30/05/2026
Ενα μεγάλο ευχαριστώ στους διοργανωτές για την πρόσκληση και τη δυνατότητα να συμμετάσχω στο panel «Λατομεία και Τοπικές Κοινωνίες: Από την Εξόρυξη στη Βιώσιμη Ανάπτυξη», με συντονιστή τον Γενικό Γραμματέα του Δήμου Σουφλίου, Χρήστο Χριστοδούλου.
Στο panel συμμετείχαν η Γενική Γραμματέας Ενέργειας και Ορυκτών Πρώτων Υλών του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Δέσποινα – Λητώ Παληαρούτα, καθώς και οι δήμαρχοι Απόστολος Ιωάννου, Ελευθέριος Κυριακίδης, Χρήστος Ελευθερίου, Χρήστος Ζευκλής και Στυλιανός Βαλιάνος.
Κατά την ομιλία μου, τόνισα την ανάγκη να αποφασίζουν οι τοπικές κοινωνίες για τον τόπο τους, καθώς οι πολίτες και η Τοπική Αυτοδιοίκηση πρέπει να έχουν ουσιαστικό λόγο στις αποφάσεις που επηρεάζουν το μέλλον, την ανάπτυξη και την ποιότητα ζωής των περιοχών τους.
Μόνο μέσα από τον διάλογο, τη συνεργασία και τον σεβασμό στις τοπικές κοινωνίες μπορούμε να πετύχουμε πραγματικά βιώσιμη ανάπτυξη.