07/05/2026
📌 Ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Χριστόδουλος Τοψίδης, συμμετείχε στη διημερίδα της Αναπτυξιακής Καβάλας για τα 35 χρόνια λειτουργίας της, αναδεικνύοντας τη διαχρονική συμβολή του προγράμματος LEADER στην ανάπτυξη της περιοχής και της ελληνικής υπαίθρου συνολικά.
Όπως τόνισε, μέσα από περίπου 300 έργα και επενδύσεις στην Καβάλα, το LEADER στήριξε την τοπική επιχειρηματικότητα, τον τουρισμό, την αγροδιατροφή, τη μεταποίηση, τις μικρές παραγωγικές μονάδες, αλλά και σημαντικές παρεμβάσεις που βελτίωσαν την καθημερινότητα και την ποιότητα ζωής στις τοπικές κοινωνίες.
Ο Περιφερειάρχης υπογράμμισε ότι το σημαντικότερο αποτύπωμα του LEADER όλα αυτά τα χρόνια είναι η ανάπτυξη μιας διαφορετικής αναπτυξιακής κουλτούρας, βασισμένης στη συνεργασία, στη συμμετοχή και στην εμπιστοσύνη στις δυνατότητες κάθε περιοχής να σχεδιάζει το μέλλον της.
Με την παρουσία της Γενικής Γραμματέως Ενωσιακών Πόρων και Υποδομών του ΥΠΑΑΤ, Αργυρώς Ζέρβα, συζητήθηκαν οι προοπτικές της νέας προγραμματικής περιόδου LEADER 2023-2027 και οι δυνατότητες που δημιουργούνται για νέες επενδύσεις και παρεμβάσεις στην Περιφέρεια ΑΜΘ.
Παράλληλα, στην Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας πραγματοποιήθηκε συνάντηση εργασίας για τα μεγάλα αρδευτικά έργα της περιοχής, με βασικό θέμα το φράγμα του Μαρμαρά, παρουσία του Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας Θεόδωρου Μαρκόπουλου και των Αντιπεριφερειαρχών Αλέξανδρου Ιωσηφίδη και Παναγιώτη Αρχοντή.
Οι εξελίξεις για το έργο χαρακτηρίζονται ιδιαίτερα θετικές, καθώς το φράγμα του Μαρμαρά προχωρά σε σταθερή πορεία, με στόχο να αποτελέσει μια κρίσιμη υποδομή για τη διαχείριση των υδάτινων πόρων και τη στήριξη του πρωτογενούς τομέα της περιοχής.
🔗 Για τη διημερίδα της Αναπτυξιακής Καβάλας:
https://shorturl.at/nKxYm
🔗 Για τη σύσκεψη στην ΠΕ Καβάλας και την πορεία του φράγματος Μαρμαρά:
https://shorturl.at/GlLUb