Γιώργος Ρώρος / Ώρα Πατρών

Γιώργος Ρώρος / Ώρα Πατρών Δημοτική Παράταξη του Δήμου Πατρέων

26/06/2026

Ο επικεφαλής της παράταξης Γιώργος Ρώρος στον ΣΚΑΪ Πάτρας και στην εκπομπή του Κωνσταντίνου Φλαμή της 25/06/2026

Ευχαριστούμε την έντυπη έκδοση της εφημερίδας Σύμβουλος news για τη φιλοξενία της στο φύλλο της 26/06/2026
26/06/2026

Ευχαριστούμε την έντυπη έκδοση της εφημερίδας Σύμβουλος news για τη φιλοξενία της στο φύλλο της 26/06/2026

ΟΧΙ αλλά ψέματα, έχουμε αλλάξει διατροφή.Για άλλη μια φορά η δημοτική αρχή Πελετίδη συνελήφθη ψευδόμενη στην προσπάθεια ...
25/06/2026

ΟΧΙ αλλά ψέματα, έχουμε αλλάξει διατροφή.

Για άλλη μια φορά η δημοτική αρχή Πελετίδη συνελήφθη ψευδόμενη στην προσπάθεια της να κάνει το άσπρο -μαύρο.
Στη συζήτηση για το παραλιακό μέτωπο και το τρένο, ο δήμαρχος κ. Πελετίδης ισχυρίστηκε ότι δεν δόθηκε η άδεια από τον ΟΛΠΑ για να γίνει ο ποδηλατόδρομος στο Βόρειο τμήμα του λιμανιού, μέσα από το τείχος, έτσι ώστε να μην καρατομήσει την Όθωνος Αμαλίας και δημιουργήσει όλο αυτό το κυκλοφοριακό κομφούζιο.
• Προκαλούμε τη δημοτική αρχή να παρουσιάσει στους Πατρινούς το έγγραφο με το οποίο ζητά από να παραχωρηθεί μέρος του Βόρειου τμήματος του λιμένα και την αρνητική απάντηση του ΟΛΠΑ.
ΘΑ ΖΗΤΉΣΟΥΜΕ ΤΟΤΕ ΔΗΜΌΣΙΑ ΣΥΓΝΏΜΗ.
Αντίθετα με ανακοίνωσή του Ο ΟΛΠΑ απάντηση προς την ΟΙΚΙΠΑ 9 Οκτωβρίου 2017 (με κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ) ενημέρωνε ότι: «Ο ΟΛΠΑ δε θα είχε ουδεμία αντίρρηση για διέλευση του ποδηλατόδρομου από την οδό Νόρμαν έως την Αγίου Νικολάου εσωτερικά της υφισταμένης περίφραξης προς την πλευρά του λιμένα. Άλλωστε αυτό αποτελεί μέρος της συμφωνίας που επετεύχθη έτυχε της ομόφωνης έγκρισης του δημοτικού συμβουλίου και αποτυπώθηκε στα νέα όρια της χερσαίας ζώνης λυμένα. Υπενθυμίζουμε ότι τα νέα όρια της χερσαίας ζώνης λιμένα όπως διά του ΦΕΚ 45 Δ / 24 Φεβρουαρίου 2017 έχουν πλέον εγκριθεί μετατοπίστηκαν κατά τρία περίπου μέτρα δυτικά της υφιστάμενης περίφραξης ακριβώς για να υπάρξει η δυνατότητα διαμόρφωσης ποδηλατόδρομου».*

Παράλληλα το θέμα αυτό της διέλευσης μέσα από το τείχος του λιμανιού προς τη Θάλασσα είχε φέρει επανειλημμένως η παράταξη μας Ώρα Πατρών** από το 2019 έως και το 2023 αλλά η δημοτική αρχή ΕΜΜΟΝΙΚΑ επέμεινα να περάσει από την Όθωνος Αμαλίας, με αποτέλεσμα τα γνωστά προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί από την έναρξη λειτουργίας του.
Έφτασε δε στο σημείο ο τότε αντιδήμαρχος να απαντήσει το ανεκδιήγητο: "και τι έγινε μετά από μερικά χρόνια θα το ξηλώσουμε γιατί θα περάσει το τρένο" τόσο κυνικά, για χρήματα που έχει πληρώσει ο Πατραϊκός λαός. Αλίμονο στην πραγματικότητα αν διαφωνεί με τη θεωρία σας...
Επειδή πιστεύετε ότι οι Πατρινοί τρώνε τα ψέματα σας, σας ενημερώνουμε ότι έχουν αλλάξει διατροφή εδώ και καιρό.

* https://www.patrasevents.gr/article/308046-olpa-gia-podilatodromo-dinete-i-eukeria-stin-poli-mas-gia-mia-meizona-poleodomiki-paremvasi-sto-paraliako-prosopo-tis-polis?fbclid=IwY2xjawSpkA5leHRuA2FlbQIxMABicmlkETFJUG03Q1ZqbVMyR3kwQWdUc3J0YwZhcHBfaWQQMjIyMDM5MTc4ODIwMDg5MgABHggxEvjbIRVXS2Senswxs34-5OMmwEqRMw_uaM4QB-OStjhHETHrwKfAI50__aem_ryEhc010KxQYTaEdZ0oGYA

https://tempo24.news/patra-apantisi-stin-oikipa-gia-ton-podilatodromo-dinei-o-olpa/?utm_source=chatgpt.com&fbclid=IwY2xjawSpkBBleHRuA2FlbQIxMABicmlkETFJUG03Q1ZqbVMyR3kwQWdUc3J0YwZhcHBfaWQQMjIyMDM5MTc4ODIwMDg5MgABHggxEvjbIRVXS2Senswxs34-5OMmwEqRMw_uaM4QB-OStjhHETHrwKfAI50__aem_ryEhc010KxQYTaEdZ0oGYA

** https://elime.gr/o-l-pa-apantisi-stin-anakoinosi-tis-dimotikis-parataxis-ora-patron/?fbclid=IwY2xjawSpj_NleHRuA2FlbQIxMABicmlkETFJUG03Q1ZqbVMyR3kwQWdUc3J0YwZhcHBfaWQQMjIyMDM5MTc4ODIwMDg5MgABHpXA8pH2sG_9BSAGQRDwf5DpciL658A1GhZQnt9C-e_1yBcpDy5H7tp5cyyx_aem_79dVOfkTxafrAkxdaQme_w

Για τη διευκόλυνση σας, επισυνάπτουμε και την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου για τον καθορισμό της διαδρομής του ποδηλατόδρομου, αλλά και προγενέστερη απόφαση (2012), παραλαβή μελέτης για δίκτυο ποδηλατόδρομων στην Πάτρα, του 2012 που αποδεικνύει ότι η σημερινή δημοτική αρχή, ούτε την Αμερική ανακάλυψε για τη δημιουργία του ποδηλατόδρομου, ούτε την πυρίτιδα, αφού η διεκδίκηση του Παραλιακού μετώπου από τους Πατρινούς, πολύ νωρίτερα είχε ξεκινήσει χωρίς αυτή να συμμετέχει και υλοποιήθηκε επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ το 2017, χωρίς να παραδοθεί το ΤΑΙΠΕΔ, όπως γίνεται αυτή τη στιγμή με τον Βόρειο Λιμένα από τη σημερινή κυβέρνηση.
https://e-patras.gr/sites/default/files/files/702_%CE%9A%CE%B1%CE%B8%CE%BF%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82_%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AE%CF%82_%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%AE%CF%82_%CF%80%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%BB%CE%B1%CF%84%CF%8C%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CF%85_%CE%9A%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CF%80%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%BF%CF%85%E2%80%93%CE%A0%CE%B1%CF%80%CE%B1%CF%86%CE%BB%CE%AD%CF%83%CF%83%CE%B1_.pdf

https://e-patras.gr/sites/default/files/files/466_%CE%9C%CE%B5%CE%BB%CE%AD%CF%84%CE%B7_%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%B2%CE%AE_%CE%B3%CE%B9%CE%B1_%CE%AD%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%BE%CE%B7_%CF%80%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%BB%CE%AC%CF%84%CE%BF%CF%85.pdf

Το σικέ παιχνίδι Νέας Δημοκρατίας-ΚΚΕ.ΩΡΑ ΠΑΤΡΩΝΣυνημμένα9:20 π.μ. (πριν από 1 λεπτό)προς κρυφή κοιν.: εγώ"Από  «από και...
22/06/2026

Το σικέ παιχνίδι Νέας Δημοκρατίας-ΚΚΕ.

ΩΡΑ ΠΑΤΡΩΝ
Συνημμένα
9:20 π.μ. (πριν από 1 λεπτό)
προς κρυφή κοιν.: εγώ

"Από «από καιρού εις καιρόν» επαναλαμβάνονται σε ακανόνιστο χρονικό διάστημα. οι συζητήσεις για διάφορα θέματα που απασχολούν την πόλη, χωρίς κάποιο συγκεκριμένο σχέδιο και προπάντων χωρίς στρατηγική.
Σκέψεις, αναλύσεις, συζητήσεις, πρόσωπα και υπουργοί που αλλάζουν αλλά χωρίς κανένα χειροπιαστό αποτέλεσμα».

Ο πρόλογος είναι από παλιότερες ανακοινώσεις της παράταξή μας.
Την Δευτέρα 22, Ιουνίου η δημοτική αρχή Πελετίδη έρχεται να επιβεβαιώσει την εκτίμηση μας.
Φέρνει στο δημοτικό συμβούλιο άλλη μια φορά τη διέλευση του τρένου, υπόγεια με γραμμικό πάρκο και να αποδοθεί η χερσαία ζώνη του βόρειου λιμένα στο Δήμο Πατρέων. Εξετάζει δε τις συνέπειες από το master plan για το νέο λιμάνι και προτείνει μέτρα αντιμετώπισης τους....!!!

Θα ρωτήσουμε τον κ. Πελετίδη τί έκανε την ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού συμβουλίου για υπογειοποίηση του τρένου τον Οκτώβρη του 2019;
Πώς αντέδρασε μετά την προσβλητική συνάντηση στην Αθήνα το Νοέμβριο του 2019 με τον υπουργό μεταφορών κ. Καραμανλή;
Το 2020 η κυβέρνηση της Ν. Δημοκρατίας υπόσχεται στην πόλη για 5,14 km υπογειοποίησης.
Ποια η συμμετοχή της δημοτικής αρχής με την ενεργοποίηση των φορέων ΤΕΕ, ώστε να συμμετέχουμε στην διαδικασία κατάθεσης της πρότασης υπογειοποίησης προς την Ευρωπαϊκή Ένωση;
Ποια η παρέμβαση της δημοτικής αρχής για το master plan του λιμανιού το 2021 έως και το 2023 όταν βρισκόταν σε πλήρη εξέλιξη η θεσμική διαδικασία διαβούλευσης και εγκρίσεων ;
Καμιά συμμετοχή, καμία αντίδραση. Εμφανίζεται τώρα, εκ των υστέρων αφού το σχέδιο έχει ολοκληρωθεί θεσμικά και έχει δημοσιευθεί σε ΦΕΚ να κηρύξει την επανάσταση.
Δημοτική αρχή που δεν θέλει να αντιπαρατάξει ένα ολοκληρωμένο επεξεργασμένο σχέδιο με αρχή μέση και τέλος, έτσι μόνιμα παίζουμε σε ξένο γήπεδο χωρίς όρους και με την πλάτη στον τοίχο.
Είχαμε επισημάνει ότι συμφέρει το ροκάνισμα του χρόνου την Νέα Δημοκρατία και το ΚΚΕ, να πάνε στις εκλογές μοιράζοντας υποσχέσεις και ο Πελετίδης να θέτει διλήμματα λίγο πριν τις εκλογές.
Το παιχνίδι είναι στημένο. Η Νέα Δημοκρατία επιλέγει την Περιφέρεια που είναι το μακρύ χέρι της κυβέρνησης, διαχείριση προγραμμάτων και χρημάτων και το ΚΚΕ τον Δήμο Πατρέων όπως παραδοσιακά σε όλη τη χώρα θα πρέπει να έχει 5-6 δήμους. Αφού δε ενοχλεί την κυβέρνηση γιατί να μην τους έχει;
Ποιες ήταν οι κινητοποιήσεις του ΚΚΕ και του Πελετίδη 7 χρόνια νέας Δημοκρατίας;
Μια πορεία (βόλτα), μέσα στο Παραλιακό μέτωπο που το 'χει παραχωρήσει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ με τον Αλέξη Τσίπρα από το 2017!!!
Να μην ξεχάσουμε τις εγκάρδιες συζητήσεις, φωτογραφίες και χαμόγελα του κ. Πελετίδη με κυβερνητικά στελέχη όλο το διάστημα πού ήρθαν στην πόλη.
Να υπενθυμίσουμε τον αγωνιστικό οίστρο τα πέντε χρόνια ΣυΡιζΑ :-πορεία στην Αθήνα, διέσχισε τη γέφυρα Ρίου Αντιρρίου καίγοντας ομοιώματα του Τσίπρα, δέχτηκε 3 λεπτά τον πρωθυπουργό Τσίπρα στο δημοτικό μέγαρο και τον παρέπεμψε στην πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου, πραγματοποίησε αντισυγκέντρωση στο ROYAL όταν ο Τσίπρας παραχωρούσε τα 3,5 χιλιόμετρα παραλιακό μέτωπο, το Πλατανόδασος και 2.500.000€ να ξεχρεώσει το Καρναβάλι. Μην ξεχνάμε τις καθημερινές εφόδους του ΠΑΜΕ στις ΑΝΟΙΧΤΕΣ Πόρτες του Υπουργείου Εργασίας κ.α.
Προτείνουμε λοιπόν να διεκδικήσει όλα αυτά που έχει αποφασίσει το δημοτικό συμβούλιο από το 2019 με:
-Πορεία στην Αθήνα, με τα πόδια, το καλοκαίρι του 2026 .
-Πορεία στη γέφυρα Ρίου Αντιρρίου χωρίς να κάψουν ομοιώματα του Μητσοτάκη, δεν είναι στον πολιτικό πολιτισμό μας .
-Συγκέντρωση διαμαρτυρίας όταν κατέβει ο Μητσοτάκης στην Πάτρα.
-Κατασκήνωση έξω από το Σύνταγμα.
Άλλο ένα καλοστημένο σόου Πελετίδη -Νέας Δημοκρατίας.

"Αντίδωρα" από την κυβέρνηση στην πόλη και την περιοχήΧωρίς καμία συγκεκριμένη δέσμευση η κάθοδος του κυβερνητικού κλιμα...
18/06/2026

"Αντίδωρα" από την κυβέρνηση στην πόλη και την περιοχή

Χωρίς καμία συγκεκριμένη δέσμευση η κάθοδος του κυβερνητικού κλιμακίου στην πόλη μας, για να παρευρεθεί στα εγκαίνια των γραφείων της Νέας Δημοκρατίας.
Αν αυτό βέβαια ήταν αποτέλεσμα μαθήματος, από προηγούμενες υποσχέσεις τους θα τούς κρίναμε με επιείκεια, αλλά προέρχεται από ακατάσχετη αλαζονεία και έπαρση. Γενικόλογες υποσχέσεις και μια Πάτρα που θα μεταβληθεί σε χρυσή ακτή με δημιουργία νέου πλούτου, καινοτομία, επενδύσεις, αξιοποίηση των πλεονεκτημάτων του λιμανιού...Ο κατάλογος αρκετά μακρύς, ΔΩΡΕΑΝ άλλωστε είναι οι υποσχέσεις.
Δε μίλησε κανείς για τις ευθύνες της κυβέρνησης που έχουν αφήσει την πόλη χωρίς υποδομές, η υπόσχεση του κ. Κυρανάκη ότι το 2026 το καλοκαίρι το τρένο θα βρίσκεται στα Αραχωβίτικα; Μάταια τον περιμέναμε κι εμείς με τα Βαΐων και κλάδων να αποβιβαστεί στο σταθμό των Αραχωβίτικων...
Η Κυβέρνηση είναι αυτή που έκλεισε τον οδοντωτό, αφήνει να υπολειτουργεί ο προαστιακός και δεν έχει δώσει ούτε 1 m σιδηροδρόμου από το 2019..Δεν μπορεί να συνεχίζει να μας δείχνουν καθρεφτάκια σαν ιθαγενείς.
Ποια η πρόοδος και εξέλιξη στις υποδομές της πόλης από το 2019; Στασιμότητα-τέλμα.
Δεν είπαν απολύτως τίποτα:
για το εμπορικό τμήμα του λιμανιού, κοστολογημένα και με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα, που θα δημιουργούσε νέες θέσεις εργασίας και πλούτο.
για το αεροδρόμιο του Αράξου,
τη συντήρηση και επέκταση του Προαστιακού
για τη σύνδεση της βιομηχανικής ζώνης με τρένο,
την συνέχιση της Πατρών Πύργου έως Τσακώνα,
για την επαναλειτουργία του Οδοντωτού
για την αναβάθμιση των υποδομών της πόλης,
παρεμβάσεις και χρηματοδότηση για δημόσια και παλαιά-επικίνδυνα κτίρια,
τις αστικές συγκοινωνίες, μιας και μόνο Αθήνα & Θεσσαλονίκη επιδοτούνται.
Αλλά ποια εμπιστοσύνη μπορεί να εμπνεύσει ένας υπουργός, που αμφισβητεί κατάφορα απόφαση του Αρείου Πάγου που τάσσεται υπέρ των δανειοληπτών, γερνώντας την πλάστιγγα υπέρ των κορακιών για να πάρουν τα σπίτια του κόσμου;
Ήρθαν μοίρασαν "ΑΝΤΙΔΩΡΑ" και απήλθαν.

Οι εξηγήσεις που έδωσε ο υφυπουργός Πολιτισμού της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας, σε σχέση με την λειτουργία του Ρωμαϊ...
12/06/2026

Οι εξηγήσεις που έδωσε ο υφυπουργός Πολιτισμού της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας, σε σχέση με την λειτουργία του Ρωμαϊκού Ωδείου δεν έπεισαν.

Μας προσανατολίζουν μάλλον σε ένα ασφυκτικό σφιχταγκάλιασμα του πολιτισμού από την κυβέρνηση ενόψει και των επικείμενων εκλογών.

Ο Πολιτισμός όμως για εμάς είναι πέραν από κοντόφθαλμες κομματικές επιλογές.

Για την Ωρα Πατρών θα πρέπει να υπάρξει μια σειρά από μέτρα.

Πολιτική αποκέντρωσης στον Πολιτισμό με δημιουργία νέων θεσμών σε συνεργασία με την Τοπική Αυτοδιοίκηση.

Αναβάθμιση του θεσμού των ΔΗΠΕΘΕ με τη δημιουργία μιας τουλάχιστον Εθνικής σκηνής στην περιφέρεια.

Δημιουργία περιφερειακών θεάτρων αξιοποιώντας ενέργειες του Υπουργείου Πολιτισμού με Δήμους και Περιφέρειες .

Θεσμοθέτηση πολιτικών στήριξης νέων δημιουργών καλλιτεχνών για τη συμμετοχή στα όργανα λήψης αποφάσεων και την ανάληψη καλλιτεχνικής διεύθυνσης σε φορείς της επικρατείας.

Θωράκιση του δημόσιου χαρακτήρα της πολιτιστικής κληρονομιάς με κατάργηση όλων των μορφών άμεσης ιδιωτικοποίησης της διαχείρισης της.

Ένταξη της στο νέο μοντέλο οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης.

Σύνδεση της με τη σύγχρονη καλλιτεχνική δημιουργία και εκπαιδευτική διαδικασία.

Ενίσχυση του Υπουργείου πολιτισμού σε ανθρώπινο δυναμικό ώστε να αντιμετωπιστεί η υποστελέχωση σε κρίσιμους τομείς που σχετίζονται με την έρευνα προστασία και την ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς.

Νέο θεσμικό πλαίσιο για τους δημόσιους καλλιτεχνικούς οργανισμούς που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της εποχής μας.

Επιλογή των καλλιτεχνικών γενικών και διοικητικών διευθυντών, με διαφάνεια μέσα από αδιάβλητους διαγωνισμούς.

Ενίσχυση των εργασιακών δικαιωμάτων στον πολιτισμό με δημιουργία προστατευτικού πλαισίου.

Τα παραπάνω θα πρέπει να ισχύσουν φυσικά και για τη λειτουργία του Ρωμαϊκού Ωδείου. Φυσικά η τοπική αυτοδιοίκηση πρέπει να συμμετέχει σε ένα σχήμα με το Υπουργείο Πολιτισμού με διακριτό και καθοριστικό ρόλο σε συνεργασία με τις πολιτιστικούς φορείς της πόλης και του νόμου.

Ευχαριστώ για την φιλοξενία,

Ρώρος Γιώργος

Επικεφαλής της 'Ωρα Πατρών.

Συλλυπητήρια της ΩΡΑ ΠΑΤΡΩΝ για την απώλεια της Γιώτας Ζέβλα.Η παράταξή μας, "Ώρα Πατρών" και ο επικεφαλής Γιώργος Ρώρος...
09/06/2026

Συλλυπητήρια της ΩΡΑ ΠΑΤΡΩΝ για την απώλεια της Γιώτας Ζέβλα.

Η παράταξή μας, "Ώρα Πατρών" και ο επικεφαλής Γιώργος Ρώρος, αποχαιρετά με βαθιά θλίψη και συγκίνηση μια σπουδαία αγωνίστρια, μια εμβληματική γυναίκα της Πάτρας, τη Γιώτα Ζέβλα, που έφυγε από τη ζωή πλήρης ημερών, αφήνοντας πίσω της μια τεράστια παρακαταθήκη κοινωνικών και πολιτικών αγώνων.

Η Γιώτα Ζέβλα υπήρξε η "ψυχή" της αλληλεγγύης στην πόλη μας. Από τα νεανικά της χρόνια στις τάξεις της ΕΠΟΝ, μέσα από τις διώξεις, τις εξορίες και τις φυλακίσεις, δεν λύγισε ποτέ. Παρέμεινε πιστή στις αξίες της Αριστεράς, της κοινωνικής δικαιοσύνης και της ανιδιοτελούς προσφοράς μέχρι την τελευταία της πνοή.

Για εμάς, η Γιώτα δεν ήταν απλώς μια ιστορική μορφή. Ήταν συνοδοιπόρος, έμπνευση και υποψήφια δημοτική σύμβουλος με την παράταξή μας στις δύσκολες δημοτικές εκλογές του 2019, κοσμώντας το ψηφοδέλτιο της "Ώρας Πατρών" με το ήθος και την αγωνιστικότητά της. Ακόμα και στα χρόνια της κρίσης, πρωτοστάτησε στη δημιουργία και τη λειτουργία του Στεκιού Αλληλεγγύης στο Ζαβλάνι, προσφέροντας στήριξη σε κάθε συνάνθρωπό μας που είχε ανάγκη.

Η απώλειά της αφήνει ένα δυσαναπλήρωτο κενό, αλλά η στάση ζωής της θα αποτελεί πάντα φωτεινό φάρο για τους δικούς μας καθημερινούς αγώνες για μια πιο δίκαιη και ανθρώπινη κοινωνία.

Ρωμαϊκό Ωδείο...κυβέρνηση...άλλα λόγια...Οι εξηγήσεις που έδωσε ο υπουργός κ. Φωτήλας σε σχέση για το Ρωμαϊκό Ωδείο δεν ...
28/05/2026

Ρωμαϊκό Ωδείο...κυβέρνηση...άλλα λόγια...

Οι εξηγήσεις που έδωσε ο υπουργός κ. Φωτήλας σε σχέση για το Ρωμαϊκό Ωδείο δεν πείθουν.
Αναφέρει ότι "προηγείται η ολοκλήρωση πρόσθετων εργασιών, ώστε το μνημείο να είναι ανεπηρέαστο ακόμα και από τα εντονότερα φαινόμενα που η κλιματική κρίση επιφέρει".
Πριν περίπου μερικούς μήνες πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια. Η υπουργός κ. Μενδώνη και ο ίδιος προσωπικά, ανέφεραν ότι το Ρωμαϊκό Ωδείο παραδίδεται μετά την ανάδειξη, αποκατάσταση και συντήρηση, διαμόρφωση του Μνημείου, του περιβάλλοντος χώρου και φωτισμού.
Αν δεν ήταν έτοιμο προς τί τα εγκαίνια και οι τόσες τυμπανοκρουσίες;
Ποια ήταν η κλιματική αλλαγή στο διάστημα των πέντε-έξι μηνών (15/11/2025), από τα εγκαίνια που χρειάζονται επιπλέον εργασίες;
Γιατί δεν ενημερώθηκε ο Δήμος εξαρχής για τις τυχόν τεχνικές αστοχίες και τα απαιτούμενα συμπληρωματικά έργα ώστε να κάνει έγκαιρα τον δικό του προγραμματισμό;
Γιατί δεν συνεργάζεται το Υπουργείο με τον Δήμο έτσι ώστε από κοινού να προκύψει πρόγραμμα Πολιτιστικών εκδηλώσεων, αντάξιο της ιστορίας του Ρωμαϊκού Ωδείου και της πόλης;
Μήπως θεωρούν ότι ο Δήμος είναι για να μαζεύει τα απορρίμματα μετά το τέλος των παραστάσεων, για τα σκουπίδια;
Μήπως θέλουν ΚΑΙ τον πολιτισμό στο "σφιχταγκάλιασμα" στις υπηρεσίες της κυβερνητικής πολιτικής ενόψει των επικείμενων βουλευτικών εκλογών;
Καλούμε το Υπουργείο να συναντηθεί ΑΜΕΣΑ με τον Δήμο και τους αρμόδιους φορείς, ώστε από κοινού να υπάρξει πρόγραμμα αντάξιο της ιστορίας του. Διαφορετικά η ταφόπλακα για το Διεθνές Φεστιβάλ Πάτρας θα έχει την υπογραφή της Νέας Δημοκρατίας.

Πρόστιμο του Δημάρχου στον Δήμο Πατρέων!!!Η κατάσταση στη διαχείριση απορριμμάτων στην Πάτρα παραμένει προβληματική, με ...
19/05/2026

Πρόστιμο του Δημάρχου στον Δήμο Πατρέων!!!

Η κατάσταση στη διαχείριση απορριμμάτων στην Πάτρα παραμένει προβληματική, με σοβαρές υστερήσεις σε εφαρμογή θεσμικού πλαισίου, υποδομές και ανακύκλωση.
Οι πολίτες της Πάτρας έχουν πια συνηθίσει τις εικόνες με μπάζα, κλαδέματα, ογκώδη αντικείμενα και μικρές χωματερές ακόμη και μέσα στον αστικό ιστό.
Η πόλη έδωσε εικόνα και αφορμή για σχόλια έξω από τα τείχη της, σε πανελλήνια εκπομπή των ΜΜΕ.
Για τη δημοτική αρχή, ως συνήθως, φταίνε οι άλλοι.
Ας δούμε λίγο ιστορικά τα γεγονότα:
👉 Το 2014 ο υποψήφιος δήμαρχος Πελετίδης, όταν έκλεινε επί μέρες την Ξερόλακα, ήταν αντίθετος στη δημιουργία νέου κυττάρου το 2014 και υποσχόταν ότι την επόμενη μέρα ως δήμαρχος θα την έκλεινε. Μετά από 12 χρόνια η Ξερόλακα παραμένει σε λειτουργία και μάλιστα έχει επεκταθεί, παρουσιάζοντας προβλήματα που αναδεικνύουν οι κάτοικοι της περιοχής.
👉 Παρέλαβε την ανακύκλωση σε επίπεδα 7–8% και έφτασε στο 3,5%.
👉 Στο τοπικό σχέδιο διαχείρισης του 2015 η Δημοτική Αρχή προέβλεπε ότι το 2020 η ανακύκλωση θα είχε φτάσει το 50% — στόχος.....που παρέμεινε "στόχος".
👉 Το 2021 η χώρα απέκτησε νέο εθνικό πλαίσιο για την ανακύκλωση και τη διαχείριση αποβλήτων (Ν. 4819/2021), το οποίο προβλέπει μεταξύ άλλων αυστηρά πρόστιμα για όσους μετατρέπουν τους δημόσιους χώρους σε αυτοσχέδιες χωματερές.
Προϋπόθεση για την πλήρη εφαρμογή του είναι η ενσωμάτωσή του στον τοπικό κανονισμό καθαριότητας του Δήμου.
👉 Ο ισχύων κανονισμός καθαριότητας του Δήμου είναι του 2008.
https://e-patras.gr/sites/default/files/2022-10/%CE%9A%CE%91%CE%9D%CE%9F%CE%9D%CE%99%CE%A3%CE%9C%CE%9F%CE%A3%20%CE%9A%CE%91%CE%98%CE%91%CE%A1%CE%99%CE%9F%CE%A4%CE%97%CE%A4%CE%91%CE%A3%20%CE%A0%CE%91%CE%A4%CE%A1%CE%91%CE%A3.pdf
Εδώ ξεκινά το παράδοξο:
ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ, ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ, ΑΜΕΛΕΙΑ, ΑΔΡΑΝΕΙΑ;

Έτσι....δεν μπορεί να επιβάλει πρόστιμα...

👉 Οι πολίτες πληρώνουν τέλος ταφής: από 1 Ιανουαρίου 2026, 45 € τον τόνο και από 1 Ιανουαρίου 2027, 55 € τον τόνο.
👉 Η πόλη παραμένει ουραγός στην ανακύκλωση, ενώ υπάρχουν πόλεις όπως το Χαλάνδρι, τα Βριλήσσια κ.ά. με 30–35%, βέβαια με επενδύσεις και έργο.
👉 Η πολιτική της δημοτικής αρχής Πελετίδη ρίχνει νερό στο μύλο της δημιουργίας εργοστασίων καύσης που προωθεί η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας με σημαντικές επιβαρύνσεις για το περιβάλλον.
👉 Με δεδομένο ότι το εργοστάσιο στου Φλόκα έχει τη δυνατότητα επεξεργασίας 53.000 τόνων και 8.000 τόνων οργανικών για ΟΛΗ την περιοχή, η Πάτρα παράγει περίπου 100.000 τόνους, τι θα γίνουν οι υπόλοιπες ποσότητες;
Καλούμε τη δημοτική αρχή να προχωρήσει άμεσα σε ψήφιση νέου Κανονισμού Καθαριότητας, εναρμονισμένου με το ισχύον νομικό πλαίσιο, ώστε ακόμα και ελάχιστες βεβαιώσεις παραβάσεων λόγω έλλειψης εποπτείας να μην καταλήγουν στον κάλαθο των αχρήστων.
Τέλος, να προχωρήσει σε:
👉 Διαλογή στην πηγή.
👉 Ξεχωριστή συλλογή ρευμάτων.
👉 Ενίσχυση κομποστοποίησης και διαχείρισης πράσινου και κλαδεμάτων.
👉 Επένδυση στην κυκλική οικονομία.
👉 Επιβράβευση ενεργών γειτονιών.
👉 Περιβαλλοντική εκπαίδευση, με έμφαση στα σχολεία.

Εκτός αν φοβάται ότι την πρώτη "κόκκινη κάρτα" και το πρόστιμο ο κ. Πελετίδης πρέπει να τα δώσει στη δημοτική του αρχή, της Λαϊκής Συσπείρωσης.

Υ.Γ. Οι δικαιολογημένες διαμαρτυρίες των κατοίκων στο Ζαβλάνι αφορούν γνωστή τουβλοποιία, που η δημοτική αρχή Πελετίδη αγόρασε πριν τρία χρόνια έναντι ενός εκατομμυρίου και τώρα καλείται να απομακρύνει τον αμίαντο με κόστος τουλάχιστον 1,5 εκατομμυρίου, την ίδια ώρα που αρνήθηκε να αγοράσει την προέκταση της Πλατείας Γεωργίου, τον Έσπερο, έναντι 880.000 €.

Καυγάς συμπαιγνίας...-  "Θα κάνω την ζωή των επενδυτών κόλαση"... (Πελετίδης).- "Υποθηκεύει το μέλλον των Πατρινών είναι...
14/05/2026

Καυγάς συμπαιγνίας...

- "Θα κάνω την ζωή των επενδυτών κόλαση"... (Πελετίδης).

- "Υποθηκεύει το μέλλον των Πατρινών είναι κατά της ανάπτυξης"...(ΔΕΕΠ Νέα Δημοκρατία).

Είχαμε προβλέψει πριν καιρό, ότι όσο πλησιάζουμε στις εκλογές θα στήνεται ένα σκηνικό κοκορομαχίας, συνθηματολογίας και λαϊκισμού από την Νέα Δημοκρατία και από την δημοτική Αρχή Πελετίδη.
Στην ανακοίνωση της Νέας Δημοκρατίας αναφέρεται ότι "αγωνίζεται για την ανάπτυξη της Πάτρας προσέλκυση επενδύσεων και δημιουργία νέων θέσεων εργασίας".

Αργά το θυμήθηκαν... Ποιους προσπαθούν να ξεγελάσουν;
Άφησαν τη πόλη και την περιοχή χωρίς οδικούς άξονες και σιδηρόδρομο.
Έκλεισαν Την Νομική σχολή για να δώσουν άδειες να δημιουργηθούν τρεις ιδιωτικές από τους "φίλους" τους.
Σταμάτησαν την Πατρών Πύργου για να την δώσουν στην Ολυμπία οδό με επιπλέον προίκα εκατό δεκατεσσάρων εκατομμυρίων ευρώ και με πανάκριβα διόδια.
Σταμάτησαν τον Οδοντωτό και υπολειτουργεί ο Προαστιακός.
Ούτε βήμα για τη δημιουργία του Εμπορικού τμήματος στο Νότιο Λιμένα.
Η Δημοτική αρχή Πελετίδη ξιφουλκεί δήθεν κατά των συμφερόντων και των ιδιωτών.
Άφησε τον Έσπερο, την προέκταση δηλαδή της Πλατείας Γεωργίου να πουληθεί σε ιδιώτη έναντι 880.000€, ενώ την ίδια ώρα έδωσε ένα εκατομμύριο για την τουβλοποιια, άχρηστη για την πόλη και την συνοικία και χωρίς να έχει χρονοδιάγραμμα.
Ποιο έργο έχει να επιδείξει στο παραλιακό μέτωπο που της παρέδωσε η κυβέρνηση Τσίπρα το 2017; Ούτε τα τείχη δεν γκρέμισε.
Δεν αποδέχτηκε την παραχώρηση της διαχείρισης του φράγματος Πείρου Παραπείρου για 99 χρόνια (κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ) με αποτέλεσμα να καταλήξει σε ιδιώτη.
Οι εργολάβοι κάνουν πάρτι όταν οι προϋπολογισμοί των έργων εκτινάζονται 30 έως 40% επιπλέον (ΑΣΟ,,Άνω & Κάτω Πόλη), επιβαρύνοντας τους Πατρινούς πλέον των δέκα εκατομμύριων ;;
Η μη κατάθεση ολοκληρωμένης πρότασης για συμμετοχή στο πρόγραμμα Αντώνης Τρίτσης, στέρησε στην πόλη ηλεκτρικά λεωφορεία εντελώς ΔΩΡΕΑΝ .
Αντί να καταθέσουμε πρόταση δημιουργίας δομής αδέσποτων ζώων (Δωρεάν) από πρόγραμμα του 2017, μισθώνουμε ακίνητο και πληρώνουμε ενοίκιο σε ιδιώτη.
Δημιουργία δημοτικής αγοράς ΔΩΡΕΑΝ.
Το πλαίσιο έχει διαμορφωθεί από τους πολιτικούς φορείς, κεντρικά Νέα Δημοκρατία και ΚΚΕ.
Εμείς την Περιφέρεια που διαχειρίζεται το χρήμα, εσείς τον Δήμο και μην μας ενοχλείτε (κινητοποιήσεις).
Δεν πραγματοποιήθηκε καμία κινητοποίηση και πορεία στην Αθήνα ούτε αντι-συγκέντρωση όταν ήρθε ο πρωθυπουργός κ. Μητσοτάκης στην Πάτρα από το ΚΚΕ και τη Λαϊκή Συσπείρωση, όπως γινόταν συστηματικά με την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ.
Είναι προφανές ότι με την πολιτική της Νέας Δημοκρατίας, του βολέματος κολλητών και φίλων αλλά και την αδιέξοδη ατελέσφορη πολιτική του ΚΚΕ, η πόλη θα είναι εγκλωβισμένη.... Χωρίς καμιά προοπτική.
Θα πρέπει να ξεκινήσει προγραμματικός διάλογος από τις προοδευτικές δυνάμεις, τους φορείς, τις συλλογικότητες της πόλης, για να ξεφύγει από το δίπολο που προσπαθεί να στηθεί, από το ΤΕΛΜΑ και την ΣΤΑΣΙΜΟΤΗΤΑ.

Address

Κορίνθου 293
Patras

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Γιώργος Ρώρος / Ώρα Πατρών posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Organization

Send a message to Γιώργος Ρώρος / Ώρα Πατρών:

Share