31/12/2023
Σε λίγες ώρες, η θητεία της παρούσας δημοτικής αρχής ολοκληρώνεται.
Τέσσερα χρόνια δουλέψαμε με στρατηγική και πλάνο, υλοποιώντας και δρομολογώντας μία σειρά από μικρότερα ή μεγαλύτερα έργα που αναβαθμίζουν την ποιότητα ζωής των πολιτών στο Δήμο
και θα αποτελέσουν τις υποδομές για μια εκσυγχρονισμένη και λειτουργική τοπική κοινωνία.
Το επιχειρησιακό μας πρόγραμμα βασίστηκε σε δύο άξονες.
Στην προώθηση της τοπικής ανάπτυξης και στην ανάπτυξη των συνεργασιών του Δήμου.
Συνοψίζοντας, πιστοί στις υποσχέσεις μας, καταβάλαμε κάθε δυνατή προσπάθεια και επιτύχαμε μέσα στα χρόνια της θητείας μας, παρά τις αντίξοες συνθήκες που αντιμετωπίσαμε, κατ’αρχάς να εξασφαλίσουμε χρηματοδοτήσεις για σημαντικά και καινοτόμα έργα που θα βελτιώσουν την καθημερινότητα και θα αναβαθμίσουν την ποιότητα ζωής των δημοτών αλλά και να θέσουμε τις βάσεις για την πραγμάτωσή τους από την επόμενη διοίκηση, στην οποία και ευχόμαστε καλή επιτυχία στο έργο της.
Τέλος, θέλω να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου, τους Αντιδημάρχους, τους δημοτικούς και τοπικούς συμβούλους, τον Γενικό Γραμματεα, τον Πρόεδρο του Κοινωνικού Παντοπωλείου, την πρόεδρο και την διοίκηση του ΔΟΚΑΠΜΕ, τις διοικήσεις των συλλόγων, σχολικών επιτροπών , τους υπαλλήλους του δημου, τους συνεργάτες μου και όλους όσους με υποστήριξαν κατά τη διάρκεια αυτής της θητείας. Ήταν τιμή μου να υπηρετήσω ως Δήμαρχος αυτού του υπέροχου τόπου, της γενέτειρας μου, που ήταν, είναι και θα παραμείνει μέσα στην καρδιά μου.
Συνεχίζω να πιστεύω στη δύναμη της συλλογικής προσπάθειας και της συνεργασίας και είμαι βέβαιος ότι, με την υποστήριξή σας, ο δήμος μας θα συνεχίσει να αναπτύσσεται και να ευημερεί.
Καλή Χρονιά με υγεία σε όλους!
Εδώ μπορείτε να βρείτε αναλυτικά όλο τον απολογισμό του έργου:
https://mandras-eidyllias.gr/grafeio-typou/deltia-typou/oloklhrwsh-thhteias-kai-apologismos/