15/06/2026
Με ιδιαίτερη συγκίνηση και περηφάνια πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια των νέων γραφείων της ΔΗΜ.Τ.Ο. Νέας Δημοκρατίας και της ΟΝΝΕΔ Παλαιού Φαλήρου, σε μια βραδιά που ανέδειξε την ενότητα, τη δυναμική και το κοινό μας όραμα για το μέλλον της παράταξης και της πόλης μας.
Μια ξεχωριστή στιγμή της εκδήλωσης ήταν η βράβευση του Διονύσης Χατζηδάκης, ενός ανθρώπου που έχει αφιερώσει τη ζωή του στην προσφορά και την ανάπτυξη του Παλαιού Φαλήρου. Η πολυετής του πορεία και η ανεκτίμητη προσφορά του αποτελούν πηγή έμπνευσης και παράδειγμα για όλους μας.
Η παρουσία υπουργών, βουλευτών του Νοτίου Τομέα, στελεχών της παράταξης και φίλων από όλες τις ΔΗΜ.Τ.Ο. του Νοτίου Τομέα μας τίμησε ιδιαίτερα και επιβεβαίωσε ότι, όταν είμαστε ενωμένοι, μπορούμε να πετύχουμε ακόμη περισσότερα. Τους ευχαριστούμε θερμά για την παρουσία και τη στήριξή τους.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες αξίζουν στον Δήμαρχο Παλαιού Φαλήρου, Γιάννης Φωστηρόπουλος, για τη διαρκή προσφορά του στην πόλη μας, καθώς και στον Πρόεδρο της Νομαρχιακής μας, Miltos Bantis, για τη σταθερή του στήριξη και τη συμβολή του στην ενίσχυση της παράταξής μας.