19/05/2024
19η Μαΐου - Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου
Τιμούμε σήμερα τη μνήμη των 353 χιλιάδων αθώων θυμάτων της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου από τους Νεότουρκους και τους κεμαλικούς.
Τιμούμε και τη μνήμη των διασωθέντων της τουρκικής θηριωδίας, των προγόνων μας που εγκαταστάθηκαν ως πρόσφυγες στην Ελλάδα και συνέβαλαν καθοριστικά στην αναμόρφωση του τόπου μας.
Αποτελεί χρέος της ελληνικής πολιτείας η ανάδειξη και η διεθνοποίηση της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου και η ένταξη του ζητήματος στη διπλωματική ατζέντα του ελληνικού Υπουργείου Εξωτερικών.
Γιατί το ζήτημα της αναγνώρισης της Γενοκτονίας, πέρα από την αποκατάσταση της ιστορικής αλήθειας, θέτει και τις βάσεις για τη θεμελίωση ειλικρινών σχέσεων φιλίας και καλής γειτονίας με τη σημερινή Τουρκία, η οποία μέχρι και σήμερα αρνείται το έγκλημα.
Ποτέ Ξανά!