09/06/2026
Φίλες και φίλοι μας, μελη και στελεχη των ΕΚΟ μας, η αγαπημένη μας λαϊκή , αταξική, πατριωτική, δημοκρατική & φιλελεύθερη παράταξη της Νέας Δημοκρατίας παραμένει σταθερά προσηλωμένη στις αρχές της ιδρυτικής της διακήρυξης του Εθνάρχου μας...και συνεχίζει να υλοποιεί ένα σχέδιο με επίκεντρο την ανάπτυξη, την ασφάλεια και την ισχυρή Ελλάδα.
Με χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας, μειώσεις φόρων, ενίσχυση της εθνικής άμυνας, προστασία των συνόρων και σημαντικές εθνικές πρωτοβουλίες, η κυβέρνηση αποδεικνύει στην πράξη τη συνέπειά της απέναντι στους πολίτες.
Στόχος μας είναι να ολοκληρώσουμε τις δεσμεύσεις που αναλάβαμε και να οδηγήσουμε τη χώρα με σταθερότητα και αποτελεσματικότητα προς την Ελλάδα του 2030.
Η Νέα Δημοκρατία ζητά μια νέα, καθαρή και αυτοδύναμη εντολή, ώστε να συνεχίσει να παίρνει αποφάσεις με γνώμονα το εθνικό συμφέρον, την πρόοδο και την ευημερία των πολιτών.
Προχωράμε μπροστά με ενότητα, σοβαρότητα και πίστη στις δυνατότητες της πατρίδας μας για μια ακόμη ισχυρή και αυτοδύναμη πορεία της Ελλάδας.
Ο Πρωθυπουργός παραμένει πιστός στις αρχές και στις αξίες του Εθνάρχου μας και πράττει ακριβώς ότι θα έκανε κι ο ίδιος ώστε το κόμμα να συνεχίζει να αποκαλείται κόμμα εξουσίας κι όχι κομματιδιο διαμαρτυρίας.
Η Νέα Δημοκρατία όταν είναι ενωμένη κι οργανωμένη πάντα νικάει !
ΥΓ. Ο Εθνάρχης για να γνωριζουν κι οι νεοτεροι, όταν ημασταν στην ΟΝΝΕΔ το 1978 η πρώτη φράση που έλεγε ήταν "διευρύνατε την βάση", δεν είπε ποτέ κάντε αποκλεισμούς στο κέντρο και βάλτε ταμπέλες πολιτικών καταβολών στους Έλληνες πολίτες...κι οποτε αυτό έγινε, βρεθήκαμε στην αντιπολίτευση να κάνουμε συναγωνισμό μεταξύ μας ποιος είναι πιο δεξιός, ενω οι αντίπαλοι μας κυβερνούσαν την χώρα, γελώντας που αυτοχειριαστηκαμε.