Καρδίτσα από την αρχή

Καρδίτσα από την αρχή Δημοτική κίνηση

Κωστας Γκαβογιαννης
27/02/2026

Κωστας Γκαβογιαννης

Όταν λέμε ότι τρέχουν έργα 30-40 η 50 εκατομμύρια και είναι στις μελέτες δεν πάει να πει ότι γίνονται έργα.
Είναι απλά στις μελέτες.
Μελέτες που ίσως δεν θα γίνουν ποτέ έργα.

Υ.Γ. Καλό θα ήταν η σημερινή Δημοτική Αρχή να αντιληφθεί ότι όσα έργα έχει ήδη κάνει θα πρέπει από τις κακοτεχνίες να ξαναγίνουν. Έχουμε ατελείωτα παραδείγματα.

13/02/2026

Τελικά, ο δήμαρχος είναι ο «πατέρας» όλων,εφόσον θέλει να λέγεται δήμαρχος.

Η Τσικνοπέμπτη στην Καρδίτσα ήταν η χειρότερη όλων των εποχών. Και γιατί;
Γιατί οι άνθρωποι αυτή τη στιγμή δεν έχουν τα προς το ζην. Δεν έχουν χρήματα για την καθημερινότητά τους.

Ο δήμαρχος δεν μπόρεσε να πιάσει τον σφυγμό κανενός Καρδιτσιώτη. Αλλά ακόμη κι αν του είχε περάσει από το μυαλό,πράγμα πολύ δύσκολο δεν θα μπορούσε να κάνει τίποτα.

Δεν θα μπορούσε να κάνει τίποτα, γιατί δεν μπορεί να βγει στον κόσμο. Φοβάται. Φοβάται τα λάθη του, φοβάται την αντίδραση του κόσμου: κατασχέσεις λογαριασμών χιλιάδων οικογενειών, αναθέσεις, κακοτεχνίες, εγκαταλελειμμένη πόλη και πολλά άλλα.

Αν είχε δημιουργήσει έστω και μία εκδήλωση σε κάποια πλατεία, θα έπρεπε να αντικρίσει τους πολίτες.

Είναι άσχημο να μη θέλουν να σε αντικρίσουν οι ίδιοι άνθρωποι που σε ψήφισαν.

Υ.Γ. Έτσι είναι όταν τα κόμματα στηρίζουν πολιτικούς ανίκανους και ανάξιους.

Δεν πειράζει, Βασίλη. Είσαι του κόμματος…

26/01/2026
06/01/2026
04/01/2026

Όψιμοι τιμητές...
Από το 2018 έως και σήμερα έχω πραγματοποιήσει περισσότερες από 650 παρεμβάσεις
μέσω άρθρων μου, με τις οποίες εντοπίζω τις αδυναμίες, τις παραλείψεις, τα λάθη και εν
ολίγοις την ανεπάρκεια της Δημοτικής Αρχής, δείχνοντας ταυτόχρονα το δρόμο με τις
προτάσεις που καταθέτω για μια αναπτυξιακή πορεία της Καρδίτσας, αλλά και λύσεις στα
προβλήματα που προκύπτουν.
Διαβάστε σας παρακαλώ το σχόλιο μου.

31/12/2025

Καθώς το 2025 ετοιμάζεται να παραδώσει τη σκυτάλη, ας πάρει μαζί του κάθε λύπη, κάθε βάρος και κάθε δυσκολία που σκίασε τις ψυχές μας. Ας ανοίξει ο δρόμος για ένα νέο ξεκίνημα.

Εύχομαι από καρδιάς το 2026 να χαρίσει υγεία, χαρά και ευημερία, να φέρει προσωπικές και επαγγελματικές επιτυχίες και να γεμίσει τις ημέρες μας με ελπίδα, δημιουργικότητα και αληθινά χαμόγελα για εσάς και για όλους όσοι αγαπάτε.

Υ.Γ.1 Θερμές ευχές και χρόνια πολλά στον Βασίλη και τη Βασιλική για τη γιορτή τους!
Υ.Γ.2 Και κατά τη δική μου πρόβλεψη ο αγώνας των αγροτών θα δικαιωθεί το νέο έτος.
Γιατί;
Γιατί θα κλείσει το 2025 ταμειακά όπως βουλεύει το κράτος και από το νέο έτος θα δώσουν χρήματα,εύχομαι να βγω αληθινός.

03/11/2025

Κάποτε, Κώστα Τσιάρα, μετά από μία πολύ μεγάλη αδικία, είχα στεναχωρηθεί πάρα πολύ.

Είπα όμως με τον εαυτό μου δεν πειράζει Κώστα πρέπει να ρίξεις νερό στο κρασί σου. Κάτι που δεν έγινε από την απέναντι πλευρά.

Για το συγκεκριμένο θέμα είχα μιλήσει με τον πατέρα μου.
Με κοιτούσε στα μάτια και, αφού τελείωσα, οι μόνες λέξεις που μου είπε ήταν:


( Και εγώ για τα πολιτικά μου λάθη και όχι μόνο Κώστα Τσιάρα πλήρωσα πολύ ακριβά).

23/10/2025
https://www.facebook.com/share/p/1D5mZLAD97/
19/09/2025

https://www.facebook.com/share/p/1D5mZLAD97/

Ιανός: Πέντε χρόνια μετά δεν άλλαξε τίποτα

Πέρασαν ήδη πέντε χρόνια από τη βιβλική καταστροφή της Καρδίτσας. Όσα χρόνια κι αν περάσουν οι θλιβερές εικόνες της πλημμυρισμένης από τον Ιανό πόλης δεν σβήνονται από τη μνήμη όσων αγαπούν και νοιάζονται για την πόλη και τον τόπο μας.

Η οικονομική καταστροφή τεράστια και το ψυχολογικό σοκ αγιάτρευτο. Πέρα απ’ τους νεκρούς που ήταν και η πιο σημαντική απώλεια.
Πέντε χρόνια μετά και όπως είναι γνωστό κανένας δεν μπορεί να βγει σήμερα και να πει ότι η Καρδίτσα οχυρώθηκε και δεν κινδυνεύει πλέον. Δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια που φανερώνει και κάτι άλλο. Την τραγική αφέλεια στις επιλογές μας. Γιατί ας είμαστε ειλικρινείς, εμείς φταίμε που παραμένουμε ανοχύρωτοι. Εμείς με τις επιλογές μας.
Για να γίνω πιο κατανοητός, σας παροτρύνω να σκεφτείτε, πέντε χρόνια μετά τον Ιανό, να βρείτε κάτι θετικό, κάτι που να σηματοδοτεί την πρόοδο, κάτι που να ωφέλησε και να ανέδειξε την Καρδίτσα. Δυστυχώς δεν υπάρχει κάτι, αντιθέτως αν ψάξουμε για αρνητικά θα βρούμε πάρα πολλά.
Αρχικά από τα κονδύλια για την αποκατάσταση των ζημιών του Ιανού, την επόμενη της καταστροφής δηλαδή ξεκινάει η γάγγραινα.

Τα χρήματα για την αποκατάσταση των υποδομών άλλαξαν σκοπό κι έγιναν άσφαλτος. Τρόφιμα έφευγαν απ’ την πόλη για να βρεθούν σε αποθήκες στα ψηλά βουνά, υποσχέσεις που παραμένουν ως σήμερα, καταγγελίες για αποζημιώσεις πλημμυροπαθών του τρίτου ορόφου και άλλα πολλά που αν δεν ήταν τραγικά θα ήταν πολύ αστεία.

Αναρωτηθήκατε ποτέ οι εκπρόσωποί μας στη Βουλή και την Αυτοδιοίκηση αν έχουν στο βιογραφικό τους κάτι θετικό για την Καρδίτσα; Δεν θα βρείτε.
Εκείνο που θα βρείτε είναι η καταστροφή του πρωτογενούς τομέα με την τελευταία πράξη - που είναι το ξεκλήρισμα των κτηνοτρόφων - να διαδραματίζεται αυτές τις μέρες, θα βρείτε παρέλαση του Αυγενάκη στην Καρδίτσα αρκετές φορές, αφού τον συνδέει βαθιά φιλία με τον κ. Τσιάκο και τον κ. Τσιάρα με υποσχέσεις για κονδύλια και φωτογραφίες. Επίσης θα βρείτε μια πλατεία στα μαύρα της τα χάλια, μια πόλη γεμάτη σκουπίδια με τις υποδομές να βρίσκονται στο όριο και πάντα τον κίνδυνο της πλημμύρας να καραδοκεί, ενώ οι ντόπιοι “άριστοι” σκεφτόταν αναπλάσεις αμφιβόλου ποιότητας και αισθητηκής με κόστος φυσικά πολλών εκατομμυρίων.

Όσο για τις προοπτικές του μέλλοντος, αλλά για πιο μέλλον να μιλήσουμε; Η επιχειρηματικότητα στην πόλη έπιασε πάτο και κανείς δεν προτίθεται να αναλάβει τέτοιες πρωτοβουλίες αφού είναι κοινό μυστικό πλέον ότι στην Καρδίτσα “δεν υπάρχει ελπίδα”. Δυστυχώς αυτή η φράση ακούγεται πολύ συχνά τελευταία. Στον πολυδιαφημιζόμενο (μεταξύ μας) τουρισμό η Καρδίτσα έπιασε κι εκεί πάτο. Ότι γίνεται οφείλεται στο Δήμο Πλαστήρα που καταβάλλει φιλότιμες προσπάθειες. Η Καρδίτσα αρκείται μόνο σε ότι περισσεύει από Το Μύλο των Ξωτικών, όσο διάστημα αυτός λειτουργεί.
Πέντε χρόνια μετά τον Ιανό αυτή είναι η ζοφερή πραγματικότητα της Καρδίτσας για την οποία δεν ευθύνονται μόνο οι διοικούντες. Μεγάλο μερίδιο ευθύνης έχουν κι αυτοί που ενώ γνώριζαν το ποιόν και την ανικανότητά τους, δεν τους καταδίκασαν, αλλά τους επέλεξαν ξανά. Μόνοι μας λοιπόν βγάζουμε τα μάτια μας, γιατί αγνοούμε πως ο λογαριασμός στο τέλος μας αφορά όλους.

Υ.Γ.: Έγραψα πως “Όσα χρόνια κι αν περάσουν οι θλιβερές εικόνες της πλημμυρισμένης από τον Ιανό πόλης δεν σβήνονται από τη μνήμη όσων αγαπούν και νοιάζονται για την πόλη και τον τόπο μας”. Γιατί υπάρχουν κι αυτοί που - για μικροσυμφέροντα - πολύ νωρίς ξέχασαν τον Ιανό και ξαναψήφισαν τους ίδιους που μας κατέστρεψαν. Είναι οι ίδιοι που σήμερα παραπονιούνται πως στην Καρδίτσα δε γίνεται τίποτα. Νόμιζαν πως όταν δυστυχεί ένας τόπος αυτοί θα μείνουν στο απυρόβλητο, αλλά τώρα κατάλαβαν πόσο σκληρή είναι η πραγματικότητα. Ας πρόσεχαν...

Κώστας Γκαβογιάννης
Δημοτικός Σύμβουλος Καρδίτσας

Address

ΜΕΤΕΏΡΩΝ 44
Kardítsa

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Καρδίτσα από την αρχή posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share