Δήμος Φαιστού

Δήμος Φαιστού ΟΤΑ

02/06/2026

📍ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ: ΜΟΙΡΕΣ-ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΙΜΗΣ ΚΑΙ ΜΝΗΜΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΤΕΛΕΣΘΕΝΤΕΣ ΤΗΣ 1ης ΙΟΥΝΙΟΥ 1942

Ο Δήμαρχος, το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Φαιστού, ο Πρόεδρος, τα μέλη του Τοπικού Συμβουλίου Μοιρών και η Τοπική Ενορία Αγίου Γεωργίου Μοιρών, σας προσκαλούν την Κυριακή 7 Ιουνίου 2026, στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Αγίου Γεωργίου, για την τέλεση μνημοσύνου, στην μνήμη των τοπικών ηρώων που εκτελέστηκαν από τα στρατεύματα κατοχής τον Ιούνη του 1942.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ
-07:00 Όρθρος - Αρχιερατική Θεία Λειτουργία, Ιερουργούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Γορτύνης και Αρκαδίας κ.κ. Μακάριου, στον Ιερό Μητροπολιτικό Nαό Αγίου Γεωργίου Μοιρών
-10:00 Τέλεση μνημοσύνου
-Πανηγυρικός της ημέρας
-Πομπή προς το κοιμητήριο, όπου θα ψαλεί Τρισάγιο και θα γίνει προσκλητήριο των νεκρών ηρώων
-Κατάθεση στεφάνων
-Τήρηση ενός λεπτού σιγής στη μνήμη των τοπικών ηρώων που εκτελέστηκαν από τα στρατεύματα κατοχής την 1η Ιουνίου 1942
-Εθνικός Ύμνος
-Λήξη τελετής

Παρακαλούμε όσους προτίθενται να καταθέσουν στέφανο, να ενημερώσουν μέχρι και την Παρασκευή 5/6/2026 ώρα 10:00 στο τηλ. 28923 40206.

📚Μήνυμα Δημάρχου Φαιστού, Γρηγόρη Νικολιδάκη για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις«Αγαπητά μου παιδιά, σας εύχομαι ολόψυχα καλή...
28/05/2026

📚Μήνυμα Δημάρχου Φαιστού, Γρηγόρη Νικολιδάκη για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις

«Αγαπητά μου παιδιά, σας εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία στις Πανελλαδικές Εξετάσεις,
Με πίστη στις δυνατότητές σας, ψυχραιμία και επιμονή, είμαι βέβαιος πως θα καταφέρετε να πετύχετε τους στόχους σας και να ανοίξετε νέους δρόμους στη ζωή σας. Η προσπάθεια, η επιμονή και η αφοσίωση που έχετε δείξει όλοι οι υποψήφιοι των Πανελλαδικών αξίζουν αναγνώριση και σεβασμό. Ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα, οι εξετάσεις αυτές είναι μόνο μία στάση στη διαδρομή προς το μέλλον και όχι ο τελικός προορισμός.

Αξίζουν επίσης συγχαρητήρια στις οικογένειες και στους εκπαιδευτικούς που στάθηκαν δίπλα στους μαθητές σε όλη αυτή τη διαδρομή.

Το αύριο ανήκει σε όσους συνεχίζουν να προσπαθούν και να ονειρεύονται!
Καλή δύναμη και καλή επιτυχία σε όλους!»

🍂🧗‍♂️Σύσκεψη με επίκεντρο την ασφάλεια και τη βιώσιμη διαχείριση των φαραγγιών της Νότιας Κρήτης Στην σύσκεψη με θέμα τη...
22/05/2026

🍂🧗‍♂️Σύσκεψη με επίκεντρο την ασφάλεια και τη βιώσιμη διαχείριση των φαραγγιών της Νότιας Κρήτης

Στην σύσκεψη με θέμα τη «Διαχείριση κινδύνων στα Φαράγγια της Νότιας Κρήτης», που πραγματοποιήθηκε στο Ηράκλειο και διοργανώθηκε από την Περιφέρεια Κρήτης, συμμετείχε και ο Δήμος Φαιστού. Στην συνάντηση συμμετείχαν ο Πρόεδρος του ΟΑΣΠ και Ομότιμος Καθηγητής Εφαρμοσμένης Γεωλογίας και Διαχείρισης Φυσικών Καταστροφών Δρ. Ευθύμιος Λέκκας, οι Αντιπεριφερειάρχες Ηρακλείου Νίκος Συριγωνάκης, Χανίων Νίκος Καλογερής και Ρεθύμνου Μαρία Λιονή, Δήμαρχοι και εκπρόσωποι Δήμων της Κρήτης, καθώς και ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΦΥΠΕΚΑ Κώστας Τριάντης, μαζί με υπηρεσιακά στελέχη και εκπροσώπους αρμόδιων φορέων. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης τέθηκαν ζητήματα που αφορούν τόσο την συνολική λειτουργία των φαραγγιών της νότιας Κρήτης, όσο και την ανάγκη ενίσχυσης των μηχανισμών πρόληψης και διαχείρισης φυσικών κινδύνων. Στο πλαίσιο αυτό, επιβεβαιώθηκε η κοινή βούληση όλων των εμπλεκόμενων φορέων για συντονισμένες παρεμβάσεις και συνεχή εποπτεία των περιοχών, με στόχο την έγκαιρη αξιολόγηση πιθανών κινδύνων και την αποτελεσματική προστασία επισκεπτών και φυσικού περιβάλλοντος.

Ο Δήμαρχος Φαιστού, κ. Γρηγόρης Νικολιδάκης, κατά την παρέμβαση του, υπογράμμισε την σημασία της προστασίας και ανάδειξης των φυσικών μνημείων της περιοχής, με γνώμονα τόσο την ασφάλεια των πολιτών και επισκεπτών, όσο και τη διατήρηση του μοναδικού φυσικού περιβάλλοντος.

🇬🇷Το μήνυμα του Γρηγόρη Νικολιδάκη για την 85η επέτειο από την Μάχη της Κρήτης«Με άσβεστα τα συναισθήματα του σεβασμού κ...
20/05/2026

🇬🇷Το μήνυμα του Γρηγόρη Νικολιδάκη για την 85η επέτειο από την Μάχη της Κρήτης

«Με άσβεστα τα συναισθήματα του σεβασμού και της εθνικής υπερηφάνειας, τιμούμε την 85η επέτειο από την Μάχη της Κρήτης, ένα ιστορικό γεγονός που σημάδεψε την πορεία της Κρήτης, της Ελλάδας και της Αντίστασης απέναντι στον ναζισμό.
Τον Μάιο του 1941, ο κρητικός λαός, μαζί με τις ελληνικές και συμμαχικές δυνάμεις, ύψωσε το ανάστημά του απέναντι στις επίλεκτες γερμανικές δυνάμεις, δίνοντας έναν αγώνα άνισο αλλά ηρωικό. Άνθρωποι απλοί, αγρότες, νέοι, γυναίκες και ηλικιωμένοι, με μοναδικά όπλα την πίστη στην ελευθερία, την αξιοπρέπεια και την αγάπη για την πατρίδα τους, αντιστάθηκαν με απαράμιλλο θάρρος και αυταπάρνηση.
Η Μάχη της Κρήτης αποτελεί διαχρονικό σύμβολο ελευθερίας, ενότητας και αντίστασης. Το μήνυμά της παραμένει επίκαιρο και σήμερα, σε μια εποχή γεμάτη προκλήσεις και αβεβαιότητες για τους λαούς και την δημοκρατία.
Η μνήμη των ηρώων της Μάχης της Κρήτης αποτελεί για όλους μας πολύτιμη παρακαταθήκη και οφείλουμε να διατηρούμε ζωντανές τις αξίες που υπερασπίστηκαν με τη ζωή τους, την ελευθερία, την ειρήνη, τη δημοκρατία, την αξιοπρέπεια, την αυτοθυσία.
Τιμούμε όλους εκείνους που αγωνίστηκαν και θυσιάστηκαν για την πατρίδα και την ελευθερία μας».

🌳🌱Συμμετοχή του Δήμου Φαιστού στο Σύμφωνο Συνεργασίας για την προσαρμογή των Αστερουσίων στην κλιματική αλλαγή με δενδρο...
19/05/2026

🌳🌱Συμμετοχή του Δήμου Φαιστού στο Σύμφωνο Συνεργασίας για την προσαρμογή των Αστερουσίων στην κλιματική αλλαγή με δενδροφυτεύσεις

Ο Δήμος Φαιστού συμμετέχει ενεργά στο Σύμφωνο Αμοιβαίας Κατανόησης και Συνεργασίας για την προσαρμογή του ορεινού όγκου των Αστερουσίων στην κλιματική αλλαγή, το οποίο υπογράφηκε στην Περιφέρεια Κρήτης, με στόχο την υλοποίηση στοχευμένων δενδροφυτεύσεων και την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος της περιοχής.
Η πρωτοβουλία επικεντρώνεται στην αντιμετώπιση της ερημοποίησης και στην ενίσχυση της ανθεκτικότητας των Αστερουσίων απέναντι στις επιπτώσεις της κλιματικής κρίσης, μέσα από επιστημονικά τεκμηριωμένες παρεμβάσεις και συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων.
Η Περιφέρεια Κρήτης, μέσω της Αυτοτελούς Διεύθυνσης Κλιματικής Αλλαγής, αναλαμβάνει τον συνολικό συντονισμό της πρωτοβουλίας, την υποστήριξη των διαδικασιών και την αναζήτηση χρηματοδοτικών εργαλείων, ενώ οι Δήμοι των Αστερουσίων θα συμβάλουν στην υπόδειξη κατάλληλων χώρων για τις δενδροφυτεύσεις. Παράλληλα, η Αναπτυξιακή Ηρακλείου θα υποστηρίξει την αξιοποίηση χρηματοδοτήσεων και την ενημέρωση της τοπικής κοινωνίας, ενώ το Πανεπιστήμιο Κρήτης και το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης θα παρέχουν την απαραίτητη επιστημονική τεκμηρίωση για τη σωστή χωροθέτηση και επιλογή φυτικών ειδών. Για την αποτελεσματική παρακολούθηση του έργου συγκροτούνται Επιτροπή Παρακολούθησης και Τεχνική Επιτροπή, με στόχο την επιστημονική υποστήριξη και τον συντονισμό των παρεμβάσεων, στο πλαίσιο των ευρωπαϊκών στρατηγικών για την κλιματική ουδετερότητα και την προστασία της βιοποικιλότητας.

Η πρωτοβουλία εντάσσεται στις ευρωπαϊκές στρατηγικές για την κλιματική ουδετερότητα, τη βιοποικιλότητα και την προστασία των δασικών οικοσυστημάτων, συμβάλλοντας ουσιαστικά στη διατήρηση και αναβάθμιση του φυσικού πλούτου των Αστερουσίων. Το σύμφωνο συνυπέγραψαν ο Περιφερειάρχης Κρήτης κ. Σταύρος Αρναουτάκης, οι πέντε Δήμαρχοι της περιοχής των Αστερουσίων και συγκεκριμένα Αρχανών – Αστερουσίων και ως πρόεδρος της Αναπτυξιακής Ηρακλείου, κ. Μανόλης Κοκοσάλης, Φαιστού κ. Γρηγόρης Νικολιδάκης, Βιάννου κ. Παύλος Μπαριτάκης, Γόρτυνας κ. Μιχάλης Κοκολάκης και Μίνωα Πεδιάδας κ. Βασίλης Κεγκέρογλου, από το Πανεπιστήμιο Κρήτης και το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης, ο κ. Νίκος Πουλακάκης, καθώς και η Πρόεδρος της Τοπικής Επιτροπής Διαχείρισης Αποθέματος Βιόσφαιρας Αστερουσίων (MAB/UNESCO) κα Θεανώ Βρέντζου.
Ο Δήμαρχος Φαιστού, κ. Γρηγόρης Νικολιδάκης, δήλωσε, «Οι Δήμαρχοι των Αστερουσίων, ενωμένοι μαζί με την Περιφέρεια Κρήτης, δίνουμε όλοι μαζί έναν κοινό αγώνα για κάτι πραγματικά πολύ σημαντικό που αφορά την προστασία του τόπου μας απέναντι στις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής. Τα Αστερούσια αποτελούν έναν μοναδικό φυσικό πλούτο και έχουμε ευθύνη να τα διαφυλάξουμε και να τα ενισχύσουμε μέσα από ουσιαστικές και στοχευμένες παρεμβάσεις».

🫒Δυναμική παρουσία του Δήμου Φαιστού στον 12ο Παγκρήτιο Διαγωνισμό ΕλαιολάδουΣτον 12ο Παγκρήτιο Διαγωνισμό Ελαιολάδου πο...
19/05/2026

🫒Δυναμική παρουσία του Δήμου Φαιστού στον 12ο Παγκρήτιο Διαγωνισμό Ελαιολάδου

Στον 12ο Παγκρήτιο Διαγωνισμό Ελαιολάδου που διοργανώθηκε από την Περιφέρεια Κρήτης και την Αγροδιατροφική Σύμπραξη Περιφέρειας Κρήτης, παρέστη αντιπροσωπεία από τον Δήμο Φαιστού, που πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στο Ηράκλειο, παρουσία εκπροσώπων της αυτοδιοίκησης, επιχειρηματιών, παραγωγών και φορέων του πρωτογενούς τομέα. Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν ο Δήμαρχος Φαιστού κ. Γρηγόρης Νικολιδάκης και ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών κ. Γιώργος Ντισπυράκης, οι οποίοι συμμετείχαν στην τελετή απονομών, πραγματοποιώντας και οι ίδιοι απονομές βραβείων σε διακριθέντες παραγωγούς και επιχειρήσεις του κλάδου.
Η παρουσία της δημοτικής αρχής επιβεβαιώνει τη διαρκή στήριξη σε εγχειρήματα που αφορούν τον αγροτικό κόσμο και ιδιαίτερα στους παραγωγούς ελαιολάδου, ενός προϊόντος που αποτελεί βασικό πυλώνα της τοπικής οικονομίας και της κρητικής ταυτότητας. Ο Δήμαρχος κ. Γρηγόρης Νικολιδάκης συνεχάρη όλους τους συμμετέχοντες και τους βραβευθέντες για την εξαιρετική δουλειά τους και τους διοργανωτές για την σημαντική συμβολή τους στην προβολή και ανάδειξη του κρητικού ελαιολάδου σε εθνικό και διεθνές επίπεδο.

Στον 12ο Παγκρήτιο Διαγωνισμό Ελαιολάδου διαγωνίστηκαν περίπου 100 δείγματα εξαιρετικών παρθένων ελαιολάδων, προερχόμενα κυρίως από τις ποικιλίες Κορωνέικη και Τσουνάτη, αλλά και από ιδιαίτερα blends τοπικών ποικιλιών της Κρήτης. Η αξιολόγηση πραγματοποιήθηκε από εξειδικευμένη επιτροπή στο Εργαστήριο Οργανοληπτικής Αξιολόγησης Ελαιολάδου Κρήτης Α.Σ.Ρ., επιβεβαιώνοντας το υψηλό επίπεδο της διοργάνωσης. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης απονεμήθηκαν διακρίσεις σε συμβατικά, βιολογικά και ΠΟΠ/ΠΓΕ ελαιόλαδα, ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον συγκέντρωσαν τα βραβεία «Best of Νομός» για τις κορυφαίες συμμετοχές από Χανιά, Ρέθυμνο, Ηράκλειο και Λασίθι. Παράλληλα, βραβεία έλαβαν επιχειρήσεις που ξεχώρισαν στον τομέα της καινοτομίας, με έμφαση στον ελαιοτουρισμό, την εστίαση και την συσκευασία προϊόντων.

🐬🏊💦Από τη Δευτέρα 25 Μαΐου οι εγγραφές στο Δημοτικό Κολυμβητήριο του Δήμου ΦαιστούΟ Δήμος Φαιστού ανακοινώνει την έναρξη...
19/05/2026

🐬🏊💦Από τη Δευτέρα 25 Μαΐου οι εγγραφές στο Δημοτικό Κολυμβητήριο του Δήμου Φαιστού

Ο Δήμος Φαιστού ανακοινώνει την έναρξη της θερινής λειτουργίας του Δημοτικού Κολυμβητηρίου στις Μοίρες. Από την Δευτέρα 25 Μαΐου 2026, ξεκινούν οι εγγραφές για όσους ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στα προγράμματα εκμάθησης και άθλησης.

Για εγγραφές και πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνείτε στα παρακάτω τηλέφωνα:
6949400883 – Μαντζαράκης Γιώργος
6974139231 – Δημητρακάκη Εύα

👩🏻‍🤝‍👨🏼🛎️Ξεκινούν οι εγγραφές για τους Δημοτικούς Βρεφονηπιακούς Σταθμούς του Δήμου ΦαιστούΟ Δήμος Φαιστού ενημερώνει το...
19/05/2026

👩🏻‍🤝‍👨🏼🛎️Ξεκινούν οι εγγραφές για τους Δημοτικούς Βρεφονηπιακούς Σταθμούς του Δήμου Φαιστού

Ο Δήμος Φαιστού ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους γονείς και κηδεμόνες, ότι για το σχολικό έτος 2026-2027, οι αιτήσεις για τις εγγραφές βρεφών, νηπίων και παιδιών για τους Δημοτικούς Βρεφονηπιακούς Σταθμούς Μοιρών, Τυμπακίου και Ζαρού και για το ΚΔΑΠ Τυμπακίου, θα γίνονται δεκτές από την Τετάρτη 20 Μαΐου μέχρι και την Παρασκευή 19 Ιουνίου.

Βασική επιδίωξη του Δήμου Φαιστού είναι οι αιτούντες γονείς και κηδεμόνες, να απαλλάσσονται από τα έξοδα φιλοξενίας -τροφεία με τη χρήση των voucher.

Όλοι οι αιτούντες καλούνται να υποβάλλουν αίτηση, τόσο μέσω του συγχρηματοδοτούμενου προγράμματος ΕΣΠΑ, με τη διαδικασία χορήγησης αξίων τοποθέτησης (voucher), εφόσον είναι δικαιούχοι του προγράμματος, όσο και μέσω Δήμου.

Επισημαίνεται, ότι η πλειονότητα των θέσεων καλύπτονται από τους αιτούντες στους οποίους έχουν χορηγηθεί αξίες τοποθέτησης (voucher). Η διαδικασία για τη χορήγησή τους ανακοινώνεται και πραγματοποιείται από το www.eetaa.gr μετά από σχετική πρόσκληση.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

• Δημοτικός Βρεφονηπιακός Σταθμός Μοιρών (28920 22496)
• Δημοτικός Βρεφονηπιακός Σταθμός Τυμπακίου (28920 51214)
• Δημοτικός Βρεφονηπιακός Σταθμός Ζαρού (28940 31259)
• ΚΔΑΠ Τυμπακίου (28920 52953)

Ο Πρόεδρος της ΕΕΤΑΑ Δημήτρης Μαραβέλιας στο 11ο φόρουμ των Δελφών Ο Πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρίας Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (ΕΕΤΑΑ) Δημήτρης Μαραβέλια...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΤΗΣ ΜΕΣΣΑΡΑΣ ΠΡΟΣ ΤΙΜΗΝ ΤΟΥ ΕΟΡΤΑΣΜΟΥ ΤΗΣ ΜΑΧΗΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣΣήμερα, όσο ποτέ άλλοτε, η...
18/05/2026

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΤΗΣ ΜΕΣΣΑΡΑΣ ΠΡΟΣ ΤΙΜΗΝ ΤΟΥ ΕΟΡΤΑΣΜΟΥ ΤΗΣ ΜΑΧΗΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ

Σήμερα, όσο ποτέ άλλοτε, η διατήρηση της ιστορικής μνήμης αποτελεί αναγκαιότητα για την εξασφάλιση της ολόπλευρης καλλιέργειας των μικρών μας μαθητών, των αυριανών πολιτών της χώρας μας. Κρίνεται ηθικά επιβεβλημένο και είναι ιερό χρέος μας να τιμούμε τη μνήμη εκείνων που θυσίασαν τη ζωή τους, των αγωνιστών και ηρώων της πατρίδας μας, για να ζήσουμε εμείς.
Τους χρωστούμε πολλά!

Για το λόγο αυτό προγραμματίστηκε σειρά εορταστικών εκδηλώσεων από συνεργαζόμενα σχολεία της Μεσσαράς (Δημοτικά Σχολεία: Βώρων, Πιτσιδίων, Καμαρών, Ζαρού και Καπαριανών), ως αφιέρωμα και ανταπόδομα των μικρών μαθητών μας στα θύματα, τους αγωνιστές και τους αμάχους της Κρήτης κατά της τέλεσή της υπό γερμανική κατοχή.

Οι εκδηλώσεις εκτυλίσσονται γύρω από την θεατρική παράσταση «Μετάξι από τον Ουρανό», η οποία αποτελεί μια μυθοπλασία στηριζόμενη, ωστόσο, σε αληθινές μαρτυρίες και γεγονότα της γερμανικής κατοχής. Την παράσταση συνοδεύουν χορευτικά συγκροτήματα της τοπικής κοινότητας. Τα σχολεία μας με μουσικοχορευτικά στιγμιότυπα και δρώμενα μας ταξιδεύουν κάνοντας αναδρομή στο χρονικό της μάχης. Μαντινάδες και ποιήματα μας εξιστορούν την δεύτερη χρήση του πολεμικού υλικού αργότερα στα χρόνια της λευτεριάς. Επίσης, κινηματογραφημένο υλικό (ντοκιμαντέρ) από τους μικρούς μας μαθητές μας αποτυπώνει τις φρικαλεότητες των κατακτητών μέσα από συνεντεύξεις επιζώντων ή απογόνων τους που μας αφηγούνται τα γεγονότα, όπως τα έζησαν εκείνοι.

Οι παραστάσεις θα λάβουν χώρα με την συνδιοργάνωση των Δήμων Φαιστού, Γόρτυνας και της Περιφέρειας Κρήτης, τις ημερομηνίες:

• Τετάρτη, 20 Μαΐου - Αμφιθέατρο «Κούλε» , στις Μοίρες, ώρα - 8:00 μμ.
• Δευτέρα, 25 Μαΐου - Υπαίθριο αμφιθέατρο πολιτιστικού συλλόγου Ζαρού, ώρα – 8:00 μμ.
• Τετάρτη, 3 Ιουνίου - Αρχαιολογικός χώρος Γόρτυνας, ώρα - 8:00 μμ.


Η παρουσία όλων σας αποτελεί για μας ιδιαίτερη τιμή και χαρά!

11/05/2026

✅📚Επαναλειτουργεί το ΕΠΑΛ Μοιρών μετά την ολοκλήρωση των προβλεπόμενων υγειονομικών μέτρων

Ο Δήμος Φαιστού ενημερώνει, ότι το ΕΠΑΛ Μοιρών επαναλειτουργεί κανονικά, από την Τρίτη 12 Μαΐου, μετά την ολοκλήρωση όλων των απαραίτητων διαδικασιών και την πλήρη εφαρμογή των προβλεπόμενων υγειονομικών πρωτοκόλλων.
Σε συνεργασία με τις αρμόδιες υγειονομικές αρχές, πραγματοποιήθηκαν όλες οι απαιτούμενες ενέργειες για τη διασφάλιση της δημόσιας υγείας και της ασφαλούς επιστροφής μαθητών και εκπαιδευτικών στους χώρους του σχολείου. Παράλληλα, έγινε απολύμανση των εγκαταστάσεων και τηρήθηκαν πιστά οι οδηγίες των εμπλεκόμενων υπηρεσιών.
Από την πρώτη στιγμή τέθηκε απ’ τους ιθύνοντες ως απόλυτη προτεραιότητα η προστασία της σχολικής κοινότητας. Η Δημοτική Αρχή ευχαριστεί θερμά τους γονείς, τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές για την κατανόηση και την συνεργασία τους, όπως επίσης και τις αρμόδιες υπηρεσίες για την άμεση ανταπόκριση και την συμβολή τους στην ασφαλή επαναλειτουργία της σχολικής μονάδας.

Address

25ης Μαρτίου 1
Moíres
70400

Opening Hours

Monday 07:30 - 15:30
Tuesday 07:30 - 15:30
Wednesday 07:30 - 15:30
Thursday 07:30 - 15:30
Friday 07:30 - 15:30

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Δήμος Φαιστού posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share

Category