Μέγαρα - Νέα Πέραμος Νέο Ξεκίνημα

Μέγαρα - Νέα Πέραμος Νέο Ξεκίνημα Ανεξάρτητος συνδυασμός Μέγαρα - Νέα Πέραμος ΝΕΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ Δημοτικές Εκλογές 2014

Επίσημη σελίδα του ανεξάρτητου συνδυασμού ''Μέγαρα - Νέα Πέραμος ΝΕΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ με επικεφαλή τον Δήμαρχο Μεγαρέων Ιωάννη Μαρινάκη

13/09/2020

Ο συνδυασμός μας εύχεται σε όλους τους μαθητές και μαθήτριες καλή και δημιουργική σχολική χρονιά.
Φέτος οι συνθήκες είναι πολύ διαφορετικές και είμαστε όλοι υποχρεωμένοι να τις σεβαστούμε και να εφαρμόσουμε πιστά τις συμβουλές των επιστημόνων.
Για το λόγο αυτό ο συνδυασμός μας δεν θα εκπροσωπηθεί από τους αιρετούς μας στον αυριανό αγιασμό στα σχολεία του Δήμου μας.
Προτρέπουμε όλους τους μαθητές και μαθήτριες να τηρήσουν πιστά τους κανόνες υγιεινής, να φοράνε τις μάσκες, να χρησιμοποιούν πολύ συχνά το αντισηπτικό και να τηρούν τις αποστάσεις.
Με την ελπίδα ότι όλα θα πάνε καλά ευχόμαστε και πάλι καλή και ευλογημένη σχολική χρονιά τόσο στα παιδιά μας όσο και στους γονείς και εκπαιδευτικούς όλων των σχολικών μονάδων μας.

23/07/2020

ΑΝΟΧΥΡΩΤΗ ΠΟΛΗ Η ΚΙΝΕΤΤΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

Πέρασαν 2 χρόνια από την τρομακτική φωτιά που έσπειρε τον όλεθρο και 21 μήνες από την πρώτη καταστροφική πλημμύρα που σάρωσε ότι βρήκε στο πέρασμα της και η Κινέττα στις 25 Νοεμβρίου του 2019 δέχθηκε το τελειωτικό χτύπημα, με μια νέα κοσμογονία.
Τα ορμητικά νερά των Γερανείων παρέσυραν τεράστιους όγκους φερτών υλικών και κυρίως ξεριζωμένα δένδρα και κορμοδέματα από το περιβόητο αντιπλημμυρικό έργο στις γυμνές από δένδρα πλαγιές της οροσειράς.
Μετά τον πόνο που προκαλείται από το θέαμα της ολοσχερούς καταστροφής, ακολουθούν η οργή και η αγανάκτηση για όλα αυτά που συμβαίνουν τα τελευταία 2 χρόνια στην Κινέττα και το συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι η Κινέττα είναι ανοχύρωτη πόλη.
Δεν είναι δυνατό να έχουν προηγηθεί καταστροφές που έκαναν ορατά τα προβλήματα που υπάρχουν στην Κινέττα και το μόνο που έγινε μέσα σ΄αυτό το διάστημα είναι το σαθρό και ψεύτικο έργο της κατασκευής φραγμάτων από κορμοδέματα σε κάποιες από τις πλαγιές του βουνού, τα οποία με τα πρώτα ορμητικά νερά παρασύρθηκαν και αποτέλεσαν την κύρια αιτία των καταστροφών που ακολούθησαν στον αστικό ιστό της Κινέττας.
Το έργο αυτό το έκανε η Αποκεντρωμένη Διοίκηση μέσω της Γενικής Διεύθυνσης Δασών και στοίχησε 9.000.000 ευρώ!
Αλήθεια ο κ. Κοκκινάκης, ο Συντονιστής της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής; είναι ακόμα στη θέση του μετά από αυτό το τεράστιο σκάνδαλο;
Σήμερα τα ρέματα της Κινέττας έχουν χαθεί, καλύφθηκαν από τεράστιους όγκους λάσπης και φερτών υλικών.
Το οδικό δίκτυο της ΠΕΟΑΚ έχει καταστραφεί στο ύψος του ρέματος της Πίκας και από τότε έχει αποκοπεί η Κορινθία από τη Μεγαρίδα.
Μέχρι σήμερα, 8 μήνες μετά την καταστροφική πλημμύρα της 25ης Νοεμβρίου 2019 δεν έχει αποκατασταθεί και τα οχήματα αναγκάζονται να κάνουν ολόκληρους κύκλους, μέσα από στενούς και χωμάτινους δρόμους, για να συνεχίσουν την πορεία τους από και προς τη Μεγαρίδα.
Το ίδιο συμβαίνει και στα υπόλοιπα ρέματα της περιοχής.
Ένα μεγάλο κομμάτι αυτών χάθηκε από την ορμή των χειμάρρων.
Όμως τι πρέπει να γίνει για να μην κάνουμε ξανά μνημόσυνα κατόπιν εορτής, όπως είπε Σύμβουλος του Συμβουλίου της Τοπικής Κοινότητας Κινέττας σε παλαιότερη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου;
Πρέπει όλοι οι φορείς να συνεργαστούν αρμονικά για να υπάρξει άμεσο αποτέλεσμα.
Μέχρι σήμερα δεν υπάρχει κάποιο αποτέλεσμα.
Πρέπει να αναλάβει πρωτοβουλίες το τοπικό Συμβούλιο Κινέττας, του οποίου η άποψη πρέπει να εισακούγεται και να λαμβάνεται πολύ σοβαρά υπόψη από όλους τους άλλος φορείς, με πρώτο και κύριο το Δημοτικό Συμβούλιο.
Τόσο η Πρόεδρος του Συμβουλίου, όσο και οι υπόλοιποι Τοπικοί Σύμβουλοι είναι άνθρωποι που βιώνουν καθημερινά τα προβλήματα της Κινέττας και τα γνωρίζουν όσο κανένας άλλος.
Δεν είναι δυνατόν επομένως να μην υπολογίζονται από τη δημοτική αρχή και να παραμένουν ακόμα και σήμερα απλοί παρατηρητές των τεκταινόμενων.
Μόλις μια ημέρα πριν τις καταστροφικές πλημμύρες της 25ης Νοεμβρίου στη Γενική Συνέλευση που συγκάλεσαν η Πρόεδρος και τα μέλη του Τοπικού Συμβουλίου της Κινέττας, εκφράσθηκαν από αυτούς προφητικές ανησυχίες σε μια ενδεχόμενη μεγάλη νεροποντή.
Δεν πέρασαν 24 ώρες και το κακό έγινε!
Η εξαρχής οριοθέτηση και ο καθαρισμός των ρεμάτων αποτελεί ενέργεια πρωταρχικής σημασίας. Μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει τίποτα.
Η Περιφέρεια πρέπει άμεσα με κατεπείγουσες διαδικασίες να δώσει ξανά μορφή και λειτουργία στα ρέματα και βέβαια να μην επιτρέψει την παραμονή κανενός εμποδίου στο πέρασμα των μηχανημάτων.
Όλες οι αυθαιρεσίες που θα προκύψουν στην κοίτη του ρέματος πρέπει να απομακρυνθούν, αν θέλουμε πραγματικά να διαφυλάξουμε τις ζωές των συνδημοτών μας.
Πρέπει άμεσα να γίνει αναδάσωση των Γερανείων.
Οποιασδήποτε μορφής βλάστηση αποτελεί εμπόδιο στη ροή του νερού και το ριζικό σύστημα κάθε δενδρυλλίου που θα φυτευτεί θα λειτουργήσει ως αυτόνομο αρδευτικό σύστημα. Η μείωση της ποσότητας και της ταχύτητας του νερού θα είναι εντυπωσιακή.
Αυτό το έργο αποτελεί κατά την άποψη μας το πρώτο οχυρό της Κινέττας σε μια νέα νεροποντή και όχι το άστοχο έργο της κορμοδέτησης, για το οποίο πρέπει να ζητηθούν ευθύνες από τους υπεύθυνους.
Ευθύνες πρέπει να ζητηθούν από τη δημοτική αρχή για το επιχειρησιακό σχέδιο που εκπόνησε την πενταετία 2014 – 2019, όπου δεν υπήρχε πρόληψη για την αντιπλημμυρική προστασία της Κινέττας και συνολικά του Δήμου μας.
Οι ευθύνες της γιγαντώθηκαν όλο αυτό το διάστημα με την αδράνεια που επιδεικνύει τόσο στην απομάκρυνση των φερτών υλικών ειδικά στην άνω Κινέττα, όσο και με την αδιαφορία στην απόδοση των αποζημιώσεων των πληγέντων.
Σοβαρές ευθύνες φέρει η Αποκεντρωμένη Διοίκηση που ανέθεσε ένα έργο 9.000.000 ευρώ χωρίς να το επιβλέπει, με αποτέλεσμα να καταρρεύσει με την πρώτη νεροποντή.
Μέχρι σήμερα που μιλάμε δεν βρέθηκε κάποιος Εισαγγελέας να παρέμβει και να διερευνήσει αυτό το μεγάλο σκάνδαλο, το οποίο στοίχισε (ευτυχώς μόνο) τεράστιες υλικές καταστροφές στους κατοίκους της περιοχής.
Η διοίκηση του Δήμου σε συνεργασία με την Περιφέρεια Αττικής και το Υπουργείο Υποδομών είναι υποχρεωμένοι να προχωρήσουν άμεσα στην εφαρμογή των μελετών αντιπλημμυρικής θωράκισης της Κινέττας και του Δήμου γενικότερα, αν θέλουν να αφήσουν πραγματική παρακαταθήκη στον τόπο μας.
Η παράταξη μας είναι αυτή που παρά την ολιγόχρονη θητεία της ως δημοτική αρχή (μόλις 3,5 χρόνια) έδειξε έμπρακτα το ενδιαφέρον της για την Κινέττα.
Εκπόνησε και κατέθεσε για χρηματοδότηση τη μελέτη ύδρευσης της Κινέττας και κατέθεσε το ΓΠΣ των Μεγάρων με ένα πολύ μεγάλο μέρος της Κινέττας ενταγμένο στο νέο ΓΠΣ..
Η σημερινή δημοτική αρχή δεν ήταν ικανή να κατασκευάσει το μεγάλο έργο της ύδρευσης και άφησε να περάσουν 7 χρόνια για να την μεταβιβάσει στην ΕΥΔΑΠ για να κατασκευάσει αυτή το έργο. Σήμερα έργο δεν υπάρχει.
Όσο για το ΓΠΣ όλοι γνωρίζουμε ότι η σημερινή δημοτική αρχή με διάφορες προφάσεις μπλόκαρε την υπογραφή του και σήμερα στο νέο υπό έγκριση ΓΠΣ απουσιάζει ένα μεγάλο τμήμα της άνω Κινέττας με προεξάρχουσα την περιοχή «Μαρούγκα».
Τούτη τη στιγμή χρειάζεται εγρήγορση και ομαδικό πνεύμα για να προλάβουμε τα χειρότερα.
Εμείς δείξαμε τη διάθεση της προσφοράς με σκοπό αυτή τη προοπτική.
Περιμένουμε από τη σημερινή διοίκηση να ανταποκριθεί.

ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ
«ΜΕΓΑΡΑ – ΝΕΑ ΠΕΡΑΜΟΣ ΝΕΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ»

18/07/2020

ΜΕ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΙΔΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΟΡΟΪΔΕΥΕΙ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ


Το φαινόμενο των ψεύτικων υποσχέσεων και του μηδενικού έργου συνεχίζεται με αυτή τη δημοτική αρχή.
Με λόγια και πολλά «θα», αλλά και με το «εφόσον» η διοίκηση μειοψηφίας του Δήμου εξακολουθεί να πορεύεται και να κοροϊδεύει τους δημότες.
Πρόσφατο παράδειγμα η συνέντευξη του Αντιδημάρχου Τεχνικών Έργων κ. Κορώση, ο οποίος απήγγειλε ένα εκθεσιακό αφήγημα με περιεχόμενο την κυκλοφοριακή μελέτη και το ΓΠΣ.
Για την κυκλοφοριακή μελέτη της οποίας η εφαρμογή δρομολογείται για την επόμενη πενταετία, ανήγγειλε ο κ. Κορώσης ένα μεγάλο δίκτυο πεζόδρομων με προτεραιότητα εφαρμογής την 28ης Οκτωβρίου, η οποία ως γνωστόν διαπερνά το κέντρο της πόλης των Μεγάρων.
Η τοποθέτηση αυτή αποτελεί κάθε άλλο παρά εμπεριστατωμένη και τεκμηριωμένη πρόταση από τον καθ΄ύλη αρμόδιο, αφού αφενός μεν είναι γνωστό ότι μέχρι σήμερα η 28ης Οκτωβρίου δεν έχει αποχαρακτηριστεί από Παλαιά Εθνική Οδός Αθηνών Κορίνθου (ΠΕΟΑΚ) και αφετέρου δεν έχει διασφαλιστεί η διοχέτευση των οχημάτων που διασχίζουν καθημερινά την 28ης Οκτωβρίου με έναν παράλληλο δρόμο ευρείας κυκλοφορίας.
Από την άλλη μεριά ο κ. Κορώσης εξέφρασε την ευχή και την ελπίδα ότι εφόσον όλα πάνε καλά «αν και είμαι επιφυλακτικός αφού έχουν δει πολλά τα μάτια μου, ευελπιστώ ότι η έγκριση του ΓΠΣ των Μεγάρων είναι θέμα χρόνου»!
Μετά από 6 ολόκληρα χρόνια και ενώ το ΓΠΣ ήταν έτοιμο προς υπογραφή στο γραφείο του τότε Υπουργού Περιβάλλοντος κ. Ι. Μανιάτη στις 21/1/2015 και δεν υπογράφηκε εξαιτίας των επικείμενων εθνικών εκλογών στις 25/1/2015, η διοίκηση του Δήμου η οποία στη συνέχεια μπλόκαρε την υπογραφή του, δια του κ. Κορώση εκφράζει την ελπίδα να υπογραφεί το ΓΠΣ στο επόμενο χρονικό διάστημα.
Μετά από τέτοιου μεγέθους ερασιτεχνισμούς πως είναι δυνατό να εμπιστευτεί κανείς αυτή τη διοίκηση.
Το» κερασάκι στην τούρτα» μπήκε από τον κ. Κορώση με την σκέψη να πάρει την άδεια παραχώρησης από τη ΓΑΙΑ ΟΣΕ και να κατασκευάσει ένα δίκτυο πεζόδρομου – ποδηλατόδρομου από το γήπεδο του Βύζα έως τα Πευκάκια.
Αλήθεια δεν γνωρίζει το στοιχειώδες ο κ. Κορώσης ότι δηλαδή η σιδηροδρομική γραμμή του ΟΣΕ τελεί υπό καθεστώς αναστολής λειτουργίας (κλίμακα 4) και όχι υπό κατάργηση (κλίμακα 5);
Επίσης, δεν γνωρίζει ο κ. Κορώσης ότι η σιδηροδρομική γραμμή διαπερνά την 28ης Οκτωβρίου και επομένως δεν μπορεί να καταργηθεί η κυκλοφορία των οχημάτων από αυτό το δρόμο;
Όλα όσα ανέφερε στη συνέντευξη του ο κ. Κορώσης αποτελούν τρανή απόδειξη προχειρότητας και απειρίας που εξακολουθεί να υπάρχει στους κύκλους της διοίκησης μειοψηφίας του Δήμου μας.
Είναι βαρετό να επαναλάβουμε ότι πρέπει επιτέλους τα στελέχη της διοίκησης να σοβαρευτούν και να δουλέψουν, γιατί όπως φαίνεται είναι ανεπίδεκτοι μαθήσεως.
Μετά τις τελευταίες εξελίξεις στο θέμα του καλωδίου, με τον ενδοτισμό του Δημάρχου και την αυθαίρετη και μη νομιμοποιημένη απόφαση αλλαγής πλεύσης και κοστολόγησης υποβάθμισης του τόπου στα 16.500.000 ευρώ, μετά την ανεκδιήγητη δημόσια τοποθέτηση του κ. Δήμα στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης «real.gr» σχετικά με τη μετατροπή σε τζαμί της Αγίας Σοφίας και την αναφορά του ότι «… από το να πηγαίνουν 3.000.000 τουρίστες το χρόνο στην Αγία Σοφία και να τονώνουν την Τουρκική οικονομία, χίλιες φορές να γίνει τζαμί», η δημόσια τοποθέτηση του Αντιδημάρχου Τεχνικών Έργων κ. Κορώση περί πεζοδρόμησης της 28ης Οκτωβρίου, περί δικτύου πεζόδρομου – ποδηλατόδρομου επί της σιδηροδρομικής γραμμής του ΟΣΕ και περί ελπίδας ότι θα εγκριθεί και θα υπογραφεί το ΓΠΣ της πόλης των Μεγάρων, αποτελούν την απόδειξη ότι έχουμε να κάνουμε με μια διοίκηση ερασιτεχνών και επικίνδυνων πολιτικάντηδων.

ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ
«ΜΕΓΑΡΑ – ΝΕΑ ΠΕΡΑΜΟΣ ΝΕΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ

29/06/2020

Την Κυριακή 28/6/2020 συγκλήθηκε η Δημοτική Ομάδα του συνδυασμού "ΜΕΓΑΡΑ - ΝΕΑ ΠΕΡΑΜΟΣ ΝΕΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ" και εξέλεξε το νέο επικεφαλή της, ο οποίος είναι ο κ. Γιώργος Κουμπέτσος.
Ο συνδυασμός του εύχεται καλή δύναμη στα νέα του καθήκοντα.

21/05/2020
18/02/2020

ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ ΓΡΙΠΗΣ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ

Μεγάλη ανησυχία επικρατεί το τελευταίο διάστημα με την έξαρση της γρίπης Η1Ν1.
Ο επικεφαλής του συνδυασμού μας σε πρόσφατη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου στη Διοίκηση του Δήμου.
Εξέφρασε την ανησυχία του για το γεγονός ότι υπάρχει μεγάλος αριθμός παιδιών τόσο στα δημοτικά σχολεία όσο και στα Γυμνάσια και Λύκεια των Μεγάρων και της Νέας Περάμου που έχουν προσβληθεί και απουσιάζουν από τα μαθήματα τους.
Δεν μπορούμε να πιστέψουμε την καταγγελία που έφτασε στην παράταξη μας από εκπαιδευτικό, σύμφωνα με την οποία οι Διευθυντές των σχολείων αποκρύπτουν τον ακριβή αριθμό των νοσούντων μαθητών που απουσιάζουν κάθε μέρα από τις σχολικές μονάδες.
Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο αποτελεί σοβαρή αιχμή για το σύνολο της σχολικής κοινότητας και τροχοπέδη στην ουσιαστική και αποτελεσματική παρέμβαση της ιατρικής κοινότητας στην αντιμετώπιση του προβλήματος.
Καλούμε τη Διοίκηση του Δήμου να εξετάσει άμεσα το θέμα με κλιμάκια αποτελούμενα από δημοτικούς υπαλλήλους και Υγειονομικούς, τα οποία θα επισκεφθούν όλες τις σχολικές μονάδες, θα καταγράψουν και θα συγκρίνουν τα στοιχεία που παραλαμβάνουν με τα αντίστοιχα δικά τους και θα προβούν άμεσα σε αντιμετώπιση του προβλήματος με μέτρα όπου και αν χρειάζεται.
Επειδή η υγεία των παιδιών μας δεν αποτελεί αντικείμενο προς διαπραγμάτευση, καλούμε τη διοίκηση να αντιδράσει άμεσα.

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ
«ΜΕΓΑΡΑ – ΝΕΑ ΠΕΡΑΜΟΣ ΝΕΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ»

04/12/2019

ΑΝΟΧΥΡΩΤΗ ΠΟΛΗ Η ΚΙΝΕΤΤΑ

Πέρασαν 16 μήνες από την τρομακτική φωτιά που έσπειρε τον όλεθρο και 13 μήνες από την πρώτη καταστροφική πλημμύρα που σάρωσε ότι βρήκε στο πέρασμα της και η Κινέττα στις 25 Νοεμβρίου του 2019 δέχθηκε το τελειωτικό χτύπημα, με μια νέα κοσμογονία.
Τα ορμητικά νερά των Γερανείων παρέσυραν τεράστιους όγκους φερτών υλικών και κυρίως ξεριζωμένα δένδρα και κορμοδέματα από το περιβόητο αντιπλημμυρικό έργο στις γυμνές από δένδρα πλαγιές της οροσειράς.
Μετά τον πόνο που προκαλείται από το θέαμα της ολοσχερούς καταστροφής, ακολουθούν η οργή και η αγανάκτηση για όλα αυτά που συμβαίνουν τα τελευταία 2 χρόνια στην Κινέττα και το συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι η Κινέττα είναι ανοχύρωτη πόλη.
Δεν είναι δυνατό να έχουν προηγηθεί καταστροφές που έκαναν ορατά τα προβλήματα που υπάρχουν στην Κινέττα και το μόνο που έγινε μέσα σ΄αυτό το διάστημα είναι το σαθρό και ψεύτικο έργο της κατασκευής φραγμάτων από κορμοδέματα σε κάποιες από τις πλαγιές του βουνού, τα οποία με τα πρώτα ορμητικά νερά παρασύρθηκαν και αποτέλεσαν την κύρια αιτία των καταστροφών που ακολούθησαν στον αστικό ιστό της Κινέττας.
Το έργο αυτό το έκανε η Αποκεντρωμένη Διοίκηση μέσω της Γενικής Διεύθυνσης Δασών και στοίχησε 9.000.000 ευρώ!
Αλήθεια που είναι ο κ. Κοκκινάκης, ο Συντονιστής της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής; Εμφανίστηκε καθόλου; Είναι ακόμα στη θέση του;
Σήμερα τα ρέματα της Κινέττας χάθηκαν, καλύφθηκαν από τεράστιους όγκους λάσπης και φερτών υλικών.
Το ρέμα της Πίκας που αποτέλεσε μια από τις κεντρικές πηγές της καταστροφής, έχει μπαζωθεί σε όλο το μήκος του.
Τα μηχανήματα του Δήμου, της Περιφέρειας και του Στρατού κάνουν υπεράνθρωπες προσπάθειες να το επαναφέρουν στην αρχική μορφή του, πράγμα πολύ δύσκολο και χρονοβόρο.
Το ίδιο συμβαίνει και στα υπόλοιπα ρέματα της περιοχής.
Ένα μεγάλο κομμάτι αυτών χάθηκε από την ορμή των χειμάρρων.
Όμως τι πρέπει να γίνει για να μην κάνουμε ξανά μνημόσυνα κατόπιν εορτής, όπως είπε Σύμβουλος του Συμβουλίου της Τοπικής Κοινότητας Κινέττας στην πρόσφατη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου;
Πρέπει όλοι οι φορείς να συνεργαστούν αρμονικά για να υπάρχει άμεσο αποτέλεσμα.
Πρέπει να αναλάβει πρωτοβουλίες το τοπικό Συμβούλιο Κινέττας, του οποίου η άποψη πρέπει να εισακούγεται και να λαμβάνεται πολύ σοβαρά υπόψη από όλους τους άλλος φορείς, με πρώτο και κύριο το Δημοτικό Συμβούλιο.
Τόσο η Πρόεδρος του Συμβουλίου, όσο και οι υπόλοιποι Τοπικοί Σύμβουλοι είναι άνθρωποι που βιώνουν καθημερινά τα προβλήματα της Κινέττας και τα γνωρίζουν όσο κανένας άλλος.
Δεν είναι δυνατόν επομένως να μην υπολογίζονται και να παραμένουν ακόμα και σήμερα απλοί παρατηρητές των τεκταινόμενων.
Μόλις μια ημέρα πριν τις καταστροφικές πλημμύρες της 25ης Νοεμβρίου στη Γενική Συνέλευση που συγκάλεσαν η Πρόεδρος και τα μέλη του Τοπικού Συμβουλίου της Κινέττας, εκφράσθηκαν από αυτούς προφητικές ανησυχίες σε μια ενδεχόμενη μεγάλη νεροποντή.
Δεν πέρασαν 24 ώρες και το κακό έγινε!
Η εξαρχής οριοθέτηση και ο καθαρισμός των ρεμάτων αποτελεί ενέργεια πρωταρχικής σημασίας.
Η Περιφέρεια πρέπει άμεσα με κατεπείγουσες διαδικασίες να δώσει ξανά μορφή και λειτουργία στα ρέματα και βέβαια να μην επιτρέψει την παραμονή κανενός εμποδίου στο πέρασμα των μηχανημάτων.
Όλες οι αυθαιρεσίες που θα προκύψουν στην κοίτη του ρέματος πρέπει να απομακρυνθούν, αν θέλουμε πραγματικά να διαφυλάξουμε τις ζωές των συνδημοτών μας.
Πρέπει άμεσα να γίνει αναδάσωση των Γερανείων.
Οποιασδήποτε μορφής βλάστηση αποτελεί εμπόδιο στη ροή του νερού και το ριζικό σύστημα κάθε δενδρυλλίου που θα φυτευτεί θα λειτουργήσει ως αυτόνομο αρδευτικό σύστημα. Η μείωση της ποσότητας και της ταχύτητας του νερού θα είναι εντυπωσιακή.
Αυτό το έργο αποτελεί κατά την άποψη μας το πρώτο οχυρό της Κινέττας σε μια νέα νεροποντή και όχι το άστοχο έργο της κορμοδέτησης, για το οποίο πρέπει να ζητηθούν ευθύνες από τους υπεύθυνους.
Ο συνδυασμός μας βρέθηκε από την πρώτη στιγμή στην Κινέττα.
Ο επικεφαλής κ. Ιωάννης Μαρινάκης με τους συνεργάτες του περπάτησαν σε όλες τις περιοχές που υπέστησαν καταστροφές, μίλησαν με πολλούς πληγέντες κατοίκους και κατέγραψαν τα μεγάλα προβλήματα που προέκυψαν.
Στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου που ακολούθησε την Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2019, ο κ. Μαρινάκης εξέφρασε το σεβασμό και τη συμπαράσταση στους πληγέντες και τόνισε ότι ένα τέτοιο ακραίο φυσικό φαινόμενο δεν επιδέχεται μικροπολιτικό αντιπολιτευτικό λόγο και ούτε αποτελεί πεδίο λαϊκισμού.
Ευθύνες μπορούν να ζητηθούν από τη δημοτική αρχή για το επιχειρησιακό σχέδιο που εκπόνησε την πενταετία 2014 – 2019, όπου δεν υπήρχε πρόληψη για την αντιπλημμυρική προστασία της Κινέττας και συνολικά του Δήμου μας.
Όμως δεν μπορούν να ζητηθούν και να επιρριφτούν ευθύνες στη διοίκηση για ένα τόσο ραγδαία εξελισσόμενο ακραίο φαινόμενο.
Σοβαρές ευθύνες φέρει η Αποκεντρωμένη Διοίκηση που ανέθεσε ένα έργο 9.000.000 ευρώ χωρίς να το επιβλέπει, με αποτέλεσμα να καταρρεύσει με την πρώτη νεροποντή.
Η διοίκηση του Δήμου σε συνεργασία με την Περιφέρεια Αττικής είναι υποχρεωμένη να προχωρήσει άμεσα σε μελέτες αντιπλημμυρικής θωράκισης του Δήμου, αν θέλει να αφήσει πραγματική παρακαταθήκη στον τόπο μας.
Η παράταξη μας δια του επικεφαλή της επέδειξε υψηλό πολιτικό φρόνημα στην τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου και δεν προέβη σε μια άκαρπη και ανούσια πολιτική τοποθέτηση, μόνο και μόνο για να βλάψει πολιτικά τη διοίκηση του Δήμου.
Η τοποθέτηση μας ήταν σαφής και περιείχε το στοιχείο της σύμπνοιας και της διάθεσης συνεργασίας, όπως πρέπει να συμβαίνει σε τέτοιες περιπτώσεις.
Υπάρχει πολύς χρόνος και πολλά θέματα για πολιτική αντιπαράθεση στο μέλλον.
Τούτη τη στιγμή χρειάζεται ομαδικό πνεύμα για να προλάβουμε τα χειρότερα.
Εμείς δείξαμε τη διάθεση της προσφοράς με σκοπό αυτή τη προοπτική.
Περιμένουμε από τη διοίκηση να ανταποκριθεί.

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ
«ΜΕΓΑΡΑ – ΝΕΑ ΠΕΡΑΜΟΣ ΝΕΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ»

15/11/2019

15 η ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ…

Δυο χρόνια μετά τις φονικές πλημμύρες στη Νέα Πέραμο και οι
δημότες ακόμα μετράνε τις πληγές τους.
Δυο χρόνια μετά την 15 η /11 ου /2017 και η μόνη μελέτη που υλοποιείται
σήμερα στη Νέα Πέραμο είναι αυτή που εκπόνησε η διοίκηση μας και
την παρέδωσε στην Αντιπεριφέρεια Δυτικής Αττικής το 2013.
Η μελέτη αυτή αφορά στην αντιπλημμυρική θωράκιση της Νέας
Περάμου και ειδικά στην περιοχή Μετόχι – Ακρογιάλι, την περιοχή που
επλήγη πολύ περισσότερο στη Νέα Πέραμο.
Σήμερα, 6 χρόνια μετά από πλήρη απραγία της σημερινής διοίκησης, οι
δημότες της Νέας Περάμου εξακολουθούν να ζουν με την αγωνία μιας
νέας πλημμύρας και των επακόλουθων αυτής, αφού αισθάνονται
αθωράκιστοι και ανασφαλείς.
Ελπίζουμε να μη ζήσουμε στο μέλλον τέτοιες δοκιμασίες.
Όμως η ελπίδα δεν φτάνει.
Πρέπει να υπάρξουν μελέτες άμεσα που θα διασφαλίσουν την
αντιπλημμυρική προστασία των πολιτών.
Πέρασαν 6 χρόνια χαμένα με μια διοίκηση αδιάφορη για κατασκευή
έργων που σώζουν τους δημότες από φυσικές καταστροφές.
Είναι καιρός να γίνουν πράξη προεκλογικές εξαγγελίες, τόσο σε
δημοτικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο κεντρικής διοίκησης.
Οι υποσχέσεις χόρτασαν τους δημότες.
Τώρα είναι ώρα για έργα!

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ
«ΜΕΓΑΡΑ – ΝΕΑ ΠΕΡΑΜΟΣ ΝΕΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ»

30/10/2019

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΠΑΡΑΚΜΗΣ ΚΑΙ ΤΡΑΜΠΟΥΚΙΣΜΩΝ

Δυστυχώς για άλλη μια φορά το Δημοτικό Συμβούλιο βίωσε μια από τις χειρότερες στιγμές του στη συνεδρίαση της 29/10/2019.
Με την πρόταση εκτός ημερησίας διατάξεως του επικεφαλή της παράταξης μας και της μείζονος μειοψηφίας, κ. Ιωάννη Μαρινάκη, περί συζήτησης και ψήφισης του θέματος «αναμόρφωση προϋπολογισμού του τρέχοντος οικονομικού έτους 2019», με αποκλειστικό αντικείμενο την καταβολή της εκλογικής αποζημίωσης και των ωρών υπερωριακής απασχόλησης στους εργαζόμενους του Δήμου, δημιουργήθηκε πανικός στην πλευρά της διοίκησης.
Ο Δήμαρχος αρχικά προσπάθησε για άλλη μια φορά να παραπλανήσει το σώμα με αοριστολογίες και ανακρίβειες, ενώ ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου την ίδια στιγμή προσπαθούσε να ερμηνεύσει τον Κανονισμό Λειτουργίας του Δημοτικού Συμβουλίου με τρόπο που να μην μπορέσει να συζητηθεί το θέμα.
Ο λόγος βέβαια ήταν εμφανής.
Η διοίκηση μειοψηφίας που κατά τα άλλα κόπτεται για τους εργαζόμενους του Δήμου, δεν μερίμνησε ώστε να συμπεριλάβει στην ημερήσια διάταξη ξεχωριστό θέμα για την αναμόρφωση του προϋπολογισμού σχετιζόμενη αποκλειστικά με την καταβολή της εκλογικής αποζημίωσης και των ωρών υπερωριακής απασχόλησης στους εργαζόμενους του Δήμου.
Η παράταξη μας κατέθεσε συγκεκριμένη πρόταση προς ψήφιση με έτοιμη την εισήγηση του θέματος αυτού, δια του επικεφαλή μας.
Ο κ. Μαρινάκης ζήτησε να τεθεί σε ψηφοφορία η συζήτηση της αναμόρφωσης, αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία των προ ημερησίας διατάξεως θεμάτων, επικαλούμενος το άρθρο 2, παρ. 5, εδάφιο β΄ του Κανονισμού Λειτουργίας του Δημοτικού Συμβουλίου.
Με τον τρόπο αυτό θελήσαμε να αποκαταστήσαμε το κύρος του Δημοτικού Συμβουλίου, το οποίο επλήγη κατά την άποψη μας, μετά την πρόσφατη δήλωση του Προέδρου των εργαζομένων του Δήμου, κ. Ιερόθεου Καστάνη, μετά την καταψήφιση της αναμόρφωσης προϋπολογισμού στην συνεδρίαση της 15/10/2019, ο οποίος δήλωσε πως «..τέτοιου είδους πολιτικά παιχνίδια δεν πρέπει να δημιουργούν προβλήματα στους εργαζόμενους. Τα πολιτικά παιχνίδια πρέπει να μείνουν μακριά από τους εργαζόμενους».
Όμως τόσο ο Πρόεδρος όσο και ο Δήμαρχος δεν θέλησαν να υποστούν ακόμα μια πολιτική ήττα μέσα στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου και καταστρατηγώντας βάναυσα τον κανονισμό λειτουργίας και τη δημοκρατική λειτουργία του Δημοτικού Συμβουλίου προσπάθησαν με κάθε τρόπο να αποτρέψουν την συζήτηση του θέματος.
Στην προσπάθεια τους αυτή επιστράτευσαν γνωστό «υπάλληλο» του Δήμου, ο οποίος έλαβε το λόγο ως Αντιπρόεδρος του συλλόγου εργαζομένων και επιτέθηκε φραστικά με ύβρεις στον πρώην Δήμαρχο κ. Μαρινάκη, τον κατηγόρησε ότι επί δικής του θητείας άφηνε απλήρωτους τους εργαζόμενους(!) και αυτοαποκαλούμενος ως εκπρόσωπος των εργαζομένων ζήτησε να μη συζητηθεί το θέμα που αφορούσε αποκλειστικά στο όφελος των συναδέλφων του!
Χαρακτηριστικό της στημένης επίθεσης ήταν το γεγονός ότι ενώ τόσο ο κ. Μαρινάκης, όσο και ο κ. Χοροζάνης ζήτησαν να αποπεμφθεί από την αίθουσα ο «υπάλληλος», ο Πρόεδρος με ειρωνικό και απαξιωτικό ύφος, το αρνήθηκε!
Η παράταξη μας ζητά άμεσα την επίσημη τοποθέτηση του Προέδρου των εργαζομένων και την καταδίκη της συμπεριφοράς τύπου πεζοδρομίου του αυτοαποκαλούμενου εκπροσώπου των εργαζομένων.
Δεν μπορούμε να διανοηθούμε ότι αυτός ο τύπος εκπροσωπεί τους συναδέλφους του στο Δήμο!
Παράλληλα η παράταξη μας θα κινηθεί άμεσα εναντίον του και θα ζητήσει την πειθαρχική δίωξη του, ενώ παράλληλα θα ζητήσει να διερευνηθεί ενδελεχώς ο υπηρεσιακός φάκελος του για τυχόν ελλείψεις και παρατυπίες.
Από την εξέλιξη της συζήτησης φάνηκε ξεκάθαρα ότι το κύρος του Δημοτικού Συμβουλίου υπέστη ένα βαρύτατο πλήγμα, υπό την καθοδήγηση ενός ανεπαρκέστατου Προέδρου και τη συμβολή ενός «υπαλλήλου».
Δεν είμαστε διατεθειμένοι να επιτρέψουμε άλλο κατρακύλισμα.
Θα λάβουμε τα μέτρα μας εμείς το σύνολο της αντιπολίτευσης πλειοψηφίας ενάντια σε μια παρηκμασμένη διοίκηση μειοψηφίας.

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ
«ΜΕΓΑΡΑ – ΝΕΑ ΠΕΡΑΜΟΣ ΝΕΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ»

22/10/2019

Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ ΜΕΓΑΡΩΝ ΠΡΟΪΟΝ ΤΗΣ ΠΡΌΤΑΣΗΣ ΜΑΡΙΝΑΚΗ

Η τροπολογία που κατατέθηκε και πέρασε από τη Βουλή των Ελλήνων δημιουργεί νέες συνθήκες που ευνοούν την προώθηση της επαναλειτουργίας του Κέντρου Υγείας Μεγάρων σε 24ωρη βάση.
Από την πρώτη στιγμή που δημιουργήθηκε το πρόβλημα με την παύση της εφημερίας του ΚΥ ο επικεφαλής μας πρώην Δήμαρχος κ. Ιωάννης Μαρινάκης κατέθεσε δημόσια τις προτάσεις για την επίλυση του προβλήματος στην ηγεσία του Υπουργείου Υγείας με επιστολή που δημοσιεύτηκε τόσο στον τοπικό ‘όσο και τον ηλεκτρονικό τύπο.
Όπως έχει αναφερθεί στην από 16/7/2019 επιστολή του επικεφαλή μας κ. Ιωάννη Μαρινάκη προς τον Υπουργό Υγείας κ. Βασίλη Κικίλια, η πρόταση είχε ως εξής:
«… Ως Δημοτικός Σύμβουλος, επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας του Δημοτικού Συμβουλίου του δήμου Μεγαρέων, με δελτίο τύπου κατέθεσα αμέσως μετά το κλείσιμο του ΚΥ τις προτάσεις επαναλειτουργίας του, οι οποίες είναι οι εξής:
1. Εκ περιτροπής εφημερία των ειδικευομένων ιατρών των Νοσοκομείων αρμοδιότητας της 2ης ΥΠΕ και συγκεκριμένα για τις ειδικότητες της Παθολογίας, Παιδιατρικής, Καρδιολογίας και Χειρουργικής, μέχρι την πρόσληψη και κάλυψη των κενών θέσεων Γενικών Ιατρών και Επικουρικών Ιατρών.
2. Εναλλακτική πρόταση προσωρινού χαρακτήρα η σύμβαση μίσθωσης έργου με ιδιώτες ιατρούς των αντίστοιχων ειδικοτήτων που επιθυμούν και προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στους συνδημότες τους, αλλά και σε όλους τους επισκέπτες του ΚΥ Μεγάρων, ειδικά αυτή την περίοδο που ο πληθυσμός έχει αυξηθεί κατά πολύ, λόγω των καλοκαιρινών διακοπών…»
Αυτή ακριβώς ήταν η πρόταση που υιοθετήθηκε από την ηγεσία του Υπουργείου Υγείας.
Ακολούθως η ηγεσία του Υπουργείου έπρεπε να εισαγάγει την πρόταση αυτή με τροπολογία στο ήδη έτοιμο σχέδιο νόμου για την υγεία.
Η τροπολογία είναι γνωστό ότι εισάγεται νομοτελειακά από Βουλευτή και όχι από κάποιον άλλο θεσμικό παράγοντα, γιατί έγκειται στο κοινοβουλευτικό έργο του.
Έτσι η ηγεσία του Υπουργείου ανέθεσε στον Βουλευτή κ. Κώτσηρα να εισαγάγει την τροπολογία με την ευκαιρία της προέλευσης του κιόλας από την περιοχή των Μεγάρων.
Θεωρούμε ότι για άλλη μια φορά πράξαμε το καθήκον μας απέναντι στους δημότες του Δήμου μας.
Χωρίς τυμπανοκρουσίες και φωτογραφίες λειτουργήσαμε αποτελεσματικά για το Δήμο και τους δημότες μας.
Βέβαια σε όλη αυτή την προσπάθεια έπαιξε ρόλο η μεγάλη εμπειρία του επικεφαλή μας, ο οποίος από θέσεις ευθύνης στο παρελθόν, όπως ο Διοικητής νοσοκομείου, γνώριζε πώς να αντιμετωπίσει τέτοιες κρίσεις.
Η πρόταση δεν ήταν τυχαία. Ήταν απόρροια της εμπειρίας που αποκόμισε τόσα χρόνια μαχόμενος στον τομέα της υγείας, τόσο ως γιατρός όσο και ως Διοικητής μεγάλων νοσοκομείων.
Η εμπειρία του αυτή μας δίδαξε να λέμε λίγα, να αποφεύγουμε την δημοσιότητα και να στοχεύουμε στο τελικό αποτέλεσμα που είναι το κοινό καλό.
Με αυτό το σκεπτικό και την μετριοπάθεια θα συνεχίσουμε τον αγώνα μας για το Δήμο και τους δημότες μας.

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ
«ΜΕΓΑΡΑ – ΝΕΑ ΠΕΡΑΜΟΣ ΝΕΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ»

08/10/2019

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ - ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ κ. ΣΤΡΑΤΟΥΡΗ ΓΕΏΡΓΙΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ ΜΕΓΑΡΩΝ :

"Η ΥΓΕΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΜΑΣ ΔΕΝ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΕΤΑΙ

Ως μέλος του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Μεγαρέων, Δημοτικός Σύμβουλος της
παράταξης μείζονος μειοψηφίας «ΜΕΓΑΡΑ – ΝΕΑ ΠΕΡΑΜΟΣ ΝΕΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ» και
υπεύθυνος Τοπικής Αυτοδιοίκησης της ΔΗΜΤΟ Νέας Δημοκρατίας Μεγάρων – Νέας
Περάμου, σας ενημερώνω για τα ακόλουθα:
Με επικεφαλής των ενεργειών και των επαφών με υψηλούς αξιωματούχους του
Υπουργείου Υγείας, κ. Ιωάννη Μαρινάκη, συνεπικουρούμενο από στελέχη της Νέας
Δημοκρατίας, σας γνωστοποιούμε ότι σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα που πιθανώς δεν
θα υπερβαίνει τον ένα μήνα, θα είναι εφικτή ξανά η 24ωρη λειτουργία του Κέντρου Υγείας
Μεγάρων.
Η συνεχής και απρόσκοπτη λειτουργία του Κ.Υ. Μεγάρων θα υλοποιηθεί στη βάση των
προτάσεων του Ιατρού κ. Ιωάννη Μαρινάκη, δηλαδή με μεταφορά ιατρικού προσωπικού από
όμορα Νοσοκομεία(π.χ. Θριάσιο), υπό τη μορφή της απόσπασης και για όσο χρονικό
διάστημα απαιτείται, μέχρι την ολοκλήρωση πρόσληψης μόνιμου ιατρικού προσωπικού.
Μέχρι την τελική εφαρμογή των ανωτέρω θα συνεχιστούν οι επαφές με τα κυβερνητικά
στελέχη του αρμόδιου Υπουργείου γιατί η υγεία των δημοτών μας αποτελεί το σπουδαιότερο
αγαθό και δεν διαπραγματεύεται.

Γεώργιος Στρατούρης
Αξιωματικός Π.Ν.ε.α.
Δημοτικός Σύμβουλος
«ΜΕΓΑΡΑ – ΝΕΑ ΠΕΡΑΜΟΣ ΝΕΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ»
"

08/10/2019

ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ Η ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΓΙΑΤΡΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΘΡΙΑΣΙΟ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ ΜΕΓΑΡΩΝ

Επειδή η διακοπή της 24ωρης λειτουργίας του Κέντρου Υγείας Μεγάρων παραμένει, παρά την αλλαγή της ηγεσίας του Υπουργείου Υγείας, αλλά και της διοίκησης της 2ης Υγειονομικής Περιφέρειας, στην οποία υπάγεται το Κέντρο Υγείας, είμαστε υποχρεωμένοι να επανέλθουμε και να υπενθυμίσουμε κάποιες πολύ σημαντικές κινήσεις του συνδυασμού μας.
Στις 16/7/2019, ο επικεφαλής του συνδυασμού μας κ. Ιωάννης Μαρινάκης μετά από προηγηθείσα τηλεφωνική επικοινωνία, απέστειλε επιστολή στο νέο Υπουργό Υγείας κ. Βασ. Κικίλια, την οποία κοινοποίησε επίσης στον Υφυπουργό Υγείας κ. Βασ. Κοντοζαμάνη.
Η επιστολή που εστάλη είναι η ακόλουθη:

ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΛ. ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ
ΙΑΤΡΟΣ – ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ
Τ. ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΕΓΑΡΕΩΝ

ΠΡΟΣ : ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΓΕΙΑΣ – ΠΡΟΝΟΙΑΣ
Κο Βασίλειο Κικίλια

ΚOIN.: ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΥΓΕΙΑΣ
Κο Βασίλειο Κοντοζαμάνη

ΘΕΜΑ: « Επαναλειτουργία του Κέντρου Υγείας Μεγάρων σε 24ωρη βάση»

Αξιότιμε κ. Υπουργέ,

Το Κέντρο Υγείας Μεγάρων τελεί υπό την εποπτεία του «ΘΡΙΑΣΙΟΥ» Γ.Ν. Ελευσίνας και της 2ης Υγειονομικής Περιφέρειας.
Από το 1989 αρχικά και αργότερα από το 2002 λειτουργεί ακατάπαυστα σε 24ωρη βάση και προσφέρει τεράστιο κοινωνικό έργο στην ευρύτερη διοικητική περιφέρεια του δήμου Μεγαρέων.
Από τις 14/6/2019 το ΚΥ Μεγάρων έπαψε να εφημερεύει καθημερινά και λειτουργεί μόνο τις καθημερινές από τις ώρες 7.00 έως και 15.00 μέχρι την Παρασκευή.
Ο λόγος, ένας και μοναδικός, ο οποίος δεν είναι άλλος από την έλλειψη ιατρικού προσωπικού και συγκεκριμένα Γενικών Ιατρών, οι οποίοι μπορούν να καλύψουν το πρόγραμμα των εφημεριών και επομένως να αποκαταστήσουν την εύρυθμη λειτουργία του Κέντρου.
Η Διευθύντρια του ΚΥ έχει ενημερώσει την προηγούμενη ηγεσία σε όλες τις βαθμίδες από το Δεκέμβριο του 2018, αλλά κανείς δεν ασχολήθηκε ούτε έδωσε την ανάλογη βαρύτητα, ώστε να μη φτάσουμε στην απόφαση της Διοικήτριας της 2ης ΥΠΕ κ. Ιορδανίδου, αυτή της παύσης της εφημερίας του ΚΥ Μεγάρων.
Ως Δημοτικός Σύμβουλος, επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας του Δημοτικού Συμβουλίου του δήμου Μεγαρέων, με δελτίο τύπου κατέθεσα αμέσως μετά το κλείσιμο του ΚΥ τις προτάσεις επαναλειτουργίας του, οι οποίες είναι οι εξής:
1. Εκ περιτροπής εφημερία των ειδικευομένων ιατρών των Νοσοκομείων αρμοδιότητας της 2ης ΥΠΕ και συγκεκριμένα για τις ειδικότητες της Παθολογίας, Παιδιατρικής, Καρδιολογίας και Χειρουργικής, μέχρι την πρόσληψη και κάλυψη των κενών θέσεων Γενικών Ιατρών και Επικουρικών Ιατρών.
2. Εναλλακτική πρόταση προσωρινού χαρακτήρα η σύμβαση μίσθωσης έργου με ιδιώτες ιατρούς των αντίστοιχων ειδικοτήτων που επιθυμούν και προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στους συνδημότες τους, αλλά και σε όλους τους επισκέπτες του ΚΥ Μεγάρων, ειδικά αυτή την περίοδο που ο πληθυσμός έχει αυξηθεί κατά πολύ, λόγω των καλοκαιρινών διακοπών.
Τα αποτελέσματα της παύσης της εφημερίας του ΚΥ φάνηκαν πολύ γρήγορα και ήδη μετράμε τον πρώτο νεκρό, θύμα της καθυστέρησης της αντιμετώπισης και της παροχής των πρώτων βοηθειών από το μόλις 800 μέτρα από την οικεία του κλειστό ΚΥ.
Ως ιατρός απευθύνομαι στο συνάδελφο αλλά κυρίως στον άνθρωπο Βασίλη Κικίλια, ο οποίος έχει αποδείξει την ικανότητα και την αποτελεσματικότητα του από τις θέσεις ευθύνης που του ανατέθηκαν μέχρι σήμερα, για την άμεση λύση του μείζονος αυτού θέματος.
Είμαι στη διάθεση σας για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση και συμβολή.
Με ιδιαίτερη εκτίμηση,

Μέγαρα 16/7/2019

ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΛ. ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ
ΙΑΤΡΟΣ - ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ
Δημοτικός Σύμβουλος
Τ. Δήμαρχος Μεγαρέων



" Όπως αντιλαμβάνεστε, ο συνδυασμός μας έχοντας απόλυτη επίγνωση της σοβαρότητας της κατάστασης λειτούργησε άμεσα και αποτελεσματικά, με δυο πολύ ρεαλιστικές προτάσεις, οι οποίες είναι αμφότερες άμεσα εφαρμόσιμες.
Μετά από λίγες ημέρες ο Υφυπουργός Υγείας κ. Κοντοζαμάνης επικοινώνησε προσωπικά με τον κ. Μαρινάκη, δήλωσε ότι βρίσκει πολύ ενδιαφέρουσες τις προτάσεις και τον διαβεβαίωσε ότι θα υπάρξει άμεσα λύση.
Δυστυχώς έχουν περάσει από τότε 2.5 μήνες, αλλά λύση ακόμα δεν έχει υπάρξε
Για το λόγο αυτό προτείνουμε ως επιτακτική ανάγκη την άμεση απόσπαση κάποιων γιατρών συγκεκριμένων ειδικοτήτων από το Θριάσιο νοσοκομείο στο Κέντρο Υγείας Μεγάρων, από τη στιγμή που δεν ευοδώνουν ακόμα οι προσλήψεις Γενικών Ιατρών στο Κέντρο Υγείας.
Ως συνδυασμός επικροτούμε κάθε προσπάθεια και εκδήλωση προβολής του μεγάλου προβλήματος της συνέχισης της λειτουργίας του Κέντρου υγείας σε 24ωρη βάση.
Επιθυμούμε όμως τις πρακτικές λύσεις και όχι τη «διύλιση του κώνωπος» χωρίς να παράγεται αποτέλεσμα.
Σε αυτό το πλάνο και με αυτό το πνεύμα θα συνεχίσουμε τον αγώνα μας για την επαναφορά του Κέντρου Υγείας στην κανονικότητα.
Είναι κοινωνική υποβάθμιση για ένα Δήμο σαν το δικό μας να μην παρέχεται δωρεάν πρωτοβάθμια περίθαλψη καθ΄ όλο το 24ωρο.

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ
«ΜΕΓΑΡΑ – ΝΕΑ ΠΕΡΑΜΟΣ ΝΕΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ»

Address

28ης Οκτωβρίου 126 Μεγαρα/Χρηστου Συρρακου & Πορτσιδη 1 Νεα Περαμος
Mégara

Telephone

+306944966696

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Μέγαρα - Νέα Πέραμος Νέο Ξεκίνημα posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Organization

Send a message to Μέγαρα - Νέα Πέραμος Νέο Ξεκίνημα:

Share