Συνέπεια & Πράξη - Νταβαλούμης Ιωάννης

Συνέπεια & Πράξη - Νταβαλούμης Ιωάννης Με Συνέπεια, πάμε να κάνουμε Πράξη όλα όσα ονειρευόμασ?

Στις 13/07/2020, ο συνδυασμός "Συνέπεια & Πράξη" , προχώρησε σε επίσημη Αναφορά- Καταγγελία, ενημερώνοντας τον κ. Υπουργ...
15/07/2020

Στις 13/07/2020, ο συνδυασμός "Συνέπεια & Πράξη" , προχώρησε σε επίσημη Αναφορά- Καταγγελία, ενημερώνοντας τον κ. Υπουργό Εσωτερικών Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης και τον Γενικό Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Θεσσαλίας - Στερεάς Ελλάδος, αναφορικά με τον "επίμονο" τρόπο συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Ορχομενού και των Επιτροπών του Δήμου υπό την μορφή της τηλεδιάσκεψης, με τη δικαιολογία των κατεπειγόντων μέτρων που είχαν ληφθεί και θεσπιστεί από την Πολιτεία για την αντιμετώπιση των αρνητικών συνεπειών εμφάνισης και της ανάγκης περιορισμού της διάδοσης του covid-19.
Καθώς η κανονικότητα στη ζωή μας έχει σε μεγάλο βαθμό επανέλθει...τα συμπεράσματα δικά σας!

ΕπιστολήΘέμα: «Ψήφισμα υπέρ συμπαράστασης των εργαζομένων της ΛΑΡΚΟ.»ΠΡΟΣ:-Πρόεδρο του Δ.Σ. κ. Ιωάννη Τσιάμη-Δήμαρχο Ορχ...
28/05/2020

Επιστολή

Θέμα: «Ψήφισμα υπέρ συμπαράστασης των εργαζομένων της ΛΑΡΚΟ.»

ΠΡΟΣ:
-Πρόεδρο του Δ.Σ. κ. Ιωάννη Τσιάμη
-Δήμαρχο Ορχομενού κα Παρασκευή Καράλη
-Μέλη του Δ.Σ.

Εξαιτίας της Πάγιας Θέσης του Συνδυασμού μας , που αφορά στην μη συμμετοχή μας ξανά σε οποιοδήποτε Δημοτικό Συμβούλιο ή Συνεδρίαση υπό την μορφή της τηλεδιάσκεψης , (όπως κατατέθηκε στην από 13/05/2020 αίτησή μου προς τον Δήμο Ορχομενού με Αρ. Πρωτοκόλλου 3379), δεν θα είμαστε παρόντες στην «Κατεπείγουσα Συνεδρίαση», η οποία θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 28/05/2020, αν ο τρόπος δεν είναι με την μορφή της Συνεδρίασης «Κεκλεισμένων των θυρών».

Αρχικά, θέλω εκφράζω την απεριόριστη χαρά μου, που επιτέλους, τίθεται το παραπάνω ζήτημα επί τάπητος.

Άλλωστε , σε αντίστοιχο Δημοτικό Συμβούλιο ,μέσω τηλεδιάσκεψης (8/5/2020) , είχα θέσει ερώτημα σχετικά με το παραπάνω θέμα, ώστε να προχωρήσουμε σε ψήφισμα.

Οι απαντήσεις δόθηκαν άμεσα τότε.

Συγκεκριμένα, ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Κος Τσιάμης , απάντησε:
«Είναι αυτονόητο πως σαν Δημοτικό Συμβούλιο είμαστε στο πλευρό των εργαζομένων.»
Η δε Δήμαρχος Ορχομενού , Κα Καράλη, απάντησε:
«Έχουμε αποφασίσει οι δήμοι Διρφύων- Μεσσαπίων , Λοκρών και Ορχομενού, να δώσουμε ένα ομόφωνο ψήφισμα συμπαράστασης.»

Mέσω της επιστολής μου αυτής, εκφράζω ανοιχτά την αμέριστη συμπαράσταση του Συνδυασμού μας στους εργαζομένους της ΛΑΡΚΟ.

Ο Συνδυασμός μας, ήταν πάντα παρών στις κινητοποιήσεις και στις απεργίες των σωματείων του εργοστασίου της ΛΑΡΚΟ.

-Στήριζε και στηρίζει ομόφωνα και απόλυτα τα δίκαια αιτήματα των εργαζομένων της ΛΑΡΚΟ.

-Στέκεται δίπλα στις θέσεις των Συνδικαλιστικών Οργανώσεων της ΛΑΡΚΟ.

-Στέκεται απρόσκοπτα απέναντι στην Κυβέρνηση και την καταδικάζει για το Νομοσχέδιο καλώντας την να το αποσύρει άμεσα & θέτοντάς της ως ζητούμενο την αύξηση της παραγωγής ,ως έκαναν οι προηγούμενες διοικήσεις.

Ούτως ή άλλως, στους εργαζομένους της ΛΑΡΚΟ , ΗΜΑΣΤΑΝ-ΕΙΜΑΣΤΕ & ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ στο πλευρό τους, δίνοντας πάντα βαρύτητα στο «από κοντά» … κι όχι στο «απομακρυσμένα».

Με εκτίμηση,

Ο επικεφαλής του Συνδυασμού «ΣΥΝΕΠΕΙΑ & ΠΡΑΞΗ»,

Ιωάννης Νταβαλούμης

ΑπάντησηΚΛΕΙΔΙΩΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...Ευχαριστώ κι εγώ δημόσια με την σειρά μου την Δήμαρχο, που με ευχαρίστησε (;;...
12/05/2020

Απάντηση

ΚΛΕΙΔΙΩΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...

Ευχαριστώ κι εγώ δημόσια με την σειρά μου την Δήμαρχο, που με ευχαρίστησε (;;;;;) δημόσια για το εθελοντικό μου ενδιαφέρον, μιας και η επισκευή του κλειδιού άρδευσης...που δεν χάλασε επί της δικής μου θητείας ως Αναπληρωτής Δήμαρχος...στα 3,5 έτη...κι όχι 5..."να διορθώσω"...μιας και παραιτήθηκα τον Ιούλιο του 2018..."να υπενθυμίσω"...αλλά επί της δικής της "όψιμης" θητείας ως Δήμαρχος!

Φυσικά...αυτό μπορεί να της το επιβεβαιώσει κι ο Αντιδήμαρχος του "τότε" και του "τώρα", κύριος Γαλάνης!

Προφανώς και δεν ήταν "δρομολογημένη" η επισκευή του κλειδιού...και δεν είχα "γνώση"...διαφορετικά, θα υπήρχε ως θέμα ή ως απόφαση του Δημοτικού μας Συμβουλίου!
Νομίζω;;;

Τέλος, να της ξεκαθαρίσω πως δεν επισκεύασα το "κλειδί του Νταβαλούμη", αλλά το "κλειδί του Αναδασμού Αγίου Δημητρίου - Μαυρόγειας", από το οποίο ωφελούνται παραγωγοί- κάτοικοι του Αγίου Δημητρίου - Μαυρόγειας κι όχι μόνο.

Το μόνο που με στεναχωρεί είναι ότι δεν έχω δικό μου εκσκαφέα...για να φέρω λίγο "νεράκι"...μιας και η αρδευτική περίοδος έχει ξεκινήσει σε όλα τα διαμερίσματα του Δήμου Ορχομενού από την 1η Μαΐου...κι έχουμε ήδη 12...αλλά αν καθυστερήσει κι άλλο...θα προχωρήσω "εθελοντικά" και σε αυτό...όπως και σε πολλά άλλα ακόμη!!!

Καλή συνέχεια και σε εσάς Δήμαρχε!

Να ευχαριστήσουμε την ισχυρή πυροσβεστική δύναμη της Θήβας-Λιβαδειάς-Λαμίας και τις προσπάθειες τους ώστε να τεθεί υπό έ...
12/05/2020

Να ευχαριστήσουμε την ισχυρή πυροσβεστική δύναμη της Θήβας-Λιβαδειάς-Λαμίας και τις προσπάθειες τους ώστε να τεθεί υπό έλεγχο η φωτιά που ξέσπασε στο δικό μας Ακραίφνιο.

Να ευχαριστήσουμε , επίσης , την πολιτική προστασία της ΠΕΒ που από την 1η στιγμή θέλησαν να συνδράμουν στο έργο της πυροσβεστικής!

Κι αν και η Δήμαρχος κυρία Καράλη καθώς και κάποιοι Αντιδήμαρχοι,
" έσπευσαν" στο σημείο της φωτιάς...κάτι και πάλι έλειπε!!!

Από τον Σεπτέμβρη του 2018 (που ευτυχώς είχα ήδη παραιτηθεί...γιατί ικανούς τους έχω να μου το φορτώσουν κι αυτό...) έως και σήμερα, ο άλλος αντιδήμαρχος του "τότε" και του "τώρα" , Κώστας Ζυγογιάννης, ας μας απαντήσει που βρισκόταν
το δικό μας πυροσβεστικό όχημα και γιατί δεν ήταν στο σημείο της φωτιάς τόσο αυτό όσο και η υδροφόρα!

Από ότι φαίνεται,το πυροσβεστικό όχημα δεν επισκευάστηκε ποτέ...μιας και ο κύριος Κ.Ζυγογιάννης - Αντιδήμαρχος της Δημοτικής ενότητας Ακραιφνίας, δεν το θεώρησε απαραίτητο!
"Γιατί όταν έχεις ξένες πλάτες, τί χρειάζονται τα δικά σου πόδια;;;"
Σωστά;;;
Αρκούμαστε σε απλές βολτούλες με συνοδεία!

Μην μπερδευτείτε με το πυροσβεστικό στις φωτογραφίες...τους στέλνω υλικό για να το θυμηθούν πως ήταν...

Προχώρησα στην κατασκευή του κλειδιού της Ράχης, καθώς έχει ξεκινήσει από την 1η Μαΐου η αρδευτική περίοδος. Οι παραγωγο...
10/05/2020

Προχώρησα στην κατασκευή του κλειδιού της Ράχης, καθώς έχει ξεκινήσει από την 1η Μαΐου η αρδευτική περίοδος.

Οι παραγωγοί που έχουμε κτήματα που ανήκουν στον Αναδασμό Αγίου Δημητρίου-Μαυρόγειας και που στην πλειοψηφία είμαστε κάτοικοι τόσο του Αγίου Δημητρίου, όσο και της Μαυρόγειας, έπρεπε με κάποιο τρόπο να ποτίσουμε.

Κάτι που για κάποιους είναι εύκολο...σε κάποιους άλλους μπορεί και να φαντάζει...δύσκολο!

Βλέπετε, είναι τόσες "πολλές" οι ανηλειμμένες υποχρεώσεις του Δήμου Ορχομενού, που θα ήμασταν "αχάριστοι" αν δεν το κάναμε υπό το πρίσμα της συνεργασίας και του εθελοντικού ενδιαφέροντος, ώστε να βοηθήσουμε στο "δύσκολο" έργο του κι έναν παλιό συνοδοιπόρο μας, έναν αντιδήμαρχο του "τότε" και του "τώρα"!

Δυστυχώς, τα "δεδομένα" τελικά, αν δεν γίνουν "ζητούμενα", δεν πρόκειται ποτέ να εκτιμηθούν!

Από πλευράς μου, ωστόσο, θα συνεχίσω να προσφέρω έργο στους Συνδημότες μου, πρωτίστως από ανθρώπινο ενδιαφέρον και δευτερευόντως ως εκλεγμένος εκπρόσωπος του Δήμου Ορχομενού.

Και ο νοών...νοείτω!

Η προηγούμενη Δημοτική Αρχή , μετά τα πλημμυρικά φαινόμενα στην Υλίκη (Ζορμπάς) κι επειδή είχε ανέβει η στάθμη του νερού...
06/04/2020

Η προηγούμενη Δημοτική Αρχή , μετά τα πλημμυρικά φαινόμενα στην Υλίκη (Ζορμπάς) κι επειδή είχε ανέβει η στάθμη του νερού πολύ ψηλά με κίνδυνο να εισρεύσει στις γεωτρήσεις Ύδρευσης των τ.κ. Ακραιφνίου και Κοκκίνου, είχε προχωρήσει σε μελέτη αλλαγής του Αντλιοστασίου και στην δημιουργία αγροτικής οδοποιίας.
Υπενθυμίζουμε πως η μελέτη και η κατασκευή αυτή (αξίας 190.000€) θα γινόταν με απευθείας ανάθεση λόγω έκτακτης ανάγκης.

Συγκεκριμένα μιλάμε για την κατασκευή δύο δρόμων που θα εξυπηρετούσαν την αντιμετώπιση των όποιων προβλημάτων και των όποιων καιρικών φαινομένων θα προέκυπταν στο μέλλον :

Ο ένας δρόμος θα οδηγούσε στο BOOSTER και ο άλλος θα οδηγούσε στο αντλιοστάσιο , ώστε τόσο οι τεχνικοί να έχουν την δυνατότητα πρόσβασης σε περίπτωση βλάβης, αλλά κυρίως οι κάτοικοι της Δημοτικής Ενότητας Ακραιφνίας , να μην κινδυνεύουν να χάσουν το πολύτιμο αγαθό του πόσιμου νερού. ( ΟΡΧΟΜΕΝΟΣ 7-2-2019 Α.Π. 881 : ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΕΜΦΙΑΛΩΜΕΝΟΥ ΝΕΡΟΥ ).

Ο κύριος Τσιάμης τότε, είχε μιλήσει για σκοπιμότητα. Συγκεκριμένα, είχε αναφέρει τα εξής :

“400 μέτρα αγροτική οδοποιία ; Μάλλον μιλάτε για το Ελευθέριος Βενιζέλος. 190.000€ με απευθείας ανάθεση για ένα έργο που θα γίνει τον Ιούνιο και που μέχρι τον Ιούνιο η στάθμη θα έχει πέσει;”

Φυσικά το έργο δεν έγινε τον Ιούνιο λόγω εκλογών, δεν έγινε και ποτέ όμως από την παρούσα Δημοτική Αρχή, παρά το γεγονός ότι τα χρήματα ήταν εξασφαλισμένα.

Σε σχετική μας ερώτηση δε, τον Ιανουάριο του 2020, “γιατί το έργο δεν προχώρησε;”, ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων , κύριος Εμμανουηλίδης , απάντησε ρητά: “ Τέτοια καιρικά φαινόμενα, συμβαίνουν κάθε 50 χρόνια.”

Δυστυχώς, πέρασαν μόλις 3 μήνες από την τότε ρητή σας απάντηση.
Από ότι φαίνεται την απάντηση του πότε μπορούμε να βρεθούμε αντιμέτωποι με τέτοια φαινόμενα, την έχει μόνο ο Θεός...κι εμείς οι άνθρωποι , πόσο μάλλον οι εκλεγμένοι εκπρόσωποι ενός Δήμου, καλούμαστε απλά να εργαζόμαστε με σκοπό να είμαστε προετοιμασμένοι μπροστά σε μια ενδεχόμενη αντιμετώπιση τέτοιων παρόμοιων φαινομένων.

Επομένως , αναμένουμε την άμεση επίλυση του προβλήματος.

Ας δούμε παρακάτω και μερικές εικόνες και από τον Ιανουάριο του 2020 και από τον Απρίλιο του 2020.

25η Μαρτίου 1821.Η επέτειος να γιορτάζουμε τον εθνικό ξεσηκωμό στις 25 Μαρτίου καθιερώθηκε στις 15 Μαρτίου 1838 από τον ...
24/03/2020

25η Μαρτίου 1821.

Η επέτειος να γιορτάζουμε τον εθνικό ξεσηκωμό στις 25 Μαρτίου καθιερώθηκε στις 15 Μαρτίου 1838 από τον βασιλιά Όθωνα, προκειμένου να συνδεθεί με το εκκλησιαστικό γεγονός του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου και τιμώντας την επιθυμία του Αλέξανδρου Υψηλάντη και της Φιλικής Εταιρείας να συνδεθεί η έναρξη της επανάστασης με μια μεγάλη εκκλησιαστική εορτή για να τονωθεί το φρόνημα των υπόδουλων Ελλήνων.

25η Μαρτίου 2020.

-Εθνικός ξεσηκωμός όλου του ελληνισμού που στέκεται νοερά δίπλα στους αφανείς ήρωες της Καστανιάς του Έβρου και των νησιών μας, που αντιστέκονται σθεναρά στις Τουρκικές προκλήσεις .

-Εθνικός ξεσηκωμός όλου του ελληνισμού που αντιστέκεται σθεναρά στον covid-19 με το να
« Μένουμε σπίτι » ,
δείχνοντας έτσι έμπρακτα την συμπαράστασή μας στους γιατρούς μας, στο νοσηλευτικό προσωπικό μας και στις ευπαθείς ομάδες μας.

Με πίστη και αγάπη για την πατρίδα μας και την ορθοδοξία μας "ΤΟΤΕ".

Με πίστη και αγάπη για την πατρίδα μας και την ορθοδοξία μας και "ΤΩΡΑ".

Με πίστη και αγάπη στους συνανθρώπους μας "ΤΟΤΕ".

Με πίστη και αγάπη στους συνανθρώπους μας και "ΤΩΡΑ".

Τα καταφέραμε τότε…θα τα καταφέρουμε και τώρα!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ & ΕΛΛΗΝΕΣ.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΛΑΔΑ!

Ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας , του Δήμου Ορχομενού, Ιωάννης Νταβαλούμης και οι εκλεγμένοι Δημοτικοί σύμβουλοι τη...
22/01/2020

Ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας , του Δήμου Ορχομενού, Ιωάννης Νταβαλούμης και οι εκλεγμένοι Δημοτικοί σύμβουλοι της παράταξής του, προχώρησαν στην παρακάτω δήλωση:

" Συμπαραστεκόμαστε ανοιχτά στα δίκαια αιτήματα των εργαζομένων της ΛΑΡΚΟ .
Θα δώσουμε το "παρών" στην κινητοποίηση που θα πραγματοποιηθεί στις 25 Γενάρη , στην Αθήνα,
διαδηλώνοντας μαζί με τους εργαζομένους της ΛΑΡΚΟ , σε έναν αγώνα που δεν αφορά μόνο εκείνους , αλλά που αφορά ολόκληρη την κοινωνία μας."

79 χρόνια από το επετειακό « ΌΧΙ » !Όταν εκφράζεις το λαϊκό συναίσθημα, οφείλεις να απαντάς κι «αρνητικά» σε εκβιαστικά ...
27/10/2019

79 χρόνια από το επετειακό « ΌΧΙ » !

Όταν εκφράζεις το λαϊκό συναίσθημα, οφείλεις να απαντάς κι «αρνητικά» σε εκβιαστικά τελεσίγραφα.

«Τα ξημερώματα της 28ης Οκτωβρίου 1940 η κυβέρνηση του Μπενίτο Μουσολίνι, απαίτησε από την Αθήνα να επιτραπεί η ελεύθερη διέλευση του Ιταλικού στρατού από την ελληνοαλβανική μεθόριο προκειμένου στη συνέχεια να καταλάβει στρατηγικά σημεία της χώρας στο πλαίσιο των επιχειρήσεών του στην Μεσόγειο και στην Αφρική.

Το τελεσίγραφο επέδωσε στον Έλληνα πρωθυπουργό Ιωάννη Μεταξά, που τον επισκέφτηκε στις 02:45 το πρωί στο σπίτι του στην Κηφισιά, ο Ιταλός Πρέσβης στην Αθήνα Εμανουέλε Γκράτσι. «Ο Μεταξάς άρχισε να το διαβάζει. Μέσα από τα γυαλιά του, έβλεπα τα μάτια του να βουρκώνουν. Όταν τελείωσε την ανάγνωση με κοίταξε κατά πρόσωπο, και με φωνή λυπημένη αλλά σταθερή μου είπε : "Alors, c'est la guerre" (Λοιπόν έχουμε πόλεμο)» όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο Γκράτσι στο βιβλίο «Il Principio della fine - L' impresa di Grecia ;» που εκδόθηκε το 1945 στην Ρώμη.»

Χρόνια πολλά Ελλάδα.
Χρόνια πολλά Ελληνίδες & Έλληνες.

11/07/2019

Συγχαίρω όλους τους υποψηφίους, της εκλογικής αναμέτρησης της 7ης Ιουλίου, για τον προεκλογικό αγώνα που έκαναν.

Ξεχωριστά θα ήθελα να συγχαρώ για την εκλογή τους, τους εκπροσώπους – βουλευτές του Νομού Βοιωτίας κ.κ. Κουτσούμπα Ανδρέα, Πούλου Γιώτα και Μουλκιώτη Γιώργο.

Υπηρετώντας πιστά και απαρέγκλιτα τους πολίτες, προσδοκούμε σε μια συντεταγμένη και γόνιμη συνεργασία, η οποία θα φέρει οφέλη και πρόοδο τόσο στον Δήμο Ορχομενού όσο και σε όλο το Νομό Βοιωτίας.

Εύχομαι κάθε επιτυχία στα υψηλά τους καθήκοντα.

05/06/2019
Αυτά τα έργα θα σας παρουσιάσουν ως «Νέα»;;;Όπως «Νέοι» προσπάθησαν να σας παρουσιαστούν κι οι ίδιοι;;;Τί θα διεκδικήσου...
01/06/2019

Αυτά τα έργα θα σας παρουσιάσουν ως «Νέα»;;;

Όπως «Νέοι» προσπάθησαν να σας παρουσιαστούν κι οι ίδιοι;;;

Τί θα διεκδικήσουν την επόμενη μέρα, ΜΗΔΕΝΙΖΟΝΤΑΣ τα ΟΛΑ και ΟΛΟΥΣ;

Μηδενίζοντας την ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ και την ΠΡΟΣΦΟΡΑ:
-τόσο των Υπαλλήλων του Δήμου
-όσο και την Συνεργασία με την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας;

Με ΠΟΙΟΥΣ θα συνεργαστούν την επόμενη μέρα;

ΕΜΕΙΣ μιλάμε μόνο με την ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ!

ΕΚΕΙΝΟΙ;;;

Δείτε παρακάτω αναλυτικά όλα τα ντοκουμέντα αυτής της συλλογικής προσπάθειας:

1.ΑΠΟΧΕΤΕΥΤΙΚΟ
-Ολοκλήρωση Περιφερειακού Δικτύου στη Δημοτική Ενότητα Ορχομενού και Κέντρου Επεξεργασίας Λυμάτων(ΚΕΛ).
-Κεντρικός αγωγός στη Δ.Κ. Ορχομενού- επέκταση σε Άγιο Δημήτριο και Διόνυσο.

2. ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ-ΥΠΟΔΟΜΕΣ
-Κλειστό Δίκτυο άρδευσης στο υπόλοιπο του κτήματος Ορχομενού(5.000.000€)
-Αναδασμός Αγίου Δημητρίου-Μαυρόγειας και ένταξή τους σε κλειστό σύστημα άρδευσης.
-Βελτίωση αγροτικής οδοποιίας(800.000€).
-Νέα χάραξη οδού και γέφυρας στη θέση Διπότι στην Τ.Κ. Παύλου(1.100.001€)
-Ασφαλτόστρωση δρόμου Δ.Δ. Ακραιφνίου-Κοκκίνου μέσω Ιεράς Μονής Πελαγίας Κοκκίνου με τον κόλπο των Σκροπονερίων(1.401.500€).
-Αντικατάσταση Δικτύου από Αντλιοστάσιο Κοκκίνου-Υλίκης έως Αγία Παρασκευή(650.000€)
-Κατασκευή του κόμβου στην είσοδο του Δ.Δ. Κοκκίνου(μνημόνιο συνεργασίας του Δήμου Ορχομενού με την εταιρεία Protergia – Όμιλος Μυτιληναίος)

3.ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ
-Πεζοδρόμηση Μινύου(800.000€)
-Υπογειοποίηση Δικτύου της ΔΕΗ(400.000€)
-Γενικό Ρυμοτομικό Σκριπούς(1.600.000€)
-Αναστήλωση Κελιών Παναγίας Σκριπούς(650.000€)
-Αποκατάσταση Τροπαίου Σύλλα
-Ολοκλήρωση ανασκαφών στην Ακρόπολη Γλα
-Οιδίπους Πολιτιστική Διαδρομη(Ερέτρια-Ορχομενός-Δελφοί)
-Αποκατάσταση Περιβάλλοντος Χώρου του παλαιού Ιερού Ναού Αγίου Γεωργίου Ακραιφνίας.

4.ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ
-Εκσυγχρονισμός των υποδομών με αξιοποίηση του προγράμματος «Φιλόδημος» και ιδιωτικών πόρων για ενεργειακή αναβάθμιση 1ου-2ου Γυμνασίου Ορχομενού και Δημαρχείου Ορχομενού(800.000€).

5.ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΧΑΡΕΣ
-Μέσω του «Φιλόδημος» και του «Πράσινου Ταμείου» προχωράμε στην Παιδική Χαρά στην κεντρική πλατεία Ορχομενού και σε ακόμη 8 χωριά μας!

6.Πλατεία Ακραιφνίας

7. Κλειστό Γυμναστήριο Ορχομενού «Ολυμπιονίκης Ασώπιχος»
Γήπεδα σε :Ακραίφνιο-Κάστρο-Κόκκινο και μελέτη για γήπεδα σε Άγιο Δημήτριο και Διόνυσο.

-Τώρα ξέρεις!
-Ένα ΛΑΘΟΣ=4 ΧΡΟΝΙΑ.
-Ο Δήμος Ορχομενού-δεν είναι παιχνίδι!
-Εσύ θα παίξεις;

Address

28ης Οκτωβρίου(έναντι 1ου Δημοτικού Σχολείου Ορχομενού)
Orchomenós
32300

Telephone

+302261032020

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Συνέπεια & Πράξη - Νταβαλούμης Ιωάννης posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Organization

Send a message to Συνέπεια & Πράξη - Νταβαλούμης Ιωάννης:

Share