05/08/2020
Σήμερα ανακοινώθηκαν τα ονόματα των διορισθέντων εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή. Έχω τη χαρά να είμαι κι εγώ ανάμεσά τους. Νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω τους συναδέλφους με τους οποίους ξεκινήσαμε πριν 18 χρόνια τους αγώνες και όλους όσους όλα αυτά τα χρόνια, που προσωπικά είχα αποσυρθεί από τη δημόσια εκπαίδευση, δεν έπαψαν να διεκδικούν και να αγωνίζονται.
1/1/2014 – 5/8/2020. Ένα ταξίδι φτάνει στο τέλος του έχοντας γεμίσει τις αποσκευές μου με πολύτιμες εμπειρίες.
Ευχαριστώ όλους εσάς, τους γονείς, για την ουσιαστική συνεργασία, την εμπιστοσύνη, τη συνέπεια. Νιώθω τυχερή, γιατί μου δείξατε την αξία της υπομονής και της επιμονής, με αξιοπρέπεια και θάρρος. Εύχομαι ολόψυχα κάθε καλό σε σας και τις οικογένειές σας.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους μαθητές μου, που κατέβαλαν κάθε δυνατή προσπάθεια πολλές φορές να ξεπεράσουν τον εαυτό τους κι έκαναν την κάθε στιγμή τόσο ενδιαφέρουσα, λειτουργώντας ως κίνητρο να προσπαθώ να γίνομαι όλο και καλύτερη! Είστε μοναδικοί, ξεχωριστοί και αξιαγάπητοι!
Ιδιαίτερες ευχαριστίες στις αξιόλογες συναδέλφους, Γωγώ Δημητροπούλου, Θώμη Δημολιούλια, Δήμητρα Μαρτάκη και Ιωάννα Αποστολοπούλου με τις οποίες είχα την τύχη να συνεργαστώ. Οι συζητήσεις και η ανταλλαγή απόψεων μεταξύ μας νιώθω πως με βοήθησε πολλές φορές να διευρύνω τους ορίζοντές μου. Σας εύχομαι κάθε επιτυχία, επαγγελματική και προσωπική!
Δε θα μπορούσα να παραλείψω να αναφερθώ σε εξωτερικούς συνεργάτες, που όλα αυτά τα χρόνια με τίμησαν με την εμπιστοσύνη τους, με στήριξαν και στις εύκολες και στις δύσκολες στιγμές και με βοήθησαν να διαχειριστώ αποτελεσματικότερα τις ιδιαιτερότητες των μαθητών μας. Ευχαριστώ, λοιπόν, θερμά, τον κ. Βαγγέλη Τσιγάρα (λογοθεραπευτή), την κ. Ερμιόνη Ρηγάκη (λογοθεραπεύτρια), το Κέντρο Ειδικών Θεραπειών Ονειρολόγιο και ιδιαιτέρως τις κ. Αθηνά Θώμου (λογοθεραπεύτρια) και Αργυρώ Μαρούλη (εργοθεραπεύτρια), την κ. Χριστίνα Παυλέτση (ψυχολόγο), τον κ. Γιάννη Κυργιόπουλο (ψυχολόγο), την κ. Ευαγγελία Μπακογιάννη (λογοθεραπεύτρια), την κ. Μαρία Ζουμποπούλου (εργοθεραπεύτρια). Συνεχίστε δυναμικά το δύσκολο έργο που επιτελείτε!!
Νιώθω ευγνώμων για τα μέλη της οικογένειάς μου που τα τελευταία χρόνια διαχειρίστηκαν με περισσή υπομονή και υπευθυνότητα απέναντι στα παιδιά μου την πολύωρη καθημερινή απουσία μου από το σπίτι. Χωρίς την πολύτιμη βοήθεια όλων τους δύσκολα θα μπορούσα να συνδυάσω αποτελεσματικά μητρότητα και εργασία.
Για το τέλος άφησα να ευχαριστήσω τον πιο ένθερμο υποστηρικτή και υποκινητή, πολλές φορές, κάθε επαγγελματικής μου απόφασης τα τελευταία 12 χρόνια, τον μέντορα και σύζυγό μου Βασίλειο Σταυρόπουλο. Σε ευχαριστώ που με έκανες να πιστέψω ότι μπορώ!
Νέα αρχή, λοιπόν! Καλή αρχή!