14/11/2014
Αξιόλογο είναι το παλιό κωδωνοστάσιο (καμπαναριό) του ναού, το οποίο φέρει τμήμα από κιονόκρανο. Το εσωτερικό του Ναού έχει αγιογραφηθεί, με την αγιογράφησή του να εκτιμάται ότι έγινε στα χρόνια της Δεύτερης Ενετοκρατίας. Δυστυχώς από τις αγιογραφίες έχουν σωθεί μόνο κάποιες στο χτιστό τέμπλο και στο ιερό.