Ανθοκομική Έκθεση Δήμου Κηφισιάς

Ανθοκομική Έκθεση Δήμου Κηφισιάς Η ιστορικότερη ανθοκομική έκθεση της Αττικής, υπό την επιμέλεια του Δήμου Κηφισιάς.

Η Ανθοκομική Έκθεση αποτελεί το κυριότερο γεγονός του Δήμου Κηφισιάς και μοναδικό εργαλείο για τους ανθοπαραγωγούς της χώρας μας για να επιδείξουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους στο αθηναϊκό κοινό που συρρέει από κάθε γωνιά της Αθήνας κάθε χρόνο.

Πραγματοποιείται στο ιστορικό Άλσος Κηφισιάς «Δημήτρης Ζωμόπουλος».

Από το 1937, με μία μικρή διακοπή τα δύσκολα χρόνια του πολέμου και της μεταπο

λεμικής περιόδου, 1940-1955, η Ανθοκομική ανοίγει τις πύλες της κάθε Μάιο εισάγοντας τους χιλιάδες επισκέπτες στην Ελληνική αλλά και ξένη Ανθοκομία.

Ξεκίνησε με πρωτοβουλία του δικηγόρου και ερασιτέχνη βοτανολόγου, Κωνσταντίνου Γουλιμή, ο οποίος εκπόνησε πολλές και σπουδαίες εργασίες για την ελληνική χλωρίδα και δημιούργησε εξαιρετικές συλλογές. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, ότι πολλά φυτά φέρουν το όνομά του, όπως για παράδειγμα ο crocus gulimii. O ίδιος υπήρξε και ο πρώτος Πρόεδρος της Ανθοκομικής Έκθεσης Κηφισιάς.

Η διοργάνωση της έκθεσης γινόταν αρχικά από την "Επιτροπή Τουρισμού", σύντομα όμως, το 1965, πέρασε στην ευθύνη του Δήμου Κηφισιάς, ο οποίος την αναβάθμισε και της έδωσε πανελλαδική εμβέλεια. Η Ανθοκομική Έκθεση Κηφισιάς αποτελεί για το Δήμο τόσο σημαντική διοργάνωση που το 1985 έκρινε οτι πρέπει να αποτελέσει ξεχωριστό νομικό πρόσωπο.

Σήμερα, το Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου ασχολείται όλο το χρόνο με την ανάδειξη του Άλσους Κηφισιάς και τις διοργανώσεις που συμβαίνουν εκεί, με κορωνίδα βέβαια την Ανθοκομική Έκθεση.

Δεν είναι αμελητέο το γεγονός ότι ακόμα και εν μέσω του πιο σκληρού απαγορευτικού κυκλοφορίας που γνώρισε μεταπολεμικά η χώρα εν μέσω πανδημίας κορωνοϊού το 2020, η κυβέρνηση έκρινε ότι η Ανθοκομική δεν πρέπει να λείψει από τις ζωές των Αθηναίων και έδωσε κατ΄εξαίρεση άδεια για τη διοργάνωσή της.

Πρόεδρος της Ανθοκομικής Έκθεσης είναι ο δημοτικός σύμβουλος, κ. Γεώργιος Παπαδόπουλος.

30/05/2026

🌸 15 μέρες μετά… ένα μικρό flashback

Η Ανθοκομική Έκθεση Κηφισιάς μπορεί να ολοκληρώθηκε, όμως οι εικόνες της παραμένουν ζωντανές.

Λουλούδια, χρώματα, μουσικές, χαμόγελα και όμορφες στιγμές γέμισαν το Άλσος Κηφισιάς και μας θύμισαν γιατί αυτός ο θεσμός ξεχωρίζει.

Ένα μικρό βίντεο αναμνήσεων από μια γιορτή που κάθε χρόνο ανθίζει στην καρδιά της πόλης μας. 🌷

#ΒασίληςΞυπολυτάς #ΈλεναΧρονοπούλου #ΑνθοκομικήΚηφισιάς #ΔήμοςΚηφισιάς #Κηφισιά #ΆλσοςΚηφισιάς

🌸 Η Κηφισιά αποχαιρέτησε τη μεγάλη Γιορτή της Άνοιξης 72η Ανθοκομική Έκθεση Κηφισιάς 130 χρόνια ιστορίαςΜε χιλιάδες επισ...
18/05/2026

🌸 Η Κηφισιά αποχαιρέτησε τη μεγάλη Γιορτή της Άνοιξης
72η Ανθοκομική Έκθεση Κηφισιάς 130 χρόνια ιστορίας

Με χιλιάδες επισκέπτες να κατακλύζουν το Άλσος Κηφισιάς «Δημήτρης Ζωμόπουλος», η 72η Ανθοκομική Έκθεση Κηφισιάς ολοκληρώθηκε με τον πιο λαμπερό και συγκινητικό τρόπο, αφήνοντας πίσω της εικόνες, αρώματα, μουσικές, χρώματα και στιγμές που θα μείνουν αξέχαστες.

Για τρεις εβδομάδες, η μεγάλη Γιορτή της Άνοιξης γέμισε την πόλη με ζωή και δημιουργία, τιμώντας τα 130 χρόνια ιστορίας του θεσμού και αναδεικνύοντας τον πολιτιστικό, εκπαιδευτικό, επιστημονικό και διεθνή χαρακτήρα της.

Ο Δήμαρχος Κηφισιάς Βασίλης Ξυπολυτάς αναφέρθηκε στη φετινή αναβαθμισμένη διοργάνωση, στη σύνδεση της Ανθοκομικής με την επιστημονική κοινότητα, αλλά και στη σημαντική διεθνή παρουσία του Βασιλείου του Μαρόκου, ευχαριστώντας θερμά όλους όσοι συνέβαλαν στην επιτυχία του θεσμού.

Ξεχωριστή αναφορά αξίζει στην Εντεταλμένη Σύμβουλο Ανθοκομικής & Φιλοζωίας Έλενα Χρονοπούλου, η οποία με πολλή δουλειά, αγάπη και προσωπική φροντίδα συνέβαλε καθοριστικά στη διοργάνωση ίσως της ομορφότερης Ανθοκομικής Έκθεσης όλων των εποχών.
Μια διοργάνωση με τον μεγαλύτερο αριθμό δράσεων στην ιστορία της Ανθοκομικής, γεμάτη πολιτισμό, παιδικά χαμόγελα, εκπαιδευτικά εργαστήρια, καλλιτεχνικά δρώμενα, μουσικές βραδιές και στιγμές για όλες τις ηλικίες.

🎶 Η βραδιά της λήξης κορυφώθηκε με τη συναυλία του Papazó και ένα εντυπωσιακό Drone Show, που φώτισε τον αττικό ουρανό και χάρισε στους παρευρισκόμενους ένα μαγικό φινάλε γεμάτο φως, εικόνες και συγκίνηση.

Θερμές ευχαριστίες στους επισκέπτες, τους εθελοντές, τους παραγωγούς, τους εκθέτες, τους χορηγούς και όλους τους εργαζόμενους του Δήμου, που με τη συμβολή τους κράτησαν ψηλά έναν θεσμό που αποτελεί σημείο αναφοράς για ολόκληρη την Αττική.

🌺 Έως την 73η Ανθοκομική Έκθεση Κηφισιάς… κρατάμε τη μαγεία, τις εικόνες και την αγάπη για αυτή τη μοναδική γιορτή της πόλης μας.

📌 Διαβάστε περισσότερα:
https://kifissia.gr/i-poli-apochairetise-tin-72i-anthokomiki-ekthesi-kifisias/

#ΒασίληςΞυπολυτάς #ΈλεναΧρονοπούλου #ΔήμοςΚηφισιάς #72ηΑνθοκομικήΈκθεσηΚηφισιάς #ΑνθοκομικήΚηφισιάς #Κηφισιά #ΝέαΕρυθραία #Εκάλη #

Η 72η Ανθοκομική Έκθεση Κηφισιάς φτάνει σήμερα στο μεγάλο της φινάλεΗ σημερινή ημέρα στο Άλσος Κηφισιάς γέμισε για ακόμη...
17/05/2026

Η 72η Ανθοκομική Έκθεση Κηφισιάς φτάνει σήμερα στο μεγάλο της φινάλε

Η σημερινή ημέρα στο Άλσος Κηφισιάς γέμισε για ακόμη μία φορά με μουσική, ρυθμό, χρώματα και παιδικά χαμόγελα.

Το κοινό απόλαυσε το Latin Show από το Τμήμα Χορών του Δήμου Κηφισιάς, που έδωσε ζωντάνια και ενέργεια στη σκηνή, δημιουργώντας μια όμορφη γιορτινή ατμόσφαιρα. 💃

Παράλληλα, οι μικροί μας φίλοι συμμετείχαν σε δημιουργικά εργαστήρια από τους Παιδικούς Σταθμούς του Δήμου Κηφισιάς, ενώ το Face Painting γέμισε τα παιδικά πρόσωπα με χρώματα, φαντασία και χαρά. 🎨🌼

Ξεχωριστή στιγμή αποτέλεσε και η εμφάνιση της Λίνας Ροδοπούλου, η οποία με τη μαγική φωνή της χάρισε στο κοινό μια όμορφη μουσική εμπειρία, μέσα στο ξεχωριστό περιβάλλον της Ανθοκομικής. 🎶

Και το ταξίδι ολοκληρώνεται σήμερα με τον πιο εντυπωσιακό τρόπο.

Σας περιμένουμε όλους σήμερα το απόγευμα, στις 19:00, στην τελετή λήξης της 72ης Ανθοκομικής Έκθεσης Κηφισιάς.

Μια γιορτή που κράτησε ζωντανή την παράδοση, την ομορφιά, τον πολιτισμό και τη χαρά, κλείνει με συγκίνηση — και αμέσως μετά ακολουθεί το εντυπωσιακό Drone Show, για ένα φινάλε που θα φωτίσει τον ουρανό της Κηφισιάς. 🌌

Ελάτε να κλείσουμε μαζί αυτή τη μεγάλη γιορτή των λουλουδιών, των ανθρώπων και της πόλης μας. 🌺

#ΒασίληςΞυπολυτάς
#ΈλεναΧρονοπούλου
#ΔήμοςΚηφισιάς
#72ηΑνθοκομικήΈκθεσηΚηφισιάς



#ΛίναΡοδοπούλου
#ΠαιδικοίΣταθμοίΔήμουΚηφισιάς
#ΤελετήΛήξης

#ΆλσοςΚηφισιάς

Μικροί μουσικοί, μεγάλη ψυχή… 🎻🌸Μια από τις πιο συγκινητικές στιγμές της 72ης Ανθοκομικής Έκθεσης Κηφισιάς ζήσαμε με την...
16/05/2026

Μικροί μουσικοί, μεγάλη ψυχή… 🎻🌸

Μια από τις πιο συγκινητικές στιγμές της 72ης Ανθοκομικής Έκθεσης Κηφισιάς ζήσαμε με την εμφάνιση της The Underground Kids Orchestra και τη συναυλία «Το Βαλς των Λουλουδιών».

Τα παιδιά ανέβηκαν στη σκηνή με χαμόγελο, συγκέντρωση και αγάπη για τη μουσική, χαρίζοντας στο κοινό τρία υπέροχα κομμάτια, ανάμεσά τους δύο έργα του Τσαϊκόφσκι, γεμίζοντας το Άλσος με ευαισθησία, δύναμη και συγκίνηση.

Λόγω των καιρικών συνθηκών και με απόλυτη προτεραιότητα την ασφάλεια των παιδιών και την προστασία των μουσικών οργάνων, η συναυλία ολοκληρώθηκε νωρίτερα από το προγραμματισμένο. Ωστόσο, οι στιγμές που πρόλαβαν να μοιραστούν με το κοινό ήταν αρκετές για να αγγίξουν όλους όσοι βρέθηκαν εκεί.

Γιατί κάποιες στιγμές δεν μετριούνται με τη διάρκειά τους, αλλά με αυτό που αφήνουν πίσω τους.

Και αυτά τα παιδιά, με το ταλέντο, την αφοσίωση και το μεράκι τους, μας θύμισαν πως η τέχνη μπορεί να φωτίσει κάθε στιγμή και να ενώσει τους ανθρώπους μέσα από τη μουσική.

Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους τους νεαρούς μουσικούς, στον μαέστρο Κώστα Ηλιάδη και σε όσους στήριξαν αυτή την ξεχωριστή παρουσία στην Ανθοκομική Έκθεση Κηφισιάς. 🌸🎶

Η μουσική μπορεί να κράτησε λίγο… αλλά η συγκίνηση έμεινε.

#ΒασίληςΞυπολυτάς
#ΈλεναΧρονοπούλου
#ΔήμοςΚηφισιάς
#72ηΑνθοκομικήΈκθεσηΚηφισιάς
#ΑνθοκομικήΈκθεσηΚηφισιάς

#ΤοΒαλςΤωνΛουλουδιών
#Τσαϊκόφσκι
#Κηφισιά
#Πολιτισμός
#Μουσική
#Παιδιά
#ΆλσοςΚηφισιάς

🎶 Μουσική, φωτογραφία και δημιουργία από τους σπουδαστές της ΣΑΕΚ Κηφισιάς στην 72η Ανθοκομική Έκθεση Το Άλσος Κηφισιάς ...
16/05/2026

🎶 Μουσική, φωτογραφία και δημιουργία από τους σπουδαστές της ΣΑΕΚ Κηφισιάς στην 72η Ανθοκομική Έκθεση

Το Άλσος Κηφισιάς γέμισε χθες με μελωδίες, χρώματα, χαμόγελα και ξεχωριστές στιγμές, μέσα από τη δυναμική συμμετοχή των σπουδαστών της ΣΑΕΚ Κηφισιάς στην 72η Ανθοκομική Έκθεση.

Στη σκηνή παρουσιάστηκε μια όμορφη μουσική βραδιά με ελληνικές και ξένες επιρροές, δημιουργώντας ένα αυθεντικό μουσικό ταξίδι μέσα στο καταπράσινο περιβάλλον του Άλσους. Οι νέοι καλλιτέχνες έδωσαν τον δικό τους ρυθμό, με ζωντάνια, ταλέντο και διάθεση, κερδίζοντας το θερμό χειροκρότημα του κοινού.

Παράλληλα, η Έκθεση Φωτογραφίας των σπουδαστών ανέδειξε τη ματιά, την έμπνευση και την καλλιτεχνική έκφραση των νέων ανθρώπων, προσθέτοντας μια ακόμη δημιουργική διάσταση στη διοργάνωση.

Ξεχωριστή πινελιά στη βραδιά έδωσε και το face painting από τους σπουδαστές, που χάρισε χρώμα, φαντασία και χαμόγελα στους μικρούς επισκέπτες της Ανθοκομικής.

Η Ανθοκομική Έκθεση Κηφισιάς συνεχίζει να είναι ένας ζωντανός χώρος όπου η φύση συναντά τον πολιτισμό, τη μουσική, την τέχνη, τη δημιουργικότητα και τη νέα γενιά.

Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους τους συμμετέχοντες, στους εκπαιδευτές και στους σπουδαστές που έδωσαν ζωή, χρώμα και ρυθμό σε μια ακόμη ξεχωριστή ημέρα. 🌿✨

#ΒασίληςΞυπολυτάς
#ΈλεναΧρονοπούλου
#ΔήμοςΚηφισιάς
#72ηΑνθοκομικήΈκθεσηΚηφισιάς
#ΑνθοκομικήΚηφισιάς
#ΣΑΕΚΚηφισιάς


#Πολιτισμός
#Μουσική
#Φωτογραφία

#ΝέαΓενιά

Η θεραπευτική δύναμη της φύσης στο επίκεντρο της 72ης Ανθοκομικής Έκθεσης Κηφισιάς 🌿Μια ιδιαίτερα ουσιαστική και υψηλού ...
15/05/2026

Η θεραπευτική δύναμη της φύσης στο επίκεντρο της 72ης Ανθοκομικής Έκθεσης Κηφισιάς 🌿

Μια ιδιαίτερα ουσιαστική και υψηλού επιπέδου επιστημονική ημερίδα πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της 72ης Ανθοκομικής Έκθεσης Κηφισιάς, με θέμα «Η Θεραπευτική δύναμη της φύσης», στο Εθνικό Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή.

Μέσα από τεκμηριωμένες επιστημονικές προσεγγίσεις, η ημερίδα ανέδειξε τη διαχρονική σχέση του ανθρώπου με τη φύση και τις ευεργετικές της επιδράσεις στην ψυχική υγεία, την ευεξία, την αποκατάσταση, τη συμπερίληψη και τη σύγχρονη φροντίδα.

Ιδιαίτερη στιγμή αποτέλεσε το συγκινητικό μήνυμα του Υπουργού Υγείας κ. Άδωνι Γεωργιάδη, ο οποίος, μέσω βίντεο, συνεχάρη θερμά τον Δήμαρχο Κηφισιάς κ. Βασίλη Ξυπολυτά, καθώς και την Εντεταλμένη Σύμβουλο Ανθοκομικής και Φιλοζωίας κα Έλενα Χρονοπούλου, τονίζοντας ότι η φετινή διοργάνωση αποτελεί την καλύτερη Ανθοκομική Έκθεση όλων των εποχών.

Η αναφορά αυτή αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για τον Δήμο Κηφισιάς και μια ουσιαστική αναγνώριση της προσπάθειας που γίνεται, ώστε ο ιστορικός αυτός θεσμός να παραμένει ζωντανός, σύγχρονος, ποιοτικός και αντάξιος της μακράς διαδρομής του.

Με την απόλυτη στήριξη του Δημάρχου Κηφισιάς κ. Βασίλη Ξυπολυτά και με τη σημαντική συμβολή της Εντεταλμένης Συμβούλου Ανθοκομικής και Φιλοζωίας κας Έλενας Χρονοπούλου, η 72η Ανθοκομική Έκθεση Κηφισιάς συνεχίζει να αναδεικνύει όχι μόνο την ομορφιά των λουλουδιών, αλλά και τη βαθύτερη αξία της φύσης στη ζωή του ανθρώπου.

Η Ανθοκομική Κηφισιάς είναι ένας θεσμός με ιστορία, περιεχόμενο και προοπτική.
Ένας θεσμός που εξελίσσεται, εμπνέει και μας φέρνει κάθε χρόνο πιο κοντά στη φύση. 🌿

#ΒασίληςΞυπολυτάς
#ΈλεναΧρονοπούλου
#ΔήμοςΚηφισιάς
#72ηΑνθοκομικήΈκθεσηΚηφισιάς

#ΗΘεραπευτικήΔύναμηΤηςΦύσης
#ΕθνικόΜουσείοΦυσικήςΙστορίαςΓουλανδρή
#Κηφισιά
#Ανθοκομική
#Φύση
#Υγεία
#Πολιτισμός

Η θεραπευτική δύναμη της φύσης στο επίκεντρο της 72ης Ανθοκομικής Έκθεσης Κηφισιάς 🌿Στο πλαίσιο της 72ης Ανθοκομικής Έκθ...
14/05/2026

Η θεραπευτική δύναμη της φύσης στο επίκεντρο της 72ης Ανθοκομικής Έκθεσης Κηφισιάς 🌿

Στο πλαίσιο της 72ης Ανθοκομικής Έκθεσης Κηφισιάς, πραγματοποιείται η επιστημονική ημερίδα με τίτλο:

«Η θεραπευτική δύναμη της φύσης»

Μια σημαντική ημερίδα, αφιερωμένη στις επιστημονικές προσεγγίσεις για τις επιδράσεις της φύσης στην ψυχική υγεία, την ευεξία, τη δημόσια υγεία και τη σύγχρονη φροντίδα.

📅 Παρασκευή 15 Μαΐου 2026
🕚 11:00 – 15:30
📍 Εθνικό Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή, Κηφισιά

Διακεκριμένοι επιστήμονες, ειδικοί και επαγγελματίες από τον χώρο της υγείας, της ψυχολογίας, της εκπαίδευσης και της φροντίδας θα αναπτύξουν ζητήματα που αναδεικνύουν τη βαθιά και ουσιαστική σχέση του ανθρώπου με το φυσικό περιβάλλον.

Η ημερίδα εστιάζει στη συμβολή της φύσης στην ψυχική ισορροπία, στην ποιότητα ζωής, στην παιδική ανάπτυξη, στη θεραπευτική φροντίδα και στη συμπερίληψη, μέσα από σύγχρονες επιστημονικές προσεγγίσεις και βιωματικές οπτικές.

Η 72η Ανθοκομική Έκθεση Κηφισιάς δεν αποτελεί μόνο μια γιορτή λουλουδιών και χρωμάτων, αλλά και έναν ζωντανό χώρο γνώσης, ευαισθητοποίησης και διαλόγου για τον άνθρωπο, τη φύση και την υγεία.

🌱 Γιατί η φύση δεν είναι απλώς το περιβάλλον γύρω μας.
Είναι δύναμη ζωής, ισορροπίας και θεραπείας.

#ΒασίληςΞυπολυτάς
#ΈλεναΧρονοπούλου
#ΔήμοςΚηφισιάς
#72ηΑνθοκομικήΈκθεσηΚηφισιάς
#ΑνθοκομικήΚηφισιάς
#Κηφισιά
#Φύση
#ΨυχικήΥγεία
#Ευεξία

🎶 Μια όμορφη μουσική βραδιά στην 72η Ανθοκομική Έκθεση Κηφισιάς 🌸Η 72η Ανθοκομική Έκθεση Κηφισιάς συνεχίζει να γεμίζει τ...
13/05/2026

🎶 Μια όμορφη μουσική βραδιά στην 72η Ανθοκομική Έκθεση Κηφισιάς 🌸

Η 72η Ανθοκομική Έκθεση Κηφισιάς συνεχίζει να γεμίζει το Άλσος με μουσική, χαμόγελα και όμορφες στιγμές για όλες τις ηλικίες.

📅 Πέμπτη 14 Μαΐου
🕖 Ώρα 19:00
📍 Άλσος Κηφισιάς

Τα ΚΑΠΗ του Δήμου Κηφισιάς δίνουν το δικό τους ξεχωριστό χρώμα στην Ανθοκομική, με μια εκδήλωση γεμάτη αγαπημένα παραδοσιακά, λαϊκά και έντεχνα τραγούδια.

Συμμετέχουν ο μαέστρος χορωδίας ΚΑΠΗ κ. Κωνσταντίνος Στεφάνου και η θεατρολόγος κ. Κική Αυγουστάτου, μαζί με τη Μικτή Χορωδία και Ορχήστρα των ΚΑΠΗ.

Ελάτε να τραγουδήσουμε μαζί, να μοιραστούμε αναμνήσεις, μελωδίες και μια ζεστή βραδιά μέσα στο πιο ανθισμένο σημείο της πόλης. 🌿🎵

#72ηΑνθοκομικήΈκθεσηΚηφισιάς #ΑνθοκομικήΚηφισιάς #ΔήμοςΚηφισιάς #ΚΑΠΗΔήμουΚηφισιάς #ΆλσοςΚηφισιάς #ΜουσικήΒραδιά #Χορωδία

🌿 Η τέχνη του Bonsai μάγεψε το κοινό στην 72η Ανθοκομική Έκθεση Κηφισιάς Μια ξεχωριστή και ιδιαίτερα δημιουργική δράση π...
13/05/2026

🌿 Η τέχνη του Bonsai μάγεψε το κοινό στην 72η Ανθοκομική Έκθεση Κηφισιάς

Μια ξεχωριστή και ιδιαίτερα δημιουργική δράση πραγματοποιήθηκε στην 72η Ανθοκομική Έκθεση Κηφισιάς, με το σεμινάριο Bonsai που παρουσίασαν ο Απόστολος Ζερκούλης και ο Μανώλης Παπαδάκης.

Το κοινό παρακολούθησε με μεγάλο ενδιαφέρον την παρουσίαση, έκανε ερωτήσεις, συμμετείχε ενεργά και γνώρισε από κοντά τη φιλοσοφία, την τεχνική και την υπομονή που κρύβεται πίσω από την τέχνη του Bonsai. 🌱

Ιδιαίτερα όμορφη στιγμή ήταν η συμμετοχή των παιδιών, τα οποία σηκώθηκαν, συνεργάστηκαν με τους εκπαιδευτές και δημιούργησαν μαζί τα δικά τους μικρά Bonsai, δίνοντας στο σεμινάριο έναν ακόμη πιο ζωντανό και διαδραστικό χαρακτήρα.

Στο τέλος της δράσης, το κοινό περίμενε μια μεγάλη έκπληξη: ο Απόστολος Ζερκούλης κλήρωσε τρία Bonsai, χαρίζοντας χαμόγελα και ενθουσιασμό. Τυχερές της ημέρας ήταν η Μαρία, η Βούλα και η Ειρήνη, που έφυγαν κρατώντας στα χέρια τους ένα μικρό έργο τέχνης της φύσης. 🌿✨

Ένα σεμινάριο γεμάτο γνώση, συμμετοχή, δημιουργία και όμορφες στιγμές, που ανέδειξε για ακόμη μία φορά πως η Ανθοκομική Έκθεση Κηφισιάς είναι ένας χώρος όπου η φύση συναντά την τέχνη, την εκπαίδευση και τη χαρά της συμμετοχής.

#72ηΑνθοκομικήΈκθεσηΚηφισιάς #ΑνθοκομικήΚηφισιάς #Κηφισιά #Φύση #Δημιουργία #Τέχνη #ΆλσοςΚηφισιάς

Address

Λεωφόρος Κηφισίας & Αδριανού
Kifisiá
14561

Opening Hours

Monday 10:00 - 22:00
Tuesday 10:00 - 22:00
Wednesday 10:00 - 22:00
Thursday 10:00 - 22:00
Friday 10:00 - 22:00
Saturday 10:00 - 22:00
Sunday 10:00 - 22:00

Telephone

+302108019566

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Ανθοκομική Έκθεση Δήμου Κηφισιάς posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Organization

Send a message to Ανθοκομική Έκθεση Δήμου Κηφισιάς:

Share