27/08/2025
Μία ιδιαίτερα παραγωγική τηλεδιάσκεψη είχε χθες ο Υφυπουργός Τουρισμού κ. Κώστας Κουμής - Costas Koumis με την ομόλογό του από τη Σαουδική Αραβία, Πριγκίπισσα Haifa Al Saud, στο πλαίσιο της οποίας συμφωνήθηκε η υπογραφή μνημονίου συνεργασίας στον τομέα του τουρισμού μεταξύ των δύο χωρών στο αμέσως επόμενο διάστημα.
Κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης ο κ. Κουμής - Kostas Koumis II τόνισε την ανάγκη ενδυνάμωσης της τουριστικής συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών και εισηγήθηκε τη θέσπιση τεχνικής επιτροπής, απαρτιζόμενη από εκπροσώπους των δύο υπουργείων, με ευθύνη τη συνεχή παρακολούθηση και υλοποίηση των προνοιών του μνημονίου συνεργασίας που αναμένεται να υπογραφεί.
Συζητήθηκαν επίσης, μεταξύ άλλων, η αεροπορική σύνδεση μεταξύ των δύο χωρών για την οποία στόχος είναι η περαιτέρω βελτίωση της, η ανταλλαγή τεχνογνωσίας για την εφαρμογή καλών πρακτικών και ο τομέας της τουριστικής εκπαίδευσης.
Δελτίο Τύπου: https://www.gov.cy/tourismos/pros-ypografi-mnimoniou-synergasias-ston-tomea-tou-tourismou-odevoun-i-kypriaki-dimokratia-kai-to-vasileio-tis-saoudikis-aravias/