17/05/2026
Το προσκύνημα στις Ιερές Μονές Παναγίας Στομίου και Μολυβδοσκέπαστης πραγματοποιήθηκε με μεγάλη συμμετοχή το Σάββατο. Ξεκινώντας από το πέτρινο γεφύρι της Κόνιτσας ακολουθήσαμε το παραποτάμιο μονοπάτι του Αώου και μετά από μια μαγευτική ανηφορική διαδρομή φτάσαμε στην Ιερά Μονή της Παναγίας Στομίου όπου μόνασε τα πρώτα χρόνια ο Άγιος Παΐσιος. Αφού προσκυνήσαμε και επισκεφτήκαμε το κελί του Αγίου, συνεχίσαμε το προσκύνημα στην Ιερά Μονή Μολυβδοσκέπαστης. Σε κλίμα συγκίνησης παρακολουθήσαμε τον εσπερινό που τελέστηκε από τον εφημέριο μας Ευφρόσυνο Γρίβα, ο οποίος υπήρξε ιερομόναχος εκεί επί δέκα χρόνια. Βοήθεια μας η Παναγία και ο Άγιος Παΐσιος.