14/03/2026
Θεσσαλονίκη❗️Συνεδρίαση Ολομέλειας της Γραμματείας Αγροτικών Φορέων Νέας Δημοκρατίας
✅ Σε κλίμα ουσιαστικού διαλόγου για το παρόν και το μέλλον του πρωτογενούς τομέα και με επίκεντρο τις πραγματικές ανάγκες του αγροτικού και κτηνοτροφικού κόσμου, στο πλαίσιο της 2026, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη στη Θεσσαλονίκη, στο ξενοδοχείο Mediterranean, η συνεδρίαση της Ολομέλειας της Γραμματείας Αγροτικών Φορέων της Νέας Δημοκρατίας.
🔷 Στη συνεδρίαση συμμετείχαν ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Κώστας Τσιάρας οι Υφυπουργοί Χρήστος Κέλλας / Christos Kellas και Γιάννης Ανδριανός, καθώς και οι Γενικοί Γραμματείς, Αντώνης Φιλιππής, Αργυρώ Ζέρβα και Σπύρος Πρωτοψάλτης.
📍Άκρως επικοδομητική στην συνεδρίαση ήταν και η συμμετοχή του Γραμματέα της Π.Ε. της Ν.Δ. και βουλευτή Τρικάλων Κώστας Σκρέκας - Kostas Skrekas.
🔳Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης αναπτύχθηκε ένας ανοιχτός και ουσιαστικός διάλογος γύρω από τα κρίσιμα ζητήματα που απασχολούν τον πρωτογενή τομέα, με έμφαση στη στήριξη του αγροτικού εισοδήματος, στην ενίσχυση της παραγωγικής διαδικασίας, στην προσαρμογή στις νέες συνθήκες που δημιουργεί η κλιματική κρίση, καθώς και στις πολιτικές που υλοποιεί το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων για τη βιώσιμη ανάπτυξη της ελληνικής υπαίθρου.
➡ Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στην ανάγκη διαρκούς επικοινωνίας της πολιτείας με τους ανθρώπους της παραγωγής, ώστε οι πολιτικές που σχεδιάζονται να ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες της αγροτικής και κτηνοτροφικής δραστηριότητας.
Συντονιστής της εκδήλωσης ήταν ο αν. Γραμματέας Αγροτικών Φορέων, Nick Thomaidis
🔺 Την συνεδρίαση τίμησαν με την παρουσία τους, ο Υφυπουργός Ανάπτυξης και βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης Stavros Kalafatis, ο υφυπουργός υγείας και βουλευτής Β’ Θεσσαλονίκης Δημήτρης Βαρτζόπουλος, ο πρ. υφυπουργός και βουλευτής Β’ Θεσσαλονίκης, Θεόδωρος Καράογλου, ο Βουλευτής Β’ Θεσσαλονίκης Θεοφάνης Παπάς / Fanis Papas, Ο Πρόεδρος και ο Αντιπρόεδρος του ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ, Mamalis Spyridon και Panagiotis Chatzinikolaou αντίστοιχα, ο Πρόεδρος του Ινστιτούτου Γεωπονικών Επιστημών Διονύσης Κυριακόπουλος, ο Αντιπρόεδρος του ΟΠΕΚΕΠΕ Γεώργιος Ζαλίδης, ο Διευθυντής της Γενικής Γραμματείας Αγροτικής Πολιτικής & Διεθνών Σχέσεων, Σταμάτης Καμπόλης, ο Τομεάρχης Αγροτικής Ανάπτυξης της ΝΔ Δημήτρης Σοφολόγης, ο πρ. Αντιπρόεδρος ΟΠΕΚΕΠΕ Ioannis Kaimakamis, ο Αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Οικονομίας Κεντρικής Μακεδονίας Γιώργος Κεφαλάς, ο Πρόεδρος της Α.Ε.Σ. Θεσσαλονίκης Χρήστος Τσιχήτας, ο Διευθυντής της Α.Ε.Σ. Θεσσαλονίκης Κώστας Γιαννόπουλος, το μέλος του Δ.Σ. ΓΕΩΤΕΕ Rigas Giovannopoulos, ο πρ. Γραμματέας της Γραμματείας Αγροτικών Φορέων Ανδρέας Καρασαρίνης.
🔺 Οι Πρόεδροι των ΔΕΕΠ: Α’ Θεσσαλονίκης Νίκος Πατσέας, Β’ Θεσσαλονίκης, Κώστας Πάλλας, Σερρών Νίκος Ατζιάμης, Πιερίας Κική Καραγιαννίδου, Καστοριάς Βασίλης Βελίδης, ο Διευθυντής της Διοικούσας ΝΔ Θεσσαλονίκης Ανέστης Φίσκας, ο πρ. Πρόεδρος ΔΕΕΠ Ημαθίας Σταύρος Γιαναβαρτζής, μέλη και εκπρόσωποι Αγροτικού Τομέα από ΔΕΕΠ και ΔημΤΟ πολλών περιοχών της Βόρειας Ελλάδας.
🔶 Στην Ολομέλεια εκτός από τους αν. Γραμματείς Christos Giannakakis και Dimitris Chatzidis το παρών έδωσαν πολλά στελέχη και μέλη της Γραμματείας Αγροτικών Φορέων από όλη την Ελλάδα, μεταφέροντας την εικόνα και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει καθημερινά ο αγροτικός και κτηνοτροφικός κόσμος στις τοπικές κοινωνίες.
🔺 Οι Συντονιστές: Κτηνοτροφίας Χριστος Τσομπανος, Γεωργίας, Dimitris Dogoulis, Μέσης Αλιείας, Κωνσταντής Παγώνης, Θεσσαλίας Thanasis Karaiskos, Ηπείρου Γιάννης Βέργος, Κεντρικής Μακεδονίας Νίκος Δημητριάδης, Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης Γιάννης Κεσκίνογλου, Δυτικής Μακεδονίας, Μαρία Χατζηιλιάδου και Ηλίας Ταραντζόπουλος, Δυτικής Ελλάδας Νίκος Μιχαλόπουλος, Πελλοπονήσου Μάρκος Λέγγας.
🔺 Οι Επικεφαλής Νομών: Α’ Θεσσαλονίκης Γιώργος Ντίνας, Β’ Θεσσαλονίκης Βασίλης Κουκουρίκης, Τρικάλων, Γιώργος Κυριάκης, Πιερίας Διονύσης Φόλιος, Κοζάνης Στέλλα Γρίβα, Χρυσάφης Δασκαλάκης Χαλκιδικής, Αιτολοακαρνανίας Γιώργος Κούρτης, Βοιωτίας Σπύρος Παπασωτηρίου, Έβρου Βασίλης Τουτουντζής, Ιωαννίνων Χρήστος Ρούκος, Καβάλας Κώστας Λεπιδάς, Καστοριάς Πέτρος Συτιλίδης, Δημήτρης Μαυροειδής.
‼️ Η Γραμματεία Αγροτικών Φορέων της Νέας Δημοκρατίας συνεχίζει να αποτελεί έναν ουσιαστικό δίαυλο επικοινωνίας ανάμεσα στην κυβέρνηση και τον αγροτικό κόσμο, συμβάλλοντας ενεργά στη διαμόρφωση πολιτικών που ενισχύουν την παραγωγή, στηρίζουν την ελληνική περιφέρεια και δίνουν προοπτική στον πρωτογενή τομέα.