Ιστορία
Το Γενικό Νοσοκομείο Ελευσίνας ΘΡΙΑΣΙΟ ιδρύθηκε με το με αριθμό 162 Προεδρικό Διάταγμα το 1985, μετά από πολύχρονους αγώνες της τοπικής κοινωνίας, που έβλεπε καθημερινά τις ανάγκες σε υπηρεσίες υγείας να πολλαπλασιάζονται και την περιοχή τους να αναπτύσσεται βιομηχανικά με ραγδαίους ρυθμούς. Οι εργασίες κατασκευής του ολοκληρώθηκαν, μετά από πολλές περιπέτειες, τον Δεκέμβριο του 1995.
Ο π
ρώτος οργανισμός του Νοσοκομείου δημοσιεύθηκε το 1989 και η σταδιακή έναρξη λειτουργίας του ξεκίνησε το 1996. Από τον αρχικό οργανισμό μέχρι σήμερα έχουν γίνει 4 μεγάλες τροποποιήσεις με πλέον πρόσφατη αυτή του έτους 2004, και αρκετές συμπληρώσεις που συνέβαλαν στην ανάπτυξη του Νοσοκομείου κα στην ανάδειξή του σε μια από τις πιο σύγχρονες νοσηλευτικές μονάδες της χώρας μας.
Από το έτος 1997 δέχεται επείγοντα περιστατικά σε καθημερινή βάση και μέχρι τις 14.30, ενώ από το Δεκέμβριο του 2000 εντάχθηκε στο σύστημα εφημεριών των νοσοκομείων που καλύπτουν τις ανάγκες του Πειραιά, της Δυτικής Αθήνας και της Δυτικής Αττικής. Παράλληλα το ΘΡΙΑΣΙΟ Νοσοκομείο έχει ενταχθεί στο σύστημα ψυχιατρικής εφημερίας των νοσοκομείων του Λεκανοπεδίου υποδεχόμενο περιστατικά απ΄ όλη τη χώρα κάθε 2ο Σάββατο του μήνα. Προσφάτως ολοκληρώθηκε το έργο της επέκτασης και διαμόρφωσης του Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών του Νοσοκομείου, ένα έργο απόρροια της συνεχώς αυξανόμενης νοσηλευτικής κίνησης του ΘΡΙΑΣΙΟΥ.
Στο ΘΡΙΑΣΙΟ Νοσοκομείο, από το 1997, υπάγονται τα δύο Κέντρα Υγείας της Δυτικής Αττικής (Ελευσίνας και Μεγάρων) με τα Περιφερειακά Ιατρεία τους. Σήμερα το ΘΡΙΑΣΙΟ Νοσοκομείο αποτελεί μια οργανωμένη νοσηλευτική μονάδα συνεχώς αναπτυσσόμενη με άριστη υποδομή σε ιατροτεχνολογικό και ξενοδοχειακό εξοπλισμό που καλείται καθημερινά να καλύψει τις ανάγκες σε περίθαλψη χιλιάδων κατοίκων του Λεκανοπεδίου και ειδικά και καθημερινά όλων των κατοίκων της περιοχής της Δυτικής Αττικής, η οποία όπως είναι γνωστό αποτελεί τη μεγαλύτερη βιομηχανική ζώνη της χώρας και παράλληλα έναν από τους μεγαλύτερους συγκοινωνιακούς κόμβους.
Η ολοκλήρωση του ΛΑΤΣΕΙΟΥ Κέντρου Εγκαυμάτων και η ενσωμάτωσή του στον Οργανισμό του Νοσοκομείου θα αποτελέσει ακόμη μία αναβάθμισή του, αφού πρόκειται για μια εξειδικευμένη Μονάδα από τις πλέον σύγχρονες και μεγάλες της Ευρώπης. Τέλος στο άμεσο μέλλον θα λειτουργήσει σύγχρονη Μονάδα Τεχνητού Νεφρού, η λειτουργία της οποίας θα σταματήσει την ταλαιπωρία χρονίως πασχόντων συνανθρώπων μας που καθημερινά σχεδόν υποβάλλονται σε αιμοκάθαρση σε απομακρυσμένες, από την περιοχή, νοσηλευτικές μονάδες.