31/07/2025
Σήμερα ανακοινώθηκε η εδώ και καιρό αναμενόμενη πρόσκληση εκπόνησης μελετών για την επαναλειτουργία του ιστορικότερου τοπόσημου της Καλαμαριάς, που δεν είναι άλλο από το Παλατάκι.
Στις συνεχείς ερωτήσεις μου θεσμικά μέσα στο δημοτικό συμβούλιο, η Δήμαρχος και η διοίκηση του Δήμου δηλώνει πλήρη άγνοια επί του θέματος, και οτι δεν έχει λάβει ούτε καν γνώση του μνημονίου, που υπέγραψαν σχεδόν πριν δύο χρόνια η Βουλή και η ΕΤΑΔ!
Η ΕΤΑΔ και η Βουλή, δηλαδή το κράτος, προχωράει σε αξιοποίηση, ενώ η διοίκηση του Δήμου, αδυνατεί έστω να λάβει ενημέρωση για όσα εξελίσσονται εντός των ορίων του Δήμου μας και να μας ενημερώσει.
Δυστυχώς την κατάσταση εκμεταλλεύονται, άλλοι επαναστατώντας κατά της αξιοποίησης, κι άλλοι πανηγυρίζοντας για κάτι που δεν γνωρίζουν επί της ουσίας... ανάλογα με την κομματική φατρία που ανήκουν!
Ένα είναι σίγουρο, ότι δυστυχώς η σημερινή διοίκηση του Δήμου μας, δεν διεκδικεί και είναι πολύ μακρυά από τα κέντρα λήψης αποφάσεων, γεγονός που δυστυχώς το ζούμε εδώ και δύο χρόνια στην καθημερινότητά μας.