27/01/2026
Ένα μεγάλο "ευχαριστώ" από την Υπηρεσία Επιμελητών Ανηλίκων και την Εταιρεία Προστασίας Ανηλίκων Καλαμάτας στο Παράρτημα Τριφυλίας - Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Καλαμάτας για την τιμή της συνεργασίας και κυρίως σε όλους όσοι συμμετείχαν με μικρό ή μεγάλο ρόλο στο 3ο Φεστιβάλ για τα δικαιώματα του παιδιού. Τεράστια ομάδα, τεράστια ταλέντα, τεράστιο πάθος για αυτό που κάνουν. Σας ευχαριστούμε όλους σας...
Ευχαριστούμε τα παιδιά για τα σπουδαία μαθήματα που μας έδωσαν, τους γονείς και τους δασκάλους τους. Και σε όλους τους φίλους που βρέθηκαν για λίγο ή πολύ σε αυτή την πολύ ζεστή διοργάνωση.
Και ένα ευχαριστώ στον αγαπημένο όλων μας, Γιώργο Μόσχο, που είπε "έρχομαι" σαν να ήταν το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο και ας μην ήταν. Και έπειτα μοίρασε τις σκέψεις του απλόχερα "σαν να χτύπαγε παλαμάκια σε κοινό ρυθμό". Και μέσα σε ένα απομεσήμερο, μάς έδειξε εμπράκτως πώς μπορείς να μετατρέπεις τα δύσκολα σε όμορφες περιπέτειες...