27/06/2026
⚠️Η κριτική μας δεν αποτελεί αντιπαράθεση, αλλά υπεύθυνη αυτοδιοικητική στάση.
🎯Στόχος μας είναι η προστασία της δημόσιας υγείας, του περιβάλλοντος και του τουρισμού της Νότιας Κέρκυρας, απέναντι στην πλήρη απουσία σχεδίου για την διαχείριση των απορριμμάτων.
❌Είναι αναληθές ότι η παράταξη μας αρνείται. Έχουμε δηλώσει επανειλημμένα ότι θα στηρίξουμε κάθε τεκμηριωμένη και ουσιαστική πρόταση προς όφελος του τόπου.
❗️Η δημοτική αρχή έφερε το θέμα του ΣΜΑ 4️⃣φορές μόνο για συζήτηση, χωρίς ολοκληρωμένη εισήγηση, μελέτη ή συγκεκριμένο σχέδιο.
‼️Η δημοτική αρχή διαθέτει την πλειοψηφία και μπορεί να λαμβάνει αποφάσεις, όπως έκανε πρόσφατα με την αποχώρηση από τον ΣΥ.ΚΟΙ.Π.Α.
⁉️Αντί να αναλάβει τις ευθύνες της, επιχειρεί να τις μεταθέσει στην αντιπολίτευση για να καλύψει την πολιτική της ανεπάρκεια.
☢️Η εικόνα στα Μωραΐτικα και γενικότερα στη Νότια Κέρκυρα είναι αποκαρδιωτική, με σκουπίδια στους δρόμους εδώ και έναν μήνα.
🏴☠️Αντί για οργανωμένο ΣΜΑ, δημιούργησαν ανεξέλεγκτες εστίες συγκέντρωσης απορριμμάτων στα χωριά, με σοβαρούς κινδύνους για την δημόσια υγεία και την πυρασφάλεια.
✔️Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Μωραϊτίκων, έχει ήδη προσφύγει στον Εισαγγελέα, ζητώντας την προστασία της δημόσιας υγείας και του περιβάλλοντος.
✔️Ζητάμε την άμεση παρέμβαση των αρμόδιων υπηρεσιών και της Δικαιοσύνης. Μετά από έναν μήνα ανοχής, δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια.
⛔️Οι εικόνες θυμίζουν τις χειρότερες στιγμές του 2015 - 2018 και δεν τιμούν κανέναν.
⛔️Όσοι διοικούν οφείλουν να έχουν επίγνωση της ευθύνης απέναντι στους δημότες, τις επιχειρήσεις και τους επισκέπτες της Νότιας Κέρκυρας.
⚠️Η τοποθέτηση μας γίνεται με ειλικρίνεια και αποκλειστικό γνώμονα το συμφέρον του Νότου.
🚩Εμείς δεν θα αντέχαμε να κατέχουμε θέσεις ευθύνης και να είναι ο τόπος σε αυτή την κατάσταση. Θα είχαμε πάει σπίτι μας.
👉Ολόκληρη η εκπομπή στο ακόλουθο link: https://youtu.be/O3aHf7svh28?si=moCNXUsXCdbX8ZHy