04/12/2024
Μετά την ολοκλήρωση της εκλογικής διαδικασίας και την ανάδειξη του νέου Διοικητικού Συμβουλίου του Επιμελητηρίου Φθιώτιδας θέλω να ευχαριστήσω τους χιλιάδες επιχειρηματίες της Φθιώτιδας που συμμετείχαν μαζικά σε κάθε περιοχή του νομού, δίνοντάς μας τη δυνατότητα να τούς εκπροσωπήσουμε με τους εκλεγμένους Συμβούλους μας.
Να ευχαριστήσω ακόμα, όλους τους υποψήφιους της Ανανεωτικής Πορείας για τον τίμιο αγώνα τους, για το ήθος και την αξιοπρέπεια που χαρακτήριζε κάθε τους κίνηση και παρουσία, σ’ αυτήν την απαιτητική προεκλογική περίοδο. Παράλληλα, να τους διαβεβαιώσω ότι την επόμενη ημέρα όλη η ομάδα μας θα έχει ρόλο και λόγο.
Τέλος, θέλω να συγχαρώ τους επικεφαλής των άλλων συνδυασμών και να τους καλέσω να επιλέξουν το δρόμο της συναίνεσης και της συνεννόησης, το δρόμο της σύνθεσης γιατί τα προβλήματα των επιχειρήσεων είναι μεγάλα και απαιτούν κοινές διεκδικήσεις.
Στον αγώνα αυτό, δεν περισσεύει κανένας!