Λαϊκή Ενότητα Αχαΐας

Λαϊκή Ενότητα Αχαΐας Η επίσημη σελίδα της Λαϊκής Ενότητας-Aνυπότακτη Αριστερά στον νομό Αχαΐας Η επίσημη σελίδα της Λαϊκής Ενότητας στον Ν΄.Αχαϊας

Κάτω τα χέρια απο το Ιράν!Μπλόκο στους ΝΑΤΟΪΚΟΥΣ δολοφόνους!Όλοι και όλες Δευτέρα 2/3 στο ΕΚΠ στις 19:00Καταγγέλλουμε κα...
02/03/2026

Κάτω τα χέρια απο το Ιράν!

Μπλόκο στους ΝΑΤΟΪΚΟΥΣ δολοφόνους!

Όλοι και όλες Δευτέρα 2/3 στο ΕΚΠ στις 19:00
Καταγγέλλουμε κατηγορηματικά τη νέα ιμπεριαλιστική επίθεση των ΗΠΑ και του φασιστικού σιωνιστικού καθεστώτος του Ισραήλ κατά του Ιράν στις 28 Φεβρουαρίου. Η επίθεση αυτή αποτελεί συνέχεια της ατιμώρητης γενοκτονίας του παλαιστινιακού λαού στη Γάζα, σηματοδοτώντας τον πλήρη εκφυλισμό κάθε προσχήματος «διεθνούς νομιμότητας» από τον ευρωατλαντικό ιμπεριαλισμό.
Οι αμερικανοσιωνιστικοί σχεδιασμοί επιχειρούν να επιβάλουν την κυριαρχία τους στη Μέση Ανατολή με τη γυμνή ισχύ των όπλων. Από το Αφγανιστάν και το Ιράκ μέχρι τη Λιβύη, τη Συρία και την Υεμένη, οι επεμβάσεις της Δύσης αφήνουν πίσω τους διαλυμένες κοινωνίες και εκατομμύρια νεκρούς.

Η στοχοποίηση του Ιράν απειλεί πλέον να βυθίσει ολόκληρη την περιοχή σε γενικευμένο πόλεμο, επιβάλλοντας τον «νόμο του ισχυρού» και παραβιάζοντας κάθε έννοια διεθνούς δικαίου. Η κυβέρνηση Τραμπ αποσταθεροποιεί επικίνδυνα τον πλανήτη: η γενοκτονία στη Γάζα συνεχίζεται με τη σιωπή των «πολιτισμένων» δυτικών, ενώ στη Λατινική Αμερική οι ΗΠΑ κλιμακώνουν τις πιέσεις και τους εκβιασμούς κατά της Βενεζουέλας και την πολιορκία της Κούβας, με τον ασφυκτικό οικονομικό στραγγαλισμό που επιβάλλουν. Ο αμερικανικός ιμπεριαλισμός είναι διατεθειμένος να οδηγήσει την ανθρωπότητα σε όλεθρο για να διατηρήσει τα προνόμια της λεηλασίας του.

Η κυβέρνηση Μητσοτάκη είναι συνένοχη σε αυτή την κλιμάκωση. Παραχωρώντας τη βάση της Σούδας και κρίσιμες υποδομές, μετέτρεψε συνειδητά την Ελλάδα σε ορμητήριο των επιθετικών νατοϊκών σχεδιασμών. Αυτός ο κυβερνητικός τυχοδιωκτισμός θέτει τον ελληνικό λαό σε θανάσιμο κίνδυνο και καθιστά τη χώρα υπόλογη στην παγκόσμια πλειοψηφία, υπονομεύοντας κάθε δυνατότητα ανεξάρτητης εξωτερικής πολιτικής βασισμένης στο διεθνές δίκαιο.

Δεν πρέπει να το επιτρέψουμε. Η υπεράσπιση της ειρήνης είναι υπόθεση όλων μας. Συνεχίζουμε τον αγώνα μας μέχρι την απεμπλοκή της χώρας από τους ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς του ΝΑΤΟ, και τη στρατηγική συνεργασία με το κράτος δολοφόνο του Ισραήλ.

Καμία συμμετοχή της Ελλάδας στους ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς ΗΠΑ - Ισραήλ

Ούτε γη, ούτε νερό, στους φονιάδες των λαών!

Η Λαϊκή Ενότητα - Ανυπότακτη Αριστερά αποχαιρετά την πολυαγαπημένη συντρόφισσα Δήμητρα Λιόπετα.Συντετριμμένοι αποχαιρετο...
28/11/2025

Η Λαϊκή Ενότητα - Ανυπότακτη Αριστερά αποχαιρετά την πολυαγαπημένη συντρόφισσα Δήμητρα Λιόπετα.

Συντετριμμένοι αποχαιρετούμε τη συντρόφισσα μας Δήμητρα Λιόπετα, που έφυγε εντελώς ξαφνικά και πρόωρα από κοντά μας σε ηλικία μόλις 27 ετών, το πρωί της 28ης Νοεμβρίου 2025.
Γέννημα θρέμμα Πατρινή, σπούδασε και αποφοίτησε από το Τμήμα Μηχανικών ΗΥ και Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πατρών, με το μεταδοτικό της χαμόγελο να συντροφεύει κάθε στιγμή. Αγαπητή από όλους όσοι τη γνώριζαν και είχαν την τύχη να συμπορευτούν μαζί της.

Η Δήμητρα ή αλλιώς Δημητρούλα όπως συνηθίζαμε να τη φωνάζουμε, ήταν ενεργή και παρούσα από τα πρώτα φοιτητικά της χρόνια σε όλους τους αγώνες της νεολαίας, στις μικρές και μεγάλες μάχες, μέσα από τις γραμμές των ΕΑΑΚ και της ΛΑΕ-ΑΑ. Αλλά συνέβαλλε και σε όλα τα κοινωνικά μέτωπα στην πόλη της Πάτρας και της ευρύτερης τοπικής κοινωνίας, διατελώντας υποψήφια στην Περιφέρεια Δυτ. Ελλάδας.

Αποτέλεσε για όλους υπόδειγμα δύναμης, καθώς αναμετρήθηκε δύο φορές με τον καρκίνο, μία μάχη από την οποία βγήκε νικήτρια. Συνέχισε να βρίσκεται στην προμετωπίδα των αγώνων, με πείσμα, ανιδιοτέλεια και πίστη στην υπόθεση της αριστεράς και της κομμουνιστικής προοπτικής μέχρι το τέλος.

Για εμάς τους συντρόφους της, η απώλειά της αφήνει ένα τεράστιο κενό που δε μπορεί να καλυφθεί. Θα τη θυμόμαστε πάντα όπως την γνωρίζαμε όλα αυτά τα χρόνια. Χαμογελαστή, γενναιόδωρη και αλύγιστη.

Οι σκέψεις μας βρίσκονται με την οικογένεια της και τους οικείους της.

Το τελευταίο αντίο θα δοθεί αύριο 29 Νοεμβρίου στις 3 μ.μ. στο 3ο Νεκροταφείο Πατρών.

Η Λαϊκή Ενότητα - Ανυπότακτη Αριστερά αποχαιρετά την πολυαγαπημένη συντρόφισσα Δήμητρα Λιόπετα.
 
Συντετριμμένοι αποχαιρετούμε τη συντρόφισσα μας Δήμητρα Λιόπετα, που έφυγε εντελώς ξαφνικά και πρόωρα από κοντά μας σε ηλικία μόλις 27 ετών, το πρωί της 28ης Νοεμβρίου 2025. 

Γέννημα θρέμμα Πατρινή, σπούδασε και αποφοίτησε από το Τμήμα Μηχανικών ΗΥ και Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πατρών, με το μεταδοτικό της χαμόγελο να συντροφεύει κάθε στιγμή. Αγαπητή από όλους όσοι τη γνώριζαν και είχαν την τύχη να συμπορευτούν μαζί της.
Η Δήμητρα ή αλλιώς Δημητρούλα όπως συνηθίζαμε να τη φωνάζουμε, ήταν ενεργή και παρούσα από τα πρώτα φοιτητικά της χρόνια σε όλους τους αγώνες της νεολαίας, στις μικρές και μεγάλες μάχες, μέσα από τις γραμμές των ΕΑΑΚ και της ΛΑΕ-ΑΑ. Αλλά συνέβαλλε και σε όλα τα κοινωνικά μέτωπα στην πόλη της Πάτρας και της ευρύτερης τοπικής κοινωνίας, διατελώντας υποψήφια στην Περιφέρεια Δυτ. Ελλάδας. 
Αποτέλεσε για όλους υπόδειγμα δύναμης, καθώς αναμετρήθηκε δύο φορές με τον καρκίνο, μία μάχη από την οποία βγήκε νικήτρια. Συνέχισε να βρίσκεται στην προμετωπίδα των αγώνων, με πείσμα, ανιδιοτέλεια και πίστη στην υπόθεση της αριστεράς και της κομμουνιστικής προοπτικής μέχρι το τέλος. 

Για εμάς τους συντρόφους της, η απώλειά της αφήνει ένα τεράστιο κενό που δε μπορεί να καλυφθεί. Θα τη θυμόμαστε πάντα όπως την γνωρίζαμε όλα αυτά τα χρόνια. Χαμογελαστή, γενναιόδωρη και αλύγιστη. 

Οι σκέψεις μας βρίσκονται με την οικογένεια της και τους οικείους της. 

Το τελευταίο αντίο θα δοθεί αύριο 29 Νοεμβρίου στις 3 μ.μ. στο 3ο Νεκροταφείο Πατρών.

❗Όχι στο τουριστικό ξέπλυμα της γενοκτονίας – Έξω το Crown Iris από την ΠάτραΤην Τετάρτη 29/10 το Ισραηλινό κρουαζιερόπλ...
28/10/2025

❗Όχι στο τουριστικό ξέπλυμα της γενοκτονίας – Έξω το Crown Iris από την Πάτρα

Την Τετάρτη 29/10 το Ισραηλινό κρουαζιερόπλοιο "Crown Iris" θα επισκεφτεί την Πάτρα, έχοντας ως επιβάτες όχι απλούς τουρίστες, αλλά μέλη του ισραηλινού στρατού, που έχουν σκορπίσει τον όλεθρο και τον θάνατο έναντι του Παλαιστινιακού Λαού.

Αυτή δεν είναι μια απλή τουριστική επίσκεψη, αλλά κομμάτι της εκστρατείας ξεπλύματος της γενοκτονικής πολιτικής του Ισραήλ, χρησιμοποιώντας τώρα ως όχημα τον τουρισμό. Την ίδια στιγμή που στελνει τους δολοφόνους του IDF σε κρουαζιέρες, το Ισραηλ συνεχίζει να βομβαρδίζει την Γάζα, έχοντας διακόψει την ροή ανθρωπιστικής βοήθειας εντός της, παραβιάζοντας ευθέως την εκεχειρία που υπέγραψε.

Η κυβέρνηση της ΝΔ όλο αυτό το διάστημα δεν έχει κρατήσει ουδέτερη στάση, παρά ενεργά πριμοδοτεί το Ισραήλ, προσφέροντας απλόχερα τα λιμάνια και τα αεροδρόμια της χώρας μας για μεταφορά πολεμικού εξοπλισμου και υλικού που θα χρησιμοποιηθούν κατά του Παλαιστινιακού λαού. Η κοινή γνώμη είναι αυτή που μπορεί να ασκήσει πραγματική πίεση και να μην αφήσει την προσπάθεια νομιμοποίησης του κράτους δολοφόνου του Ισραήλ να περάσει.

Δεν θα δεχτούμε τους εγκληματίες πολέμου στην πόλη μας, όπως δεν τους δέχτηκαν στην Καλαμάτα, στην Σύρο, στην Ρόδο, στον Βόλο, στον Άγιο Νικόλαο στην Κρήτη.

🔴 Καλούμε στην κινητοποίηση ενάντια στην άφιξη και παρουσία του Ισραηλινού κρουαζιερόπλοιου "Crown Iris" ,την Τετάρτη 29 Οκτωβρίου, στις 8:30, στην πλατεία Τριών Συμμάχων.

Εδώ και σχεδόν δυο χρόνια παρακολουθούμε ζωντανά την εξέλιξη μιας εξόφθαλμης γενοκτονίας στη Γάζα, από τον δολοφόνο Νετα...
19/09/2025

Εδώ και σχεδόν δυο χρόνια παρακολουθούμε ζωντανά την εξέλιξη μιας εξόφθαλμης γενοκτονίας στη Γάζα, από τον δολοφόνο Νετανιάχου. Δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι έχουν δολοφονηθεί, με ένα στα τρία θύματα να είναι παιδιά. Το Ισραήλ χτυπά στοχευμένα τον άμαχο πληθυσμό, με συνεχείς επιθέσεις σε κατοικημένες περιοχές, αλλά και σε νοσοκομεία και δομές υγείας! Έχοντας πλήρη έλεγχο της εισόδου ανθρωπιστικής βοήθειας, έχει χρησιμοποιήσει την πείνα ως όπλο πολέμου, κάνοντας τα σημεία διανομής «παγίδες» θανάτου και δημιουργώντας τεχνητό λιμό στον παλαιστινιακό λαό, ο οποίος εξαναγκάζεται να ζει υπό συνθήκες εξαθλίωσης και τρόμου. Τώρα γινόμαστε μάρτυρες μιας απάνθρωπης κλιμάκωσης των στρατιωτικών επιχειρήσεων από το κράτος-δολοφόνο του Ισραήλ σε βάρος του λαού της Παλαιστίνης, με την εκκίνηση χερσαίας επίθεσης στη Γάζα τις προηγούμενες μέρες, η οποία έχει ως σκοπό τον πλήρη αφανισμό του παλαιστινιακού λαού. Η ανάγκη για αναζωπύρωση του κινήματος αλληλεγγύης είναι μεγαλύτερη από ποτέ.

Όλο το προηγούμενο διάστημα έχουμε δει μια σειρά χωρών να εναντιώνονται στο κράτος-δολοφόνο του Ισραήλ, χάρη στις πιέσεις του παγκόσμιου κινήματος αλληλεγγύης. Οικονομικές και πολιτικές σχέσεις με το Ισραήλ έχουν μπλοκαριστεί, όπως και συνεργασίες σε κοινωνικό, πολιτιστικό και ακαδημαϊκό επίπεδο. Την ίδια στιγμή, ωστόσο, η κυβέρνηση της ΝΔ όχι μόνο δεν έχει εναντιωθεί στον αφανισμό ενός ολόκληρου λαού, αλλά όλο αυτόν τον καιρό έχει εμβαθύνει πρωτοφανώς τις στρατιωτικές και πολιτικές σχέσεις με το κράτος-δολοφόνο του Ισραήλ και τον Νετανιάχου, επιτρέποντας τη χρήση ελληνικών υποδομών για μεταφορά όπλων, εξοπλισμού και καυσίμων. Πριν από λίγες μέρες μάλιστα, την ίδια στιγμή που ο ΟΗΕ σε έκθεσή του ονομάζει ξεκάθαρα τη δράση του Ισραήλ στη Γάζα ως γενοκτονία, ο Μητσοτάκης δεν δίστασε να δηλώσει πως «αυτός ο όρος είναι βαρύς». Και στις 6 Σεπτεμβρίου, στη ΔΕΘ, εξήγγειλε περαιτέρω δαπάνες σε πολεμικό εξοπλισμό, τη στιγμή που έχει αφήσει κάθε δημόσιο αγαθό και κεκτημένο να ρημάζει. Η κυβέρνηση Μητσοτάκη, με αυτή της τη στάση, επιχειρεί να καταστήσει τη χώρα μας συνένοχη στη γενοκτονία.

Ο λαός της χώρας μας, όμως, έχει πάρει ξεκάθαρη στάση αλληλεγγύης στην Παλαιστίνη όλο αυτόν τον καιρό. Σήμερα η παγκόσμια αποστολή του Global Sumud Flotilla, η οποία συσπειρώνει 44 χώρες με στόχο να σπάσει τον αποκλεισμό της Γάζας, αναδεικνύει τη μηδενική ανοχή στη γενοκτονία παγκοσμίως. Ακόμη περισσότερο, η συμμετοχή της ελληνικής αποστολής κάνει ξεκάθαρη την εναντίωση του λαού μας στην πολιτική της ΝΔ, που καθιστά το λαό μας συνένοχο στα εγκλήματα του Νετανιάχου! Θα μας βρουν απέναντί τους.

Οφείλουμε να κλιμακώσουμε από την πλευρά μας την εναντίωση στη συνενοχή της ΝΔ στη γενοκτονία. Η κυβέρνηση οφείλει να προχωρήσει άμεσα σε κυρώσεις, αλλά και σε ένα καθολικό εμπάργκο προς το κράτος-απαρτχάιντ του Ισραήλ, ενώ παράλληλα να αναγνωριστεί το κράτος της Παλαιστίνης!

ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 20/9 ΣΤΙΣ 14:00 ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛ. ΓΕΩΡΓΙΟΥ!

Φωτογραφιες από το μπλοκ της ενωτικής πρωτοβουλίας ΜεΡΑ25 ανατρεπτική οικολογική αριστερά στην χθεσινή μαζική αντιφασιστ...
19/09/2025

Φωτογραφιες από το μπλοκ της ενωτικής πρωτοβουλίας ΜεΡΑ25 ανατρεπτική οικολογική αριστερά στην χθεσινή μαζική αντιφασιστική πορεία, 12 χρόνια μετά από την εν ψυχρώ δολοφονία του Παύλου Φύσσα από τον ναζιστή Ρουπακιά και μέλος της Χρυσής Αυγής. Οι εικόνες από τις αντιφασιστικές κινητοποιήσεις πανελλαδικά δίνουν ένα ξεκάθαρο μήνυμα : ο Παύλος Φύσσας ζει και θα συνεχίσει να ζει μέσα από τους αγώνες μας, απέναντι στον φασισμό κι όλους όσους τον θρέφουν.

Στο σήμερα, βλέπουμε την αποφυλάκιση του Μιχαλολιάκου, την ύπαρξη ανοιχτά ακροδεξιών μορφωμάτων με δράση και λογο εντός και εκτός βουλής, την εγκληματική πολιτική της κυβέρνησης της ΝΔ, η οποία εντείνει την εξαθλίωση του λαού, αναπαράγει την ξενοφοβία και την μισαλλοδοξία και ταυτόχρονα στηρίζει ανοιχτά το ακροδεξιό καθεστώς του Ισραήλ και την γενοκτονία του λαού της Παλαιστίνης. Έχει γίνει ξεκάθαρο πως δεν έχουμε τελειώσει ακόμα με το φίδι του φασισμού.

Ο λαός μας ξέρει καλα τι θα πει φασισμός και στην ιστορία του έχει σταθεί σθεναρά κι ηρωικά απέναντι στους Ναζί, απέναντι στην χούντα. Το αντιφασιστικό κίνημα έχει δείξει τις αντοχές και της δυνάμεις του, με την ιστορική νίκη του στο Εφετείο, την καταδίκη της Χρυσής Αυγής ως εγκληματική οργάνωση. Η απάντηση είναι για άλλη μια φορά η ίδια, ο φασισμός τσακίζεται στον δρόμο κι έτσι θα συνεχίσουμε!

06/09/2025

ΚΑΤΑΓΓΈΛΛΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΙΤΙΕΣ ΠΡΟΣΑΓΩΓΕΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΠΡΙΝ ΛΙΓΗ ΩΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ

Μισή ώρα πριν την σημερινή διαδήλωση στο κέντρο της Πάτρας για την υπόθεση του εγκλήματος των Τεμπών, η ΕΛΑΣ προχώρησε σε 5 αναιτιες "προληπτικές" προσαγωγές, απέναντι σε φοιτητές και εργαζόμενους, 1 εκ των οποίων μέλος της Λαϊκής Ενότητας - Ανυπότακτης Αριστεράς Αχαΐας.

Για μια ακόμη φορά, η κυβέρνηση επιστράτευσε τον αυταρχισμό σε μια προσπάθεια τρομοκράτησης του λαού και της νεολαίας που διαδηλώνουν απέναντι στην δολοφονική κυβέρνηση των Τεμπών, της συγκάλυψης, των σκανδάλων και του αυταρχισμού. Την ίδια στιγμή που η κυβέρνηση επιχειρεί με τεράστιο μένος να εφαρμόσει την αυταρχική ατζέντα της για τα πανεπιστήμια, με τις διαγραφές, την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων και την ψήφιση του νόμου για το πειθαρχικό δίκαιο, και ενώ όλες οι δικαστικές εξελίξεις δείχνουν ότι η ίδια προσπαθεί λυσσασμένα να κλείσει την υπόθεση των Τεμπών και οι υπεύθυνοι να πέσουν όσο γίνεται στα μαλακά, ταυτόχρονα επιχειρεί μέσω της καταστολής και της τρομοκρατίας να επιτεθεί στη νεολαία και να περιορίσει οποιαδήποτε αντίδρασή της.

Και όλα αυτά, την ίδια ώρα που στη Θεσσαλονίκη χιλιαδες λαού διαδηλώνουν έξω από την ΔΕΘ, ενάντια στην κυβέρνηση Μητσοτάκη του ΟΠΕΚΕΠΕ και των σκανδάλων, ενάντια στη συντεταγμένη επίθεση στο δημόσιο πανεπιστήμιο και στη νεολαία, στη διάλυση κάθε εργασιακού και κοινωνικού κεκτημένου, στη συνενοχή στη γενοκτονία του παλαιστινιακού λαού και στη συγκάλυψη του εγκλήματος των Τεμπών, και ταυτόχρονα στην Πάτρα, χιλιάδες πολίτες, εργαζόμενοι και φοιτητές της πόλης έχουν βγει στο δρόμο για το ζήτημα του εγκλήματος των Τεμπών.

Οι αγώνες λαού και νεολαίας δεν καταστέλλονται! Κάτω τα χέρια από τους αγωνιστές!

Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΕΜΠΡΗΣΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑΣ, ΤΩΝ ΠΥΡΚΑΓΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΛΗΜΜΎΡΩΝ! ΝΑ ΑΦΕΘΟΥΝ ΤΩΡΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΟΙ ...
28/08/2025

Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΕΜΠΡΗΣΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑΣ, ΤΩΝ ΠΥΡΚΑΓΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΛΗΜΜΎΡΩΝ! ΝΑ ΑΦΕΘΟΥΝ ΤΩΡΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΟΙ 2 ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ!

Πριν από δύο εβδομάδες, οι πολίτες της Αχαΐας ήρθαν αντιμέτωποι με μια ανυπολόγιστη καταστροφή Ολόκληροι οικισμοί γύρω από την Πάτρα εκκενώθηκαν, σπίτια και καλλιέργειες έγιναν στάχτη, ενώ η φωτιά απείλησε άμεσα τον αστικό ιστό.

Η κυβέρνηση, για να καλύψει την πλήρη ανεπάρκεια του κρατικού μηχανισμού και την ανυπαρξία πρόληψης τέτοιων καταστροφών, σπεύδει τώρα να κατασκευάσει ενόχους. Η δασοπροστασία είναι ανύπαρκτη, η Πυροσβεστική παραμένει τραγικά υποστελεχωμένη και χωρίς τον αναγκαίο εξοπλισμό, ενώ το μοναδικό σχέδιο αντιμετώπισης από πλευράς της κυβέρνησης περιορίζεται στην χρήση του 112.

Από την άλλη, δύο νέοι άνθρωποι, που απλώς βρέθηκαν κοντά σε ένα από τα πύρινα μέτωπα, προφυλακίζονται με ανεπαρκή και αμφιλεγόμενα στοιχεία, ενώ στήνεται απέναντι τους ένας οχετός συκοφαντίας από τα μέσα ενημέρωσης. Όλο το κατηγορητήριο στηρίζεται σε έναν και μόνο μάρτυρα και τέσσερις θολές φωτογραφίες από απόσταση 350 μέτρα, στις οποίες αποτυπώνεται απλά ο ένας κατηγορούμενος σε χωράφι. Πέραν αυτού δεν υπάρχει ούτε ένα ενοχοποιητικό στοιχείο που να στηρίζει την κατηγορία του "εμπρησμού". Από την άλλη υπάρχουν πολλαπλές μαρτυρίες, ανάμεσα τους και ενός πυρόπληκτου ένστολου, που δηλώνουν ξεκάθαρα ότι οι δύο νέοι βρίσκονταν εκεί ως εθελοντές και βοηθούσαν στην πυρόσβεση. Το ίδιο το πόρισμα της Πυροσβεστικής καταλήγει στο ότι η εστία στο σημείο δεν προήλθε από εμπρησμό, αλλά από μεταφορά κάφτρας από την κύρια πυρκαγιά. Κι όμως, δύο άνθρωποι βρίσκονται προφυλακισμένοι παρά το πλήθος στοιχείων για την αθωότητα τους, ενώ στη προφυλάκιση συνέβαλε και το "χαμένο" κινητό του 25χρονου που δήθεν πέταξε για να κρύψει τη δράση του, το οποίο τελικά βρέθηκε αργότερα σε κάποιο συρτάρι του αστυνομικού μεγάρου.

Δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε μια προσπάθεια να βρεθούν αποδιοπομπαίοι τράγοι, αντιθέτως, αποτελεί μια πάγια επικοινωνιακή τακτική που χρησιμοποιεί η κυβέρνηση για να αποποιηθεί τις ευθύνες της δικής της αδιαφορίας για την ασφάλεια του λαού. Χαρακτηριστική είναι και η υπόθεση του «Ινδιάνου», ο οποίος διασύρθηκε και βασανίστηκε από τα ΜΜΕ και τον δικαστικό μηχανισμό για έναν ολόκληρο χρόνο, μέχρι να αποδειχθεί η αθωότητα του.

Συντασσόμαστε με το αίτημα της τοπικής κοινωνίας για άμεση αποφυλάκιση των δύο νέων. Οι πραγματικές, εγκληματικές ευθύνες για τις φωτιές στη Πάτρα βαραίνουν μόνο αυτή τη κυβέρνηση της καταστροφής, τη Νέα Δημοκρατια.

Να αφεθούν τώρα ελεύθεροι οι 2 κατηγορούμενοι εθελοντές!

Να ληφθούν επιτέλους τα αναγκαία μέτρα κόντρα στις πυρκαγιές που ξεσπούν κάθε καλοκαίρι!

13/08/2025

📌Αναδημοσιεύουμε από την Αντίσταση Πολιτών Δυτικής Ελλάδας:

ΣΥΛΛΟΓΗ ΕΙΔΩΝ ΠΡΩΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΓΕΙ ΑΠΌ ΤΙΣ ΠΥΡΚΑΓΕΣ

[•••]

Μαζεύουμε:

-Εμφιαλωμένα νερά

-Ιατροφαρμακευτικά: Φάρμακα πρώτης ανάγκης, επιδεσμικό υλικό, αντισηπτικά, παυσίπονα τύπου depon, panadol κ.λπ.

-Ισοτονικά

-Τροφιμα μακράς διάρκειας: κονσέρβες, ξηρά τροφή (μπισκότα, κρουασάν, κ.λπ.), ρύζι, γάλα σε σκόνη κ.λπ.

-Είδη προσωπικής υγιεινής

-Τροφές ζώων: γατοτροφή, σκυλοτροφή, ξηρά τροφή για άλογα κ.λπ.

Η συλλογή θα γίνει 20:00 - 22:00 σήμερα και τις επόμενες μέρες από τις 18:00 μέχρι τις 22:00, Παντανάσσης 55.

Η ΠΑΤΡΑ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΌΛΗ ΤΗ ΧΩΡΑ! ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ!Απο χθές βλέπουμε πολλαπλά πύρινα μέτωπα να μαίν...
13/08/2025

Η ΠΑΤΡΑ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΌΛΗ ΤΗ ΧΩΡΑ!
ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ!

Απο χθές βλέπουμε πολλαπλά πύρινα μέτωπα να μαίνονται σε όλη την χώρα, με τη κατάσταση να είναι εξαιρετικά δύσκολη στη Δυτική Ελλάδα. Χίος, Ζάκυνθος, Μέγαρα, Ιωάννινα αλλά και Πρέβεζα, Βόνιτσα, Στάμνα Μεσολογγίου είναι κάποιες μόνο απο τις περιοχές που έχουν παραδοθεί στις φλόγες τις τελευταίες ώρες. Αποκορύφωμα αποτελεί η ντροπιαστική και αδιανόητη η εικόνα που επικρατεί στη Πάτρα και στα περίχωρα της, οπου η φωτιά έχει κυριολεκτικά μπει στη πόλη!

Η τρίτη μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας ειναι περικυκλωμένη από τις φλόγες με τη φωτιά να βρίσκεται πλέον μέσα στον αστικό ιστό. Απο δυτικά, το μέτωπο του Αλισσού έφτασε στη ΒΙΠΕ, τα Καμίνια και στα Βραχνέικα, ενώ απο ανατολικά το μέτωπο απο Συχαινά έχει φτάσει την πανεπιστημιούπολη και την Αρόη. Η Αρόη απέχει λιγότερο απο 2 χιλιόμετρα απο τη κεντρική πλατεία της Πάτρα.

Κι ενώ οι φωτιές απο χθες έγιναν ανεξέλεγκτες, δεν έχουν καταφέρει να τεθούν υπο έλεγχο ούτε να οριοθετηθούν! Πρόκειται για την απόλυτη αποτυχία του κρατικού μηχανισμού και της κυβερνητικής διαχείρισης! Οι ελάχιστοι, άυπνοι, καταεξαντλημένοι πυροσβέστες παλεύουν με ολη τους τη δύναμη μα δεν αρκούν, τα εναέρια μέσα είναι επίσης ελάχιστα! Καίγονται σπίτια, καλλιέργειες, εργοστάσια!

Η κυβέρνηση της ΝΔ εχει αρκεστεί στο να στέλνει sms με το 112 στο κόσμο και να ανακοινώνει εκκενώσεις περιοχών! Τσουκαλέικα, Βραχνέικα, ΒΙ.ΠΕ, Αλισσός, Άνω Αχαγια, Κάτω Αχαγια, Καμίνια αλλά και Βούντενη, Μπάλας, Άνω και Κάτω Συχαινά, Ανθούπολη και τώρα Αρόη! Κυριολεκτικά, όλες οι περιοχές δυτικά και ανατολικά της Πάτρας έχουν λαβει εντολή εκκένωσης! Δεν πρόκειται για μικρές τοπικές κοινότητες και χωριουδάκια αλλά για πυκνοκατοικημένες αστικές περιοχές! Που να εκκενώσουν οι 7500 κάτοικοι της Αχαγιάς? Που να εκκενώσουν οι κάτοικοι της Ανθούπολης και της Αρόης που μένουν κυριολεκτικά στη Πάτρα?

Οι ευθύνες της Νέας Δημοκρατίας είναι τεράστια, όπως και η οργή του λαού που είναι αναγκασμένος είτε να εκκενώσει την περιοχή του και να ελπίζει ότι δε θα καεί το σπίτι και το χωράφι του, γνωρίζοντας πως τα μέσα απλά δεν επαρκούν για να περιοριστεί η φωτιά, ή να προσπαθήσει να σώσει το βίος του ρισκάροντας της ζωή του! Το δόγμα των περικοπών των κοινωνικών δαπανών και της πολιτικής προστασίας οδηγεί σε αυτά ακριβώς τα αποτελέσματα καθε καλοκαίρι! Υποστελεχωμένη Πυροσβεστική Υπηρεσία, με ελάχιστες υποδομές και απαρχεωμένα μέσα, που παλεύει κόντρα σε θεούς και δαίμονες , και μια κυβέρνηση που καθε καλοκαίρι φωνάζει πως οι πυροσβέστες είναι ήρωες και καθε χειμώνα τους δέρνει όταν τολμούν και διεκδικούν τα αυτονόητα! Η πολιτική του "στείλε 112 και άσε τη φωτιά να σβήσει στη θάλασσα" προκαλεί μόνο οργή και αηδία! Ακόμα και σήμερα βουλευτές της ΝΔ όπως η Σοφία Βούλτεψη έχουν το θράσος να εμπαίζουν το λαο και να κατηγορούν την "έλλειψη εθελοντών" για τις φωτιές!

Η κυβέρνηση επανειλημμένα αδιαφορεί για τις ζωές μας! Χρειάζεται επένδυση στη πολιτική προστασία εδώ και τώρα, με προσλήψεις μόνιμου προσωπικού και όχι μονο εποχικών πυροσβεστών, με νέα εναέρια μέσα και διευρυμένη ανανέωση του αναγκαίου εξοπλισμού και των υποδομών, χρειάζεται ανάπτυξη πολιτικής πρόληψης πυρκαγιών και όχι μόνο κατάσβεσης! Ως πότε θα δεχόμαστε να καίγεται ο τόπος μας καθε καλοκαίρι για να τρώνε οι βουλευτές και οι φίλοι της ΝΔ απο κάθε λογής σκάνδαλο όπως ο ΟΠΕΚΕΠΕ? Να φύγει επιτέλους η κυβέρνηση της καταστροφής!

Ως Λαϊκή Ενότητα - Ανυπότακτη Αριστερά Αχαΐας θα δώσουμε όλες μας τις δυνάμεις για να βοηθήσουμε με κάθε τρόπο τους συμπολίτες μας σε αυτές τις δύσκολες ώρες!

📣Η ολιγαρχία επιλέγει για την Ελλάδα τον ρόλο του «χρήσιμου ηλίθιου»✍️Κώστας Ήσυχος* , Βασίλης Λιόσης**(αναδημοσίευση απ...
30/07/2025

📣Η ολιγαρχία επιλέγει για την Ελλάδα τον ρόλο του «χρήσιμου ηλίθιου»
✍️Κώστας Ήσυχος* , Βασίλης Λιόσης**
(αναδημοσίευση από efsyn.gr)

📌Όσο εξελίσσεται η πλήρης κατάρρευση της διεθνούς διπλωματίας και του εναπομείναντος διεθνούς δικαίου, η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας και τα υπόλοιπα συμπολιτευόμενα, επί της ουσίας, ευρωατλαντικά πολιτικά κόμματα παραμένουν τυφλά εγκλωβισμένα στα ΝΑΤΟϊκά δόγματα, στο φιλοπόλεμο σχέδιο της Ε.Ε. «ReΑrm Europe» και στο ήδη κλονισμένο δόγμα του μονοπολικού κόσμου.

📍Πού έγκειται, όμως, ο τραγικός χαρακτήρας της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής; Σίγουρα το ιδεολόγημα περί «ιμπεριαλιστικών ανταγωνισμών» των ελίτ της Τουρκίας και της Ελλάδας το μόνο που προσφέρει είναι η υπεραπλούστευση αλλά και η έμμεση αθώωση ενός στυγερού ευρωατλαντικού συστήματος που κατατάσσει την Ελλάδα σε ένα ΝΑΤΟϊκό γεωπολιτικό «εξάρτημα» και την ουσιαστική παραπομπή της ζητούμενης εθνικής και λαϊκής κυριαρχίας, που έχει ανάγκη η χώρα μας, σε αόρατες μελλοντικές εξελίξεις.

❗Η σημερινή κυβέρνηση της Ν.Δ. έχει επιλέξει την αυτοκτονική πολιτική με βάση την οποία έχει προσδεθεί στο άρμα του υπόδικου καθεστώτος Νετανιάχου καθιστώντας το Ισραήλ «στρατηγικό» εταίρο της Ελλάδας και έτσι θεωρεί ότι «οχυρώνεται» η χώρα έναντι της αναθεωρητικής πολιτικής του Ερντογάν!

➡️Το Ισραήλ όπως και η ερντογανική Τουρκία είναι από τις ελάχιστες χώρες-μέλη του ΟΗΕ που δεν έχουν συνυπογράψει ούτε επικυρώσει τη Σύμβαση των Ηνωμένων Εθνών για το Δίκαιο της Θάλασσας, που ανάμεσα σε άλλα καθορίζει τις Αποκλειστικές Οικονομικές Ζώνες (ΑΟΖ) σε θαλάσσιες περιοχές.
➡️Η ΝΑΤΟϊκή προσκόλληση της Ελλάδας την κατατάσσει σε χώρα πρώτης γραμμής σε έναν σχεδιαζόμενο πόλεμο της Ε.Ε. και του ΝΑΤΟ ενάντια στη Ρωσική Ομοσπονδία! ➡️Πρωτοστατούμε στην αποστολή προς την Ουκρανία οπλικών συστημάτων, αεροσκαφών, τεθωρακισμένων κ.λπ. Η Αλεξανδρούπολη, η Σούδα, το Ακτιο της Πρέβεζας μετατρέπονται στο μακρύ χέρι των ΗΠΑ στην περιοχή. ➡️Συγχρόνως, εκδηλώνεται από την Ουάσινγκτον το ενδιαφέρον της να αποκτήσει νέες στρατιωτικές βάσεις στη Σκύρο και την Κάρπαθο!
➡️Το Ισραήλ κατέχει στην αεροπορική βάση της Καλαμάτας δική του εκπαιδευτική βάση της πολεμικής αεροπορίας του!

‼️Ο νέος «μακαρθισμός» στην ευρωατλαντική Δύση είναι γεγονός.

📌Η κατασκευή Ρώσων «πρακτόρων» αγγίζει τα όρια της απόλυτης ηλιθιότητας που δεν θα ήταν χρήσιμοι ούτε και στις πιο κακόγουστες ελληνικές πολιτικές επιθεωρήσεις.
➡️Κάποιος ανώνυμος φάκελος που μπορεί να περιέχει εκρηκτικές ύλες φτάνει στην ελληνική Βουλή με αποστολέα από τη Ρωσία! Τα συστημικά ολιγαρχικά ΜΜΕ με την αντίστοιχη μουσική στο φόντο του «ρεπορτάζ» αναφέρονται σε κατασκοπευτικό θρίλερ!
➡️Ένα ζευγάρι Κινέζων τουριστών με το 15χρονο παιδί τους συλλαμβάνονται στην Κρήτη γιατί είχαν στο κινητό τους φωτογραφίες από Ραφάλ!
➡️Ένας ελαιοχρωματιστής με καταγωγή από την πρώην ΕΣΣΔ στην Αλεξανδρούπολη βαφτίζεται πράκτορας επειδή ανέβασε φωτογραφίες με πολεμικό υλικό που αποστέλλεται από το λιμάνι με κατεύθυνση την Ουκρανία! Η ελληνική Δικαιοσύνη απορρίπτει αμέσως την προσδοκώμενη μεγάλη «είδηση»!
➡️Αφαιρείται από το βιβλίο της Νεοελληνικής Γλώσσας της Γ’ Γυμνασίου κείμενο του Πέτρου Παπακωνσταντίνου, σχετικά με τα παιδιά της Παλαιστίνης, ύστερα από παρέμβαση του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου.

‼️Η ελληνική ολιγαρχία συνεχίζει την πολυετή παράδοσή της. Εθελόδουλη, όπως πάντα, δίνει γην και ύδωρ στους σφαγείς της ανθρωπότητας, ενώ συγχρόνως εκχωρεί κυριαρχικά δικαιώματα της χώρας.

➡️Η απουσία αντίδρασης στην απαίτηση της Τουρκίας να μη γίνει η πόντιση του καλωδίου στην Κάσο, η αφαίρεση κρίσιμου οπλισμού από τα ελληνικά νησιά προκειμένου να σταλεί στην Ουκρανία, η αδιαφορία για την ανάπτυξη της ελληνικής στρατιωτικής βιομηχανίας, παλαιότερα η στάση της στα Ιμια και το «ευχαριστώ τους Αμερικανούς» και πολλά άλλα ακόμη, υπογραμμίζουν την καταστροφική πολιτική της για τον ελληνικό λαό.

❗Αν σε όλα τα παραπάνω προσθέσουμε και τη δραματική συρρίκνωση του λαϊκού εισοδήματος, την καταιγίδα των αντιδημοκρατικών μεθοδεύσεων, τη διάλυση των εργασιακών σχέσεων, τότε αντικειμενικά αναδεικνύεται η ανάγκη της αναγέννησης του εργατικού, λαϊκού και αντιιμπεριαλιστικού κινήματος. Αλλά απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ανάληψη ενωτικών πρωτοβουλιών και οι κινηματικοί συντονισμοί, πολιτικοί και κοινωνικοί.

📌Η κυβέρνηση αυτή και οι πολιτικές ΝΑΤΟϊκών, γεωπολιτικών και οικονομικών μνημονίων πρέπει να ανατραπούν! Και αυτό εκτός από λαϊκή απαίτηση είναι αδήριτη ιστορική ανάγκη.

👉* Πρώην αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Άμυνας και βουλευτής στην πρώτη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ. Σήμερα είναι μέλος της Π.Γ. της Λαϊκής Ενότητας-Ανυπότακτη Αριστερά
👉** Εκπαιδευτικός, μέλος της διοίκησης του Συλλόγου «Γιάννης Κορδάτος»

📣Να αποσυρθεί το αυταρχικό νομοσχέδιο Ζαχαράκη για τα πανεπιστήμια –Όλες και όλοι στους δρόμους‼️Η Λαϊκή Ενότητα – Ανυπό...
30/07/2025

📣Να αποσυρθεί το αυταρχικό νομοσχέδιο Ζαχαράκη για τα πανεπιστήμια –Όλες και όλοι στους δρόμους

‼️Η Λαϊκή Ενότητα – Ανυπότακτη Αριστερά στηρίζει με όλες τις της δυνάμεις τη διαδήλωση των Φοιτητικών Συλλόγων την Πέμπτη 31/07 στις 10:00 στο Σύνταγμα, ενάντια στο κατατεθέν αυταρχικό νομοσχέδιο Ζαχαράκη για τα πανεπιστήμια.

📌Το νέο νομοσχέδιο Ζαχαράκη είναι πλήρως συνεπές με την άκρως επιθετική πολιτική της κυβέρνησης Μητσοτάκη απέναντι στους φοιτητές κατά τα τελευταία έξι χρόνια: διαγραφές φοιτητών, καταστολή, τσάκισμα της εργασιακής τους προοπτικής, αυταρχισμός. Έτσι και το υπό ψήφιση νομοσχέδιο έρχεται να διαλύσει ακόμα περισσότερο ό,τι έχει απομείνει από τις δημοκρατικές ελευθερίες στα ελληνικά πανεπιστήμια.

📍Η θέσπιση νέου ποινικού πλαισίου για τους φοιτητές, το οποίο προβλέπει ιδιώνυμα αδικήματα κακουργηματικού χαρακτήρα για τους φοιτητές, με ποινές που φτάνουν μέχρι και στην οριστική διαγραφή από το πανεπιστήμιο και στην αναστολή σπουδών σε περιπτώσεις διώξεων, η συγκρότηση νέων πειθαρχικών οργάνων εντός των πανεπιστημίων, η εγκατάσταση καμερών και συστημάτων ελεγχόμενης εισόδου εντός των πανεπιστημίων είναι μερικά, μόνο, από τα άκρως αυταρχικά μέτρα που περιλαμβάνονται στο νέο νομοσχέδιο. Είναι μέτρα τα οποία είναι βγαλμένα από τα πιο σκοτεινά κιτάπια της ελληνικής ιστορίας και έρχονται να μετατρέψουν τα πανεπιστήμια σε κάτι που θα προσιδιάζει περισσότερο σε φυλακές.

➡️Το νέο νομοσχέδιο, το οποίο αντιμετωπίζει τους φοιτητές εκ των προτέρων ως εγκληματίες, έχει ήδη απορριφθεί από σύσσωμη την ακαδημαϊκή κοινότητα.
➡️Οι Φοιτητικοί Σύλλογοι, οι σύλλογοι μελών ΔΕΠ και οι σύλλογοι των εργαζομένων των πανεπιστημίων, μέσα από τις συλλογικές τους αποφάσεις, έχουν δηλώσει ότι δεν πρόκειται να δεχτούν τα νέα μέτρα ακραίου αυταρχισμού εντός τους.
➡️ Διεκδικούν πραγματικά μέτρα για τα πραγματικά προβλήματα των πανεπιστημίων, που είναι η εγκατάλειψη, υποβάθμιση και υποχρηματοδότηση στην οποία η κυβέρνηση έχει καταδικάσει τα ΑΕΙ προς χάριν των ιδιωτικών κολλεγίων.

‼️Η κυβέρνηση του σκανδάλου του ΟΠΕΚΕΠΕ, της διασπάθισης δημοσίου χρήματος, του εγκλήματος των Τεμπών και της καταστολής τολμάει να βαφτίζει τους φοιτητές εκ των προτέρων ως εγκληματίες. Δεν θα της περάσει!

✊Οι φοιτήτριες και οι φοιτητές θα δώσουν για άλλη μια φορά μαζική και μαχητική απάντηση στο νέο μπαράζ αυταρχισμού που έχει εξαπολύσει η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας.

❗Η Λαϊκή Ενότητα – Ανυπότακτη Αριστερά, για άλλη μια φορά, θα σταθεί στο πλευρό των αγώνων των φοιτητών για την υπεράσπιση των ελευθεριών και των δικαιωμάτων των φοιτητών εντός των πανεπιστημίων.

Το Γραφείο Τύπου 29.7.2025

Address

Patras

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Λαϊκή Ενότητα Αχαΐας posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Organization

Send a message to Λαϊκή Ενότητα Αχαΐας:

Share