26/11/2025
📣 Αύριο, Πέμπτη 27 Νοεμβρίου, στις 12:00 μ.μ. στον Μύλο του Παππά, σας προσκαλούμε στο 1ο Fireside Chat “Drink Once, Think Twice”, μια δράση που ανοίγει τον δημόσιο διάλογο για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ στους νέους.
Η Λάρισα – Εθνική Πρωτεύουσα Νεολαίας 2025 φιλοξενεί μια ξεχωριστή συζήτηση για τη σχέση των νέων με το αλκοόλ στην εποχή των social media, των προσωπικών στόχων και της ψυχικής ανθεκτικότητας.
🎙 Συντονίζει η δημοσιογράφος Πηνελόπη Γκιώνη
🗣 Συζητάμε με:
– Έλενα Χριστοφή, πρωταθλήτρια τένις & fitness influencer
– Αλεξία Κούβελα, μοντέλο & content creator
– Σωκράτης Καραουλάνης, Ψυχίατρος, Διευθυντής Ψυχιατρικής Κλινικής ΠΓΝΛ
– Αλέξανδρος Τσάτσος, Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου Νεολαίας Λάρισας
📌 Θεματικές ενότητες:
– Νέοι & Πολιτεία
– Νέοι & Στόχοι
– Νέοι & Social Media
– Νέοι & Ψυχική Υγεία
Η δράση υλοποιείται με τη στήριξη της Pernod Ricard Hellas, στο πλαίσιο του προγράμματος Drink Once, Think Twice, και τη συνεργασία του Δήμου Λαρισαίων & της Αντιδημαρχίας Πολιτισμού.
🗯 Μια ανοιχτή κουβέντα για τις επιλογές μας, τις φάσεις μας, τη ζωή που αξίζει να ζούμε με μέτρο και νόημα.
#νεολαία #διάλογος