08/06/2026
Μια όμορφη και ουσιαστική συνάντηση ολοκληρώθηκε την Κυριακή 7/6/2026!
Στην ημερίδα «Γονείς με παιδιά στην κατασκήνωση: Ανησυχίες, Αγωνίες, Ευκαιρίες» είχαμε την ευκαιρία να συζητήσουμε, να μοιραστούμε σκέψεις και να απαντήσουμε σε ερωτήματα που απασχολούν κάθε γονέα πριν από την κατασκηνωτική εμπειρία του παιδιού του.
Η διοργανώτρια της ημερίδας Εντεταλμένη Δημοτική Σύμβουλος Προσχολικής Ηλικίας και Παιδικών Εξοχών, κ. Χριστίνα Βασιλείου, καλωσόρισε τους συμμετέχοντες, υπογραμμίζοντας τη σημασία της κατασκηνωτικής εμπειρίας για την ανάπτυξη, την κοινωνικοποίηση και την αυτονομία των παιδιών.
Θερμές ευχαριστίες εκφράζονται προς τον Πρόεδρο του Κέντρου Πρόληψης ΑΘΗΝΑ ΥΓΕΙΑ, κ. Τρύφωνα Καββαθά, καθώς και στις επιστημονικές συμβούλους και ομιλήτριες της ημερίδας, κ. Κατερίνα Χρυσανθοπούλου Κοινωνιολόγο MSc και κ. Νάντια Δήμα Ψυχοπαιδαγωγό MSc, για την πολύτιμη συμβολή τους και τη συνεργασία τους στην επιτυχημένη πραγματοποίηση της εκδήλωσης.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνουμε επίσης στον Αντιδήμαρχο Παιδείας & Διαγενεακής Αλληλεγγύης, του Δήμου Αθηναίων, κ. Θωμά Γεωργιάδη, στον Διευθυντή Παιδικής Ηλικίας, Παιδείας & Δια Βίου Μάθησης, κ. Ευάγγελο Νεμπεγλεριώτη, στην Προϊσταμένη των Παιδικών Εξοχών κ. Βασιλική Στούμπου και στον Αρχηγό της Κατασκήνωσης κ. Γεώργιο Δημητρόπουλο για την πολύτιμη συμβολή τους.
Ευχόμαστε σε όλα τα παιδιά ένα όμορφο, δημιουργικό και ασφαλές καλοκαίρι στις Παιδικές Εξοχές του Δήμου Αθηναίων.