά την προσχολική αγωγή και γενικά τα παιδιά, δεν είναι κόστος, είναι δικαίωμα. Την ίδια στιγμή που η κυβέρνηση εμπλέκει τη χώρα σε πολέμους και εκτοξεύει στα 7 δισ. ευρώ τις ΝΑΤΟικές δαπάνες, τσεκουρώνει τις δαπάνες για ζωτικές ανάγκες των λαϊκών νοικοκυριών και ανοίγει τον δρόμο συνολικά για τις κοινωνικές δομές.

Να αποσυρθεί εδώ και τώρα η διάταξη νόμου. Η ΚΕΔΕ να πάρει σαφή θέση υπέρ της διασφάλισης των εργαζομένων και κατά της διάλυσης των κοινωνικών δομών. Είχαμε θέσει με σαφήνεια το ζήτημα και είχαμε προειδοποιήσει στο συνέδριο της ΚΕΔΕ τον περασμένο Νοέμβριο.

Μαζί με τους εργαζόμενους των δήμων μας διεκδικούμε:

Καμία απόλυση εργαζομένου, μόνιμη και σταθερή εργασία για όλους, χωρίς όρους και προϋποθέσεις. Κατάργηση της διάταξης Βορίδη.

Πλήρη κρατική χρηματοδότηση των κοινωνικών δομών στο ύψος των πραγματικών αναγκών, κατάργηση του καθεστώτος των voucher και της επιχειρηματικής λειτουργίας.

Αναβάθμιση και διεύρυνση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τα παιδιά και τα άτομα με αναπηρία, υπηρεσίες που δεν μπορούν να εξαρτώνται από "κουπόνια". Ολόπλευρη στήριξη στις οικογένειές τους.

Ο αγώνας αυτός αφορά χιλιάδες εργαζόμενους και εκατοντάδες χιλιάδες γονείς. Είναι αγώνας όλων μας!».

Κοινή δήλωση των δημάρχων της «Λαϊκής Συσπείρωσης»: Να μην πληρώσει ο λαός τις συνέπειες του ιμπεριαλιστικού πολέμου - Ν...
31/03/2026

Κοινή δήλωση των δημάρχων της «Λαϊκής Συσπείρωσης»: Να μην πληρώσει ο λαός τις συνέπειες του ιμπεριαλιστικού πολέμου - Να απεμπλακεί η Ελλάδα από τον πόλεμο!

«Να μην πληρώσει ο λαός ούτε με τη ζωή ούτε με τον ιδρώτα του τις συνέπειες του ιμπεριαλιστικού πολέμου. Να απεμπλακεί η Ελλάδα από τον πόλεμο!», τονίζουν με κοινή τους δήλωση, οι δήμαρχοι Ικαρίας, Καισαριανής, Πάτρας, Πετρούπολης, Τυρνάβου και Χαϊδαρίου, στηρίζοντας τις κινητοποιήσεις σωματείων και φορέων για να μην πληρώσει ο λαός την εμπλοκή της χώρας μας στον πόλεμο.

Αναλυτικά η κοινή δήλωση έχει ως εξής:

«Να μην πληρώσει ο λαός ούτε με τη ζωή ούτε με τον ιδρώτα του τις συνέπειες του ιμπεριαλιστικού πολέμου. Να απεμπλακεί η Ελλάδα από τον πόλεμο!

Οι εξελίξεις με τον ιμπεριαλιστικό πόλεμο στο Ιράν ήδη έχουν προκαλέσει ένα ράλι ανατιμήσεων σε ενέργεια, ύδρευση, τρόφιμα, αναλώσιμα, αδρανή υλικά κ.ά., δημιουργώντας επιπλέον ασφυξία στο εργατικό-λαϊκό εισόδημα, αλλά και στους προϋπολογισμούς δήμων και περιφερειών. Ενδεικτικά αναφέρουμε μόνο τις αυξήσεις κατά 32% στα τιμολόγια της ΕΥΔΑΠ για τους δήμους.

Οι δυνατότητες για απορρόφηση αυτών των ανατιμήσεων από τους προϋπολογισμούς μας είναι μηδενικές, μετά από τη χρόνια υποχρηματοδότηση, την απορρόφηση προηγούμενων ανατιμήσεων και σειρά αρμοδιοτήτων που υποχρεωθήκαμε να αναλάβουμε. Ούτε, βέβαια, μπορούν να μετακυλιστούν στα λαϊκά νοικοκυριά που τσακίζονται από την ανασφάλεια και τη φτώχεια. Ο εργαζόμενος λαός πληρώνει σταθερά, δεκαετίες τώρα, το 95% των φορολογικών εσόδων του κράτους και δεν μπορεί να αντιμετωπίζεται ως ο μεγάλος οφειλέτης. Δεν θα του βάλουμε το πιστόλι στον κρόταφο, πατώντας στην ανάγκη του να έχει σχολεία, αγωγή, υγεία, πρόνοια.

Όλες οι εκτιμήσεις κατατείνουν ότι θα έχουμε παραπέρα γενίκευση των συγκρούσεων στην Μ. Ανατολή σε έναν πόλεμο που επιτάσσει το συμφέρον μεγάλων οικονομικών συμφερόντων και ο μεταξύ τους ανταγωνισμός και όχι η ευημερία των λαών. Είναι ένας πόλεμος που προετοιμάστηκε με τη στροφή της Ευρωπαϊκής Ένωσης και των εθνικών προϋπολογισμών στη δέσμευση μεγάλων κονδυλίων για την πολεμική τους μηχανή και λείπουν από έργα και υποδομές για την προστασία της ζωής και της περιουσίας του λαού μας. Ο ελληνικός λαός καλείται να πληρώσει 7 δισ. ευρώ από την τσέπη του για πολεμικές δαπάνες.

Τέτοιες ώρες είναι επιτακτικό το αίτημα για αναμόρφωση του κρατικού προϋπολογισμού για την απόδοση του συνόλου των Κεντρικών Αυτοτελών Πόρων που έχουν θεσμοθετηθεί με τον ν.3852/2010, για την αύξηση των δαπανών από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και για έργα στις ευαίσθητες υποδομές, όπως είναι οι σχολικές και κοινωνικές υποδομές, οι υποδομές κοινωνικής προστασίας κ.ά., μακριά από τη λογική της ανταποδοτικότητας στο όνομα της βιωσιμότητας των υπηρεσιών στους δήμους/περιφέρειες. Απαιτείται η θεσμοθέτηση ειδικού πλαισίου για να μην αντιμετωπίζονται δήμοι και περιφέρειες ως κοινοί πελάτες από εταιρείες ύδρευσης και ενέργειας, για να μην επιβαρύνονται με φόρους για την προμήθεια βασικών κοινωνικών αγαθών όπως τρόφιμα, φάρμακα κλπ.

Στηρίζουμε τις κινητοποιήσεις σωματείων και φορέων για να μην πληρώσει ο λαός την εμπλοκή της χώρας μας στον πόλεμο και διεκδικούμε άμεσα μέτρα:

Αύξηση των κρατικών δαπανών στο ύψος των πραγματικών αναγκών για τις κοινωνικές δομές (συσσίτια, φαρμακεία, παντοπωλεία, υπνωτήρια κ.ά.), τις κοινωνικές υπηρεσίες όπως: "Βοήθεια στο Σπίτι", οι παιδικοί, βρεφονηπιακοί σταθμοί, ΚΔΑΠ-ΚΔΑΠ/ΜΕΑ, τα ΚΗΦΗ, τα Κέντρα Διημέρευσης Ατόμων με Αναπηρία, τα Κέντρα Στήριξης Ρομά & Ευπαθών ομάδων, κέντρα Πρόληψης της Εξάρτησης και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας κ.ά.

Να απαλλαγούν οι δήμοι, οι περιφέρειες και τα νομικά τους πρόσωπα από την καταβολή ΦΠΑ στις συναλλαγές των κοινωνικών/κοινωφελών τους υπηρεσιών/δομών.

Να θεσμοθετηθεί μηδενικό τιμολόγιο για τις ενεργειακές ανάγκες των νομικών προσώπων, των υπηρεσιών δήμων/περιφερειών κοινωφελούς χαρακτήρα και τις Δημοτικές Εταιρείες Ύδρευσης.

Κατάργηση της νέας τιμολογιακής πολιτικής για τις ΔΕΥΑ και ένταξη των κοινωνικών υποδομών των δήμων/περιφερειών και των νομικών τους προσώπων που υδρεύονται από την ΕΥΔΑΠ στο ειδικό τιμολόγιο 4ης κατηγορίας (φιλανθρωπικό) με απαλλαγή καταβολής παγίου ύδρευσης και αποχέτευσης.

Κατάργηση του τέλους ταφής απορριμμάτων που έχει επιβαρύνει υπέρογκα τους προϋπολογισμούς των δήμων.

Κατάργηση του ν. Βορίδη και μονιμοποίηση των εργαζόμενων που βρίσκονται χρόνια τώρα σε ομηρία, με πρόβλεψη για ειδική ΚΑΠ μισθοδοσίας στο ύψος των αναγκών μας.

Διαγραφή του ανεξόφλητου υπολοίπου των δανείων των ΟΤΑ από το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων κατόπιν σχετικής νομοθετικής ρύθμισης.

Στοχευμένες παρεμβάσεις για τον εκσυγχρονισμό και την ασφάλεια σχολικών κτηρίων και κτηρίων προσχολικής αγωγής».

Φανούρης Καρούτσος, Δήμαρχος Ικαρίας

Ηλίας Σταμέλος, Δήμαρχος Καισαριανής

Κώστας Πελετίδης, Δήμαρχος Πάτρας

Βαγγέλης Σίμος, Δήμαρχος Πετρούπολης

Αστέριος Τσικριτσής, Δήμαρχος Τυρνάβου

Μιχάλης Σελέκος, Δήμαρχος Χαϊδαρίου

31/03/2026

Ημέρα υιοθεσίας σκύλων, που φιλοξενούνται από τον Δήμο Πετρούπολης

📅 Κυριακή 5 Απριλίου 2026
⏱️11:00-13:00
📍 Πλατεία Αγ. Δημητρίου

🐕 Ο Δήμος Πετρούπολης, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων Ζώων (4 Απριλίου), διοργανώνει Ημέρα Υιοθεσίας σκύλων που φιλοξενεί. Όλα τα προς υιοθεσία ζώα είναι εμβολιασμένα, αποπαρασιτωμένα και φέρουν ηλεκτρονική σήμανση.

🐩 Είναι μια ξεχωριστή δράση, αφιερωμένη στη δεύτερη ευκαιρία που αξίζει κάθε ζώο, η οποία έχει ως σκοπό να προωθήσει την αξία και τη σημαντικότητα της υιοθεσίας αντί της αγοράς ζώων.

🐕 Στην εκδήλωση, εκτός από την παρουσία κάποιων προς υιοθεσία σκύλων (δεν είναι εφικτή η παρουσία όλων), θα παραβρεθεί κτηνίατρος προκειμένου να ενημερώσει για θέματα όπως η στείρωση, η σωστή διατροφή κλπ. και εκπαιδευτής σκύλων που θα ενημερώσει για τις συνήθειες και τη φροντίδα των σκύλων.

🎨 Παράλληλα, θα πραγματοποιηθεί από την ομάδα «La Petite Marguerite» μια πρωτοποριακή παράσταση για παιδιά με το υλικό των bubbles, προσβάσιμη σε όλους και όλες. Επίσης, θα λειτουργήσει και εικαστικό εργαστήρι για τα παιδιά, με θέμα: «Η σχέση των παιδιών με τα κατοικίδια».

🤝 Η παρουσία σας και η πιθανή απόφασή σας να υιοθετήσετε κάποιο από τα ζώα μας, θα ενισχύσουν την προσπάθειά μας για μια κοινωνία ευαίσθητη σε θέματα ζώων και υπεύθυνη απέναντι σε αυτά.

08/03/2026
08/03/2026

Δήμος Πετρούπολης: Ετήσια απαλλαγή από δημοτικά τέλη στις οικογένειες με νεογέννητο

Την ίδια στιγμή που η χρόνια υποχρηματοδότηση «γονατίζει» τους Ο.Τ.Α., που οι κυβερνήσεις διαχρονικά παρακρατούν παρανόμως δισεκατομμύρια ευρώ που οφείλουν να αποδίδουν στους Δήμους, που η συντριπτική πλειοψηφία των Δήμων πανελλαδικά, ακολουθώντας το κάλεσμα της κυβέρνησης, αυξάνει την ανταποδοτικότητα, η Δημοτική Αρχή Πετρούπολης κινείται σε αντίθετη κατεύθυνση και παραμένει έμπρακτα στο πλευρό του λαού της πόλης μας.

Αφενός, για δεύτερη χρονιά, δεν αύξησε τα δημοτικά τέλη νοικοκυριών, αυτοαπασχολούμενων, μικρομεσαίων επαγγελματιών και αφετέρου συνεχίζει να συνδράμει, στο μέτρο που επιτρέπουν τα οικονομικά δεδομένα, τους νέους γονείς καθώς και τους πιο ευάλωτους συμπολίτες μας.

Το Δημοτικό Συμβούλιο, κατά την τελευταία συνεδρίασή του (25/2), υπερψήφισε την πρόταση της Διοίκησης και για πρώτη φορά κάθε οικογένεια με νεογέννητο (και εισόδημα έως 20.000 ευρώ, προσαυξημένο κατά 2.000 για κάθε προστατευόμενο μέλος) δικαιούται ετήσια απαλλαγή από την καταβολή δημοτικών τελών.

Με την ίδια απόφαση αυξήθηκε σε 20.000 ευρώ από 17.000 το όριο ετήσιου οικογενειακού εισοδήματος των ΑμεΑ, με ποσοστό αναπηρίας μεγαλύτερο ή ίσο του 67%, που δικαιούνται πλήρη απαλλαγή.

Τέλος, σχετικά με το κριτήριο της ακίνητης περιουσίας των δικαιούχων απαλλαγής/μείωσης, αποφασίστηκε οι ισχύουσες προϋποθέσεις να υπολογίζονται ανεξάρτητα από το ποσοστό ιδιοκτησίας.

26/02/2026

Δύο νέα τμήματα αθλητισμού ενηλίκων στον Δήμο Πετρούπολης

Αταλάντευτη θέση της Δημοτικής Αρχής είναι πως ο μαζικός αθλητισμός αποτελεί δικαίωμα κάθε ανθρώπου, του προσφέρει πολλαπλά οφέλη για τη σωματική και ψυχική του υγεία και ευρωστία. Στο πλαίσιο αυτό, πρότεινε και το Δημοτικό Συμβούλιο, κατά τη χθεσινή (25/2) συνεδρίασή του, αποδέχτηκε τη δημιουργία δύο νέων τμημάτων αθλητισμού ενηλίκων.

Συγκεκριμένα, συγκροτείται «Τμήμα Βόλεϊ Ενηλίκων», το οποίο θα πραγματοποιεί προπονήσεις τρεις φορές την εβδομάδα, πρωινές ώρες στο Κλειστό Γυμναστήριο «Νίκος Παξιμαδάς».

Δημιουργείται, επίσης, «Τμήμα Φυσικής Κατάστασης & Αθλητικής Αναψυχής». Οι προπονήσεις και αυτού θα γίνονται τρεις φορές την εβδομάδα, πρωινές ώρες στο Κλειστό Γυμναστήριο «Ν. Παξιμαδάς» αλλά και σε εξωτερικούς αθλητικούς χώρους του Δήμου, αξιοποιώντας το φυσικό και αστικό περιβάλλον της πόλης μας.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε στην ιστοσελίδα, στον σύνδεσμο: https://petroupoli.gov.gr/dyo-nea-tmimata-athlitismou-enilikon/

Ο Δήμαρχος Πετρούπολης, Βαγγέλης Σίμος, δήλωσε: «Συνεχίζουμε την ενίσχυση των δημοτικών τμημάτων με σκοπό να καλυφθούν σύγχρονες ανάγκες των συμπολιτών μας στον Αθλητισμό και στον Πολιτισμό.

Μετά την επαναλειτουργία του τμήματος Ρυθμικής και Ψυχοκινητικής Αγωγής για παιδιά και το τμήμα ΑμεΑ, τη δημιουργία τμήματος αντισφαίρισης, τη νέα αίθουσα προπόνησης για ενόργανη και ρυθμική γυμναστική, τα τμήματα παιδιών και εφήβων στην κεραμική και στους λατινοαμερικάνικους και ευρωπαϊκούς χορούς, προχωράμε στη δημιουργία δύο νέων τμημάτων αθλητισμού ενηλίκων.

Θεωρούμε ότι κάθε άνθρωπος έχει δικαίωμα συμμετοχής στην άσκηση και στον μαζικό αθλητισμό. Η ενασχόληση με αθλητικές δραστηριότητες θωρακίζει την υγεία, προσφέρει ευεξία και συμβάλλει στην κοινωνικοποίησή μας. Ως εκ τούτου είναι καθήκον μας να δημιουργούμε τις προϋποθέσεις για την υλοποίηση και αυτού του λαϊκού δικαιώματος.

Στόχος μας, με τη δημιουργία των δύο νέων τμημάτων, είναι η μεγαλύτερη προώθηση της άσκησης, της υγείας και της ενεργούς συμμετοχής των συμπολιτών μας σε οργανωμένες αθλητικές δραστηριότητες, ώστε ακόμα περισσότεροι να απολαύσουν τα οφέλη που αυτές προσφέρουν».

17/02/2026
Σε κοινή τους δήλωση ο Ηλίας Σταμέλος, Δήμαρχος Καισαριανής, ο Βαγγέλης Σίμος, Δήμαρχος Πετρούπολης και ο Μιχάλης Σελέκο...
06/02/2026

Σε κοινή τους δήλωση ο Ηλίας Σταμέλος, Δήμαρχος Καισαριανής, ο Βαγγέλης Σίμος, Δήμαρχος Πετρούπολης και ο Μιχάλης Σελέκος, Δήμαρχος Χαϊδαρίου για τις αυξήσεις στους λογαριασμούς της ΕΥΔΑΠ ΑΕ σημειώνουν:

«Με το νέο έτος η διοίκηση της ΕΥΔΑΠ ΑΕ προχωρά σε εκτεταμένες αυξήσεις στα τιμολόγιά της υλοποιώντας την κυβερνητική απόφαση. Με πρόσχημα την λειψυδρία και την "ορθολογική χρήση" του νερού, ΔΙΠΛΑΣΙΑΖΕΤΑΙ το μηνιαίο πάγιο, για πρώτη φορά εισάγεται μηνιαίο τέλος αποχέτευσης με συνέπεια εκτίναξη στις αυξήσεις και στους δήμους κατά 32%.

Με τις αυξήσεις αυτές οι ανάγκες ύδρευσης των δημοτικών χώρων αντιμετωπίζονται ως βιομηχανική-επαγγελματική δραστηριότητα (!) και μάλιστα τιμολογούνται στην ανώτερη κατηγορία της. Στους δήμους οι καταναλώσεις αφορούν κυρίως σχολεία, παιδικούς σταθμούς, αθλητικούς χώρους και κοινωνικές δομές (συσσίτια, υπνωτήρια, γηροκομεία κ.α.), επομένως το πρόσθετο κόστος θα βαρύνει την ποιότητα της λειτουργίας των κρίσιμων αυτών δομών.

Η εξαγγελία της διοίκησης της ΕΥΔΑΠ ΑΕ έρχεται σε συνέχεια την απόφασης της κυβέρνησης για ένταξη των δημοτικών επιχειρήσεων ύδρευσης στην Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων (ΡΑΑΕΥ) και η αντιμετώπισή τους ως επιχειρήσεις με κέρδη και ζημιές, όπως και το ηλεκτρικό ρεύμα. Οι αυξήσεις στα τιμολόγια είναι ένας ακόμα κρίκος, αλλά και προπομπός νέων αυξήσεων που θα έρθουν το επόμενο διάστημα, αφού προβλέπεται εξέταση ανά πενταετία, στο πλαίσιο της πολιτικής κυβερνήσεων και της Ευρωπαϊκής Ένωσης που αντιμετωπίζουν το νερό ως εμπόρευμα και πηγή κέρδους.

Πρόκειται για μια πολιτική που ακολούθησαν σταθερά όλες οι κυβερνήσεις, ιδιωτικοποιώντας κρατικές υποδομές, φορτώνοντας στον εργαζόμενο λαό την λεγόμενη "ανάκτηση του κόστους", αποτέλεσμα μεταξύ άλλων του υψηλού ενεργειακού κόστους της πράσινης μετάβασης και των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, των πανάκριβων εργολαβιών και των προκλητικών συμβάσεων. Είναι χαρακτηριστική η δήλωση της ΕΥΔΑΠ ΑΕ, ότι με το νέο τσεκούρωμα προσδοκά την εκπόνηση "επενδυτικού πρόγραμμα ύψους 2,5 δισ. ευρώ, για αντικατάσταση παλαιών αγωγών, μείωση διαρροών, ψηφιακή παρακολούθηση δικτύων και ενίσχυση της ανθεκτικότητας του υδροδοτικού συστήματος της Αττικής".

Τα "εμβληματικά" έργα που διαρκώς εξαγγέλλονται είναι σταγόνα στην έρημο, είναι αποσπασματικά, αλλά κυρίως υπονομεύουν έναν ολοκληρωμένο επιστημονικό σχεδιασμό συνολικής διαχείρισης των υδάτων σε επίπεδο υδρολογικών λεκανών, αντιπλημμυρικής προστασίας και διευθέτησης των υδάτινων πόρων, προς όφελος των λαϊκών στρωμάτων και του περιβάλλοντος που θα περιελάμβανε και τα αναγκαία αντιπλημμυρικά, δασοτεχνικά κλπ έργα. Σήμερα, μεγάλη απώλεια σε νερό προκαλείται από τις διαρροές του απαρχαιωμένου δικτύου της ίδιας της ΕΥΔΑΠ ΑΕ, που έχουν συνθλιβεί από τις απαγορεύσεις των "δημοσιονομικών αντοχών" χρόνια τώρα, ενώ αντίθετα δίνεται ζεστό χρήμα δισεκατομμυρίων ευρώ για την προώθηση επενδύσεων μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων και το ΝΑΤΟ.

Η ΕΥΔΑΠ ΑΕ, έχει το θράσος να μιλάει για "κοινωνική πολιτική της εταιρείας", που δήθεν "διασφαλίζει ότι κανένα νοικοκυριό δεν θα στερηθεί την πρόσβαση στο νερό", την ίδια στιγμή που χαρατσώνει τα λαϊκά νοικοκυριά και οδηγεί σχολεία, παιδικούς σταθμούς, γήπεδα και κοινωνικές δομές να συσσωρεύουν χρέη και να κινδυνεύουν ακόμα και με διακοπή υδροδότησης, την ίδια στιγμή που οι δήμοι δυσκολεύονται να κλείσουν τους προϋπολογισμούς τους για το 2026 και έχουν καταργηθεί τα νομικά πρόσωπα που είχαν διακριτή κατανάλωση για τις προαναφερόμενες δομές.

Αυτό που χρειάζεται σήμερα είναι να σταματήσει το νερό να αντιμετωπίζεται ως εμπόρευμα και να καταργηθεί το νομοθετικό πλαίσιο που ενσωματώνει τις Οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και εδραιώνει ακόμα περισσότερο την επιχειρηματική λειτουργία στο νερό, είτε από "δημόσιες" είτε από Ανώνυμες Εταιρείες. Πρόκειται για πολιτική που ακολούθησαν όλες οι κυβερνήσεις, φορτώνοντας στον εργαζόμενο λαό το κόστος μεταξύ άλλων για την προώθηση μεγάλων κερδοφόρων επενδύσεων για τους ομίλους, χρησιμοποιώντας και την ανομβρία ως πρόσχημα.

Δυναμώνουμε τον αγώνα:

-Για φτηνό, ελεγμένο, ποιοτικό νερό για τον λαό, με μείωση των τιμολογίων σε ανέργους, χαμηλόμισθους, χαμηλοσυνταξιούχους με ολοκληρωμένη διαχείριση και προστασία των υδάτων.

-Έκτακτα να δοθούν τρεις δόσεις ΣΑΤΑ για τις άμεσες ανάγκες των δήμων.

-Για να αποδοθούν στους δήμους το σύνολο των Κεντρικών Αυτοτελών Πόρων που έχουν θεσμοθετηθεί με τον ν.3852/2010 και να επιστραφούν οι παρακρατηθέντες πόροι και τέλη, να καταργηθεί το μνημονιακό πλαφόν στην χρηματοδότηση των ΟΤΑ από τον κρατικό προϋπολογισμό.

-Να ενταχθούν οι Δήμοι στην χαμηλότερη κατηγορία χρέωσης της ΕΥΔΑΠ που αφορά σε φιλανθρωπικά ιδρύματα και φορείς.

06/02/2026

«Βάλτε μάσκες και γλεντήστε στον πιο ξέφρενο ρυθμό, έφτασε το καρναβάλι με τραγούδι και χορό!»

📅 Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2026
🕚 11:00
📍 Λεωφόρος 25ης Μαρτίου

📧 Ο Δήμος Πετρούπολης σας καλεί στη μεγάλη αποκριάτικη παρέλαση καρναβαλιστών και αρμάτων. Μασκαρευτείτε κι ελάτε, να ξεφαντώσουμε όλοι μαζί στους ρυθμούς της Αποκριάς!

🎉 Στην αποκριάτικη παρέλαση θα συμμετέχουν οργανωμένες ομάδες από συλλόγους, σχολεία, φορείς καθώς και ελεύθεροι καρναβαλιστές.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε στην ιστοσελίδα του Δήμου, στον σύνδεσμο: https://petroupoli.gov.gr/kalesma-symmetochis-stin-apokriatiki-parelasi-2026/

🎉 Σας περιμένουμε να γιορτάσουμε μαζί τις Απόκριες, με χαρά και κέφι!!

Address

Petroúpolis

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Λαϊκή Συσπείρωση Πετρούπολης posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Organization

Send a message to Λαϊκή Συσπείρωση Πετρούπολης:

Share