30/09/2024
Καλησπέρα σε ολες και όλους σας!!
Επιστρεφουμε από Κοπεγχαγη γεμάτοι ιδέες, προβληματισμούς, εμπνεύσεις, συναισθήματα και χαμόγελα που είχαμε τη χαρα να νιώσουμε παρακολουθώντας το παγκόσμιο συνέδριο του Ιntervoice!
Στο εκεί αντάμωμα μας, βρεθήκαμε με γνωστούς μας συμμάχους και γνωρίσαμε και αλλους νέους!
Στις βαλίτσες της επιστροφής έχουμε ως αναμνηστικό και ένα feedback από το εργαστήρι της ομάδας μας το οποίο το μοιραζόμαστε μαζί σας!
«Το εργαστήρι reclaiming theater έγινε με μεγάλη συμμετοχή, μεγαλύτερη από όση θα περιμέναμε!!»
Παίξαμε, γελάσαμε, φωνάξαμε, μοιραστήκαμε και ακούσαμε ο ένας τη φωνή του άλλου.
Ευχαριστούμε πολύ πολύ για την υποστήριξη σας! Όλα τα regremlins είμαστε πολύ χαρούμενα με το αποτέλεσμα και έτοιμα για νέα πράγματα με τον ερχομό μας.
Μαγικά ραβδιά και Χρυσα χάπια δεν υπάρχουν. Αυταπάτες όμως γύρω από αυτά ΝΑΙ.