Όλα για την Καλλιθέα μας - Βάσω Μαργαρίτη

Όλα για την Καλλιθέα μας - Βάσω Μαργαρίτη Όλα για την Καλλιθέα μας με τη Βάσω Μαργαρίτη

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ

Η Ελλάδα διέρχεται μια πολυεπίπεδη κρίση, πρωτόγνωρη για χώρα σε συνθήκες ειρήνης. Η κρίση αυτή σηματοδοτείται από βαθιά και παρατεταμένη ύφεση, υψηλή ανεργία και μεγάλη αβεβαιότητα. Είναι κρίση πολιτική, κοινωνική και πολιτιστική. Είναι μια κρίση θεσμών και αξιών.

Σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία για τη χώρα μας, η Τοπική Αυτοδιοίκηση έχει εκ των πραγμάτων πρωταγωνιστικό ρόλο.

Στ

ους δύσκολους καιρούς που διανύουμε, ο πιο κοντινός θεσμός στον πολίτη, η Τοπική Αυτοδιοίκηση και οι άνθρωποι που την υπηρετούν στάθηκαν και στέκονται όρθιοι προσφέροντας στήριξη κάθε μορφής στους συμπολίτες μας.

Η Αυτοδιοίκηση πληρώνει το πιο βαρύ τίμημα, λόγω της κρίσης αλλά και των στρεβλώσεων της νέας αρχιτεκτονικής της διοικητικής δομής, με αυξημένες ανάγκες και αρμοδιότητες, με μειωμένους πόρους, προσπαθεί να υποκαταστήσει τα κενά της πολιτείας, τα λάθη και τις παραλείψεις της.

Ο Δήμος Καλλιθέας, σ΄ αυτή τη δύσκολη εποχή, αναμφισβήτητα, βρίσκεται σε πλεονεκτική θέση λόγω της μακρόχρονης συνετής διαχείρισης, γεγονός που μας επιτρέπει να προγραμματίσουμε σχέδια υλοποιήσιμα στο άμεσο μέλλον.

Στόχος μας είναι η δημιουργία ενός σύγχρονου και διαφανούς Δήμου, που θα βρίσκεται πάντα στην υπηρεσία των πολιτών. Ενός Δήμου αυτοδύναμου και ανεξάρτητου ρυθμιστή του μέλλοντός του, ενός Δήμου αυτάρκη, μακριά από τις λογικές του επαίτη, του δανειολήπτη και του υποτακτικού της κεντρικής εξουσίας και των τραπεζών.

Στην Καλλιθέα, είναι αναπόφευκτη η γέννηση του καινούριου, του διαφορετικού, του σύγχρονου. Εκείνου που θα εμπνεύσει, θα παρα-κινήσει και θα δώσει το απαραίτητο ερέθισμα στους πολίτες κάθε γενιάς ώστε να ενεργοποιηθούν και να συμμετέχουν στις τοπικές διαδικασίες. Εκείνου που θα καταστήσει τους πολίτες πρωταγωνιστές και πραγματι-κούς συμμέτοχους των αποφάσεων και όχι άβουλους θεατές των εξελίξεων.

Η Δημοτική Παράταξη «Όλα για την Καλλιθέα μας» δημιουργήθηκε καθώς, η Καλλιθέα χρειάζεται μια νέα, ευρεία και ισχυρή κοινωνική συμμαχία από ανθρώπους οι οποίοι εκφράζοντας τις προοδευτικές δυνάμεις του τόπου μας, έχουν κοινές αξίες, ιδανικά και συλλογική αγωνία για τη βελτίωση των συνθηκών ζωής στην πόλη που ζούμε. Μια συμμαχία με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που θα αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη μεταξύ Δήμου και Δημότη. Θα γεννά ελπίδα και αφήνοντας πίσω το παλιό, θα προσδοκά το νέο και θα υπερασπίζεται το συλλογικό συμφέρον της κοινωνίας μας και την αναβάθμιση της τοπικής δημοκρατίας.

Θέλουμε να παντρέψουμε το παλιό με το νέο. Να συνεχίσουμε τη πετυχημένη πορεία του Δήμου μας, με την ανάγκη για ανανέωση, εκσυγχρονισμό και εισαγωγή καινοτομιών. Σήμερα, απαιτείται ένα νέο μοντέλο διοίκησης, δημοκρατικό και πλουραλιστικό, το οποίο θα επιτρέπει σημαντικές μεταρρυθμίσεις και αλλαγές στην πόλη μας. Αλλαγές οι οποίες θα καταστήσουν το Δήμο Καλλιθέας πρωτοποριακή δύναμη στο χώρο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και θα γεμίσει τους Καλλιθεάτες με υπερηφάνεια.

Η Καλλιθέα γίνεται Εθνικό και Ευρωπαϊκό κέντρο πολιτισμού, αλλά και πόλος έλξης πολιτισμού, αθλητισμού και αναψυχής.

Η Καλλιθέα θα είναι ο Δήμος της Λυρικής Σκηνής, της Εθνικής Ψηφιακής Βιβλιοθήκης, ενώ θα αποκτήσει ένα πνεύμονα οξυγόνου, ένα κατάφυτο πάρκο 170 στρεμμάτων και μαζί με το κολυμβητήριο, ανα-ψυκτήριο, γήπεδα, παιδική χαρά, έργα που θα φέρουν πλούτο, θέσεις εργασίας , υπεραξία στην περιοχή και θα καταστήσουν την Καλλιθέα μας πρότυπη πόλη για να ζει κάποιος.

Βέβαια, στην παραλία μας υπάρχουν ακόμη ανοιχτά μέτωπα – ζητήματα. Είναι επιτακτική ανάγκη, όλοι μαζί, ενωμένοι, όπως έχουμε κάνει σε πολλά μέχρι σήμερα, να δώσουμε μια κοινή μάχη κόντρα στα ιδιωτικά συμφέροντα. Δεν πρέπει για λόγους μικροπολιτικούς να θυσιάσουμε το μέλλον αυτής της πόλης και των γενιών που έρχονται.

Τα ζητήματα αυτά πρέπει να τα λύσουμε, διότι δε ξεχνάμε ότι ζούμε σ ένα παραλιακό Δήμο και όχι σε ένα μεσογειακό, όπως έγινε τη δεκαετία του ΄70 και θα πρέπει να ανακτήσει το παραλιακό του μέτωπο και την έξοδό του στη θάλασσα.

Θα αγωνιστούμε με όλες μας τις δυνάμεις για τη δημιουργία μιας αισθητικά αναβαθμισμένης πόλης, σύγχρονης, ανθρώπινης και λειτουργικής, η οποία θα γίνει ακόμη πιο προσιτή στους πολίτες, μέσω της βελτίωσης της ποιότητας ζωής και του αστικού περιβάλλοντος, της ανάπτυξης πράσινων πολιτικών (ανακύκλωση, πράσινες ταράτσες δημοσίων κτηρίων, εξοικονόμηση ενέργειας), της προστασίας των αδέσποτων ζώων, της στήριξης της τοπικής αγοράς και των καταστημάτων της πόλης μας καθώς επίσης και της συνέχισης απόκτησης γης και κοινόχρηστων χώρων, με στόχο την ανάδειξη και διατήρηση της πολιτιστικής φυσιογνωμίας και ιστορικής ταυτότητας της πόλης.

Με ιεράρχηση στόχων και προτεραιότητα στις ανάγκες των δοκιμαζόμενων συμπολιτών μας, μπορούμε να ενισχύσουμε το κοινωνικό δίκτυο του Δήμου προκειμένου, αφενός να δημιουργηθεί αίσθημα ασφάλειας στους συμπολίτες και αφετέρου να καλλιεργηθεί η αλληλεγγύη. Θέλουμε να διευρύνουμε την ομπρέλα κοινωνικής προστασίας και φροντίδας, ώστε να αποδείξουμε έμπρακτα τη συμπαράστασή μας στους σκληρά δοκιμαζόμενους πολίτες, μέσω κοινωνικών δομών και προγραμμάτων κοινωνικής μέριμνας.

Μπορούμε, και θα διεκδικήσουμε, οικονομικούς πόρους από την κεντρική εξουσία και θα αξιοποιήσουμε τα ευρωπαϊκά προγράμματα προς όφελος των δημοτών και της τοπικής οικονομίας με στόχο την τοπική ανάπτυξη.

Στις προτεραιότητές μας βρίσκεται ο τομέας της καθαριότητας, ένας τομέας ιδιαίτερα νευραλγικός για μια μεγαλούπολη σαν την Καλλιθέα, η οποία είναι το 3ο εμπορικότερο κέντρο του λεκανοπεδίου και μια από τις πιο πυκνοκατοικημένες πόλεις της Ευρώπης. Δεσμευόμαστε ότι οι παρεχόμενες υπηρεσίες θα παραμείνουν σε υψηλό επίπεδο, δίχως την παραμικρή έκπτωση.

Χρέος μας είναι η δημιουργία μιας πόλης που θα εκτιμά, θα σέβεται και θα αναγνωρίζει τη γυναικεία ενεργητικότητα και τις δράσεις της. Στους στόχους μας είναι η ενίσχυση των θεσμών για τη στήριξη της γυναίκας, της οικογένειας, των παιδιών, αλλά και η φροντίδα της τρίτης ηλικίας, η οποία, χωρίς υπερβολή, στη σημερινή οικονομική κρίση είναι κολώνα και στήριγμα της ελληνικής οικογένειας.

Πρέπει να δώσουμε στους νέους και τις νέες όραμα και ελπίδα. Προς όφελος της νέας γενιάς, να δημιουργήσουμε την κοινωνία των αξιών, των προτύπων και των ιδανικών. Η νέα αναπτυξιακή τροχιά της πόλης μας πρέπει να έχει ως επίκεντρο τον άνθρωπο, και ιδιαίτερα τους νέους. Να τους δημιουργήσουμε τις δυνατότητες για μια καλύτερη ζωή, σε μια πιο ανθρώπινη πόλη.

Σημαντικό κεφάλαιο της ζωής της πόλης μας πρέπει να παραμείνει ο πολιτισμός και ο αθλητισμός, με δημιουργικές πρωτοβουλίες. Γι αυτό θα στηρίξουμε τους εθνικοτοπικούς και τους αθλητικούς συλλόγους της, ώστε να ανασυσταθεί ο διερρηγμένος κοινωνικός ιστός, για να ζούμε αρμονικά, να λέμε καλημέρα ο ένας στον άλλο, να αλληλοπροστα-τευόμεθα από την καλπάζουσα παραβατικότητα και να δημιουργήσουμε ένα ενιαίο κοινωνικό ιστό, με ανθρώπινο πρόσωπο, κοινά οράματα και επιδιώξεις.

Για την Καλλιθέα μας προτεραιότητα έχει ο άνθρωπος.

Μαζί με το Δήμο, χρειάζεται να ενεργοποιηθούν και οι ίδιοι οι πολίτες. Πρέπει να στηριχθούν οι εθελοντικές οργανώσεις και οι εθελοντές. Πιστεύουμε στο διάλογο, στην αξία της συμμετοχής και στην ουσιαστική διαβούλευση. Μόνο όλοι μαζί μπορούμε με αγώνα να διατηρήσουμε όσα πετύχαμε, όσα κατακτήσαμε.

Υπογράφοντας την Ιδρυτική Διακήρυξη, με επικεφαλής τη Βάσω Μαργαρίτη, εμείς τα ιδρυτικά μέλη της Δημοτικής Παράταξης «Όλα για την Καλλιθέα μας», δεσμευόμαστε ότι θα βασιστούμε στους παραπάνω άξονες και αρχές και θα καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια για να πραγματοποιήσουμε τους κοινούς μας στόχους και να προωθήσουμε το όραμα αυτής της διακήρυξης. Καλούμε όλους τους συμπολίτες μας να στηρίξουν αυτή μας την προσπάθεια για έναν Δήμο με ανθρώπινο πρόσωπο, που θα βάλει τα θεμέλια για την ευημερία των κατοίκων του.

Όχι στην αποδυνάμωση των κοινωνικών δομώνΣτις 21/4/26 Με αίσθημα ευθύνης, αλλά και με τη διαδρομή που κουβαλώ όλα αυτά τ...
27/04/2026

Όχι στην αποδυνάμωση των κοινωνικών δομών
Στις 21/4/26 Με αίσθημα ευθύνης, αλλά και με τη διαδρομή που κουβαλώ όλα αυτά τα χρόνια στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, συμμετείχα στη κοινή συνεδρίαση των Επιτροπών της ΚΕΔΕ – της Επιτροπής Κοινωνικής Πολιτικής & Κοινωνικής Οικονομίας και της Επιτροπής Κοινωνικής Συνοχής & Οικογένειας, των οποίων είμαι μέλος.
Ως πρώην Πρόεδρος και Αντιδήμαρχος Παιδικών Σταθμών για 8 χρόνια, γνωρίζω από πρώτο χέρι τι σημαίνει καθημερινή λειτουργία αυτών των δομών, τι σημαίνει ευθύνη απέναντι στα παιδιά, στις οικογένειες και στους εργαζόμενους που κρατούν όρθιο ένα τόσο κρίσιμο κοινωνικό δίκτυο.
Στη συνεδρίαση εξετάσαμε τη διάταξη που διέρρευσε από το Υπουργείο και αφορά τους Βρεφονηπιακούς Σταθμούς και τα ΚΔΑΠ.
Μετά από ουσιαστικό διάλογο, οι Επιτροπές κατέληξαν ομόφωνα σε θέση, την οποία εισηγούνται στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΚΕΔΕ.
Δεν μπορούμε να αποδεχτούμε ρυθμίσεις που:
• περιορίζουν την αυτονομία των Δήμων
• ενισχύουν τη γραφειοκρατία αντί να λύνουν προβλήματα
• δημιουργούν αβεβαιότητα στη στελέχωση κρίσιμων κοινωνικών δομών
• αγνοούν την εμπειρία και την προσφορά ανθρώπων που υπηρετούν καθημερινά τα παιδιά μας
Η Τοπική
Αυτοδιοίκηση δεν είναι απλός εκτελεστής αποφάσεων.
Είναι ο πιο κοντινός θεσμός στον πολίτη και οφείλει να υπερασπίζεται την κοινωνική συνοχή στην πράξη.
Στεκόμαστε δίπλα στους εργαζόμενους των δομών αυτών, που με συνέπεια και αγάπη στηρίζουν τις οικογένειες.
Η σχέση εμπιστοσύνης που έχουν χτίσει με τα παιδιά δεν μπορεί να τίθεται σε αμφισβήτηση.
Για εμάς, η κοινωνική πολιτική δεν είναι τίτλος. Είναι ευθύνη, εμπειρία και καθημερινός αγώνας.
#ΚΕΔΕ #ΚοινωνικήΠολιτική
#Δήμοι #Βρεφονηπιακοί #ΚΔΑΠ

ΘΗΣΕΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΑΦΥΡΟΕδώ και μήνες κάποιοι κατασκευάζουν «πρόβλημα» εκεί που δεν υπάρχει.Χωρίς θεσμικό σεβασμό. Με στο...
06/04/2026

ΘΗΣΕΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΑΦΥΡΟ
Εδώ και μήνες κάποιοι κατασκευάζουν «πρόβλημα» εκεί που δεν υπάρχει.

Χωρίς θεσμικό σεβασμό.
Με στοχοποίηση.

Ο ΘΗΣΕΑΣ είναι αυτοδιοίκητος.

Με εκλογές.
Με περίπου 500 ανθρώπους να αποφασίζουν!!!

Αυτό λέγεται δημοκρατία.

Και όμως — επειδή χάθηκε η πλειοψηφία,
ξεκίνησε ένας πόλεμος.

Με θύμα την Πρόεδρο.

Με θύμα την αλήθεια.

Ο ΘΗΣΕΑΣ δεν είναι λάφυρο εξουσίας!!!

Είναι δομή που σώζει ζωές.

👉 Η πόλη πρέπει να γνωρίζει την αλήθεια !!!!

Ακολουθεί.... ολόκληρη η ομιλία μου στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ!!!
Κύριε Πρόεδρε,
εδώ και μήνες, με λύπη μου, παρακολουθούμε το ίδιο έργο.

Το ίδιο θέμα έρχεται ξανά και ξανά στο Δημοτικό Συμβούλιο και κάθε φορά επαναλαμβάνεται το ίδιο σκηνικό.
Ακούγονται δύο διαφορετικές «αλήθειες».

Το θέμα έρχεται όχι γιατί υπάρχει ουσιαστικό πρόβλημα, αλλά γιατί κάποιοι έχουν επιλέξει να κατασκευάσουν πρόβλημα.

Σήμερα, για ακόμη μία φορά, χωρίς να ενημερωθεί το Διοικητικό Συμβούλιο και η Πρόεδρος του ΘΗΣΕΑ — και μη μου πείτε ότι ήσασταν τυπικοί στην πρόσκληση — νομίζω ότι δώσατε δικαιώματα και επιχειρήματα δικαιολογημενα να μη βρίσκονται σήμερα εδώ.

Όλα έγιναν χωρίς θεσμικό σεβασμό.
Με ανακοινώσεις, καταγγελίες, διαρροές.
Με μια συστηματική προσπάθεια στοχοποίησης.

Και στο επίκεντρο: ο ΘΗΣΕΑΣ.

Ένα σωματείο απεξάρτησης με τριάντα χρόνια ιστορίας.
●Ένα σωματείο που δεν ανήκει σε καμία παράταξη.
●Ένα σωματείο που δεν μπορεί και δεν πρέπει να είναι λάφυρο κανενός.
●Ένα σωματείο αυτοδιοίκητο, όπως το οραματίστηκαν αυτοί που το ίδρυσαν.

Με εκλεγμένο Διοικητικό Συμβούλιο και Πρόεδρο .

Με Γενική Συνέλευση που αποφασίζει.
Με δημοκρατικές διαδικασίες — όχι με διορισμούς μελών.

Για δεκαετίες λειτούργησε όπως πρέπει.
Διαπαραταξιακά, με συμφωνίες, με συνεργασία και σεβασμό, με τη διοίκηση του Δήμου να έχει την πλειοψηφία.

Το 2014 στις Δημοτικες Εκλογες , όμως, κάτι άλλαξε!!!
Άλλαξε η διοίκηση του Δήμου!!!
Και σήμερα, αυτή η τότε νέα διοίκηση, με θητεία εννέα χρόνια βρίσκεται σήμερα στην αντιπολίτευση, αλλά παραμένει ισχυρή, οργανωμένη και με δυνατότητες.

Και για πρώτη φορά, η διοίκηση του ΘΗΣΕΑ δεν είναι στα χέρια της δημοτικής αρχής, αλλά προέκυψε από εκλογές μη προ-συμφωνημένες

Από πραγματικές εκλογές, με περίπου 500 ανθρώπους να ψηφίζουν.

Αυτό λέγεται δημοκρατία.
Σύμφωνα με το καταστατικό του ΘΗΣΕΑ.

Όχι κατάληψη.
Όχι πρόβλημα.
Αλλά καθαρή εντολή.

Μια εντολή που ποτέ δεν καταγγείλατε, δεν προσβάλατε δικαστικά — και μάλιστα συμμετείχατε και στην Γενική Συνέλευση και ως εφορευτική επιτροπή στις εκλογές!!!! .

Έτσι, η διοίκηση του ΘΗΣΕΑ παρέμεινε στα χέρια της αντιπολίτευσης.

Και από εκεί ξεκινά ο πόλεμος.
Γιατί χάσατε την πλειοψηφία.
Και δεν το έχετε αποδεχτεί μέχρι σήμερα.
Και ξαφνικά, εκεί που υπήρχε συνεργασία, γεννήθηκε ένας
«εχθρός».
Και ποιος έγινε ο «εχθρός»;
Η Πρόεδρος!!!
Μια γυναίκα που για πάνω από 12 χρόνια υπηρετεί αυτόν τον χώρο, ως Πρόεδρος και ως Αντιδήμαρχος Πρόνοιας.

Που μέχρι χθες ήταν ευγενική, χαμογελαστή, συνεργάσιμη.
Και ξαφνικά, με ανακοινώσεις και καταγγελίες, παρουσιάζεται σαν «τέρας».
Σαν αυταρχική. Σαν επικίνδυνη.
Ειλικρινά, σε ποιον τα λέτε αυτά;

Άλλαξε η Πρόεδρος;
Ή άλλαξαν τα πολιτικά σας συμφέροντα;

Γιατί αυτό που γίνεται εδώ δεν είναι πολιτική αντιπαράθεση.

Είναι δολοφονία χαρακτήρα.
Είναι δολοφονία προσωπικότητας.
Και δεν σταματάτε εκεί.

Χρησιμοποιείτε γονείς.
Ανθρώπους που παλεύουν να σώσουν τα παιδιά τους.
Τους τραβάτε σε μια σύγκρουση που δεν τους ανήκει.

Το ίδιο κάνετε και με τους εργαζόμενους.

Παραπληροφορείτε την κοινωνία — και μάλιστα μέσα από την επίσημη σελίδα του Δήμου.
Ασκείτε «συνδικαλισμό» από θεσμικά κανάλια.
Και παρουσιάζετε ως σκάνδαλο μια υπόθεση εργαζόμενου που ήδη έχει συνταξιοδοτηθεί από τον Νοέμβριο, αλλά συνέχιζε να εργάζεται χωρίς να ενημερώσει, ως όφειλε, την Πρόεδρο και το Διοικητικό Συμβούλιο, επικαλούμενος αυτοδίκαιη ανανέωση.

Αυτό δεν είναι διαφάνεια.
Αυτό είναι χειραγώγηση.
Και το πιο επικίνδυνο;
Ότι μέσα σε αυτόν τον πόλεμο δεν πλήττετε μόνο ανθρώπους.
Απειλείτε τη λειτουργία μιας δομής που σώζει ζωές.

Και αν συνεχίσετε έτσι, ναι — θα το πω καθαρά, και ας ενοχλεί —
θα κλείσετε τον ΘΗΣΕΑ.

Όπως συνέβη με το Πρότυπο Εθνικό Νηπιοτροφείο και με τη UNICEF Ελλάδος, όταν συγκρούστηκαν πολιτικές δυνάμεις — και μιλώ από προσωπική εμπειρία, καθώς ήμουν μέλος της Γενικής Συνέλευσης της UNICEF.

Και τότε η ευθύνη θα είναι δική σας ολόκληρη!!

Η πολιτική, κύριοι, έχει όρια.
Και εσείς τα έχετε ξεπεράσει.

Δεν σας ενοχλεί η Πρόεδρος.
Σας ενοχλεί ότι δεν ελέγχετε το Διοικητικό Συμβούλιο.

Ο ΘΗΣΕΑΣ, αγαπητοί συνάδελφοι,
δεν είναι λάφυρο εξουσίας.

Είναι δομή που σώζει ζωές.

ΒΑΣΩ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
#ΚΕΔΕ
#ΚοινωνικήΠολιτική

Ακόμα ένα μελανό σημείο της ιστορίας μας.Έτος 1843...Ο Νικηταράς ζητιανεύει στον Πειραιά.Του είχαν δώσει το «δικαίωμα» ν...
26/03/2026

Ακόμα ένα μελανό σημείο της ιστορίας μας.
Έτος 1843...
Ο Νικηταράς ζητιανεύει στον Πειραιά.

Του είχαν δώσει το «δικαίωμα» να ζητιανεύει μια φορά την εβδομάδα έξω απο τον Ι.Ν της Ευαγγελιστρίας,
ετσι πλήρωνει η Ελληνική Πολιτεία τους αγωνιστές της!

(Και στην Μαντώ Μαυρογένους δεν έδωσαν ούτε σύνταξη αγωνιστή.)

Ο Νικηταράς,ο ΤΟΥΡΚΟΦΑΓΟΣ...
ένας "αμόρφωτος" στην άκρη του δρόμου με κατεβασμένο το κεφάλι απο ντροπή κι απλωμένο το χέρι στο διαβάτη.

Τον έβγαλαν στην επαιτεία οι προύχοντες και οι "μορφωμένοι" Δανδήδες.

Η κόρη του δεν αντεξε να βλέπει σε άθλια κατάσταση τον πατέρα της και έχασε τα λογικά της,την έκλεισαν στο τρελάδικο.

Ο Νικηταράς, ο ΤΟΥΡΚΟΦΑΓΟΣ,
αυτουνού που με δυσκολία πήραν το σπαθί απο το χέρι του μετα την καταστροφή του Δράμαλη.

Αυτουνού του ήρωα χρειάστηκαν 201 χρόνια για να γίνει (με ιδιωτική πρωτοβουλία) ενα κενοτάφιο δίπλα στον Κολοκοτρώνη.

Και ο τάφος του χαμένος στο χρόνο και κανείς δεν τον αναζήτησε.

"Κατέληξε" μοναχός του στην άκρη του δρόμου και κανείς δεν τον υπερασπίστηκε στο τέρμα της ζωής του,
ενώ εκείνος μας υπερασπίστηκε όλους,
όλες τις γενιές κι εκεινες, και τις τωρινές και εκείνες που θα'ρθουν.

Πρέπει ως Έλληνες να ζητήσουμε συγγνώμη, να πούμε ένα ευχαριστώ γιατί μας προσέφερε την δυνατότητα να ζούμε και να σκεφτόμαστε ελεύθερα.

"Συγνώμη καπετάνιο μου...Και σε ευχαριστώ! "

Απο " Ναι Γεια σου"

400 χρόνια σκλαβιά και δεν λύγισαν !!!Αντεξαν, διατήρησαν πολιτισμό, γλώσσα και θρησκεία !!!   200 χρόνια και πλέον ελευ...
26/03/2026

400 χρόνια σκλαβιά και δεν λύγισαν !!!
Αντεξαν, διατήρησαν πολιτισμό, γλώσσα και θρησκεία !!!
200 χρόνια και πλέον ελευθερίας!!
Τους οφείλουμε όχι μόνο τιμή και μνήμη αλλά και υποχρέωση να διαφυλάξουμε όλα όσα μας παρέδωσαν με θυσίες !!!
Δίνοντας το αίμα τους Αφήνοντας τη βολή τους , θυσιάζοντας τη ζωή τους και διαθέτοντας τις περιουσίες τους
Εχουμε υποχρέωση να κάνουμε την Ελλάδα δυνατή και να δημιουργεί περήφανα ,να ανοίγει δρόμους, να στηρίζεται στις δικές της δυνάμεις
Να δίνει ευκαιρίες σε όλα τα παιδιά της και να τα κρατάει κοντά της
Χρωστάμε να συνεχίσουμε και με το δικό μας αγώνα να παραδώσουμε μία Ελλάδα ισχυρή και περήφανη

Χρόνια Πολλά σε όλες και
όλους

🌹 ΠΡΟΣΧΗΜΑ!!!Σχέδιο Ισότητας χωρίς διάλογο με τις γυναίκες της Καλλιθέας δεν είναι σχέδιο. Είναι πρόσχημα!!!ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΟ Δ...
18/03/2026

🌹 ΠΡΟΣΧΗΜΑ!!!
Σχέδιο Ισότητας χωρίς διάλογο με τις γυναίκες της Καλλιθέας δεν είναι σχέδιο.
Είναι πρόσχημα!!!

ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
Δυόμιση χρόνια μετά την ανάληψη της διοίκησης, φέρνετε σήμερα προς έγκριση το Τοπικό Σχέδιο Δράσης για την Ισότητα.
Δυόμιση χρόνια σιωπής.
●Χωρίς διαβούλευση.
●Χωρίς συμμετοχή της κοινωνίας.
●Χωρίς ουσιαστική συνεργασία με γυναικείες οργανώσεις, επιστημονικούς φορείς, συλλόγους της πόλης.

Και το ερώτημα είναι απλό:
Τι κάνατε δυόμιση χρόνια για την ισότητα;
Αν δούμε την πραγματικότητα, θα διαπιστώσουμε ότι περιοριστήκατε σε πολιτιστικές εκδηλώσεις. Εκδηλώσεις που θα μπορούσαν να είχαν υλοποιηθεί ούτως ή άλλως από τη Διεύθυνση Πολιτισμού, ακόμη κι αν δεν υπήρχε Επιτροπή Ισότητας.
Το ίδιο και οι δράσεις πρόνοιας ή οι ιατρικές εξετάσεις. Σημαντικές πρωτοβουλίες — κανείς δεν το αμφισβητεί — αλλά ενταγμένες στον φυσικό ρόλο των κοινωνικών υπηρεσιών του Δήμου.
Δεν αποτελούν εξειδικευμένη πολιτική ισότητας.
Δεν συνιστούν στρατηγικό σχέδιο.
Η ισότητα δεν είναι εκδήλωση,
δεν είναι ημερίδα.
Δεν είναι μια αφίσα στις 8 Μαρτίου.
Η ισότητα είναι σύγκρουση με τις ανισότητες.
Είναι ανακατανομή ευκαιριών.
Είναι πολιτική επιλογή με κόστος, με προτεραιότητες και με μετρήσιμους στόχους.
Και σήμερα μας παρουσιάζετε ένα γενικόλογο κείμενο !!
●Χωρίς προϋπολογισμό.
●Χωρίς χρονοδιάγραμμα.
●Χωρίς δείκτες αξιολόγησης.
●Χωρίς δεσμευτικό μηχανισμό εφαρμογής.
Ένα κείμενο ευχών.

🌹Και επιτρέψτε μου να θέσω και μια βαθύτερη πολιτική διάσταση.
Πώς είναι δυνατόν μια διοίκηση που στηρίζεται σε συνεργασία του ΠΑΣΟΚ ( που έθεσε τις βάσεις για την ισότητα και άνοιξε δρόμους ,που ανέτρεψε τα πάντα στην ισότητα των φύλων και το οικογενειακο δίκαιο) με την Αριστερά — έναν χώρο που ιστορικά μιλά για κοινωνικά δικαιώματα, για χειραφέτηση, για ισότητα στην πράξη — να φέρνει ένα τόσο απονευρωμένο, άτολμο και διαχειριστικό σχέδιο;
Η Αριστερά δεν γεννήθηκε για να διαχειρίζεται γενικόλογες διακηρύξεις!!!
Γεννήθηκε για να αλλάζει συσχετισμούς!!!
Και εδώ δεν αλλάζει τίποτα.
Δεν υπάρχει πρόβλεψη για ουσιαστική ενίσχυση δομών αντιμετώπισης της έμφυλης βίας.
Δεν υπάρχει συγκεκριμένο πρόγραμμα οικονομικής ενδυνάμωσης γυναικών.
Δεν υπάρχει δέσμευση για ισόρροπη εκπροσώπηση στα όργανα διοίκησης.
Δεν υπάρχει αποτύπωση των πραγματικών αναγκών της Καλλιθέας.

Αν σήμερα το ψηφίσουμε έτσι, θα έχουμε απλώς προσθέσει ένα ακόμη έγγραφο στο αρχείο του Δήμου.

🌹 Η ισότητα, όμως, δεν είναι αρχείο.
Είναι καθημερινή πολιτική μάχη.

Ως αντιπολίτευση δεν θα αρνηθούμε την ανάγκη για σχέδιο.
Αρνούμαστε, όμως, να νομιμοποιήσουμε την απουσία σχεδίου.

Ζητούμε επανακατάθεση με:
● Συγκεκριμένο προϋπολογισμό ανά δράση
● Τριετές δεσμευτικό χρονοδιάγραμμα
● Διαβούλευση με την κοινωνία της Καλλιθέας
● Ετήσια δημόσια λογοδοσία
(ενημερωθείτε τι έχουν κάνει άλλοι Δήμοι όπως ο Πειραιάς ,η Λάρισα η Καλαμάτα και τα μικρά Γρεβενά που πρωτοπορούν χρόνια τώρα!!!)

🌹 Γιατί η ισότητα δεν είναι διακόσμηση, δεν είναι παράρτημα της πολιτικής.
Είναι ο πυρήνας της,είναι κριτήριο Δημοκρατίας!!

Και η Καλλιθέα δεν έχει ανάγκη από συμβολισμούς.
Έχει ανάγκη από θαρραλέες πολιτικές αποφάσεις.

Αν δεν τολμήσουμε να περάσουμε από τις εκδηλώσεις στη στρατηγική,
Από τις αφίσες στους πόρους και στις αποφάσεις, γιατί εκεί είναι
το μεγάλο προβλημα !!
Από τις ευχές και τις εκδηλώσεις στις δεσμεύσεις,
Από τις προθέσεις στα αποτελέσματα!!
τότε δεν μιλάμε για ισότητα.
Μιλάμε για διαχείριση εικόνας.

🌹 Η ισότητα δεν είναι σύνθημα είναι ΕΥΘΥΝΗ!!

Και η κοινωνία της Καλλιθέας ,οι Γυναίκες της Καλλιθέας αξίζουν πολύ περισσότερα.

Σας ευχαριστώ.

🌹 8 Μαρτίου – Δεν είναι γιορτή, είναι αγώνας!!!Η Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας δεν είναι απλώς μια ημέρα τιμής. Είναι μια...
07/03/2026

🌹 8 Μαρτίου – Δεν είναι γιορτή, είναι αγώνας!!!

Η Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας δεν είναι απλώς μια ημέρα τιμής. Είναι μια ημέρα μνήμης και διεκδίκησης. Μια υπενθύμιση των αγώνων των γυναικών που βγήκαν στους δρόμους της Νέας Υόρκης διεκδικώντας καλύτερες συνθήκες εργασίας, αξιοπρέπεια και ίσα δικαιώματα.
Από τότε μέχρι σήμερα έγιναν βήματα, όμως ο δρόμος προς την πραγματική ισότητα παραμένει μακρύς. Οι γυναίκες συνεχίζουν να αγωνίζονται για ίσες ευκαιρίες, για σεβασμό, για μια κοινωνία χωρίς βία και διακρίσεις.
Σήμερα τιμούμε τη γυναίκα σε κάθε της ρόλο: τη μητέρα, την κόρη, την αδελφή, τη σύζυγο, τη γιαγιά.
Αλλά πάνω από όλα τιμούμε τη δύναμη, την αξιοπρέπεια και τον αγώνα της.

Η 8η Μαρτίου δεν είναι απλώς μια επέτειος. Είναι μια διαρκής υπενθύμιση ότι η ισότητα δεν χαρίζεται — κατακτάται. ✊

Στην Καλλιθέα  μας πότε  επιτέλους θα εφαρμοσθεί ο κανονισμός καθαριότητας για να δούμε και εμείς Καθαρή πόλη!!!https://...
05/03/2026

Στην Καλλιθέα μας πότε επιτέλους θα εφαρμοσθεί ο κανονισμός καθαριότητας για να δούμε και εμείς Καθαρή πόλη!!!

https://www.topontiki.gr/tag/anakiklosi/

ΕΛΛΑΔΑ
TΟ ΠΟΝΤΙΚΙ WEB
05.03.202610:36

Απίθανο: Πολίτης πλήρωσε πρόστιμο 150 ευρώ επειδή πέταξε χάρτινο κουτί στην ανακύκλωση χωρίς να μειώσει τον όγκο τους

#ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ #ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ #ΠΡΟΣΤΙΜΟ #ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ

Η ανακύκλωση δεν είναι αστείο πράγμα, ούτε προσφέρεται για επιπόλαιες συμπεριφορές. Και όποιος χρησιμοποιεί τις κατασκευές των δήμων, με βάση τις παλιές συνήθειες – πετάμε ό,τι έχουμε, όπου βρούμε- τιμωρείται πλέον.

Για παράδειγμα, η απόρριψη μιας χάρτινης κούτας στον κάδο ανακύκλωσης χωρίς να έχει προηγουμένως συμπιεστεί μπορεί να οδηγήσει ακόμη και σε πρόστιμο. Παρότι πολλοί πολίτες δεν το γνωρίζουν, αρκετοί δήμοι της χώρας έχουν εντάξει σχετική πρόβλεψη στους κανονισμούς καθαριότητας, προβλέποντας μάλιστα σημαντικές χρηματικές κυρώσεις

Χαρακτηριστικό είναι ένα πρόσφατο περιστατικό στη Θεσσαλονίκη, όπου πολίτης κλήθηκε να καταβάλει πρόστιμο 150 ευρώ επειδή πέταξε χάρτινο κουτί στον κάδο ανακύκλωσης χωρίς να μειώσει προηγουμένως τον όγκο του. Όπως αποκαλύπτει σήμερα η Καθημερινή, σε εκτενές ρεπορτάζ, οι υπηρεσίες του δήμου κατάφεραν να εντοπίσουν τον υπεύθυνο μέσω του voucher που ήταν κολλημένο στη συσκευασία και στο οποίο αναγράφονταν τα στοιχεία του παραλήπτη.

Η πρόβλεψη αυτή περιλαμβάνεται στον κανονισμό καθαριότητας του Δήμου Θεσσαλονίκης, που τέθηκε σε ισχύ το 2024. Σε αυτόν αναφέρεται ότι η μη συμπίεση ή μείωση του όγκου συσκευασιών και χαρτοκιβωτίων από ιδιώτες –με συμπίεση, περίδεση ή άλλο κατάλληλο τρόπο– επισύρει πρόστιμο 150 ευρώ. Για τις επιχειρήσεις και τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος η ίδια παράβαση τιμωρείται επίσης με 150 ευρώ για κάθε τεμάχιο, ενώ σε περίπτωση επανάληψης το ποσό διπλασιάζεται.

Στον Δήμο Αθηναίων, αντίθετα, δεν προβλέπεται συγκεκριμένη κύρωση αποκλειστικά για τη μη συμπίεση χαρτοκιβωτίων. Ωστόσο ο κανονισμός καθαριότητας περιλαμβάνει γενικότερες κυρώσεις για ιδιώτες και επιχειρήσεις σε περιπτώσεις κακής διαχείρισης απορριμμάτων ή ρύπανσης του δημόσιου χώρου.

Όπως εξηγεί στην «Καθημερινή» η αντιδήμαρχος Καθαριότητας Όλγα Δούρου, ο δήμος έχει ενισχύσει τους ελέγχους για παραβάσεις σχετικές με τα απορρίμματα. Τα στοιχεία δείχνουν ότι τα πρόστιμα αυξάνονται σημαντικά τα τελευταία χρόνια. Το 2023 επιβλήθηκαν συνολικά 2.120 πρόστιμα σε επιχειρήσεις και ιδιώτες, συνολικού ύψους 363.920 ευρώ. Το 2024 τα πρόστιμα έφτασαν τα 1.791, με συνολική αξία 358.140 ευρώ, ενώ το 2025 καταγράφηκαν 3.454 πρόστιμα συνολικού ποσού 659.120 ευρώ.

Οι παραβάσεις αυτές αφορούν διάφορες περιπτώσεις: από επιχειρήσεις που αφήνουν σακούλες απορριμμάτων στον δρόμο ή χρησιμοποιούν λάθος κάδους, έως την απόρριψη χαρτοκιβωτίων χωρίς να έχουν προηγουμένως συμπιεστεί.

Η κατάσταση γίνεται ακόμη πιο σύνθετη όταν πρόκειται για ιδιώτες. Η κ. Δούρου περιγράφει χαρακτηριστικά περιστατικό που συνέβη τον Ιανουάριο, όταν αναγκάστηκε να καθαρίσει σκουπίδια από τον δρόμο επειδή κάτοικοι που έκαναν ανακαίνιση είχαν πετάξει μεγάλες ποσότητες υλικών στους κάδους ανακύκλωσης. Εκατοντάδες κούτες γεμάτες αφρολέξ είχαν καταλήξει στους μπλε κάδους, παρότι το συγκεκριμένο υλικό δεν ανακυκλώνεται. Το αποτέλεσμα ήταν να μολυνθεί ολόκληρος ο κάδος και τα απορρίμματα να ξεχειλίσουν στον δρόμο, καθώς οι κούτες είχαν πεταχτεί χωρίς να έχουν προηγουμένως σπάσει ή συμπιεστεί. Στους υπεύθυνους επιβλήθηκε πρόστιμο.

Σε πολλούς δήμους, πάντως, βασικό πρόβλημα παραμένει η έλλειψη προσωπικού που θα μπορεί να πραγματοποιεί ελέγχους και να βεβαιώνει τις παραβάσεις. Ενδεικτικό είναι το παράδειγμα του Δήμου Φιλοθέης–Ψυχικού, όπου υπηρετούν μόλις δύο δημοτικοί αστυνομικοί. Όπως εξηγεί ο αντιδήμαρχος Καθαριότητας και Πρασίνου Ηλίας Αγγελόπουλος, στον νέο κανονισμό καθαριότητας που αναμένεται να τεθεί σύντομα σε δημόσια διαβούλευση θα περιλαμβάνονται και κυρώσεις για την απόρριψη μη συμπιεσμένων χαρτοκιβωτίων. Ωστόσο το βασικό ζήτημα είναι η δυνατότητα εφαρμογής των μέτρων.

Οι δύο δημοτικοί αστυνομικοί, όπως σημειώνει, επιτελούν ήδη σημαντικό έργο, αλλά είναι προφανές ότι δεν μπορούν να ελέγχουν κάθε περίπτωση κακής διαχείρισης απορριμμάτων. Για τον λόγο αυτό προβλέπεται στον νέο κανονισμό οι εργαζόμενοι στην καθαριότητα να έχουν τη δυνατότητα να καταγράφουν τέτοιες παραβάσεις και να τις αναφέρουν στον προϊστάμενό τους, ο οποίος θα μπορεί να προχωρά στη βεβαίωση του προστίμου.

Σύμφωνα με τον ίδιο, οι επιχειρήσεις είναι συνήθως πιο εύκολο να εντοπιστούν, καθώς τα χαρτοκιβώτια που απορρίπτουν συχνά φέρουν το λογότυπο του καταστήματος ή βρίσκονται σε κοντινούς κάδους. Παράλληλα, οι υπηρεσίες των δήμων καταφεύγουν πολλές φορές σε μια μορφή «έρευνας» μέσα στα απορρίμματα για να εντοπίσουν στοιχεία που οδηγούν στον υπεύθυνο. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η κ. Δούρου, αν για παράδειγμα σε μια σακούλα υπάρχουν χαρτοπετσέτες με το όνομα ενός καταστήματος, οι δημοτικές αρχές μπορούν να οδηγηθούν εύκολα στον παραβάτη.

Γι’ αυτό και αρκετές επιχειρήσεις, προκειμένου να αποφύγουν την επιβολή προστίμων, αφαιρούν πλέον τις ετικέτες και τα αναγνωριστικά στοιχεία από τις συσκευασίες πριν τις απορρίψουν

14/02/2026

What is your opinion? Vote now: ΝΑΙ, είμαι υπέρ της ίδρυσης., ΟΧΙ, είμαι κατά της ίδρυσης.

18/01/2026
14/01/2026

Ωνάσεια Σχολεία - Μια μεγάλη χαμένη ευκαιρία για την Καλλιθέα με ευθύνη της διοίκησης Ασκούνη

Κι ενώ το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και το Ίδρυμα Ωνάση είχαν προβλέψει ώστε 2 σχολεία της Καλλιθέας, συγκεκριμένα το 13ο Γυμνάσιο και το 3ο Λύκειο να ενταχθούν στα Ωνάσεια Σχολεία, η ευκαιρία αυτή φαίνεται ότι χάθηκε.
Για ακόμα μια φορά οι «συνήθεις ύποπτοι» αντέδρασαν και η νέα διοίκηση λόγω «πελατειακής» λογικής, κράτησε μια μεσοβέζικη στάση με τον τρόπο που το χειρίστηκε, αφήνοντας έξω την Καλλιθέα από ένα θεσμό που θα αναβάθμιζε τη δημόσια εκπαίδευση.
Τι είναι όμως τα Ωνάσεια Σχολεία και γιατί τα χρειαζόμαστε στην Καλλιθέα;
1. Είναι δημόσια σχολεία, που λειτουργούν υπό την εποπτεία του Υπουργείου Παιδείας, όπως ακριβώς και όλα τα σχολεία της χώρας μας.
2. Δεν είναι νέα σχολεία, αλλά σχολεία που ήδη υπάρχουν και που με τη χρηματοδότηση του Ιδρύματος Ωνάση, αναβαθμίζονται κτιριακά, εξοπλίζονται με τεχνολογία αιχμής ενώ χρηματοδοτούνται δράσεις που προσφέρουν μια σύγχρονη και ποιοτική μαθησιακή εμπειρία.
3. Οι μαθητές που ήδη φοιτούν δεν απομακρύνονται, αλλά συνεχίζουν κανονικά τη φοίτησή τους.
4. ´Εως 60% των μαθητών προέρχεται από το δημοτικό διαμέρισμα στο οποίο βρίσκεται το σχολείο, ενώ οι υπόλοιποι εισάγονται μέσω εξετάσεων, όπως ακριβώς και στα Πρότυπα Σχολεία.
5. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα μοιάζει με αυτό των Πρότυπων Σχολείων και δίνει έμφαση στις ανθρωπιστικές, θετικές και κοινωνικές επιστήμες, στις Καλές Τέχνες, στην ψηφιακή παιδεία, καθώς και στη συναισθηματική και κοινωνική νοημοσύνη.
6. Προβλέπεται η λειτουργία Ομίλων και συνόλων, ανοιχτών και σε μαθητές της ευρύτερης περιοχής, συμβάλλοντας έτσι στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής στις περιοχές που λειτουργούν.
7. Το εκπαιδευτικό προσωπικό επιλέγεται όπως στα Πρότυπα Σχολεία, ενώ οι εκπαιδευτικοί που ήδη εργάζονται στα σχολεία που γίνονται Ωνάσεια παραμένουν για δύο χρόνια, με δυνατότητα συνέχισης εφόσον το επιθυμούν και αξιολογηθούν θετικά, έχοντας παράλληλα δωρεάν επιμόρφωση· όσοι δεν το επιθυμούν, μπουρούν να μετακινηθούν κατά προτεραιότητα σε άλλη οργανική θέση στην ίδια Διεύθυνση.
Όμως, για την Καλλιθέα, τα Ωνάσεια είναι ακόμη μια χαμένη ευκαιρία…
Αν η σημερινή διοίκηση είχε αντιδράσει αλλιώς, η πόλη μας θα μπορούσε να έχει δύο αναβαθμισμένα δημόσια σχολεία, με σύγχρονες υποδομές, καλύτερο εξοπλισμό και περισσότερες ευκαιρίες για τα παιδιά της !

Address

Θησέως 156
Kallithéa
17675

Opening Hours

Monday 08:30 - 15:30
Tuesday 08:30 - 15:30
Wednesday 08:30 - 15:30
Thursday 08:30 - 15:30
Friday 08:30 - 15:30

Telephone

+302109595264

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Όλα για την Καλλιθέα μας - Βάσω Μαργαρίτη posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share