19/06/2026
🎶 «Έβγα στο Παραθύρι σου…» – Μια βραδιά μουσικής, συνάντησης και συμπερίληψης στην καρδιά της Καλαμάτας
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η μουσικοκοινωνική δράση «Έβγα στο Παραθύρι σου…», μια πρωτοβουλία του ΚΕ.Φ.Ι.ΑΠ. Καλαμάτας, η οποία υλοποιήθηκε με τη συνδιοργάνωση της Β΄ Λέσχης Φιλίας, Αλληλεγγύης και Πολιτισμού Καλαμάτας και του Κέντρου Μνήμης και Άνοιας Ίασις ΑΜΚΕ.
Ωφελούμενοι του ΚΕ.Φ.Ι.ΑΠ. Καλαμάτας, μέλη της Β΄ Λέσχης Φιλίας, Αλληλεγγύης και Πολιτισμού Καλαμάτας, άτομα που υποστηρίζονται από το Κέντρο Μνήμης και Άνοιας Ίασις ΑΜΚΕ και πολίτες της τοπικής κοινωνίας ενώθηκαν σε μια ξεχωριστή μουσική διαδρομή στους δρόμους της πόλης, γεμάτη καντάδες, τραγούδια, χαμόγελα και στιγμές αυθεντικής ανθρώπινης επικοινωνίας.
Η δράση αποτέλεσε μια ζωντανή υπενθύμιση ότι η μουσική μπορεί να λειτουργήσει ως γέφυρα επικοινωνίας, να φέρει κοντά ανθρώπους διαφορετικών ηλικιών και εμπειριών και να δημιουργήσει ευκαιρίες ουσιαστικής συμμετοχής στην κοινωνική και πολιτιστική ζωή της πόλης. Μέσα από τις μελωδίες και τη συλλογική έκφραση αναδείχθηκαν αξίες όπως η συμπερίληψη, η αλληλεγγύη, η κοινωνική ένταξη, η διαγενεακή επικοινωνία και η ψυχική ευεξία.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνουμε στους μουσικούς που με το ταλέντο, το μεράκι και την προσφορά τους έδωσαν ξεχωριστό χρώμα στη βραδιά:
• Δημήτρης Σπεντζούρης – κιθάρα, φωνή
• Γιώργος Τσιλίκας – τουμπερλέκι, φωνή
• Δημήτρης Καλογερόπουλος – μαντολίνο, φωνή
• Γιώργος Καντζιλιέρης –
μπουζούκι
Μιχαλόπουλος Νίκος - Ακορντεόν
• Γρηγόρης Κακαρούκας – βιολί
Θερμές ευχαριστίες εκφράζουμε επίσης σε όλους όσοι συμμετείχαν, υποστήριξαν και αγκάλιασαν τη δράση, συμβάλλοντας στη δημιουργία μιας πόλης πιο ανοιχτής, φιλικής και συμπεριληπτικής για όλους.
Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τα μέσα ενημέρωσης και τους δημοσιογράφους που συνέβαλαν στην προβολή της πρωτοβουλίας μας: το messinialive.gr, τον Θανάση Πουλόπουλο, την τηλεόραση BEST και το best-tv.gr.
Η επιτυχία της εκδήλωσης επιβεβαιώνει τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ κοινωνικών δομών, πολιτιστικών φορέων και ενεργών πολιτών και μας δίνει δύναμη να συνεχίσουμε να δημιουργούμε δράσεις που ενώνουν τους ανθρώπους και ενισχύουν τη συνοχή της τοπικής κοινωνίας.
Σας ευχαριστούμε όλους για τη συμμετοχή, τη στήριξη και τη ζεστή παρουσία σας. Μαζί αποδείξαμε ότι η μουσική μπορεί να ανοίγει δρόμους επικοινωνίας, να γκρεμίζει στερεότυπα και να φέρνει τους ανθρώπους πιο κοντά.