09/03/2024
🔷 Τη μεγαλύτερη έκθεση στον τομέα των τροφίμων και ποτών στη Νότιοανατολική Ευρώπη «Food Expo», που πραγματοποιείται από τις 9 έως τις 11 Μαρτίου 2024, στον χώρο της Metropolitan Expo, εγκαινίασε σήμερα ο Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Διονύσης Σταμενίτης, εκπροσωπώντας τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Λευτέρη Αυγενάκη.
🔺 Ο ΥφΑΑΤ στον σύντομο χαιρετισμό του μίλησε για τη μεγάλη σημασία της διοργάνωσης, αλλά και τη δυναμική που διαθέτει, συγκεντρώνοντας το ενδιαφέρον μεγάλου αριθμού εκθετών καθώς και πλήθος επισκεπτών.
Ο Υφυπουργός κ. Σταμενίτης αναφέρθηκε στον κλάδο των τροφίμων και των ποτών, τον οποίο χαρακτήρισε σημαντική παράμετρο της οικονομικής μας ανάπτυξης, σημειώνοντας ότι: «….η παρουσία των προϊόντων μας στις διεθνείς αγορές διαρκώς κερδίζει έδαφος και σε πολλές περιπτώσεις μάλιστα ξεχωρίζει. Οι δείκτες άλλωστε των ελληνικών εξαγωγών που διαρκώς βελτιώνονται είναι ο καλύτερος μάρτυρας».
🔶 Επιπλέον, ο Διονύσης Σταμενίτης εστίασε στις πρωτοβουλίες της κυβέρνησης και της ηγεσίας του ΥΠΑΑΤ για την ενίσχυση της εξωστρέφειας των ελληνικών προϊόντων μας, τονίζοντας ότι αποτελεί ένα από τα μεγάλα στοιχήματα.
💬«Επενδύουμε πολλά στην προβολή των προϊόντων μας, επενδύουμε πολλά συνολικά στην ανάπτυξη της βιομηχανίας τροφίμων και ποτών και κατ’ επέκταση στην ανάπτυξη της ελληνικής επιχειρηματικότητας», ανέφερε ο κ. Διονύσης Σταμενίτης, και καταλήγοντας επεσήμανε ότι η ελληνική οικονομία μετασχηματίζεται και ακολουθεί μια βιώσιμη αναπτυξιακή πορεία δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για να αναπτυχθούν οι δυνάμεις της υγιούς επιχειρηματικότητας της χώρας.
🟪 Κλείνοντας, ο Υφυπουργός συνεχάρη τους διοργανωτές για την άρτια διοργάνωση, για την καθιέρωση της αλλά και για την κυριαρχία της στο πεδίο των τροφίμων και των ποτών