26/03/2016
ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΞΕΝΑΓΟΥΝ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥΣ…..
Στο πλαίσιο των πολιτιστικών προγραμμάτων ‘’ Μνημεία του παρελθόντος στη Λάρισα’’ και ‘’ Ιχνη του θεάματος, της λατρείας και του εμπορίου στη Λάρισα’’ οι μαθητές-τριες, αφού συνέλεξαν από τις πηγές πληροφορίες και οργάνωσαν το υλικό… πέρασαν και στη βιωματική πλευρά, καθώς επισκέφτηκαν την Τετάρτη 16 Μαρτίου και συνέστησαν στους συμμαθητές τους διάσημα ή λιγότερο γνωστά ιστορικά μνημεία της πόλης μας….το Α΄και το Β΄ Αρχαίο θέατρο, τα Ιουστινιάνεια τείχη, το Ρωμαϊκό δρόμο, την κρήνη του Ποσειδώνα, τις Παλαιοχριστιανικές βασιλικές και τα Λουτρά του Φρουρίου και το Μπεζεστένι .Μοιράστηκαν μια όμορφη εμπειρία και με τους καθηγητές της ομάδας παιδαγωγικής υποστήριξης: Γκουβελίτσα Βασιλική, Καραμίχου Βασιλική, Χατζηπιέρα Μαρία. Ζιάκα Δημήτρη και Λαμπρούλη Δημήτρη συζήτησαν και προβληματίστηκαν για την προβολή και την προστασία τους.