21/06/2026
Συγκροτήθηκε την Τρίτη 16/6 το διοικητικό συμβούλιο του φοιτητικού μας συλλόγου για την θητεία 2026-2027, στο οποίο η Α.ΝΟ.Κ. ως δεύτερη δύναμη αναλάβαμε μια έδρα και την θέση του Ειδικού Γραμματέα.
Ειδικός Γραμματέας .agorastis
Αν. Ειδικός Γραμματέας
Το διοικητικό συμβούλιο συνεκλήθη ένα μήνα μετά τις φοιτητικές εκλογές και από αυτό προέκυψε το προεδρείο μας, το οποίο αποτελείται κατα συντριπτικη πλειοψηφια από μέλη της πρώτης δύναμης. Ως Α.ΝΟ.Κ. προτείναμε την διαπαραταξιακή σύνθεση του προεδρείου του ΔΣ ώστε να εκπροσωπούνται αποτελεσματικότερα οι εκλεγμένες δυνάμεις, πρόταση η οποία δεν έγινε δεκτή από την αυτοδύναμη πρώτη δύναμη, παρά το γεγονός ότι στους περισσότερους φοιτητικούς συλλόγους και γενικότερα στα σωματεία είθισται το προεδρείο να έχει διαπαραταξιακό χαρακτήρα, προκειμένου να διασφαλίζεται η δημοκρατικότητα και η διαφάνεια των διαδικασιων.
Με την επίσημη έναρξη των διαδικασιών του νέου ΔΣ, ως ΑΝΟΚ δεσμευόμαστε να εναντιονόμαστε σε κάθε καταχρηστική τακτική, να προασπιζόμαστε τα συμφέροντα των φοιτητών και του συλλόγου μας και να διεκδηκούμε το δημόσιο πανεπιστήμιο που μας αξίζει.