09/06/2026
Χτες 8/6 πραγματοποιήθηκε συνάντηση στο γραφείο του Αντιπεριφερειάρχη Κυκλάδων Γεώργιου Λεονταρίτη με τον Έπαρχο ΠΑΡΟΥ -ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ .
Η συζήτηση έγινε σε πολύ καλό κλίμα και τέθηκαν στο τραπέζι θέματα που αφορούν τα δύο νησιά μας .
Για την Αντίπαρο τέθηκε το θέμα εκσυγχρονισμού του γηπέδου ποδοσφαίρου όπου έλαβε μέρος τηλεφωνικά και ο Δήμαρχος Αντιπαρου .
Συζητήθηκε επίσης και ο κόμβος που είναι αναγκαίος στην θέση ( ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ )
Για την Πάρο έγινε ση ζήτηση για την αντικατάσταση των καθισμάτων στο γήπεδο της Παροικιάς , καινούργιο κουλουάρ , νέες τουαλέτες , νέο στέγαστρο για τους δημοσιογράφους και νέα περίφραξη από αντιανεμικό δίχτυ.
Επίσης αλλαγή τάπητος στο γήπεδο Μαρμάρων Δ.Δ ΑΡΧΙΛΟΧΟΥ ανακαίνιση στις τουαλέτες και θα γίνει προσπάθεια και για νέο φωτισμό .
Επίσης τέθηκε επι τάπητος για την γρήγορη λύση του γεφυριού στον οικισμό των Μαρμάρων .
Επίσης να οριστεί μελετητής για να δούμε πού υπάρχει ανάγκη για κυκλοφοριακούς κόμβους που είναι τόσο αναγκαία όχι μόνο για την διευκόλυνση των οδηγών αλλά και για την ασφάλεια τους .
ΒΑΖΑΙΟΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ
Έπαρχος ΠΑΡΟΥ -ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ